همزمان با روز ملی روابط عمومی، سیزدهمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران با اهدای دو نشان ویژه به ایرانسل و مدیرعامل آن برگزار شد.
به گزارش پلازا و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، در این رویداد که با حضور سیدجواد حسینی معاون وزیر تعاون، محمد گلزاری دبیر شورای اطلاعرسانی دولت و جمعی از فعالان ارتباطی ایرانی و بینالمللی در کتابخانه ملی برگزار شد، محمدحسین سلیمانیان، مدیرعامل ایرانسل، لوح ویژه «ستاره ارتباطی مدیر ارشد» را دریافت کرد.
هیئت داوران این نشان را به دلیل شخصیت و منش ارتباطی، روحیه تعاملی و نگاه تعالیجویانه سلیمانیان در قبال رسانه، افکار عمومی و ذینفعان به وی اعطا کردند. همچنین روابط عمومی ایرانسل به پاس درخشش در مدیریت هوشمند خوشنامی سازمان، لوح و نشان «ستاره ملی روابط عمومی ایران» را از آن خود ساخت.
این ششمین سال متوالی است که ایرانسل در این جشنواره مورد تقدیر قرار میگیرد. این اپراتور با بهرهگیری از فناوریهای نوینی چون هوش مصنوعی در مدیریت ارتباط با افکار عمومی، توسعه شبکه 5G، زیرساخت فیبر نوری و اینترنت پرسرعت روستایی، نقش فعالی در کاهش شکاف دیجیتال ایفا کرده است.
جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران یکی از معتبرترین رویدادهای سالانه این حوزه است که با حمایت انجمن بینالمللی روابط عمومی (IPRA) برگزار میشود و تقدیر از ایرانسل در این سطح، جایگاه پیشرو آن در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور را بار دیگر تأیید میکند.
