در دنیای تجارت سرگرمی، اعداد و ارقام حرف اول و آخر را میزنند و در مورد پدیده «شکارچیان اهریمن کیپاپ»، این ارقام به قدری نجومی و غیرقابل انکار بودند که ساخت قسمت دوم را از یک "احتمال" به یک "اجبار تجاری" تبدیل کردند. گزارشهای تحلیلی منتشر شده پس از اعلام تاریخ انتشار ۲۰۲۹، پرده از آمارهایی برمیدارند که نشان میدهد چرا نتفلیکس حاضر است برای این دنباله چهار سال صبر کند و سرمایهگذاری سنگینی انجام دهد. مهمترین آمار، رکورد باورنکردنی ۳۲۵ میلیون بازدید (View) در پلتفرم نتفلیکس است. این عدد، «شکارچیان اهریمن» را رسماً و با اختلاف، به پربینندهترین فیلم در تاریخ فعالیت این غول استریمینگ تبدیل کرده است؛ عنوانی که پیش از این در اختیار فیلمهای اکشن پرستاره هالیوودی بود.
اما موفقیت این اثر تنها به صفحه تلویزیون محدود نشد و معادلات سنتی اکران را نیز برهم زد. نتفلیکس که معمولاً تمایل چندانی به اکران گسترده فیلمهایش در سینما ندارد، در مواجهه با تقاضای شدید هواداران (Fandom)، استراتژی خود را تغییر داد. اکران محدود فیلم در اوت ۲۰۲۵ و سپس اکران مجدد آن در هالووین، مجموعاً درآمدی بالغ بر ۲۶ میلیون دلار را از گیشه سینماها نصیب نتفلیکس کرد. این رقم برای فیلمی که همزمان روی سرویس استریم در دسترس است، یک پدیده نادر محسوب میشود و آن را به موفقترین اکران سینمایی تاریخ نتفلیکس تبدیل کرده است. این دادهها ثابت کرد که هواداران این ژانر حاضرند برای تجربه جمعی تماشای کنسرت/فیلم، هزینه بلیت سینما را نیز بپردازند.
ضلع سوم این موفقیت مثلثی، صنعت موسیقی بود. آلبوم موسیقی متن (Soundtrack) این انیمیشن که توسط خوانندگان و آهنگسازان برجسته کیپاپ تولید شده بود، در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۵ به رتبه اول جدول بیلبورد ۲۰۰ رسید. این دستاورد نشان داد که «شکارچیان اهریمن» فراتر از یک فیلم، یک پلتفرم چندرسانهای برای فروش موسیقی و کالاهای جانبی است. تحلیلگران معتقدند که نتفلیکس با درک این پتانسیل عظیم، برای قسمت دوم در سال ۲۰۲۹ استراتژی جامعتری خواهد داشت که شامل کنسرتهای مجازی، فروش آلبومهای فیزیکی و دیجیتالی و اکران سینمایی گستردهتر میشود. در واقع، چراغ سبز تولید قسمت دوم، پاسخی مستقیم به بازاری است که نشان داد اشتهای سیریناپذیری برای ترکیب انیمیشن، اکشن و موسیقی پاپ کرهای دارد.
