فلسفه نتفلیکس سازنده نه خریدار

تیم پلازا - انتشار: 17 مهر 1404 20:12
ز.م مطالعه: 1 دقیقه
-

استراتژی نتفلیکس مشخص است: «ما سازنده‌ایم، نه خریدار.» گرگ پیترز، مدیرعامل این شرکت، با این فلسفه اصلی، به طور جدی احتمال خرید غول رسانه‌ای «برادران وارنر دیسکاوری» را زیر سؤال برد.

گرگ پیترز (Greg Peters)، یکی از مدیران ارشد نتفلیکس (Netflix)، در کنفرانس «بلومبرگ اسکرین‌تایم»، از استراتژی اصلی این شرکت برای رشد صحبت کرد و به طور ضمنی، شایعات مربوط به خرید «برادران وارنر» را رد نمود.

او با اشاره به اینکه نتفلیکس ترجیح می‌دهد به جای خرید شرکت‌های دیگر، محتوا و زیرساخت‌های خود را بسازد، گفت: «ما یک پیشینه عمیق در سازنده بودن داریم تا خریدار بودن.» او همچنین به تاریخچه ناموفق ادغام‌های بزرگ رسانه‌ای اشاره کرد و گفت که باید با «شک و تردید» به آن‌ها نگریست.

این اظهارات در حالی بیان می‌شود که شایعاتی مبنی بر علاقه شرکت پارامونت (Paramount) به خرید برادران وارنر و همچنین تلاش‌های پشت پرده دیوید زاسلاو (David Zaslav) برای وقوع یک معامله با نتفلیکس، به گوش می‌رسد. به نظر می‌رسد نتفلیکس با این موضع‌گیری، قصد دارد راه خود را از این رقابت جدا کند و بر روی رشد داخلی خود تمرکز نماید.

منبع: SuperHeroHype

دیدگاه های کاربران
هیچ دیدگاهی موجود نیست