روایت ری وینستون از سرخوردگی خلاقانه در مارول
ری وینستون با توصیف تجربه خود در فیلم «بیوه سیاه»، از سرخوردگی عمیق خلاقانهاش در سیستم استودیویی مارول گفت؛ جایی که استودیو او را مجبور کرد تا تمام صحنههایی را که به گفته خودش بهترین اجرای سالهای اخیرش بوده، به طور کامل دوباره فیلمبرداری کند.
ری وینستون (Ray Winstone)، بازیگر بریتانیایی، در یک مصاحبه جدید، از یک تجربه عمیقاً ناامیدکننده و سرخوردهکننده در پشت صحنه یکی از فیلمهای بزرگ مارول (Marvel) صحبت کرده است. او در جشنواره فیلم سارایوو، فرآیند بازفیلمبرداری فیلم «بیوه سیاه» (Black Widow) را به عنوان یک ضربه خلاقانه بزرگ توصیف کرد.
از تحسین تا تخریب
وینستون توضیح داد که کار اولیه او بر روی شخصیت دریکوف (Dreykov) با کارگردان، کیت شورتلند (Cate Shortland)، بسیار موفقیتآمیز بوده است. او گفت: «ما در صحنه تشویق میشدیم. آن احتمالاً بهترین کاری بود که من در مدت اخیر انجام داده بودم.»
اما پس از پایان کار، استودیو تصمیم گرفت که تمام صحنههای او نیاز به بازفیلمبرداری دارد. این تصمیم به قدری برای او سنگین بود که به کارگردان پیشنهاد داد تا بازیگر دیگری را برای این نقش انتخاب کند. او گفت: «هیچ چیز بدتر از این نیست که کاری را انجام دهی، آن را در صحنه رها کنی و بعد به تو بگویند که درست نبوده است. این یعنی رد شدن.»
ناتوانی در بازآفرینی
او افزود که وقتی برای فیلمبرداری مجدد بازگشت، دیگر نتوانست آن اجرای اولیه را تکرار کند. او گفت: «من نمیتوانستم انجامش دهم. من قبلاً آن را انجام داده بودم.» این تجربه، دیدگاه او را نسبت به سیستم فیلمسازی مدرن هالیوود که به گفته او بیش از حد بر روی «فروش بلیت» متمرکز است، منفی کرده است.
Variety