چرا دریافت شماره حساب دوم از کلیه کارکنان به غیر از بانک اصلی پرداخت حقوق لازم است؟

تیم پلازا - انتشار: 17 فروردین 1405 15:45
ز.م مطالعه: 1 دقیقه
-

سازمان اداری و استخدامی اعلام کرد، با عنایت به ابلاغیه هیأت دولت در خصوص تکلیف دستگاه های اجرایی برای «دریافت شماره حساب (شبای بانکی) دوم از کلیه کارکنان به غیر از بانک اصلی پرداخت حقوق»، بارگذاری اطلاعات حقوق کارکنان به همراه شماره شبای دوم در سامانه پرداخت مورد انتظار است.

لذا ضروری است دستگاه‌های اجرایی لیست‌های حقوق را همراه با شماره شبای بانکی دوم کارکنان خود آماده نموده و متعاقب بازگشایی سامانه پرداخت، شماره‌های مذکور را در لیست حقوق ثبت نمایند.

شایان ذکر است بارگذاری اطلاعات همراه با درج شماره شبای دوم مورد انتظار بوده و نهایی کردن لیست حقوق (بدون خطا)، پس از ثبت و صحت‌سنجی آن امکان‌پذیر است.

منبع/تسنیم

دیدگاه های کاربران
هیچ دیدگاهی موجود نیست