حالت بازی یورش دردنوت از اسپیس مارین ۲ فاش شد

تیم پلازا - انتشار: 8 تیر 1404 21:10
ز.م مطالعه: 2 دقیقه
-

افشاگری‌های جدید از بازی «اسپیس مارین ۲» به بازگشت یک حالت بازی از قسمت اول اشاره دارند، اما این خبر می‌تواند یک شمشیر دولبه باشد. داده‌کاوی‌های اخیر، به بازگشت حالت «یورش دردنوت» اشاره دارند که برای طرفداران قدیمی هم خاطره‌انگیز و هم بحث‌برانگیز است.

بازگشت یک حالت بازی محبوب اما بحث‌برانگیز

داده‌کاوی‌های مربوط به پچ ۸.۰ بازی، ارجاعاتی را به حالت PvP «یورش دردنوت» (Dreadnought Assault) پیدا کرده‌اند. این حالت در بازی اول به یک تیم اجازه می‌داد تا کنترل یک ربات جنگی غول‌پیکر دردنوت را به دست بگیرد و برای تصرف نقاط تلاش کند. این ایده در ابتدا جذاب بود، اما اجرای ضعیف آن باعث شد تا به سرعت محبوبیت خود را از دست بدهد.

درس‌هایی از گذشته

مشکل اصلی در نسخه اول، عدم توازن کامل بود؛ تیمی که دردنوت را در اختیار داشت، اغلب به راحتی پیروز می‌شد. همچنین، انتخاب تصادفی خلبان دردنوت به این معنا بود که بسیاری از بازیکنان هرگز شانس تجربه جذابیت اصلی این حالت را پیدا نمی‌کردند.

چگونه می‌توان آن را بهبود بخشید

برای موفقیت این حالت در «اسپیس مارین ۲» (Space Marine 2)، استودیوی سیبر اینتراکتیو (Saber Interactive) باید آن را بازنگری کند. پیشنهادها شامل این است که به هر دو تیم یک دردنوت داده شود تا هم میدان نبرد متعادل شود و هم صحنه‌های سینمایی خلق گردد. همچنین، با الهام از حالت Siege، می‌توان یک سیستم ارزی اضافه کرد که به بازیکنان دیگر اجازه دهد با احضار نیروهای هوش مصنوعی، بر روند نبرد تأثیر بگذارند. نکته کلیدی، جذاب نگه داشتن بازی برای تمام بازیکنان است، نه فقط کسی که کنترل دردنوت را در دست دارد.

دیدگاه های کاربران
هیچ دیدگاهی موجود نیست
    حالت بازی یورش دردنوت از اسپیس مارین ۲ فاش شد - پلازا