موفقیت سوپرمن، استراتژی اکران برادران وارنر را تغییر داد
فروش جهانی بیش از ۶۱۴ میلیون دلاری فیلم «سوپرمن»، به استودیو برادران وارنر اعتماد به نفس و قدرت مالی لازم را داده تا دیگر پروژههای خود مانند «مورتال کامبت ۲» را با استراتژی بهتری اکران کند.
متن اصلی:
موفقیت بزرگ فیلم «سوپرمن» (Superman) تأثیر دومینویی بر روی برنامههای اکران استودیو برادران وارنر (Warner Bros.) داشته است. یک گزارش جدید نشان میدهد که دلیل اصلی انتقال اکران فیلم «مورتال کامبت ۲» (Mortal Kombat II) به تابستان ۲۰۲۶، عملکرد فوقالعاده «سوپرمن» در گیشه بوده است.
به گفته منابع آگاه، استودیو به لطف سود حاصل از «سوپرمن» (با فروش جهانی ۶۱۴.۴ میلیون دلار)، اکنون در موقعیتی قرار دارد که میتواند با ریسک بیشتری، «مورتال کامبت ۲» را به جای یک اکران پاییزی، به عنوان یک فیلم پرهزینه و بزرگ (tentpole) در فصل رقابتی تابستان عرضه کند.
این تصمیم، فیلم را از ۲۴ اکتبر ۲۰۲۵ به ۱۵ می ۲۰۲۶ (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۵) منتقل کرده است. این استراتژی نشاندهنده امیدواری بالای استودیو به این دنباله است که کارل اربن (Karl Urban) را در نقش جانی کیج معرفی میکند. قسمت اول این مجموعه در سال ۲۰۲۱ به فروش جهانی ۸۴.۴ میلیون دلاری دست یافته بود.
منبع: SuperHeroHype