تبلیغ جنجالی سیدنی سوئینی باعث افزایش فروش امریکن ایگل شد

تیم پلازا - انتشار: 14 شهریور 1404 19:27
ز.م مطالعه: 1 دقیقه
-

با وجود انتقادات گسترده، تبلیغ بحث‌برانگیز سیدنی سوئینی برای برند «امریکن ایگل» نه تنها به این شرکت آسیب نزد، بلکه باعث جهش ۳۳ درصدی در فروش و ۲۵ درصدی در ارزش سهام آن شد.

یک بار دیگر ثابت شد که هر تبلیغی، حتی تبلیغ بد، می‌تواند مفید باشد. برند پوشاک «امریکن ایگل» (American Eagle) پس از پخش تبلیغ جنجالی خود با حضور سیدنی سوئینی (Sydney Sweeney)، با یک جهش بزرگ در فروش و ارزش سهام خود روبرو شد.

این تبلیغ که به دلیل استفاده از یک عبارت دوپهلو با انتقادات شدیدی مواجه شده بود، طبق گزارش رویترز، باعث افزایش ۳۳ درصدی در فروش این برند شد. همچنین، ارزش سهام این شرکت نیز ۲۵ درصد رشد کرد. جی شاتنستاین، مدیرعامل شرکت، عملکرد این دوره را «فراتر از انتظارات» خواند.

این در حالی است که خود سیدنی سوئینی در مصاحبه‌ای جدید اعلام کرده که قصد ندارد به این حواشی دامن بزند و در جشنواره فیلم تورنتو، تنها درباره فیلم جدیدش «کریستی» (Christy) صحبت خواهد کرد. این فیلم که داستان زندگی کریستی مارتین، بوکسور حرفه‌ای را روایت می‌کند، در تاریخ ۱۶ آبان (۷ نوامبر) اکران عمومی خواهد شد.

منبع: FandomWire

دیدگاه های کاربران
هیچ دیدگاهی موجود نیست