مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، از تمدید طرح رایگان بودن حملونقل عمومی پایتخت خبر داد. بر اساس مصوبه جلسه چهارصد و هشتم شورا، شهروندان تهرانی تا تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه میتوانند بدون پرداخت هزینه از مترو و اتوبوس استفاده کنند.
به گزارش پلازا و به نقل از خبرگزاری مهر، پیش از این، طبق مصوبه قبلی شورا، استفاده رایگان از اتوبوس و مترو تا امروز (۱۵ اردیبهشت) در نظر گرفته شده بود که با تصمیم جدید، این مهلت به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.
چمران تأکید کرد که هدف از این مصوبه، تسهیل عبور و مرور شهری برای شهروندان در شرایط فعلی است. پس از پایان این دوره یک هفتهای، در جلسه هفته آینده شورا و با توجه به وضعیت کشور، درباره تمدید مجدد یا لغو این طرح تصمیمگیری خواهد شد.
