چرا بازی جدید شکستناپذیر یک بازی مبارزهای است
رابرت کرکمن، خالق مجموعه «شکستناپذیر»، در مصاحبهای جدید جزئیات هیجانانگیزی از بازی «شکستناپذیر علیه» را به اشتراک گذاشت و توضیح داد که چرا این سبک برای این دنیا ایدهآل است.
یک انتخاب از روی علاقه و منطق
رابرت کرکمن (Robert Kirkman) در مصاحبهای جدید فاش کرد که چرا برای اولین بازی بزرگ مجموعه «شکستناپذیر» (Invincible)، سبک مبارزهای (Fighting) را انتخاب کرده است. او سه دلیل اصلی برای این تصمیم ذکر کرد:
۱. علاقه شخصی: کرکمن خود را یکی از طرفداران پر و پا قرص بازیهای مبارزهای کلاسیک مانند «مورتال کامبت» و «تیکن» معرفی کرد.
۲. هزینه: او با اشاره به بودجه سرسامآور بازیهایی مانند «جیتیای ۶»، گفت که ساخت یک بازی جهانباز بسیار گران است.
۳. نمایش شخصیتها: به گفته او، یک بازی مبارزهای بهترین راه برای به نمایش گذاشتن تعداد زیادی از شخصیتهای متنوع دنیای «شکستناپذیر» است، در حالی که در یک بازی جهانباز، بازیکن معمولاً تنها کنترل یک شخصیت را در دست دارد.
ویژگیهای بازی جدید
بازی «شکستناپذیر علیه» (Invincible Vs) یک عنوان مبارزهای ۳ در مقابل ۳ است. کرکمن تأکید کرد که تیم سازنده با وسواس زیادی در حال کار است تا هر شخصیت، از حرکات مبارزهای گرفته تا نحوه حرکت، کاملاً منحصربهفرد و وفادار به کمیکها و سریال انیمیشنی باشد. او همچنین اشاره کرد که بازی دارای یک «بخش داستانی» خواهد بود که تجربه جدیدی به این دنیا اضافه میکند و ممکن است به لطف جنبههای چندجهانی داستان، به شکلی جالب به دنیای بزرگتر متصل شود.
با این حال، او صحبت درباره حضور شخصیتهای مهمان از دیگر مجموعهها را خیلی زود دانست.
منبع: Game Rant