بهترین ساعت هوشمند مکالمه دار ارزان

ساعت هوشمند ارزان مکالمه دار
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

تنوع مدل و قیمت در دنیای ساعت‌های هوشمند، باعث شده تا به راحتی بتوانید مدلی با ویژگی‌ها و مشخصات مورد نظر خود در هر بازه قیمتی پیدا کنید. اگر قابلیت مکالمه در ساعت هوشمند برای شما اهمیت دارد و نمی‌خواهید هزینه‌ی بالایی برای ساعت بپردازید، همراه ما باشید تا با تعدادی از بهترین ساعت هوشمند مکالمه دار ارزان آشنا شوید.

ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch 3 Active

شیائومی در ساعت ردمی واچ سه اکتیو ویژگی‌های خوبی را برای کاربران در نظر گرفته است. این ساعت گزینه‌ی مناسبی برای کاربری روزمره و همینطور اسپرت به‌شمار می‌رود. نمایشگر LCD مستطیلی آن دارای رزولوشن ۲۴۰ در ۲۸۰ پیکسل است و تا ۴۵۰ نیت روشنایی دارد. بنابراین در محیط‌هایی که خیلی روشن باشد هم می‌تواند به راحتی از ساعت استفاده کنید. اندازه‌ی نمایشگر ۱.۸۳ اینچ است و ضخامت آن حدودا ۱۱ میلی‌متر است. بنابراین  اگر از طرفداران ساعت‌های بزرگ باشید، این ساعت می‌تواند یکی از گزینه‌های محبوب شما باشد. ساعت‌ هوشمند ردمی واچ ۳ اکتیو دارای تنوعی از سنسورها از جمله شتاب سنج، ضربان قلب، گام شمار، سنسور سطح اکسیژن و همینطور بیش از ۱۰۰ برنامه ورزشی است. در مورد سازگاری با تلفن‌های همراه نیز لازم نیست نگران شوید چون این ساعت با تمامی گوشی‌های اندرویدی که از اندروید ۶ به بالا، و ios نسخه‌ی ۱۲ به بالا سازگار است. این ساعت دارای قابلیت مکالمه نیز هست و می‌توانید تماس‌هایی با کیفیت HD برقرار کنید. البته، اگر پشتیبانی از زبان فارسی برای شما اهمیت دارد، باید بدانید که Redmi Watch 3 Active از زبان فارسی در اعلان‌ها و پیام‌ها پشتیبانی نمی‌کند.

ساعت هوشمند تی سی اچ Z40

ساعت Z40 از برند TCH یکی دیگر از بهترین ساعت هوشمند با مکالمه ارزان قیمت در لیست ما است که امکانات متنوعی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این ساعت، از یک نمایشگر گرد AMOLED با رزولوشن ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل بهره می‌برد. بدنه‌ی ساعت ترکیبی از روی و پلاستیک ABS است که با بندهای سیلیکونی دور دست بسته می‌شود و به‌همین خاطر وزن کمی روی دست دارد. سنسورهای مختلفی چون گام شمار و کالری شمار، سنسور‌های مخصوص بانوان از جمله یادآور دوره‌ی پریودی و چرخه‌ی تخمک‌گذاری، سنسور پایش وضعیت خواب در این ساعت تعبیه شده‌اند. مودهای ورزشی مختلفی نیز در این ساعت وجود دارد که اگر بخواهید ورزش کنید، اطلاعات خوبی درباره‌ی وضعیت جسمانی به شما خواهند داد. این ساعت هوشمند، همانطور که اشاره کردیم دارای قابلیت مکالمه هم هست بنابراین می‌توانید تماس‌های خود را از طریق ساعت پاسخ دهید یا این‌که با ساعت شماره‌گیری کرده و تماس بگیرید. علاوه بر آن، امکان کنترل پخش موسیقی گوشی از روی ساعت هم وجود دارد و می‌توانید فایل‌های موزیک را عقب و جلو بزنید یا پخش را متوقف کنید. دیگر ویژگی جذاب این ساعت این‌که از زبان فارسی نیز در پیام‌ها و اعلان‌های ساعت پشتیبانی می‌شود.

ساعت هوشمند Mibro Lite 2

میبرو لایت 2

میبرو لایت ۲ یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند است که کارایی و کیفیت بالایی دارد و به شما اجازه‌ی مکالمه نیز می‌دهد. این ساعت دارای نمایشگر گرد به اندازه‌ی ۱.۳ اینچ  و از نوع AMOLED است که بسیار کیفیت تصویر خوبی را برای شما رقم می‌زند. این ساعت به لطف وزن سبک و برنامه‌های ورزشی و سلامتی مختلف گزینه‌ی مناسبی برای کاربری روزمره و ورزشی است. بند چرمی موجود در اقلام همراه ساعت نیز آن را مناسب موقعیت‌های رسمی مانند جلسات کاری می‌کند و می‌توانید به‌راحتی آن را جایگزین بند سیلیکونی کنید. این ساعت قابلیت سازگاری با گوشی‌های اندرویدی و ios از طریق بلوتوث را دارد و به‌سادگی بعد از جفت‌سازی ساعت و گوشی، می‌توانید از قابلیت‌های مختلف آن استفاده کنید. این ساعت، بیش از ۶۰ نوع برنامه ورزشی را پشتیبانی می‌کند و سنسورهایی نظیر اکسیژن خون، تست استرس و سنجش کیفیت خواب در ساعت وجود دارند که همگی از دقت بالایی برخوردارند. این ساعت قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث نیز دارد و به‌سادگی می‌توانید در مواقع ضروری تماس‌های خود را روی ساعت پاسخ دهید یا حتی شماره‌گیری کنید. در این ساعت هوشمند ارزان قیمت از زبان فارسی نیز در اعلان‌ها و پیام‌ها پشتیبانی می‌شود.

ساعت هوشمند تی سی اچ Z10

ساعت تی سی اچ z10

دیگر ساعت هوشمند ارزان قیمت با قابلیت مکالمه که می‌توانید تهیه کنید، ساعت Z10 است. این ساعت تنها ۳۷ گرم وزن دارد و به‌همین خاطر گزینه‌ی بسیار مناسبی برای استفاده‌ی طولانی مدت و همینطور مواقع ورزش کردن است. دسترسی ساعت به سنسورهای سلامتی و حالت‌های ورزشی گوناگون نیز باعث شده کارآمدی ساعت بیشتر شود. این ساعت به یک نمایشگر TFT به اندازه ۲ اینچ مجهز است که دارای وضوح تصویر ۲۹۶ در ۳۴۰ پیکسل است. این ساعت دارای میکروفون و اسپیکر بوده و می‌توانید در مواقع ضروری که نمی‌توانید گوشی را به دست بگیرید، برای تماس از ساعت های مکالمه دار TCH استفاده کنید.

ساعت هوشمند جی تب GT7

ساعت جی تب مدل GT7 یکی از بهترین ساعت هوشمند مکالمه دار ارزان قیمت است که می‌توانید برای استفاده‌ی روزمره و موقعیت‌های اسپرت تهیه کنید. وزن کم ساعت و شکل مینیمال و شبه‌کلاسیک آن باعث می‌شود که به‌راحتی این ساعت جذاب با انواع استایل‌ها هماهنگ باشد و استفاده از آن شما را خسته نکند. این اسمارت واچ دارای بدنه‌ی استیل و بندهای سیلیکونی است که از مقاومت بالایی برخوردار هستند. نمایشگر ساعت AMOLED بوده که از رزولوشن ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل بهره می‌برد. جی تب ۶۴ مگابایت حافظه‌ی داخلی برای ساعت در نظر گرفته است که می‌توانید به لطف آن فایل‌های صوتی روی ساعت ذخیره کرده و گوش دهید. قابلیت مکالمه و همینطور تماس نیز به‌خاطر وجود میکروفون و اسپیکر در ساعت وجود دارد.

ساعت هوشمند هاینو تکو GP8

یکی از ساعت هوشمند‌های موجود در بازار ساعت GP8 است که در واقع با خرید آن، علاوه بر یک ساعت هوشمند طرح اپل واچ اولترا، یک هندزفری بلوتوثی شبیه ایرپاد ۳ اپل نیز دریافت می‌کنید. ساعت جی پی ۸ قابلیت سازگاری با گوشی‌های اندرویدی و ios را دارد. نمایشگر ساعت، یک نمایشگر ۲.۲ اینچی OLED است که کیفیت و روشنایی خوبی داشته و تجربه کاربری خوبی را رقم می‌زند. همچنین، تنوع واچ فیس‌هایی که هاینو تکو برای آن در نظر گرفته اجازه می‌دهد به‌راحتی واچ فیس مدنظر خود را انتخاب کنید. این ساعت ضد آب نیست و بهتر است موقع شستشوی دست‌ها یا هر کار دیگری که با آب سر و کار دارد، آن را از دست باز کنید. سنسورهای مختلفی که برای ساعت در نظر گرفته شده‌اند از جمله سنسور سطح اکسیژن و سنسور فشار خون، همگی عملکرد خوبی داشته و می‌توانید به کمک آن‌ها وضعیت جسمانی خود را دائما چک کنید. این ساعت به لطف داشتن میکروفون و اسپیکر درونی قابلیت مکالمه دارد و یکی از بهترین ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه ارزان به شمار می‌رود.

ساعت هوشمند گرین لاین Adventure

ساعت ادونچر از برند گرین لاین ساعتی خوش‌قیمت با طراحی جذاب است که از رنگ‌بندی خوبی هم برخوردار است. این ساعت هوشمند، همانند اکثر اسمارت واچ‌ها با تمامی گوشی‌های هوشمند بلوتوث‌دار سازگار است و امکان قابلیت‌های مختلفی را به شما می‌دهد. این ساعت هوشمند ارزان قیمت دارای نمایشگر گرد TFT به اندازه‌ی ۱.۴۴ اینچ بوده که کیفیت تصویر خوبی را رقم می‌زند و اندازه‌ی آن به گونه‌ای است که تمام محتوای نمایشگر را در اندازه‌ی خوبی مشاهده کنید. این ساعت هوشمند دارای درجه گواهی نامه IP68 است و تا عمق 1.5 متری در برابر آب مقاوم است ولی ساعت ضد آب مخصوص شنا نیست. بنابراین نیاز نیست نگران اندک خیس شدن آن موقع شستشوی دست و صورت باشید. این ساعت هوشمند از سنسورهایی چون سنجش فشار خون، ضربان قلب و سنجش وضعیت خواب پشتیبانی می‌کند. همچنین به کمک آن می‌توانید فایل‌های صوتی و موزیک در حال پخش را کنترل کنید، با مخاطبین خود تماس بگیرید، یا تماس‌های دریافتی را پاسخ دهید.

جمع‌بندی

برای انتخاب ساعت‌های هوشمند، معیارهای مختلفی وجود دارد. شکل ظاهری، برند، تعداد سنسورهای سلامت و همینطور قابلیت مکالمه، تعدادی از این معیارها هستند. قابلیت مکالمه و تماس گرفتن با ساعت هوشمند یکی از معیارهای مهم به شمار می‌رود که در مواقع مختلف که نمی‌توانید گوشی را به دست بگیرید، به کمک شما می‌آید و اجازه‌ی گفتگوی تلفنی به شما می‌دهد. در این مطلب، ساعت‌های هوشمندی که قیمت بسیار مناسب و اقتصادی داشته و امکان مکالمه دارند را بررسی کردیم تا بهتر بتوانید ساعت هوشمند مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
محمدصادق عالی خانی
.
08 شهریور 1402، 18:09
پاسخ
0
3
من خودم شیائومی مول کیسلت kr رو دارم،مکالمه دار هست و واقعا کیفیت مکالمش خوبه،بنظرم اینم باید جزو خوبای مکالمه ساعت های ارزون قرار بدین،ممنون از مطلبتون
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402