علت خاموش شدن ناگهانی گوشی شیائومی + راه حل تست شده

علت خاموش شدن ناگهانی گوشی شیائومی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این مقاله از وب سایت پلازا به علت خاموش شدن ناگهانی گوشی شیائومی و راه حل های رفع مشکل خاموشی شیائومی میپردازیم با ما همراه باشید.

امروزه همانطور که میبنیم گوشی های موبایل یکی از مهم ترین و پر استفاده ترین وسیله های افراد و جز لوازم وابسته به زندگی روزمره اشخاص میباشد و در صورت خرابی گوشی باعث اختلال در کارهای و امور آنها میشود علاوه بر آن بسیاری از افراد شغل انها با استفاده از گوشی است و کار آنها وابستگی مستقیم با گوش و موبایل دارد درصورتی که با نبود گوشی در سیستم کاری ان ها حتی برای یک روز باعث میشود که ضرر و لطمه به انها وارد شود. طبق گزارشاتی که از سمت کابران داده شده ما متوجه شدیم که پس از مدتی استفاده از گوشی یا گوشی نو آن ها بصورت ناگهانی خاموش شده و خود به خود بدون هیچگونه ضربه ایی یا ربطوبتی اتفاق میوفتد که این اتفاق میتواند دلایل زیادی داشته باشد که این مشکلات میتواند از مشکل نرم افزاری و سخت افزاری باشد. در این مقاله از سایت پلازا میخواهیم به بررسی کامل مشکل و علت خاموش شدن ناگهانی گوشی شیائومی بپردازیم و راه حل های تست شده جهت رفع مشکل خاموشی گوشی شیائومی را به شما توضیح دهیم. افراد در مواجه با خاموشی ناگهانی گوشی شیائومی خود واکنش های متفاوتی دارند بسیاری از افراد ابتدا گوشی خود را به شارژ وصل میکنند و تصور دارند که باتری گوشی خالی شده و یا به مشکل برخورده است اما توجه داشته باشید که همیشه مشکل خاموش شدن ناگهانی شیائومی از باتری و یا شارژر گوشی نمیباشد بعضی افراد تصور میکنند که دیگر گوشی شیائومی آنها خراب شده و غیر قابل تعمیر و استفاده میباشد اما نگران نباشید در این مقاله به بررسی کامل این موضوع خواهیم پرداخت و یا نهایتا با تعمیر گوشی شیائومی در نمایندگی تعمیرات شیائومی معرفی شده در پایین سایت ،  گوشی درست شده و قابل استفاده میشود. در این مقاله قصد بر این داریم که راه حل های خوبی را برای رفع مشکل خاموشی ناگهانی گوشی شیائومی را معرفی کردیم.

علت خاموش شدن گوشی شیائومی

علت های زیادی برای خاموش شدن ناگهانی گوشی شیائومی وجود دارد که طبق تجربه میتوان گفت خرابی و خاموش شدن گوشی شیائومی ریشه در سخت افزار و نرم افزار این برند محبوب دارد و در اکثر مواقع سخت افزاری و در بعضی مواقع نرم افزاری است. در مورد های نرم افزاری باگ ها و مشکلات سیستم عامل شیائومی ، پر بودن حافظه و تنظیمات اشتباه گوشی میتواند دلایل عمده خاموشی ناگهانی گوشی شیائومی باشد. در موارد سخت افزاری میتوان به CPU و هارد گوشی و مشکلات ساختاری برد گوشی شیائومی دانست همچنین سه مدل از گوشی های شیائومی به این مشکلات ساختاری بر خورده اند و برای تعمیر مشکل خاموشی ناگهانی گوشی شیائومی به نمایندگی شیائومی اصفهان که متخصص در زمینه تعمیرات گوشی های شیائومی در استان اصفهان میباشد که پذیرش گوشی های تعمیری شیائومی را در سراسر ایران میپذیرد و شما عزیزان میتوانید برای تعمیر گوشی شیائومی خود به نمایندگی شیائومی در اصفهان بسپارید. در ادامه به علت خاموشی ناگهانی گوشی شیائومی  میپردازیم، ابتدا به دلایل سخت افزاری و سپس نرم افزاری میپردازیم. توجه داشته باشید که تمامی مطالب گرداوری شده با عنوان دلیل خاموشی گوشی شیائومی طبق گزارشات و آمار های نمایندگی رسمی میباشد.

علت خاموش شدن گوشی شیائومی در اثر سوختن هارد

در بعضی موارد بدون هیچ گونه دلیل و اتفاقی گوشی شیائومی خاموش شده، در این موارد باید به هارد گوشی شک کرد زیرا هارد گوشی های شیائومی بسیار حساس هستند و در صورتی که حافظه گوشی شما بسیار پر باشد برای مدت طولانی به مرور سلامت هارد شما کاهش پیدا میکند و در نهایت به سوختن هارد گوشی شیائومی ختم میشود و دیگر راهی جز تعویض هارد وجود ندارد که هزینه سنگینی نیز برای شما دارد. پس پیشنهاد ما این است که به هیچ عنوان نگذارید که حافظه گوشی شما به مدت طولانی پر بماند و همیشه یک بکاپ از اطلاعات خود داشته باشید ولی درهرصورت اگر به علت خراب شدن هارد گوشی شیائومی بصورت ناگهانی خاموش شد حتما برای تعمیر به نمایندگی بسپارید زیرا از قطعات اصلی و تعمیرات با ضمانت انجام میشود.

رفع مشکل خاموشی شیائومی با تعویض باتری

گوشی های شیائومی از ظرفیت و کیفیت بالایی برخوردار میباشند اما خرابی و اتمام عمر باتری شیائومی دور از انتظار نیست. همانطور که میدانید باتری جز قطعات مصرفی میباشد و در گذر زمان عمر انها کاهش می یابد. یکی از علائم خرابی باتری گوشی های شیائومی تخلیه شارژ سریع میباشد و خرابی باتری میتواند دلیل خاموش شدن ناگهانی گوشی شیائومی باشد و تنها راه چاره تعویض باتری شیائومی میباشد توجه داشته باشید که گوشی های جدید شیائومی باتری غیرقابل تعویض توسط کاربر دارند و باید حتما توسط متخصص تعمیرات شیائومی انجام شود.

توجه داشته باشید که تعویض باتری را به تعویق نیندازید زیرا باعث خرابی دیگر قطعات میشود. در نمایندگی، باتری های اورجینال شیائومی با یکسال گارانتی موجود میباشند و شما عزیزان میتوانید جهت درخواست به سایت نمایندگی که در قسمت پایین مقاله میباشد مراجعه کنید.

خاموش شدن ناگهانی گوشی شیائومی

مدار باتری ، دلیل خاموشی ناگهانی شیائومی

اتصالی های گوناکونی در مدار برد گوشی میتوان نام برد که باعث خاموشی ناگهانی گوشی شیائومی شود همچنین امکان دارد که گوشی روی ۲۰ درصد باشد و شما در حال بازی یا استفاده روزمره باشید و ناگهانی گوشی خاموش شود که این اتفاق میتواند نشان دهنده اتصالی در برد گوشی شیائومی باشد که با تعمیر برد این مشکل حل خواهد شد در اتصالی برد قطعاتی همچون ای سی های تغذیه ای سی های شارژ ای سی های صوت و…. باشد که با تعمیر یا تعویض حل خواهد شد.

ضربه و فشار دلیل خاموشی خود به خود گوشی شیائومی

روزانه گوشی های زیادی برای تعمیر به نمایندگی شیائومی مراجعه میکنند و علت مشکل آنها فشار و ضربه وارد شده به گوشی است به گونه ایی که گوشی های تولید امروز در هر برندی بسیار حساس و ظریف شده اند و در برابر ضربه های کم نیز اسیب میبینند که باید توسط فرد متخصص بررسی و رفع شود.

توجه: پیشنهاد میکنیم که گوشی شیائومی خود را به مراکز متفرقه نسپارید زیرا این مراکز اطلاع دقیق درباره تعمیر گوشی های شیائومی ندارند زیرا ساختار برد و مدارات گوشی های شیائومی با دیگر برند های موبایل متفاوت هست و حتما باید توسط نمایندگی تعمیرات، تعمیر شود.

چرا گوشی شیائومی خود به خود خاموش میشود

دلایل نرم افزاری خاموشی موبایل شیائومی

  • پر بودن حافظه گوشی شیائومی
  • قدیمی بودن ورژن گوشی شیائومی
  • نصب بودن برنامه های سنگین روی گوشی شیائومی
  • دانلود برنامه های نامعتبر روی گوشی

پر بودن حافظه گوشی شیائومی

زیاد شدن اطلاعات و انباشته شدن انها روی هارد گوشی باعث میشود که فایل نرم افزار گوشی حذف شود و تنها راه آن فایل زدن روی هارد گوشی شیائومی است و اطلاعات شما بصورت کامل پاک میشود. توجه داشته باشید که همیشه از اطلاعات خود بکاپ داشته باشید و نگذارید که حافظه گوشیتان بیشتر ۸۰ درصد پر شود زیرا به گوشی فشار میاید و باعث از بین رفتن اطلاعات شما میشود.

نصب بودن نرم افزار نامعتبر دلیل خاموشی ناگهانی شیائومی

پلی استور مرجع معتبر برای دانلود برنامه های گوشی اندرویدی میباشد توجه کنید که حتما برای دانلود اپلیکیشن های گوشی خود از پلی استور اقدام کنید زیرا تمامی برنامه ها اسکن شده اند و با ورژن گوشی شما سازگار هستند. در مواردی تجربه شده است که نرم افزار نامعتبر باعث خاموشی ناگهانی گوشی شیائومی شده است پس حتما به این نکته توجه داشته باشید.

خاموشی ناگهانی گوشی شیائومی به علت تنظیمات نادرست

یکی از ویژگی های گوشی شیائومی تنظیم کردن خاموش شدن گوشی شیائومی بصورت اتوماتیک میباشد به صورتی که با تعیین کردن از قبل میتوان تایم گذاری کرد برای خاموش شدن خودکار گوشی شیائومی که این اپشن در تنظیمات گوشی شیائومی قابل فعال و غیر فعال کردن میباشد برای غیر فعال کردن این اپشن میبایست طبق مسیر زیر پیش بروید.

خاموش شدن موبایل شیائومی به دلیل بروز نبودن سیستم عامل

در تمامی بروزرسانی های منتشر شده از سمت شرکت برای گوشی های شیائومی باگ هایی وجود دارد، این باگ ها در بعضی موارد باعث خاموش شدن گوشی شیائومی و یا ریست شدن خودکار گوشی شیائومی میشود که ریشه در ناسازگاری ورژن اپدیت میباشد که در چنین مواردی باید صبر کنید تا اپدیت بعدی گوشی ارسال شود و سپس گوشی را بروزرسانی کنید.

علت خاموش شدن ناگهانی شیائومی

راه حل خاموش شدن گوشی شیائومی

طبق موارد بالا که گفتیم دلایل زیادی برای خاموش شدن ناگهانی شیائومی وجود دارد اما در بعضی موارد کاری از دست افراد برنمیاد و باید توسط تعمیرکار متخصص این مشکل رفع شود. در گوشی های پوکو m3 و ردمی 9t این مشکل بعد از بروزرسانی پیش میاید و باید بصورت سخت افزاری رفع شود اما در در صورتی که با خاموش شدن شیائومی پوکو x3 مواجه شدین باید بصورت کامل بررسی شود زیرا امکان خرابی CPU گوشی وجود دارد.

توجه داشته باشید اگر تمامی روش های بالا را تست کردید و جوابی نگرفتید مشکل گوشی شما تخصصی میباشد و حتما گوشی شیائومی خود را به نمایندگی شیائومی با پست یا تیپاکس ارسال کنید تا با ضمانت و کیفیت قطعات اورجینال برای شما تعمیر کنند.

شماره تماس نمایندگی: 09132063697 ساعات پاسخ گویی 9 صبح الی 9 شب . آدرس نمایندگی مرکزی در قسمت پایین سایت نمایندگی ( mi-servce.ir ) میباشد.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران3 دیدگاه
avatar
محمد جلیلی
.
17 آذر 1402، 20:30
پاسخ
0
0
سلام وقت بخیر گوشی Poco X3 دارم که بصورت ناگهانی خاموش شد قبلا از مشکل خاموش شدن گوشی شیائومی چیزهایی شنیده بودم اما الان برای خودم اتفاق افتاده میخواستم‌ ببینم دلیل چی هست و برای این مدل راه حلی هست؟
avatar
.
26 آذر 1402، 14:49
پاسخ
0
0
@محمد جلیلی
این مطلب بصورت کامل و جامع به رفع مشکل خاموشی پوکو x3 پرداخته کامل مطالعه کنید متوجه میشد.
avatar
Mehi
.
17 آذر 1402، 20:29
پاسخ
0
0
سلام شما مشکل خاموش شدن گوشی شیائومی Poco X3 که بصورت ناگهانی این اتفاق افتاده رو هم مشکلش رو برطرف میکنید؟
avatar
مریم موسوی
.
17 آذر 1402، 20:28
پاسخ
0
0
سلام گوشی شیائومی پوکو M3 من حین اپدیت کردن به مشکل خاموشی برخورد. میشه لطفا راهنماییم کنید
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402