اقدامات تنبیهی جدید یوتیوب برای تولیدکنندگان محتوای نامناسب

یوتیوب
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

ماه گذشته یوتیوب مجبور به اعمال سیاست هایی برای مقابله با ستاره یوتیوبی لوگان پاول شد. این تولیدکننده محتوای مشهور یوتیوبی، ویدئویی آزاردهنده از جسد فردی در جنگلی در ژاپن که به نام جنگل خودکشی شناخته می شود را منتشر کرد. پس از آن که این کمپانی، ویدئو مذبور را از پلتفرم خود حذف کرد، روابطش را با پاول قطع نمود و اعلام کرد که تغییراتی را در سیاست وارسی و پولی محتوای پخش شده در اقدامی برای جلوگیری از انتشار محتوای نامناسب کاربران اعمال خواهد کرد.
اکنون به نظر می رسد پس از انتشار تعدادی از ویدئوهای نامناسب توسط لوگان پاول که شامل شلیک تیزر (Taser) یا همام تفنگ شوکر به یک موش مرده، بیرون کشیدن ماهی از آب و تنفس مصنوعی دادن به آن، و تشویق فالوورها به انجام چالش تاید پاد (Tide Pod) نوعی مایع شوینده می شود، یوتیوب باید اقدامات بیشتری را علیه محتوای نامناسب و سازندگان آن‌ها به انجام برساند. یوتیوب برای انجام چنین کاری دست به بروزرسانی سیاست هایش زده تا مشخص کند که چه محتوایی نامناسب و مضر محسوب می شود و با کانال هایی که این گونه محتوا را منتشر می‌کنند چطور برخورد می شود.

یوتیوب
یوتیوب در پستی در وبلاگ خود اعلام کرد که آپلود محتوای نامناسب توسط تولیدکنندگان محتوا که برای همه مردم جهان، رسانه ها، و تبلیغات‌چی ها مضر خواهد بود نتایج جدیدی در پی خواهد داشت. این شبکه ویدئویی اظهار داشت که محتوای نامناسب نه تنها برای افرادی را که در بالا ذکر شد مضر است بلکه می تواند برای خود تولیدکنندگان نیز از حیث درآمد پولی که زندگی‌شان را تحت‌الشعاع قرار می دهد مضر باشد.


بدین منظور، یوتیوب اقدامات سخت گیرانه ای را در برابر چنین کانال هایی در پیش خواهد گرفت و پا را از حذف کانال های خاطی از این شبکه پرطرفدار گوگل فراتر گذاشته و حساب اصلی یا یوتیوب اورجینال (YouTube Original) تولیدکننده را نیز به حالت تعلیق درآورده یا کنسل می‌کند. این کمپانی همچنین ویدئوهایی را که در‌آمدشان از راه تبلیغات به دست می‌ آید ولی محتوایی مضر دارند به حالت تعلیق در خواهد آورد و می تواند آن ها را از برنامه شراکت یوتیوب (YouTube Partner Program-YPP) حذف کند. در نهایت، یوتیوب همچنین می تواند در صورت صلاحدید یک کانال را از قسمت کانال های پیشنهادی یا صفحه خانه یوتیوب حذف کند.
اقدامات یوتیوب توسط بسیاری از تولیدکنندگان تأثیرگذار و معروف این شبکه نظیر مارکوس برولی و شاون ویلیام مک لافین که این کمپانی را به خاطر شفاف بودن اقداماتش می ستایند تأیید شده است و این افراد نیز با برخورد سختگیرانه با محتوای آزاردهنده موافق‌اند.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 2 میلیارد دلار
    فیلم Ne Zha
    اکران: 14 فوریه 2025
  • 389 میلیون دلار
    فیلم Captain America: Brave New World
    اکران: 14 فوریه 2025
  • 125 میلیون دلار
    فیلم Dog Man
    اکران: 13 فوریه 2025
  • 113 میلیون دلار
    فیلم Bridget Jones: Mad About the Boy
    اکران: 13 فوریه 2025
  • 90 میلیون دلار
    فیلم Mickey 17
    اکران: 07 مارس 2025