آشنایی با ابزار تبلیغات؛ 5 ابزار اصلی که نیاز دارید!
ابزارهای تبلیغاتی در جذب بیشترین توجه به کسبوکارهای بزرگ و کوچک شما موثر خواهند بود. همچنین این ابزارها در جذب بیشترین مخاطبان ممکن و تبدیل آنها به مشتری کمک خواهند کرد. ابزارها بسته به محدودیتهای مالی بیزینس انتخاب میشوند. در صورت لزوم یک دوره آزمون و خطا را برای قضاوت در مورد ابزارهای موثر در ایجاد سود بیشتر به کار بگیرید. در این مطلب ۵ ابزار تبلیغاتی پرکاربرد و اثربخش را برای اجرای انواع استراتژی تبلیغاتی معرفی خواهیم کرد. بعد از مطالعه این مطلب به شما قول میدهیم که با ابزارهایی کاربردی، کمهزینه و موثر برای رشد کسبوکارتان آشنا خواهید شد.
۱. تلفن اینترنتی؛ اولین ابزار مهم برای اثربخشی تبلیغات
یک ابزار تبلیغاتی جذاب، تلفن اینترنتی است. تلفن اینترنتی یکی از ابزارهایی است که برای هر کسبوکاری کارایی متعددی دارد؛ ازاینرو دریافت این نوع تلفن برای افزایش رفاه حال مشتریان و سرعت بخشیدن به عملکرد یک بیزینس جایگاه ویژهای را به خود اختصاص داده است. استفاده از تلفن اینترنتی امکان برقراری همزمان چند تماس ورودی و خروجی را از یک خط تلفن فراهم میکند. بهاینترتیب مخاطبان یک کسبوکار نیازی به سپری کردن زمان طولانی در صف دریافت پاسخ و خدمات نخواهند داشت.
برای افزایش عملکرد کارکنان و بهبود تعامل با مشتری پیشنهاد میکنیم برای دریافت تلفن اینترنتی اقدام کنید. این ابزار تبلیغات باعث تسریع در فرایند پاسخگویی به مخاطب و ارائه خدمات میشود؛ بنابراین افراد بیشتری تمایل به استفاده از خدمات کسبوکار شما خواهند داشت.
۲. فعالیت در رسانههای جمعی؛ ابزاری کاربردی و پرمخاطب برای تبلیغات
بازاریابی رسانههای اجتماعی زیرمجموعه ای از بازاریابی دیجیتال است. بااینحال هدف ابزار رسانههای اجتماعی ایجاد یک رابطه تعاملی و آنلاین با مشتری است. نمونههای خاصی از ابزارهای بازاریابی رسانههای اجتماعی شامل وبلاگ نویسی، توییت، ارسال اساماس با متن پیامک تبلیغاتی، اشتراک گذاری، شبکه سازی و اظهار نظر در رسانههای اجتماعی وجود دارد.
بازاریابی رسانههای اجتماعی یکی از ابزارهای کمهزینه با بازده بالا است که زمینه را برای مشارکت بیشتر افراد با یک کسبوکار فراهم میکند. در حال حاضر برنامههای متعددی برای نصب در تلفنهای هوشمند و حفظ تعامل با مخاطب وجود دارد. از برنامههای مشابه برای اطلاعرسانی به افراد در مورد موقعیت مکانی خود یا ارائه اطلاعات کسبوکار دیگر استفاده کنید.
۳. ارسال پیامک انبوه؛ ابزار تبلیغات ارزان و در دسترس
یکی از بهترین ابزارهای تبلیغات استفاده از پنل اس ام اس به شمار میرود. پنلهای پیامکی این روزها نقش موثری در اطلاعرسانی و اجرای استراتژیهای بازاریابی را به خود اختصاص دادهاند. ازاینرو استفاده از این ابزار تبلیغات ارزان و در دسترس به یکی از مهمترین بخشهای برنامهریزی بازاریابی هر کسبوکاری تبدیل شده است. پنلهای ارسال پیامک خدمات ویژهای را در اختیار بیزینسها قرار میدهند. برای مثال ارسال پیامک بهصورت انبوه، فرستادن متن پیامک تبلیغاتی از روی نقشه و ارسال پیگیری سفارش و دریافت خدمات از ویژگیهای دیگر پنلهای اس ام اس به شمار میروند.
ابزار تبلیغاتی ارسال پیام کوتاه برای همه مخاطبان در دسترس خواهد بود؛ چراکه دریافت پیامک نیازی به دسترسی به اینترنت نخواهد داشت. همچنین امروزه تقریبا اکثر افراد به تلفن همراه ساده یا هوشمند دسترسی دارند؛ بنابراین استفاده از پنلهای پیامکی برای اطلاعرسانی، ارسال کد تخفیف و ترغیب به خرید آنلاین برای همه مخاطبان یک بیزینس امکانپذیر خواهد بود.
۴. تبلیغات در فضای وب؛ یکی از ابزارهای تبلیغاتی متداول
اینترنت و فضای وب یک کانال تبلیغاتی برای کسبوکارها فراهم میکند که بهطور بالقوه امکان دسترسی به میلیونها مشتری در سراسر جهان را فراهم خواهد کرد. تبلیغات در فضای اینترنت به روشهای مختلفی انجام میشود؛ تبلیغات بنری و درون متنی در وبسایتهای محبوب، ایمیلهای ارسال شده به مشتریان قبلی یا بالقوه و تبلیغات ویدیویی در حین ویدیوهای آنلاین ازجمله روشهای تبلیغات در فضای وب هستند.
تبلیغات در وب ارزانتر از روشهای بازاریابی سنتی از طریق رسانههایی مانند تلویزیون است. استفاده از ابزارهای آنالیزور مختلف برای ترسیم نتایج تبلیغات مختلف مبتنی بر وب میتواند به کسبوکارهای کوچک برای تعیین بهترین ابزار بازاریابی دیجیتال کمک کند.
۵. ایمیل مارکتینگ؛ یکی از ابزارهای نوین برای اجرای تبلیغات
ایمیل مارکتینگ یک کانال بازاریابی مستقیم است که به کسبوکارها امکان نمایش محصولات و خدمات جدید به مشتری را میدهد. علاوهبر این، امکان اطلاعرسانی از انواع تحفیفها، ارسال فرم نظرسنجی و ترغیب به خرید از مزایای بازاریابی ایمیلی هستند.
بازاریابی ایمیلی روشی مناسب برای هدایت کردن مشتریان به بخشهای دیگر و کانالهای ارتباطی دیگر است. ازاینرو استفاده از ایمیل مارکتینگ روشی مناسب برای بازگشت سرمایه با نرخ بالا به شمار میرود.
پنل پیامکی فراز اس ام اس؛ ابزاری با امکانات ویژه برای تبلیغات
در این مقاله به بررسی ۵ ابزار تبلیغاتی پرکاربرد پرداختیم؛ استفاده از ایمیل مارکتینگ، پنل پیامکی، تلفن اینترنتی، فضای وب و رسانههای جمعی ابزارهایی برای اجرای انواع استراتژیهای تبلیغات به شمار میروند. هر یک از این روشها باتوجهبه بودجه و اهداف بازاریابی یک کسبوکار استفاده میشوند. بااینحال برخی از ابزارها مثل استفاده از پنل پیامکی و تلفن اینترنتی هزینه کمتری را بههمراه خواهند داشت. همچنین این دو ابزار اثربخشی بالایی دارند؛ چراکه افراد بسیاری دریافت پیامک اطلاعرسانی، لینک خرید و تماس برای پیگیری خدمات را نسبت به روشهای دیگر ترجیح میدهند.
برای استفاده از پنل پیامکی در یک کسبوکار حتما از سامانهای با خدمات متنوع مثل ارسال پیامک منطقهای، انبوه و با سرشماره خاص استفاده کنید. این امکانات شانس کسبوکار شما را برای جذب مخاطب افزایش خواهند دارد. برای مثال ارسال پیامک منطقهای برای کافیشاپ و هتل یکی از روشهای بازاریابی موثر است. فراز اساماس ارائه دهنده خدمات پنلهای پیامکی و تلفن اینترنتی است. این سایت مزایای ویژهای را مثل امکان بازگشت وجه در اختیار مشترکان خود قرار میدهد. برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از خدمات فراز اس ام اس فقط کافی است تا با شماره ۰۲۱۷۴۸۵۳ تماس بگیرید.
