دانلود فیلم تنها نخواهی بود (You Won’t Be Alone) + داستان، بازیگران و نمرات

تیم پلازا - ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۰:۰۰
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم تنها نخواهی بود (You Won’t Be Alone) محصول سال 2022 است و در ژانر ترسناک ساخته شده. داستان این فیلم ترسناک متفاوت در روستایی دورافتاده و در قرن 19 میلادی می‌گذرد. با معرفی کامل فیلم سینمایی تنها نخواهی بود همراه ما باشید.

فیلم تنها نخواهی بود (You Won’t Be Alone) اثری ترسناک در سال 2022 و محصول مشترک استرالیا و آمریکاست. این فیلم اولین اثر بلند سینمایی گوران استولوسکی (Goran Stolevski)، فیلمساز استرالیایی محسوب می‌شود. این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم ساندنس 2022 به نمایش درآمد.

فیلم سینمایی تنها نخواهی بود در تاریخ 1 آوریل 2022 برابر با 12 فروردین 1401 در سینماها اکران شد. با معرفی و نقد و بررسی فیلم تنها نخواهی بود همراه پلازا باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید

دانلود فیلم You Won’t Be Alone

در این قسمت می‌توانید برای دانلود فیلم سینمایی تنها نخواهی بود اقدام کنید. امیدواریم از تماشای این فیلم ترسناک متفاوت لذت ببرید.

داستان فیلم سینمایی تنها نخواهی بود

در معرفی فیلم تنها نخواهی بود باید بگوییم که داستان آن در قرن نوزدهم و یک روستای دورافتاده کوهستانی در مقدونیه می‌گذرد. قصه حول محور یک جادوگر جوان می‌گذرد که در جنگل تنها مانده است. او درباره زندگی انسان‌ها کنجکاو است و به صورت اتفاقی یک زن روستایی را می‌کشد و از بدن او برای وارد شدن به زندگی انسان‌ها استفاده می‌کند.

داستان فیلم سینمایی تنها نخواهی بود

بازیگران فیلم You Won’t Be Alone

در دسامبر 2020 برخی از بازیگران فیلم سینمایی تنها نخواهی بود اعلام شدند و کمپانی Focus Features وظیفه عرضه آن را بر عهده گرفت. فیلمبرداری نیز در دسامبر 2020 به پایان رسید. در ادامه مروری بر بیوگرافی بازیگران فیلم تنها نخواهی بود خواهیم داشت.

همچنین بخوانید :

سارا کیلموسکا در نقش نوینا

بازیگران فیلم You Won't Be Alone

سارا کیلموسکا (Sara Klimoska) بازیگر اهل مقدونیه متولد 27 جولای 1994 برابر با 5 مرداد 1373 است. وی برای بازی در فیلم Kaymak، فیلم Willow محصول سال 2019 و فیلم You Won’t Be Alone شناخته می‌شود.

آناماریا مارینکا در نقش ماریا

بازیگران فیلم تنها نخواهی بود

آناماریا مارینکا (Anamaria Marinca) بازیگر رومانیایی متولد 1 آوریل 1978 برابر با 12 فروردین 1357 است. وی با فیلم تلویزیونی Sex Traffic محصول سال 2004 وارد عرصه بازیگری شد و به خاطر آن جایزه تلویزیونی آکادمی بریتانیا برای بهترین بازیگر زن را گرفت.

برخی از دیگر آثار این هنرپیشه عبارتند از فیلم 4 Months, 3 Weeks and 2 Days محصول سال 2007، مینی سریال The Last Enemy محصول سال 2008، فیلم تاریخی The Countess محصول سال 2009، سریال Doctor Who، فیلم علمی تخیلی Europa Report محصول سال 2013، فیلم The Girl with All the Gifts محصول سال 2016، سریال جنایی Tin Star و فیلم اکشن The Old Guard محصول سال 2020.

آلیس انگلرت در نقش بیلیانا

بازیگران فیلم سینمایی تنها نخواهی بود

آلیس انگلرت (Alice Englert) بازیگر، کارگردان، نویسنده و خواننده استرالیایی متولد آگوست 1994 است. این هنرپیشه بیشتر به خاطر بازی در فیلم درام Ginger & Rosa محصول سال 2012 و فیلم عاشقانه Beautiful Creatures محصول سال 2013 شناخته می‌شود.

کارلوتو کوتا در نقش بوریس

نقد و بررسی فیلم تنها نخواهی بود

کارلوتو کوتا (Carloto Cotta) بازیگر پرتغالی متولد 31 ژانویه 1984 برابر با 11 بهمن 1362 است. کارلوتو در پاریس به دنیا آمده و در لیزبون بزرگ شده است. او از 15 سالگی یادگیری بازیگری را شروع کرد. برخی از آثار این هنرپیشه عبارتند از فیلم Miguel Gomes محصول سال 2003، فیلم کوتاه Arena محصول سال 2009، فیلم درام Tabu محصول سال 2012، فیلم درام کمدی Diamantino محصول سال 2018، فیلم درام Frankie محصول سال 2019 و فیلم تنها نخواهی بود محصول سال 2022.

نومی راپاس در نقش بوسلیکا

دانلود فیلم You Won't Be Alone

نومی راپاس (Noomi Rapace) بازیگر سوئدی متولد 28 دسامبر 1979 برابر با 7 دی 1358 است. وی برای بازی در سری فیلم‌های سوئدی دختری با تتوی اژدها به شهرتی جهانی رسید و جوایز و افتخاراتی نیز به دست آورد.

برخی از آثار نومی راپاس عبارتند از فیلم Daisy Diamond محصول سال 2007، فیلم درام Beyond محصول سال 2010، فیلم تریلر The Monitor محصول سال 2011، فیلم اکشن Sherlock Holmes: A Game of Shadows محصول سال 2011، فیلم ترسناک Prometheus محصول سال 2012، فیلم جنایی Dead Man Down محصول سال 2013، فیلم The Drop محصول سال 2014، فیلم رمزآلود Child 44 محصول سال 2015، فیلم علمی تخیلی What Happened to Monday محصول سال 2017 و فیلم Lamb محصول سال 2021.

همچنین بخوانید :

سایر بازیگران این فیلم عبارتند از:

  • فلیکس ماریتاود (Félix Maritaud) در نقش یوان
  • آرتا دوبروشی (Arta Dobroshi) در نقش استامنا
  • پردراگ واسیک (Predrag Vasić) در نقش گروم
  • ملادن وکوویچ (Mladen Vuković) در نقش استویان
  • ایرنا ریستیچ (Irena Ristić) در نقش الیکا
  • کامکا توچینوسکی (Kamka Toćinovski) در نقش جوآنا
  • نیکولا ریستانوسکی (Nikola Ristanovski) در نقش میلان
  • و…

نمرات و بررسی فیلم تنها نخواهی بود

در هفته اول اکرانش در آمریکا و کانادا فیلم You Won’t Be Alone در 147 سینما فروشی بیشتر از 124 هزار دلار داشت. در هفته دوم اما فروشش افت کرد و به 49,750 دلار رسید. امتیاز این فیلم در IMDb به 6.5 از 10 رسیده است و 58 درصد از کاربران گوگل آن را پسندیده‌اند. با وجود فروش کم و استقبال کم بینندگان، فیلم سینمایی تنها نخواهی بود مورد توجه منتقدان قرار گرفت. در راتن تومیتوز 93 درصد نقدها مثبت ارزیابی شدند. در متاکریتیک نیز بر اساس 28 نقد، میانگین امتیاز 79 از 100 را گرفته است. از این 28 نقد، 24 نقد مثبت، 3 نقد متوسط و 1 نقد منفی هستند. در ادامه مروری بر نقدها و نمرات فیلم You Won’t Be Alone خواهیم داشت.

نقد و بررسی فیلم تنها نخواهی بود

Los Angeles Times / کیتی والش: 100

این فیلم تکان‌دهنده و گاهی آزاردهنده است، اما شدیدا انسانی، تلخ و شیرین، خونین و در عین حال زیباست و شبیه چیزهایی که قبلا دیده‌اید نیست.

The New York Times / جنت کتسولیس: 100

فیلم تنها نخواهی بود اولین اثر مسحورکننده و اورجینال گوران استولوسکی خیلی آرام میان رویا و کابوس، وحشت و داستان‌های پریان حرکت می‌کند…

The Guardian / بنجامین لی: 100

فیلم سینمایی تنها نخواهی بود ماهرانه ساخته شده و هیجان انگیز است و به تجربه بالا و پایین‌های زندگی از طریق افراد مختلف می‌پردازد. استولوسکی در فیلمی که بیشتر از اینکه اولین تجربه فیلم بلندش به نظر برسد، همانند یک اثر جا افتاده است، جایگاهی مبتکرانه پیدا کرده که به مشاهداتی روی جنسیت، رابطه و هستی می‌پردازد.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
بهترین فیلم های جهان ؛ معرفی آثار برتر تاریخ سینما
تیم پلازا09 آبان 1402 21:30
thumbnail
معرفی فیلم باربی 2023 (Barbie) ؛ داستان، بازیگران و نمرات
الهه بیات30 تیر 1402 15:30
thumbnail
معرفی بهترین فیلم های نتفلیکس 2022 | بهترین فیلم های ...
زهرا رجبعلی زاده06 اسفند 1401 18:30
thumbnail
بهترین فیلم های 2020 ؛ معرفی برترین فیلم های 2020 که از ...
تیم پلازا14 مهر 1401 15:30

Vanity Fair / ریچارد لاوسون: 95

بدون هیچ تقلیدی، فیلم You Won’t Be Alone اثری جسورانه، متقاعدکننده و فروتن است که از تکنیک‌های ترنس مالیک (Terrence Malick) به گونه‌ای متفاوت استفاده کرده است…

IndieWire / رایان لاتانزیو: 91

فیلمی چالش برانگیز است، اما فیلمی که به طرز طغیان‌کننده‌ای حتی با بی‌رحم‌ترین شخصیت‌هایش همدلی می‌کند و ضربات احساسی آن سنگین‌تر از استعاره‌ها و تفکرات ساختاری آن است که روایت آن را اغلب مبهم، دست نیافتنی و به طرز زیبایی تار مانند کرده‌اند.

Polygon / جاشوآ ریورا: 90

خیلی سخت است که از فیلم تنها نخواهی بود بدون پر کردن دفترچه‌ای از کلماتش و یادآوری تصاویرش بگذریم. این فیلمی از حیرت، دیدن، تقلید و غرق شدن در شگفتی است.

Screen Daily / آلن هانتر: 90

قدرت فیلم سینمایی تنها نخواهی بود در توانایی استولوسکی برای ایجاد تعادل میان کشتار و انسانیت است.

ReelViews / جیمز براردینلی: 88

علیرغم اینکه استولوسکی قبلا فیلم بلندی نساخته بود، اما رویه ماهرانه او منجر به فیلمی موفق شده است. او از فرصت‌هایش استفاده کرده، مخاطب را دست کم نگرفته و داستانی را روایت می‌کند که ارزش تعریف کردن را دارد.

Arizona Republic / بیل گودی‌کونتز: 80

این فیلم امپرسیونیستی، نامتعارف و اغلب تماما عجیب است. در واقع این فیلم کاملا اکتشافی درباره انسانیت است؛ اینکه چه معنایی می‌دهد و چطور به دست می‌آید.

The Hollywood Reporter / کرایان جیمز: 80

استولوسکی مسیر این موجود جوان به سمت انسانیت را با حساسیت و نیرویی فزاینده به تصویر می‌کشد.

Chicago Tribune / مایکل فیلیپز: 75

در همه جزئیات طراحی‌اش، تولید فیزیکی و ادراک فیلم You Won’t Be Alone واقعا شما را به جایی می‌رساند. با اینکه فیلمی پریشان کننده است، اما دقیقا می‌داند دارد چه کار می‌کند.

تریلر فیلم You Won't Be Alone

Slant Magazine / درک اسمیت: 75

در طول فیلم تنها نخواهی بود، نویسنده و کارگردان فیلم، یعنی گوران استولوسکی از سطحی بودن دوری می‌کند و همین نیز ویژگی تعیین‌کننده آثار ترسناک عالی‌ست.

The Austin Chronicle / جنین الف: 67

فیلم اول گوران استولوسکی با نام You Won’t Be Alone نگاهی شاعرانه به آسیب‌های نسلی است.

Slashfilm / کریس ایوانجلیستا: 60

مشکل این است که فیلم سینمایی تنها نخواهی بود درباره هویت است، اما هویتی از آن خودش ندارد. این فیلم خیلی مدیون فیلم‌های دیگر است.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
معرفی 40 فیلم کره ای برتر ؛ معررفی بهترین فیلم های سینمایی ...
محمد امین سرافراز10 خرداد 1402 21:30
thumbnail
بهترین فیلم های چینی | معرفی 30 عنوان فیلم سینمایی چینی ...
محمد امین سرافراز12 فروردین 1402 23:30
thumbnail
معرفی فیلم عروسی شات‌گان (Shotgun Wedding) ؛ جنیفر لوپز و ...
الهه بیات14 بهمن 1401 23:30
thumbnail
دانلود فیلم آمبولانس 2022 | تریلر، داستان، بازیگران ...
ساغر ارژندی09 اردیبهشت 1401 20:00

The Playlist / رابرت دنیلز: 58

استولوسکی سعی کرده شرحی دلگرم‌کننده از فلسفه هستی بشر داشته باشد، اما در حد یک کپی برداری از فیلم‌های تاثیرگذار معروفش باقی مانده است.

The Wrap / سایمون آبرامز: 30

فیلم You Won’t Be Alone شاید از نظر سبکی احمقانه و تجربه‌ای کسل‌کننده نباشد، اما به ندرت بینندگان را ترغیب می‌کند تا به طرز معناداری درگیر حوادث روی پرده شوند.

کلام آخر

داستان فیلم سینمایی تنها نخواهی بود

در این مقاله از پلازا با معرفی و بررسی یک فیلم ترسناک جدید، یعنی فیلم تنها نخواهی بود (You Won’t Be Alone) همراه شما بودیم. این فیلم محصول مشترک استرالیا و آمریکا در سال 2022 است و مورد توجه منتقدان قرار گرفته است. آیا شما فیلم سینمایی تنها نخواهی بود را تماشا کرده‌اید؟ نظر شما درباره آن چیست؟ در پایین همین صفحه می‌توانید نظرات خودتان را با ما و دیگر خوانندگان پلازا به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402