شرکت بازرگانی سیب شرق با بیش از 20 سال سابقه در زمینه واردات تلفن همراه، قطعات و خدمات پس از فروش و دارا بودن 5 شعبه نمایندگی در شهرهای مختلف افتخار دارد که در خدمت هموطنان گرامی باشد.
بازرگانی سیب شرق با واردات مستقیم کالا و عرضه بی واسطه به مشتریان سعی در مناسب بودن قیمت و با کیفیت ترین قطعات و تلفن همراه و خدمات پس از فروش آن را داریم.
خرید گوشی سامسونگ با قیمت مناسب و نمایندگی شیائومی در مشهد با گارانتی 18 ماهه سیب شرق
وارد کننده رسمی تلفن همراه و لوازم جانبی با گارنتی معتبر و نمایندگی گوشی سامسونگ در مشهد
تخصص ما در واردات قطعات موبایل با کیفیت بالا و کمترین خرابی، واردات گوشی تلفن همراه ( انواع برند های شیائومی و سامسونگ و آیفون) ، خدمات پس از فروش تعمیرات تخصصی با کمترین زمان و بهترین قطعات میباشد.
شرایط گارانتی ۱۸ ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله:
- ارائه خدمات ، صرفاً با همراه داشتن کارت گارانتی مقدور خواهد بود.
- اگر بنا به دلایلی طی مدت یک ماه امکان تعمیر دستگاه میسر نباشد، کالای جدید با احتساب اختلاف قیمت، ارائه خواهد شد.
- در خصوص دستگاههای تبلت، خرابی بیش از ۳ پیکسل شامل گارانتی تعویض صفحه نمایش خواهد شد.
- هزینه ارسال دستگاه با گارانتی به مرکز خدمات ، به عهده شرکت گارانتی می باشد.
- در صورت بروز هر گونه مشکلی برای دستگاه، شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال حفظ و نگهداری اطلاعات شخصی مشتری نخواهد داشت.
- عدم کارکرد صحیح دستگاه به دلیل مشکلات شبکه مخابراتی شامل گارانتی نمیشود.
- تعمیرات سختافزاری دستگاههای فاقد ضمانت، دارای ۶ ماه گارانتی میباشد. (مشروط بر آنکه همان قطعه ای که تعمیر شده است، مجددا دچار اشکال شود).
- درصورتیکه محرز گردد که یک مدل خاص از یک کالا دارای ایراد فراگیر میباشد، کلیه خریداران آن کالا به مراکز خدمات پس از فروش شرکت بازرگانی سیب شرق فراخوان شده و به صورت رایگان مشکل آنها برطرف خواهد شد. درصورتیکه اشکال از طریق نرمافزاری (مثلا نصب یک پَچ نرمافزاری) حل شود، راهحل مشکل فوق در وبسایت قرار خواهد گرفت و درصورتیکه مشکل سختافزاری باشد، حضور خریداران در مرکز خدمات پس از فروش الزامی است، هر چند امکان ارسال دستگاه نیز وجود دارد. در این صورت هزینه حمل و نقل دستگاه برای کلیه مشتریان شهرستانی بر عهده شرکت خواهد بود. اطلاعرسانی به مشتریان در مورد مشکل فراگیر، از طریق وبسایت، کانالهای فعال بازرگانی سیب شرق در شبکههای اجتماعی (تلگرام، اینستاگرام و …)، نمایندگان فروش، تماس با مشتریان ثبت شده در باشگاه مشتریان و … انجام خواهد شد.
- حداکثر زمان تعمیرات برای دستگاه های دارای گارانتی یک هفته کاری است. در صورتیکه تعمیر دستگاه در مرکز خدمات پس از فروش بیش از یک هفته کاری زمان ببرد، شرکت بازرگانی سیب شرق یا دستگاه امانی در اختیار مشتری قرارخواهد داد و یا به ازاء هر هفته تاخیر پیش آمده (بعد از یک هفته اول)، یک ماه به دوران گارانتی دستگاه اضافه خواهد کرد.
- اگر به دلیل حوادث غیر قابل پیشبینی مانند زلزله، جنگ، تحریم و … ارائه تعهدات واحد خدمات پس از فروش به حالت تعلیق دربیاید، به همان اندازه به مدت گارانتی مشتری افزوده خواهد شد.
- چنانچه در پروسه تعمیرات در مرکز خدمات پس از فروش، خسارتی به دستگاه مشتری وارد شود، شرکت موظف است که خسارت وارده را برطرف نموده و دستگاه را به حالت قبل از بروز خسارت درآورد.
منتخب کاربران

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر