برندینگ خود را به آویده بسپارید- قدمتی بیش از 40 سال

آویده
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

می‌دانید چرا یک آژانس برندینگ خوب کلید موفقیت شما در کسب‌و‌کار است؟ از بدو تولید تجارت و فروش در جامعه بشری همواره بازاریابی به بخش جدایی‌ناپذیری از این صنعت تبدیل شده است. در حقیقت بازاریابی موتور محرکه اصلی هر سازمان و کسب‌و‌کاری به منظور جلب توجه مخاطبین هدف است. خود بازاریابی نیز به برخی فاکتورها وابسته است؛ یکی از مهم‌ترین این فاکتورها برندینگ است. برای اینکه به اهمیت برندینگ در بازاریابی و تضمین موفقیت سازمان‌ها پی ببرید همواره این جمله را با خاطر داشته باشید: یک برندینگ حرفه‌‌ای و متمایز می‌تواند بازاریابی هر سازمان را بیمه کند!

آژانس برندینگ آویده

در دنیای امروزی که هر نوع کسب‌و‌کاری سعی دارد در حیطه خود به رقیبی سرسخت و بی‌بدیل تبدیل شود توجه به برندینگ و در ادامه آن بازاریابی نقش بسیار تاثیرگذاری در این عرصه ایفا می‌کند. پروسه برندینگ دانش بنیادی خاص خود را داشته و طبیعتا بدون داشتن این علم نمی‌‌توان در این عرصه به نتیجه مطلوبی دست یافت. آژانس برندینگ آویده با فعالیت 40 ساله خود در عرصه تجارت و به خصوص بازاریابی به شیوه نوین، توانسته است به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات برندینگ و بازاریابی تبدیل شود.

اهمیت برندینگ در موفقیت کسب‌و‌کارها

برای اینکه بتوانید درک درست و دقیقی از اهمیت برندینگ در عرصه تجارت داشته باشید، خوب است به مثال زیر توجه کنید.

فرض کنید یک شرکتی که مخاطبان بازار هدف هیچ شناختی از آن ندارند بهترین و باکیفیت‌ترین محصول را نسبت به رقبای خود تولید می‌کند، اما در مقابل شرکت دیگری با برند محبوب در همان زمینه محصولی با کیفیت متوسط را تولید کرده و با انجام بازاریابی کاملا حرفه‌ای و از همه مهم‌تر به واسطه برند قوی و محبوب خود می‌تواند فروش بسیار بزرگی را رقم بزند.

تفاوت بزرگی که بین این دو شرکت وجود دارد چگونگی برندسازی و بازاریابی است. منظور از این مثال این است که هر چقدر برندینگ شما قوی‌تر، حرفه‌ای و متمایزتر از رقبای خود باشد بیشتر و بهتر می‌توانید در بازار بزرگ جهانی عرصه را برای رقبای خود تنگ کرده و در نهایت فروش بسیار زیادی را تجربه کنید. البته بهتر است در کنار تولید محصولاتی باکیفیت و حتی ارائه خدماتی نوین و گسترده فرایند برندینگ و بازاریابی را به نحو احسنت انجام داد، با انجام این کار می‌توان به یک رقیب سرسخت و بسیار قدرتمند تبدیل شد!

آژانس برندینگ آویده دقیقا با در نظر گرفتن این اصول و نکات همواره از آغاز فعالیت خود تا به امروز تلاش کرده تا فرایند برندینگ مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

آژانس دیجیتال مارکتینگ و دیجیتال برندینگ (Digital branding) آویده

برند چیزی فراتر از یک لوگو و شعار ساده!

شرکت دیجیتال مارکتینگ آویده بنا بر فعالیت و سابقه 40 ساله خود در حوزه برندینگ و بازاریابی به این حقیقت واقف شده است که برند یا همان نام تجاری هر کسب‌و‌کاری فراتر از یک لوگو یا یک شعار و طراحی بصری ساده است. در واقع برند چاشنی است که با افزوده شدن به غذای بازاریابی باعث لذیذتر و خوشمزه‌تر آن می‌شود. برندینگ هر سازمانی در صورتی موفق و پیروز می‌شود که حتی قبل از آغاز یک فعالیت جدی اقتصادی و تجاری انجام شده و تا آخرین لحظه از فعالیت سازمان ادامه داشته باشد.

آویده برند را این گونه تعریف می‌کند: برند مجموعه‌ای از ویژگی‌های خاص هر سازمان است که باعث تمایز یک سازمان با سایر سازمان‌ها می‌شود.

آژانس آویده

خلق ذهنیتی مثبت در مخاطبین نسبت به خود با برندینگ حرفه‌ای و قوی

زمانی که شما به عنوان یک مخاطب نام برند نایک را می‌شنوید چه تصویری در ذهن شما ظاهر می‌شود؟ بی‌شک تصویری که در عمده مخاطبان در رابطه با این برند محبوب شکل می‌گیرد یک تصویر از سازمان بزرگ تولید انواع کفش‌های باکیفیت است. البته این شرکت علاوه بر تولید کفش محصولات دیگری چون انواع کیف و پوشاک را تولید می‌کند. برند نایک در طی چندین دهه سابقه فعالیتی خود توانسته با انجام بازاریابی بسیار حرفه‌ای و مهم‌تر از آن برندینگ خلاقانه و خاص همواره در بازار پر از رقیب پوشاک و لباس به یک برند قدرتمند تبدیل شود.

علت اصلی اینکه برند نایک امروزه به جایگاه بسیار بزرگ در عرصه پوشاک و لباس رسیده است، اولاً تولید محصولات باکیفیت بوده و دوما برندینگ و تبلیغات درست و در عین حال خلاقانه است. به عبارتی این برند توانسته یک تصویر مثبت و سازنده از خود و خدمات خود در ذهن مخاطبان بازار هدف ایجاد کرده و در طول تمامی این سال‌ها تلاش کرده تا این تصویر را در ذهن مخاطبان حفظ کرده و حتی آن را بهبود بخشد!

خدمات گسترده و نوین آژانس برندینگ آویده

هدف اصلی ما در موسسه آویده از برندینگ و برندسازی برای یک کسب‌و‌کار معرفی هر چه بهتر و خلاقانه‌تر محصولات و خدمات آن به مخاطبان بازار هدف است. همان گونه که در مطالب بالا گفته شد هدف از برندینگ در حالت کلی تصویرسازی مثبت و خاص در ذهن مخاطبان است، اما این تصویر و ذهنیت زمانی در مخاطبان ایجاد می‌شود که کلیه فرایندهای مربوط به این بخش به درستی صورت گیرند. از جمله این فرایندها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازاریابی حرفه‌ای در سوشال مدیا و بازار هدف
  • بهبود خدمات مربوط به چاپ، نماد و بسته بندی محصولات
  • بهبود خدمات فروش و پاسخ‌گویی به مشتریان

مراحل انجام برندینگ و برندسازی در شرکت آویده

هر آژانس برندینگ بایستی کلیه مراحل مربوط به برندسازی را به شکلی کاملا حرفه‌ای و البته با استفاده از تجربیات شخصی و تاکتیک‌های اختصاصی خود طی کند. تیم متخصص و مجرب ما در موسسه آویده اولین کاری که در پروسه برندینگ هر سازمانی انجام می‌دهد انجام تحقیقات بسیار گسترده و کامل در مورد جامعه هدف خود است. شناسایی جامعه هدف تاثیر زیادی در تعیین چگونگی عملکرد سازمان در تولید محصول و ارائه خدمات دارد.

برندینگ با آویده

تعیین هدف اصلی برند و انجام تحقیقات گسترده در مورد گروه مشتریان دومین مرحله از برندینگ

دومین مرحله‌ای که در آویده به صورت کاملا اختصاصی به آن می‌پردازیم تعیین هدف اصلی هر برند است. هیچ برندی بدون داشتن هدف اصلی تا به حال نتوانسته در چشم مخاطبان بازار هدف خود به یک برند خوب و خاص تبدیل شود. این تعیین هدف‌ها و عمل کردن به آن‌ها است که به هر برندی سمت و سو می‌دهد. ما در آویده همواره به تعیین اهداف اصلی و ریشه‌ای سازمان‌ها از برندینگ توجه بسیاری می‌کنیم.

علاوه بر تعیین هدف، انجام تحقیقات گسترده در مورد مخاطبان بازار هدف باعث می‌شود تا شرکت بتواند در مدت زمان کمتری رشد کرده و به نتایج اثربخش خود دست یابد. به روشنی قابل درک است که با انجام تحقیقات گسترده و رسیدن به درکی درست از نیازها و درخواست‌های مخاطبان می‌توان نقاط قوت و ضعف سازمان را شناسایی کرده و در نهایت محصولات و خدماتی مناسب با نیازهای کاربران را ارائه کرد.

طراحی بسته بندی صنعتی محصول

یافتن موقعیت و جایگاه برند از اصلی‌ترین اقدامات در آویده

پس از تعیین اهداف اصلی برند و انجام تحقیقات گسترده در مورد مخاطبان بازار هدف حال نوبت آن است که موقعیت و جایگاه برند تعیین شود. در شرکت دیجیتال برندینگ آویده پرسش‌هایی از قبیل سازمان شما چخ ویژگی‌های متفاوتی با سایر سازمان‌ها دارد و چرا باید مخاطبان هدف به خدمات و محصولات شما توجه کنند مطرح شده و سپس در راستای پاسخ به این دو پرسش اساسی اقداماتی کاملا تخصصی و حرفه‌ای صورت می‌گیرد.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 2 میلیارد دلار
    فیلم Ne Zha
    اکران: 14 فوریه 2025
  • 389 میلیون دلار
    فیلم Captain America: Brave New World
    اکران: 14 فوریه 2025
  • 125 میلیون دلار
    فیلم Dog Man
    اکران: 13 فوریه 2025
  • 113 میلیون دلار
    فیلم Bridget Jones: Mad About the Boy
    اکران: 13 فوریه 2025
  • 90 میلیون دلار
    فیلم Mickey 17
    اکران: 07 مارس 2025