معرفی بهترین دسته بازی های بی سیم ارزان قیمت

  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر می‌خواهید تجربه خوبی از انجام بازی‌های کامپیوتری برای خود رقم بزنید، برخورداری از یک دسته بازی بی سیم می‌تواند ایده خوبی باشد. ما در ادامه قصد داریم به معرفی چند نمونه از بهترین دسته‌های بازی بی سیم بپردازیم.

دسته بازی یکی از تجهیزات کنترل‌کننده بازی‌های کامپیوتری است که به‌عنوان عضو اصلی بازی‌های کامپیوتری و یا کنسول‌های بازی نیز شناخته می‌شود. طراحی این دسته‌های بازی و مواد بکار رفته در بدنه آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است و از مواردی به شمار می‌رود که گیمرها در زمان خرید یک دسته بازی مناسب باید به آن توجه کنند؛ چراکه دسته‌های بازی گاه برای طولانی مدت در دست کاربران قرار دارد و اگر از ارگونومی خوبی برخوردار نباشند ممکن است باعث خستگی دست و ناراحتی‌هایی از این قبیل شود. اما علاوه بر موارد بیان شده، بی سیم بودن از دیگر ویژگی‌های خوب یک دسته بازی محسوب می‌شود. درواقع یک دسته بازی بی سیم می‌تواند به دور از اتصالات سیم و درهم پیچیدگی‌های اتفاقی تجربه بهتری را برای گیمرها رقم بزند.

از طرفی امروزه علاوه بر کامپیوترها، کاربران از گوشی‌های موبایل و تبلت‌ها نیز برای بازی استفاده می‌کنند. با این حساب نیاز به دسته‌های بازی بی سیم رو به گسترش است؛ چراکه در دست داشتن موبایل برای زمان طولانی کار چندان آسانی نیست. گفتنی است که امروزه دسته‌های بی سیم با پشتیبانی از فناوری بلوتوث این قابلیت را دارند تا در دستگاه‌های مختلف مورد استفاده قرار گرفته شوند. با این مقدمه به سراغ دسته‌های بازی بی سیمی می‌رویم که می‌توانید برخی از آن‌ها را با ویژگی‌هایی که در بالا بیان کردیم از فروشگاه پلازا خریداری کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید: 

  • معرفی دسته بازی بی سیم
    • دسته بازی بی سیم تسکو مدل TG 134W
    • دسته بازی بی سیم تسکو مدل TG 135W
    • دسته بازی تسکو مدل TG155W
    • دسته بازی بلوتوث اورجینال سونی PS4 مدل CUH-ZCT2E
    • دسته بازی بلوتوث اورجینال مایکروسافت XBOX One مدل 1708
    • دسته بازی بلوتوث ریزر مدل Raiju Tournament Edition
  • سخن پایانی

 


معرفی دسته بازی بی سیم


در ادامه به معرفی دسته های بی سیم با قیمت مناسب می‌پردازیم.

دسته بازی بی سیم تسکو مدل TG 134W

قیمت دسته کامپیوتر

محصول تسکو «TG 134W» يک دسته مخصوص بازی است که ويژگی‌های نسبتا خوبی برای علاقمندان بازی در خود دارد. اتصال بی‌سیم TG 134W به‌وسیله‌ دانگل USB صورت می‌گیرد و باتری در نظر گرفته‌ شده برای این محصول از نوع لیتیوم پلیمری با ظرفیت 600 میلی‌آمپر ساعت است. این دسته‌ بازی به قابلیت شوک نیز مجهز است تا حس واقعی را به هنگام بازی منتقل کند. تعداد 17 عدد دکمه و 4 نشانگر LED روی دسته‌ بازی TG 134W تعبیه شده است و با کامپیوتر، لپ‌تاپ و PS3 سازگاری دارد. در قسمت پایین می‌توانید دسته بازی بدون سیم تسکو را از فروشگاه پلازا خریداری کنید.

دسته بازی بی سیم تسکو مدل TG 134W

دسته بازی بی سیم تسکو مدل TG 134WTsco TG 134W Wireless Gamepad

نوع اتصالبی سیم
نوع رابطدانگل وایرلس

دسته بازی بی سیم تسکو مدل TG 135W

خرید دسته بازی کامپیوتر
TG 135 یک دسته بازی از برند تسکو است که از یک باتری قابل شارژ لیتیوم‌ پلیمری با ظرفیت 400 میلی آمپر ساعت بهره گرفته شده است. این باتری برای حدود 6 تا 8 ساعت بازی کافی خواهد بود و برای شارژ شدن کامل به 3 ساعت زمان نیاز دارد. این دسته با استفاده از تکنولوژی بلوتوث به گوشی موبایل شما نیز متصل می‌شود. محدوده‌ی عملکرد بلوتوث در این دسته‌ بازی 8 متر است. بنابراین باید توجه داشته باشید زمانی که میان این دسته و گوشی موبایلتان ارتباط برقرار می‌کنید، اگر فاصله شما با دسته بیشتر از 8 متر باشد، ارتباط قطع خواهد شد. این دسته بازی بی سیم را می‌توانید هم اکنون از فروشگاه پلازا خریداری کنید.

دسته بازی بی سیم تسکو مدل TG 135W

دسته بازی بی سیم تسکو مدل TG 135WTSCO TG 135W Wireless Gamepad

نوع اتصالبی سیم
نوع رابطدانگل وایرلس
برد مفید8 متر

دسته بازی تسکو مدل TG155W

دسته بازی مخصوص پابجی

همچنین بخوانید :
یکی دیگر از دسته‌های محبوب و پر طرفدار این روزها، دسته بازی مخصوص موبایل برای انجام بازی‌هایی نظیر پابجی (PUBG) و فورتنایت (Fortnite) است. همانطور که می‌دانید سبک بتل رویال چند سالی‌ست که بین گیمرها پر طرفدار شده و اکنون افراد زیادی به انجام این بازی‌ها بر روی گوشی هوشمند خود مشغول هستند. روی صفحه اصلی بازی، کلیدهای زیادی وجود دارد که برای حرکت دادن، دویدن و یا نشانه‌گیری و شلیک باید بر آن تسلط داشته باشید وگرنه در درگیری‌ها به راحتی کشته می‌شوید. این قضیه با تولید دسته بازی تسکو مدل TG155W به راحتی حل شده است.
دسته بازی تسکو مدل TG155W یک ابزار جانبی مخصوص بازی با گوشی‌های موبایل به‌شمار می‌رود. شما با کمک این محصول می‌توانید انواع بازی‌ها را روی گوشی خود نصب کرده و به‌ جای صفحه ‌ی لمسی با کلیدهای روی این دسته بازی را کنترل کنید. در این دسته یک باتری قابل شارژ با ظرفیت 300 میلی آمپر ساعت وجود دارد. TG155W با استفاده از بلوتوث به گوشی موبایل شما متصل می‌شود و محدوده عملکرد آن 8 متر است. ورژن بلوتوث این گیم پد ارزان قیمت 4.0 بوده و در این دسته محلی برای قرار دادن گوشی موبایل وجود دارد. شما میتوانید گوشی موبایل خود را درون این محفظه قرار دهید. سپس می‌توانید بازی‌های دلخواه خود را روی گوشی موبایلتان‌ نصب و اجرا کنید.
دسته بازی مخصوص فورتنایت
نحوه اتصال TSCO TG 155W به این شکل است که شما ابتدا باید برنامه Shooting plus V3 را از گوگل پلی و یا اپ استور نصب و راه اندازی کنید، سپس TG 155 را روشن کرده و با توجه به سیستم عامل گوشی خود کلید اندروید یا iOS آن را بزنید و انتخاب کنید. بعد از این مرحله باید بلوتوث تلفن همراهتان را روشن کرده و به TG 155 W وصل شوید. در مرحله بعد باید از طریق نرم افزار نصب شده بازی را انتخاب کرده و آن را دانلود کنید، بدین ترتیب دیگر می‌توانید بازی را انجام دهید و از آن لذت ببرید. نقد و بررسی دسته بازی گوشی بلوتوث تسکو مدل TG 155W را می‌توانید در فروشگاه پلازا مطالعه کنید.

دسته بازی بلوتوث اورجینال سونی PS4 مدل CUH-ZCT2E

دسته بازی بی سیم

شاید بتوان گفت که یکی از بهترین دسته‌های بازی بی سیم دسته بازی سونی مدل DualShock 4 است که البته قیمت نسبتا گران‌تری نسبت به دیگر محصولات این رده دارد. اما در عین حال می‌توان همه ویژگی‌های خوب یک دسته بازی را یک جا در این دسته بازی بی سیم پیدا کرد. گفتنی است که دسته بازی بی سیم یاد شده از طراحی زیبایی در بدنه بهره می‌برد که در عین حال کیفیت ساخت بالایی نیز دارد. بهره‌مندی از کلیدهای متنوع جهت‌دار، آنالوگ استیک و همین‌طور کلیدی به نام کلید Share از دیگر ویژگی‌های خوب این دسته بازی محسوب می‌شود. درواقع کاربران با استفاده از دکمه Share می‌توانند قسمت‌های منتخب خود از بازی را با دوستان به اشتراک بگذارند.
علاوه بر این‌ها بهره‌مندی از قابلیت لرزش حین بازی در استفاده از این دسته بازی بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. همین‌طور ستون نوری در بالای تاچ پد آن در مدل جدید، زیبایی آن را دوچندان جلوه می‌دهد. این دسته بازی بی سیم قابلیت اتصال به همه نسل‌های پلی استیشن را دارا بوده و همچنین با کمک یک پورت میکرو USB نیز می‌تواند شارژ شود. همچنین می‌توان از آن برای انجام بازی روی ویندوز و حتی گوشی‌های موبایل نیز استفاده کرد. این دسته بی سیم پلی استیشن 4 را می‌توانید از فروشگاه پلازا مشاهده و خریداری کنید.

دسته بازی بلوتوث اورجینال سونی PS4 مدل CUH-ZCT2E

دسته بازی بلوتوث اورجینال سونی PS4 مدل CUH-ZCT2ESony PS4 CUH-ZCT2E Original Bluetooth Gamepad

نوع اتصالبی سیم
نوع رابطبلوتوث,جک 3.5 میلی متری

دسته بازی بلوتوث اورجینال مایکروسافت XBOX One مدل 1708

دسته بازی کامپیوتر

بازار لوازم جانبی گیمینگ، پر از کالاهای غیر اصل است و اگر به دنبال تهیه دسته بازی اورجینال ایکس باکس وان با قیمت مناسب هستید، خرید دسته بازی بلوتوثی اورجینال مایکروسافت XBOX One مدل 1708 را به شما توصیه می‌کنیم. این مدل دسته بازی که در سال 2016 ساخته شده است، علاوه بر ارتباط بی سیم برای کنسول بازی ایکس باکس وان، بلوتوث هم دارد و به همین دلیل می‌توانید از آن برای بازی با کامپیوتر و لپ تاپ نیز استفاده کنید. شارژ دسته بازی بلوتوث اورجینال مایکروسافت XBOX One مدل 1708 از طریق پورت MicroUSB انجام می‌شود و امکان استفاده از آن به همراه باتری قلمی نیز وجود دارد.

برای بازی بی سر و صدا و عدم نیاز به سیم کشی از تلویزیون، یک جک 3.5 میلی متری روی این دسته بازی تعبیه شده است که به شما امکان می‌دهد هدفون خود را به آن وصل کرده و از ایجاد مزاحمت برای دیگران جلوگیری کنید. طراحی ارگونومیک و زیبا در کنار پوشش جدید دستگیره‌ها، این دسته بازی را به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای بازی با کنسول ایکس باکس وان تبدیل کرده است. این دسته از طریق بلوتوث قابلیت اتصال به گوشی‌های هوشمند را نیز دارد. خرید دسته بازی ایکس باکس وان از طریق فروشگاه پلازا به راحتی قابل انجام است.

دسته بازی بلوتوث اورجینال مایکروسافت XBOX One مدل 1708

دسته بازی بلوتوث اورجینال مایکروسافت XBOX One مدل 1708Microsoft XBOX One 1708 Original Bluetooth Gamepad

نوع اتصالبی سیم,با سیم
نوع رابطبلوتوث,USB,جک 3.5 میلی متری

 

دسته بازی بلوتوث ریزر مدل Raiju Tournament Edition

دسته بازی بی سیم Razer Raiju Tournament Edition

کاربران بسیاری هستند که بازی کردن برایشان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بدون شک دسته بازی یکی از لوازمی است که انجام بازی را برایتان هیجان انگیز می کند. اگر قصد دارید یک دسته بازی با قابلیت های عالی و عمر طولانی داشته باشید، بهترین گزینه دسته بازی بلوتوث ریزر (Razer) مدل Raiju Tournament Edition است. این محصول دارای رابط بلوتوث، جک 3.5 میلی متری، MicroUSB است و قابلیت اتصال از نوع بی سیم، با سیم دارد. طول کابل آن هم 2 متر است. این محصول دارای کلیدهای چهار جهته، Mode، آنالوگ، Option، Share، بامپر، PS، configure است و دارای 4 کلید چندکاره است. یکی از گزینه های انتخاب یکی دسته بازی خوب طراحی و وزن مناسب است.

دسته بازی بی سیم ریزر

دسته بازی بلوتوث ریزر مدل Raiju Tournament Edition هم دارای طراحی ارگونومیک و کیفیت ساخت بالا است و بسیار خوش دست طراحی شده است. از همه مهم تر اینکه دارای تاچ پد است و به برنامه ای جهت اعمال تنظیمات شخصی مجهز شده است. این دستگاه ایده آل با کامپیوتر، محصولات اندروید، PS4، دستگاه های دارای فناوری بلوتوث، دستگاه های دارای درگاه USB سازگار است. نقد و بررسی دسته بازی Razer Raiju Tournament Edition را می‌توانید در فروشگاه پلازا بخوانید.

ویژگی‌های این محصول:

  • سازنده : Razer
  • مناسب : پلی استیشن 4 ، ویندوز 7 به بالا
  • نگهداری شارژ تا 19 ساعت
  • دارای اپلیکیشن موبایل برای تنظیمات
  • جنس بدنه از کربن و آلومینیوم

دسته بازی بلوتوث ریزر مدل Raiju Tournament Edition

دسته بازی بلوتوث ریزر مدل Raiju Tournament EditionRazer Raiju Tournament Edition Bluetooth Gamepad

نوع اتصالبی سیم,با سیم
نوع رابطبلوتوث,جک 3.5 میلی متری,MicroUSB


سخن پایانی


بطور کلی در این مقاله سعی کردیم تا بهترین دسته‌های بی سیم موجود در بازار را با قیمت مناسب به شما معرفی کنیم. همانطور که می‌دانید تسکو یک شرکت ایرانی‌ست که طی چند سال اخیر ثابت کرده محصولاتش از کیفیت بالایی برخوردار هستند و می‌توان آن را با محصولات مشابه خارجی نیز مقایسه کرد. با توجه به قیمت‌های بالای دسته‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4، دسته‌های تسکو اکنون فرصت آن را دارند که بتوانند خود را در بازار و در بین گیمرها ثابت کنند. در پایان پیشنهاد می شود برای شارژ دسته بازی از  پایه شارژ PS4 یا داک شارژ و برای زیباکردن دسته های پلی استیشن از روکش دسته PS4 استفاده کنید.

نظر شما درمورد این دسته های بی سیم چیست؟ از کدام مدل استفاده می‌کنید؟ تجربیات خود را با ما در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران5 دیدگاه
avatar
مجتبی
.
09 مرداد 1399، 16:29
پاسخ
0
0
سلام. ایا دسته ی هست که به تلویزیون هوشمند بخصوص الجی متصل بشه و بشه از بازیهای اندرویدی استفاده کرد لطفا راهنمایی کنید
avatar
رحمان کاظمی
.
21 اسفند 1398، 00:56
پاسخ
0
0
سلام دسته مناسب برای بازی پابجی موبایل دارین????
avatar
ایلیا
.
10 شهریور 1398، 19:50
پاسخ
1
0
سلام من میخوام دسته بگیرم ایا ارسال سریع و پرداخت در منزل هست مدل دسته هم تسکو هستشtg130w ?
avatar
فرشید وثوق
.
12 شهریور 1398، 09:13
پاسخ
0
0
@ایلیا
سلام. با عرض پوزش اینکه زیرساخت های پرداخت در محل در حال تهیه و آماده سازی است . به همین دلیل در حال حاضر این امکان مقدور نمی باشد. ولی امکان پرداخت مطمئن کارت به کارت و پرداخت آنلاین در حال حاضر موجود است و شما می توانید با خیال راحت محصول مورد نظر را خریداری و استفاده نمایید. ضمنا محصول مدنظر دارای گارانتی 1 ساله نمایندگی می باشد. به همین دلیل در هر زمان - از بازه یک ساله - پس از خرید مشکلی در محصول ایجاد شود، می توانید با گارانتی آن مشکل را برطرف و حل نمایید. لینک مستقیم خرید محصول: https://www.plaza.ir/Product/4633تلفن پشتیبانی مستقیم برای خرید کارت به کارت: 33343300-013
avatar
ایلیا
.
10 شهریور 1398، 15:18
پاسخ
0
0
تمام قیمت ها عالیه و اینکه در فروشگاه تکنوسان همون قیمت بدون گارانتیه و بقیه فروشگاه ها هم همینتور من میخوام از این فروشگا خرید کنم ایا ارسال سریع بوده
avatar
عارف حسین پور
.
12 شهریور 1398، 08:54
پاسخ
0
1
@ایلیا
سلام دوست عزیز. ممنون از نظری که ارسال کردین. بله تمام کالاها در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارسال میشن.
avatar
arman
.
30 دی 1397، 11:58
پاسخ
0
0
دسته dualshock 4 خیلی راحته تو اکثر گیم ها، ولی با توجه به قیمت دلار الان خیلی گرونو کمیاب شده.
avatar
اعظم بجاری
.
30 دی 1397، 15:41
پاسخ
0
0
@arman
بله همینطوره، مرسی از اینکه تجربه تون رو با ما درمیون گذاشتید
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402