خبر مهم/سقف برداشت پول نقد از دستگاه‌های خودپرداز افزایش یافت

تیم پلازا - انتشار: 20 اسفند 1404 20:01
ز.م مطالعه: 1 دقیقه
-

از ۲۱ اسفند ماه سقف برداشت وجه نقد از دستگاه‌های خودپرداز مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به ازای هر کارت در شبانه‌روز تعیین شده است.

به گزارش ایسنا ، با توجه به چاپ و توزیع قطعات ایران‌چک ۵ میلیون ریالی در شبکه بانکی، از تاریخ ۲۱ اسفند ۱۴۰۴ سقف برداشت وجه نقد از دستگاه‌های خودپرداز مبلغ ۵ میلیون ریال به ازای هر کارت در شبانه‌روز تعیین شده است.

مقرر شده بانک‌ها تمهیدات لازم را به‌گونه‌ای فراهم کنند که حداقل ۵۰ درصد از کاست‌های دستگاه‌های خودپرداز به ایران‌چک‌های ۵ میلیون ریالی اختصاص یابد.

بانک‌ها موظف شده‌اند اقدامات لازم را برای اعمال سقف یادشده در سامانه‌ها و زیرساخت‌های فنی ذی‌ربط از تاریخ اعلام‌شده انجام دهند.

دیدگاه های کاربران
هیچ دیدگاهی موجود نیست