رضا نواز، سخنگوی صنف جایگاهداران سوخت، از احتمال انتقال سهمیه کارت سوخت به کارت بانکی خبر داد.
به گزارش پلازا و به نقل از ایسنا، او با بیان اینکه این طرح تاکنون چندین بار در هیأت وزیران و قانون بودجه مصوب شده، گفت: «امسال هم مجلس، دولت را مکلف کرده که آن را انجام دهد.»
نواز با اشاره به سابقه اجرای آزمایشی این طرح تصریح کرد که در حال حاضر نیز میتوان روی برخی طرحهای موجود کار کرد و این موضوع در دست انجام است. او در پایان ابراز امیدواری کرد که وزارت اقتصاد و وزارت نفت با همکاری یکدیگر این الزام قانونی را اجرایی کنند تا نفع آن به مردم برسد و توزیع یارانه سوخت به صورت دقیقتر و هدفمندتر انجام شود.
