واکنش سازنده Ghost of Yotei به تأخیر در عرضه GTA 6
نیت فاکس، کارگردان خلاق استودیو ساکر پانچ، به شوخی گفت که تیم او پس از شنیدن خبر تأخیر در عرضه «جیتیای ۶»، یک «خماری چند ماهه» را جشن گرفتند.
نیت فاکس (Nate Fox)، کارگردان خلاق استودیوی ساکر پانچ (Sucker Punch)، در مصاحبهای جدید، به تأثیر خبر تأخیر در عرضه بازی «جیتیای ۶» (Grand Theft Auto 6) بر روی تیم خود اشاره کرد. او به شوخی گفت که این خبر باعث خوشحالی و آسودگی خیال بزرگی برای آنها شده است.
فاکس در پاسخ به این سؤال که آیا با شنیدن این خبر در استودیو جشنی برپا شده، با لبخند گفت: «ما هنوز همگی خمار هستیم. یک خماری چند ماهه. آن روز، روز بزرگی بود.» این اظهارنظر نشاندهنده فشاری است که عرضه یک بازی بزرگ مانند «جیتیای ۶» بر روی دیگر استودیوهای بازیسازی وارد میکند.
با تأخیر در عرضه «جیتیای ۶» تا ماه می ۲۰۲۶، بازی جدید ساکر پانچ، «شبح یوتِی» (Ghost of Yotei)، که در تاریخ ۱۰ مهر (۲ اکتبر) امسال منتشر میشود، اکنون فضای بیشتری برای موفقیت در بازار دارد. پیشبینی میشود «جیتیای ۶» در دو ماه اول عرضه خود به فروش ۷.۶ میلیارد دلاری دست یابد و به همین دلیل، بسیاری از استودیوها از رقابت مستقیم با آن هراس دارند.
منبع: GameRant