بودجه ساخت بازی Ghost of Yotei فاش شد

تیم پلازا - انتشار: 30 شهریور 1404 10:44
ز.م مطالعه: 1 دقیقه
-

برایان فلمینگ، رئیس استودیو ساکر پانچ، فاش کرد که بودجه ساخت بازی «شبح یوتِی» تقریباً مشابه قسمت قبلی، یعنی حدود ۶۰ میلیون دلار بوده است.

برایان فلمینگ (Brian Fleming)، رئیس استودیوی ساکر پانچ (Sucker Punch)، در مصاحبه‌ای جدید اعلام کرد که بودجه ساخت دنباله مورد انتظار «شبح یوتِی» (Ghost of Yotei) تقریباً با قسمت اول این مجموعه، «شبح سوشیما»، برابر بوده است. بر اساس گزارش‌های قبلی، بودجه ساخت «شبح سوشیما» حدود ۶۰ میلیون دلار بود که برای یک بازی بزرگ AAA، رقم نسبتاً کمی محسوب می‌شود.

فلمینگ گفت: «وقتی به مسائل مالی و هزینه‌ها نگاه می‌کنیم، میزان نفر-سال و تعداد ماه‌هایی که تیم بر روی آن کار کرده، در واقع بسیار بسیار مشابه است.» او افزود که اندازه کوچک‌تر تیم توسعه آن‌ها (حدود ۱۵۰-۱۶۰ نفر) باعث می‌شود تا مدیران بخش‌ها «مبتکر» باشند و از هدر رفتن منابع جلوگیری کنند.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که بازی «شبح سوشیما» تاکنون بیش از ۱۳ میلیون نسخه فروخته است که نشان از سودآوری بالای این مجموعه دارد. «شبح یوتِی» که در تاریخ ۱۰ مهر (۲ اکتبر) عرضه می‌شود، داستان یک قهرمان جدید به نام آتسو را در جزیره ازو (هوکایدوی امروزی) روایت می‌کند.

منبع: GameRant

دیدگاه های کاربران
هیچ دیدگاهی موجود نیست