روند صدور پلاک برای خودروهای وارداتی در فرودگاه امام خمینی (ره) تسهیل میشود.
به گزارش پلازا و به نقل از ایسنا، اهورا محمدی، مدیر روابط عمومی فرودگاه امام (ره)، از امضای تفاهمنامهای مشترک بین شهر فرودگاهی امام (ره) و پلیس فراجا در تاریخ ۱۹ اردیبهشت خبر داد که هدف آن تسریع در شمارهگذاری و ترخیص خودروهای وارداتی، توسعه خدمات منطقه آزاد فرودگاهی و تسهیل فرایندهای جاری است.
محمدی با اشاره به دیگر ابعاد این تفاهمنامه گفت: «استفاده از ظرفیتهای پلیس فراجا در راستای هوشمندسازی کنترل تردد با بهرهگیری از سامانههای پایش تصویری برای ارتقای ایمنی ترافیک در شهر فرودگاهی» از دیگر اهداف این همکاری است. او ابراز امیدواری کرد که این تفاهمنامه بتواند تعاملات شهر فرودگاهی و پلیس راهور فراجا را افزایش دهد و افزود که قرار است کارگروهی نیز برای بررسی ظرفیتهای طرفین تشکیل شود تا از این ظرفیتها برای ارایه خدمات بهتر به هموطنان استفاده گردد.
