همزمان با روز جهانی ارتباطات، ایرانسل بستهای تخفیفی و قابل خرید مجدد را برای تمام مشترکان تلفن همراه خود فعال کرد.
به گزارش پلازا از روابط عمومی ایرانسل، این بسته که به مناسبت WTISD در ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۵ ارائه شده، شامل یک گیگابایت اینترنت و یک ساعت مکالمه درون شبکه است و تنها با پرداخت ۶۵۰۰ تومان قابل خریداری است.
نکته قابل توجه این است که خرید این بسته محدودیت دفعاتی ندارد و هر مشترک میتواند چندین بار آن را فعال کند. این بسته پس از فعالسازی به مدت یک روز اعتبار خواهد داشت.
مشترکان برای دریافت این بسته میتوانند از سوپراپلیکیشن «ایرانسل من» استفاده کنند یا با شمارهگیری کد دستوری #۵* اقدام به فعالسازی آن کنند. همچنین کد دستوری #۴۵* نیز برای دریافت و نصب اپلیکیشن ایرانسل من در دسترس عموم مشترکان قرار دارد.
عرضه چنین بستهای با قیمت ۶۵۰۰ تومان در حالی انجام میشود که ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، روز جهانی ارتباطات را به فرصتی برای قدردانی از مشترکان خود تبدیل کرده است.
