بهاره افشاری مجری برنامه منشور شد

تیم پلازا - انتشار: 7 فروردین 1405 11:16
ز.م مطالعه: 1 دقیقه
-

بهاره افشاری، مجری یک برنامه گفت‌وگو محور در پلتفرم فیلم‌نت شد.

بهاره افشاری، در حضوری تازه، تهیه‌کنندگی و اجرای برنامه «منشور» را به‌عهده گرفته است.

بر اساس اطلاعات روابط عمومی «فیلم‌نت»، برنامه «منشور» با اجرا و تهیه کنندگی بهاره افشاری، از برنامه‌های جدید «فیلم‌نت» است که قرار است هر پنجشنبه از این پلتفرم پخش شود.

قسمت نخست این برنامه امروز پنجشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۵ ساعت ۸ صبح عرضه شده است.

کارگردانی این برنامه ۱۷ قسمتی را که تولید سال ۱۴۰۴ است، محسن احتشامی برعهده دارد و مهمانان ویژه ای برای گفتگوهای چالشی در «منشور» در نظر گرفته شده‌اند.

«منشور» برای گروه سنی بالای ۱۵ سال عرضه می شود. در توضیح این برنامه آمده است: گفت‌و‌گوی انسان با انسان…!

لازم به توضیح است این اولین بار است که «فیلم‌نت» یک برنامه گفت‌وگو محورِ صبحگاهی پخش می کند.

منبع: فیلمزی

دیدگاه های کاربران
هیچ دیدگاهی موجود نیست