تأثیر جهانی بازی مرکب و نگاه نتفلیکس به آینده محتوای کره‌ای

تیم پلازا - انتشار: 4 تیر 1404 10:59
ز.م مطالعه: 2 دقیقه
-

دان کانگ، مدیر محتوای کره‌ای نتفلیکس، در نشست رسانه‌ای APOS، تأثیر جهانی «بازی مرکب» را ستود و از برنامه‌های این شرکت برای آینده محتوای کره‌ای، با وجود رکود فعلی در تولید، صحبت کرد.

دروازه‌ای به سوی فرهنگ کره

دان کانگ (Don Kang) که هفت سال است در نتفلیکس فعالیت می‌کند، گفت که پیش از این، نفوذ محتوای کره‌ای به بازارهای فراتر از آسیا تقریباً غیرممکن بود. او گفت:

«اما از زمانی که به نتفلیکس آمدم، شاهد این موج جهانی طرفداران در اطراف محتوای کره‌ای بودم، به خصوص در حوالی زمان "بازی مرکب".»

بر اساس یک نظرسنجی جدید، اعضای نتفلیکس (Netflix) دو برابر بیشتر از غیرعضوها به فرهنگ کره و تماشای محتوای کره‌ای علاقه نشان می‌دهند. درام، عاشقانه و اکشن، محبوب‌ترین ژانرها در میان مخاطبان بین‌المللی بوده‌اند.

آینده تبلیغات و همکاری‌ها

کانگ همچنین به موفقیت طرح اشتراک مبتنی بر آگهی نتفلیکس در کره اشاره کرد و گفت که نرخ جذب آن «مشابه» نرخ جهانی است و ۵۰ درصد از اعضای جدید این طرح را انتخاب می‌کنند. او از همکاری‌های موفق این شرکت با شرکت‌هایی مانند Naver و کیا (Kia) نیز به عنوان راهی برای جذب مخاطبان جدید یاد کرد. او با خوش‌بینی به آینده صنعت تولید محتوا در کره نگاه کرد و گفت که با مدیریت هزینه‌ها و حمایت از استعدادهای جدید، این صنعت از رکود فعلی عبور خواهد کرد. پخش فصل سوم و پایانی «بازی مرکب» (Squid Game) از پس‌فردا آغاز می‌شود.

منبع: به نقل از APOS

دیدگاه های کاربران
هیچ دیدگاهی موجود نیست