تمرکز کامل ساکر پانچ بر روی Ghost of Yotei
کارگردان ساکر پانچ تأکید کرد که این استودیو «هر بار فقط روی یک بازی کار میکند» و تمام تمرکز آنها در حال حاضر بر روی Ghost of Yotei است، نه Infamous.
هر بار یک بازی
نیت فاکس (Nate Fox)، کارگردان خلاق استودیوی «ساکر پانچ پروداکشنز» (Sucker Punch Productions)، فلسفه کاری این استودیو را تشریح کرد. او گفت که این استودیو «هر بار فقط روی یک بازی کار میکند» و اجازه نمیدهد تمرکز تیم بین چندین پروژه تقسیم شود.
اولویت فعلی: Ghost of Yotei
بر اساس همین فلسفه، فاکس تأکید کرد که در حال حاضر تمام تمرکز و انرژی استودیو صرف به پایان رساندن پروژه بزرگ بعدیشان، یعنی «شبح یوتِی» (Ghost of Yotei)، شده است. این بازی که دنباله معنوی «شبح سوشیما» محسوب میشود، قرار است در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۲۵ (۱۰ مهر ۱۴۰۴) برای پلیاستیشن ۵ عرضه شود.
رویایی برای آینده: Infamous
فاکس در ادامه به مجموعه محبوب اما فراموششده «اینفیمس» (Infamous) نیز اشاره کرد. او گفت که شخصاً دوست دارد در آینده به این مجموعه بازگردد و اولین قدم ایدهآل را یک بازسازی از سهگانه اصلی میداند.
او گفت:
دوست دارم روی بازیهای بیشتری از اینفیمس کار کنم. دوست دارم یک نسخه بازنشر شده از سهگانه را ببینم، اما ساکر پانچ یک استودیوی تک-پروژهای است و در حال حاضر، ما به شدت بر روی به پایان رساندن «شبح یوتِی» متمرکز هستیم.
انتظاری طولانی
این اظهارات به این معناست که طرفداران مجموعه «اینفیمس» نباید در آینده نزدیک منتظر خبر جدیدی از این فرنچایز باشند. با توجه به چرخه طولانی ساخت بازیهای بزرگ، هرگونه پروژه جدید از این سری، سالها با عرضه فاصله خواهد داشت.
منبع: Game Informer