دلیل ساخته نشدن Bully 2 فاش شد
بالاخره جواب گرفتیم! دن هاوزر، یکی از بنیانگذاران راکاستار گیمز، سرانجام سکوت خود را شکست و توضیح داد که چرا دنباله بازی محبوب و کالت-کلاسیک «بولی» هرگز ساخته نشد.
دن هاوزر (Dan Houser)، یکی از مغزهای متفکر پشت بزرگترین بازیهای تاریخ و از بنیانگذاران راکاستار گیمز (Rockstar Games)، سرانجام به یکی از بزرگترین سؤالات بیپاسخ طرفداران پاسخ داد: چه بر سر «بولی ۲» (Bully 2) آمد؟ او در مصاحبهای جدید در کامیک-کان لسآنجلس، دلیل اصلی این اتفاق را «مشکلات پهنای باند» عنوان کرد.
هاوزر توضیح داد که در آن زمان، استودیو راکاستار یک «تیم خلاق و رهبری کوچک» داشت که مجبور بود تمام تمرکز و منابع خود را بر روی پروژههای عظیمی مانند «رد دد ریدمپشن»، «ال. ای. نوآر»، «مکس پین ۳» و «جیتیای ۵» بگذارد. به همین دلیل، فرصت و منابع کافی برای توسعه همزمان دنباله «بولی» وجود نداشت.
او افزود که پس از آن دوره پرکار، استودیو به این نتیجه رسید که باید در هر زمان تنها بر روی یک پروژه بزرگ تمرکز کند. با توجه به اینکه خالقان اصلی «بولی» اکنون از راکاستار جدا شدهاند و تمام تمرکز استودیو بر روی «جیتیای ۶» است، به نظر میرسد شانس دیدن «بولی ۲» از همیشه کمتر شده است.
منبع: GameRant