20 گوشی هوشمند برتر دنیا

گوشی هوشمند
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

یکی از سئوالاتی که ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد این است که برترین گوشی های هوشمند دنیا کدام تلفن های همراه هستند؟ آیا هر تلفن هوشمندی ارزش خریدن دارد؟

به غیر از همه تبلیغات، بهترین گوشی بازار مربوط به کدام برند و چه مدلی است؟ چطور می  توانیم بهترین انتخاب را در خرید گوشی های هوشمند داشته باشیم؟ چطور باید به تلفن های هوشمند امتیاز داد و آنها را رتبه بندی کرد؟

همه این سئوالات و بسیاری سئوالات دیگر می تواند ذهن شما را هم مانند خیلی از افراد درگیر کند. هر سال گوشی های جدیدی به بازار می آیند و جو قالب رقابتی آنقدر داغ است که کاربران گاهی گیج می شوند که کدام گوشی را بخرند و کدام یک را نخرند!

در اینجا می خواهیم فهرستی 20 تایی از بهترین گوشی های هوشمند بازار به شما معرفی کنیم که ارزش خریدن دارند.  توجه داشته باشید که قیمت ها ممکن است در فروشگاه های مختلف با کمی تغییر عرضه شود. لذا قیمت ها حدودی هستند.

 

20-  گوشی کلاسیک بلک بری

اگر هنوز طرفدار برند بلک بری هستید، مدل کلاسیک این گوشی، تلفن خوبی است. شکل ظاهری آن مشابه مدل های قدیمی بلک بری است، اما دارای صفحه نمایش لمسی بسیار عالی و صفحه کلید فیزیکی فوق العاده ای است.

قیمت: 199 دلار

 

19- سونی  XZ Premium

این تلفن هوشمند هم جزو گوشی های خیلی خوب است که دارای صفحه نمایش عالی است، نرم افزار بسیار خوبی دارد و در اصل همه چیز این گوشی فوق العاده است. در ابتدا این گوشی با قیمت 800 دلار به فروش می رسید ولی اکنون قیمت آن در آمازون به کمتر از 600 دلار رسیده است.

قیمت: 599 دلار

 

18- بلک بری  KeyOne

KeyOne  جانشین گوشی مدل قبلی بلک بری به نام Priv است. هر دو با سیستم عامل اندروید کار می کنند و دارای صفحه کلید فیزیکی هستند. اما صفحه کلید Priv در پشت صفحه نمایش آن به صورت کشویی قرار دارد ولی صفحه کلید KeyOne  همیشه و ثابت،  در زیر صفحه نمایش قرار دارد.

KeyOne  یک دستگاه عالی برای کسانی است که می خواهند یک صفحه کلید فیزیکی داشته باشند. هم چنین این گوشی برای کسانی که می خواهند دسترسی به برنامه ها و سرویس های گوگل را نیز داشته باشند که در سایر دستگاه های بلک بری موجود نیست، مناسب است.

قیمت: 544 دلار

 

17- موتورولا موتو جی 5 پلاس

Moto G5 Plus  همچنان به عنوان یک گوشی هوشمند اندرویدی مورد علاقه بسیاری از کاربران قرار دارد.  سخت افزار خوب این گوشی ارزشمند است. با اینکه خیلی عالی نیست ولی خوب است.

با  G5 Plus، شما یک صفحه نمایش 5.2 اینچی 1080 پیکسل، یک اسکنر اثر انگشت، عمر باتری فوق العاده خوب، دوربین 12 مگاپیکسلی در اختیار دارید. این گوشی نسبت به دیگر گوشی های موجود در همین محدوده قیمت، خیلی بهتر است. یک نسخه تقریبا بی نظیر از اندروید روی آن نصب است و طراحی براق و خوبی دارد. قیمت این گوشی فقط 230 دلار است.

البته این گوشی آنتن NFC ندارد، بنابراین نمی تواند برای پرداخت های تلفن همراه استفاده شود. برای شارژ کردن  G5 Plus، شما باید از کابل microUSB  استفاده کنید؛ این گوشی   USB-C را پشتیبانی نمی کند. ولی دارای استاندارد شارژ سریع است.

قیمت: 230 دلار

 

16- موتورولا موتو جی 5 اس پلاس

گوشی موتو جی 5 اس پلاس ارتقا یافته گوشی موتو جی 5 پلاس است.

گوشی جدیدتر دارای طراحی بدنه کاملا فلزی است. ولی سیستم قدیمی تر دارای بدنه نیمه فلزی و نیمه پلاستیکی است.  گوشی جدید دارای یک صفحه نمایش بزرگتر نسبت به مدل قبلی است. صفحه نمایش گوشی جدیدتر 5.5 اینچ و صفحه نمایش گوشی قدیمی تر 5.2 اینچ است.

اما یکی از بزرگترین پیشرفت ها در این گوشی دوربین آن است. G5S Plus دارای  دوربین 13 مگاپیکسلی همراه با دو لنز است.

قیمت: 280 دلار

 

15- گوشی  Motorola Moto Z2 Force

گوشی Moto Z2 Force  جدید گوشی همراهی است که همه چیزهایی که شما انتظار آن را دارید، در اختیار دارد. گوشی با صفحه نمایش خوب و سریع،  دوربین هایی با کیفیت عالی و قاب نازک و براق. صفحه نمایش 5.5 اینچی AMOLED  با مقاومت بیشتری نسبت به اکثر گوشی های بازار از ویژگی های برجسته این گوشی است.

با این حال، این تلفن هوشمند هم کمی مشابه سایر مدلهای موتورولا است.  این شرکت از لحاظ لوازم جانبی، از جمله بلندگوهای خارجی و باتری های بزرگتر معروف است و از این تجهیزات برای تلفن های سری Z خود استفاده کرده است. البته با همه این تفاسیر این گوشی آنقدرها هم قوی نبود که در رتبه بالاتری قرار گیرد.

قیمت: 720 دلار

 

14- آیفون SE/6s/6s Plus

همه این گوشی در یک رتبه قرار داده شده اند و  همه آنها دو ساله هستند. این گوشی ها مشخصات مشابهی دارند و هنوز هم توسط اپل تولید می شوند.  این گوشی ها، گوشی های هوشمند شگفت انگیزی هستند. اپل به تازگی iOS 11، آخرین نسخه سیستم عامل تلفن همراه خود را منتشر کرده است، و آیفون 6S Plus هم به راحتی با آن کار می کند.

SE، 6S و 6S Plus دارای دوربین های عالی و حسگر اثر انگشت Touch ID اپل بوده و به شما این امکان را می دهد تا گوشی خود را به سرعت باز کنید. این گوشی ها آخرین آیفون هایی هستند که هنوز دارای جک هدفون هستند.

قیمت: آیفون SE  ، 349 دلار

قیمت: آیفون 6s ، 450 دلار

قیمت: آیفون 6S پلاس 550 دلار

 

13-  HTC U11

U11 دارای یک دوربین عالی و عملکرد سریع است. از طریق سنسور لبه می توانید هر برنامه ای را که می خواهید، از جمله  دستیار گوگل را باز کنید.

این گوشی یک گوشی هوشمند اندرویدی است. اما دارای دو مشکل بزرگ و قابل توجه است: فاقد جک هدفون است و حاشیه های نسبتا بزرگی دارد.  است، چیزی که اکنون از نظر طراحی قدیمی محسوب می شود.

قیمت: 650 دلار

 

12- LG G6

G6 بهترین گوشی هوشمند الجی است و واقعا گوشی عالی است. با این وجود، الجی در نهایت این گوشی را با طراحی برتر و مقاومت در برابر آب ارائه می دهد. این ویژگی ها، مشخصاتی هستند که  G6 را جزو گوشی های هم رده سامسونگ و جزو گوشی های پرچمداری مثل اپل قرار داده است.

G6 دارای دوربین خوب با دو لنز است. همچنین دارای صفحه نمایش اندکی بلندتر از حد متوسط ​​است که برای مشاهده و استفاده از برنامه ها عالی است، زیرا بیشتر از ابعاد یک صفحه نمایش استاندارد نمایش می دهد.

اما G6 دارای یک ناکامی قابل توجه است . پردازنده قدیمی دارد. تراشه اسنپدراگون 821 تنها دو ماه پس از عرضه G6 با اسنپدراگون 835 جایگزین شد. بر خلاف G6، گلکسی S8 سامسونگ، رقیب اصلی این گوشی  دارای تراشه جدیدتر است.

در حالی که اسنپدراگون 821  نیز یک پردازنده قوی محسوب می شود، اما به هر حال مدل های جدیدتر وقتی می آیند و رقبا از آن استفاده می کنند ، می تواند حالت خوبی نباشد.

قیمت: 545 دلار

 

11- OnePlus 5

OnePlus 5 یکی از گوشی های برتر اندرویدی است. دارای طراحی ساده و عملکرد عالی ، دوربین عالی و برچسب قیمت واقعا خوبی است. همچنین جک هدفون نیز دارد.

شاید حاشیه های گوشی به مذاق عده ای خوش نیاید. اما افت قیمت 150 دلاری آن نسبت به گوشی های با حاشیه باریک تر  مانند LG G6 و Galaxy S8 سامسونگ منجر به محبوبیت این گوشی شده است.

متاسفانه، منابع تامین کننده وان پلاس 5 محدود هستند. مثلا این گوشی را نمی توانید از سایت وان پلاس خریداری کنید و سایت آمازون هم تعداد محدودی از این گوشی دارد.

گمانه زنی هایی مطرح شده که می گوید به زودی مدل بعدی این گوشی یعنی مدل 5T  به زودی راه اندازی می شود.

قیمت: 550 دلار

 

10- Essential Phone

این گوشی هوشمند یک دستگاه زرق و برق دار است. صفحه نمایش لبه به لبه قاب پشتی سرامیکی و تیتانیومی در دو طرف گوشی،  زیبایی خاصی بدان داده است.

به طور کلی، این تلفن اولین تلاش جدی شرکت Essential است. این گوشی بسیار سریع بوده و دارای دو پین مغناطیسی در پشت گوشی است که به عنوان نقطه اتصال برای لوازم جانبی از جمله دوربین 360 درجه و یا شارژ بی سیم استفاده می شود.

قیمت این تلفن هوشمند به تازگی  از 700 دلار به 500 دلار کاهش یافته است.

قیمت: 500 دلار

9- سامسونگ گلکسی S8

گلکسی S8 بهترین گوشی هوشمندی است که در حال حاضر، از طریق سامسونگ به بازار آمده است. برخی می گویند این گوشی از آیفون اپل 8 هم بهتر است.

Galaxy S8 علاوه بر ظاهر خوب، دارای ویژگی های عالی است. گوشی ضد آب است و دارای صفحه نمایش فوق العاده ای است. ابعاد صفحه نمایش آن به شما این امکان را می دهد تا بیشتر برنامه ها یا صفحات وب را بهتر مشاهده کنید. از شارژ سریع و بی سیم، و تشخیص چهره و عنبیه پشتیبانی می کند. دارای بهترین دوربین است، شامل پشتیبانی از پرداخت بی سیم سامسونگ بوده و دکمه هوم پنهان دارد.

با تمام این ویژگی ها، شما احتمالا تعجب می کنید که چرا S8 در بالای این لیست قرار ندارد. شاید به دلیل این است که نمی تواند به دلیل داشتن قابلیت  TouchWiz آخرین آپدیت های اندرویدی را در هنگام انتشار دریافت کند.

S8 به  TouchWiz برای قابلیت تشخیص چهره و عنبیه متکی است. اما این ویژگی ها به دلیل احتمال ناتوانی در نصب به روز رسانی های اندروید نمی توانند به موقع به روز رسانی بشوند.

قیمت: 638 دلار

8- سامسونگ گلکسی  S8 +

S8 + اساسا با S8 مشابه است، به جز آنکه کمی بزرگتر و صفحه نمایش 6.2 اینچی بزرگتر از S8 دارد.

نسبت بدنه به صفحه نمایش S8 + نبت کوچکتری دارد و البته ابعادش بسیار خوب است.  S8 + در حدود اندازه آیفون 8 پلاس است اما دارای صفحه نمایش بسیار بزرگتری است. برنامه ها، فیلم ها و صفحات وب همه روی صفحه نمایش این گوشی فوق العاده دیده می شوند.

قیمت: 720 دلار

7- اپل آیفون 7

آیفون 7 در حال حاضر یک ساله است، اما با قیمت جدید 550 دلار، در رقابت با گلکسی s8 برنده می شود چون قیمتی حدود 130 دلار کمتر از این گوشی دارد.

گوشی های اپل به طور کلی برنامه های بهتری دارند و تجربه کاربران از کار کردن با این گوشی ها عموما خوب بوده است. البته برخی هم می گویند سیستم های اندرویدی بهتر هستند.

برخی معتقدند که پشتیبانی اپل بهتر از پشتیبانی دستگاه  های اندرویدی است.  بر خلاف بسیاری از گوشی های اندروید، با آیفون شما همیشه می توانید آخرین به روز رسانی نرم افزار را مستقیما از اپل، آنهم  به محض انتشار آن دریافت کنید.

آیفون 7 به طور خاص ویژگی های خوبی دارد.  از جمله مقاومت در برابر آب، دوربین عالی که در نور کم هم خوب کار می کند و یک پردازنده قدرتمند دارد. همچنین با دیگر محصولات اپل، از جمله هدفون های بی سیم و ایرپادهای بی سیم به خوبی کار می کند.

قیمت: 550 دلار

6- اپل آیفون 7 پلاس

 دوربین دوگانه آیفون 7 پلاس از ویژگی های کلیدی آن محسوب می شود که آن را جلوتر از آیفون 7 قرار می دهد. قیمت آن به تازگی کاهش یافته و با قیمت 670 دلاری جلوتر از گلکسی S8 + قرار می گیرد که 50 دلار گرانتر است.

دوربین دوگانه 7 پلاس این امکان را برای شما فراهم می کند که عکس ها را با اثر بوکه حرفه ای عکسبرداری کنید و پس زمینه عکس را تار نمایید.  دوربین دوم دارای لنز تله است که زوم اپتیکال 2x را ارائه می دهد. بر خلاف قابلیت زوم دیجیتال موجود در دوربین دیگر، زوم اپتیکال به شما امکان می دهد تا تصویر سوژه را با بهترین کیفیت تهیه کنید.

قیمت: 670 دلار

5- سامسونگ گلکسی نوت 8

با توجه به طراحی زرق و برق داری که دارد، حاشیه فوق العاده نازک در اطراف صفحه نمایش، صفحه نمایش زیبا، عملکرد سریع، سیستم دوربین دو لنزی و ویژگی های مبتنی بر قلم استایلوس، همه و همه قابل توجه هستند. نوت8 بهترین ویژگی های گوشی های هوشمند سامسونگ گلکسی را دارد.

قیمت: 990 دلار

4- گوگل پیکسل 2

پیکسل2 ممکن است زیبا ترین گوشی اندرویدی باشد که شما می توانید بخرید، اما سلاح مخفی آن،  تجربه ناب شما از سیستم عامل اندروید خواهد بود.

این دستگاه آخرین نسخه سیستم عامل اندروید را اجرا می کند. شما می توانید آخرین به روز رسانی های سیستم عامل را به محض این که گوگل آن را به بازار عرضه کرد، نصب کنید. این وضعیتی است که در سایر گوشی ها جود ندارد.

اما پیکسل 2 دارای ویژگی های دیگری نیز هست از جمله دوربین فوق العاده خوب، عملکرد عالی و عمر باتری عالی دارد. این گوشی مانند تلفن هوشمند گلکسی سامسونگ بسیار دقیق و خوب است.

قیمت: 650 دلار

3- گوگل پیکسل 2xl

Pixel 2 XL دارای تقریبا همان اجزا و ویژگی هایی است که Pixel 2 دارد. اما دارای صفحه نمایش بزرگتر و طراحی جدیدتری است.  Pixel 2 XL بهترین گوشی آندروید نیست، اما با حاشیه های باریکی که دارد ، گوشی زیبایی شده است.

با این حال، باید توجه داشته باشید که کاربران و بررسی کنندگان با مشکلی متفاوت با Pixel 2 XL مواجه شده اند، مخصوصا با صفحه نمایش آن. گوگل اعلام کرده است که این گزارش ها را بررسی می کند.

باید بدانید این مسایل و مشکلات صفحه نمایش این گوشی در امتیازدهی به این گوشی در نظر گرفته نشده است.

قیمت: 850 دلار

2- اپل آیفون 8

سال گذشته گوشی اصلی پیکسل گوگل توانست بر آیفون 7 پیشی بگیرد.  اما اکنون این آیفون 8 است که جلو افتاده است.

آیفون 8 همراه با ظاهر گلس و فلزی زیبایی که دارد و دوربین فوق العاده و عملکرد باور نکردنی که دارد، گوشی فوق العاده ای است. اپل در نهایت از شارژ بی سیم و سریع پشتیبانی می کند.

 آنچه که آیفون 8 را با گوشی های اندرویدی متفاوت می کند سیستم عامل آن است.  شما می توانید آخرین به روز رسانی های مستقیم را از اپل دریافت کنید و این یک مزیت سیستم عامل اپل نسبت به اندروید است.

قیمت: 700 دلار

1- اپل آیفون 8 پلاس

آیفون 8 پلاس شامل همه چیزهایی است که در مورد آیفون 8 گفته شد. اما دارای صفحه نمایش بزرگتر، بهتر و دارای سیستم دوربین دوگانه است. دارای یک لنز تله و توانایی گرفتن عکس هایی شبیه به عکس های حرفه ای است.

آیفون8 پلاس توانست مقام اول را بیاورد.

قیمت: 800 دلار

 

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402