مروری بر 10 مورد که دوست داریم در GTA VI شاهدش باشیم

10 مورد برتری که دوست داریم در GTA VI شاهدش باشیم
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

هرچقدر صبر کردیم دیگر بس است. آخر تا کی باید با بسته های الحاقی و اضافی دلمان را خوش کنیم. خواهش می کنیم Rockstar کاری کن به رویایمان برسیم. به 10 برتر این هفته خوش آمدید دوستان و در این هفته مروری خواهیم داشت بر 10 مورد که دوست داریم در GTA VI شاهدش باشیم. در این لیست المان های گیم پلی و مواردی را که دوست داریم در پروژه عظیم بعدی  Grand Theft Auto شاهدش باشیم با هم شمارش خواهیم کرد.

10 مورد برتری که دوست داریم در GTA VI شاهدش باشیم

# 10: حالت Battleground در بخش آنلاین

اولین گزینه در 10 مورد که دوست داریم در GTA VI شاهدش باشیم بخش پر طرفدار آنلاین است (به جاهای دوست داشتنی تر هم می رسیم). درست است که بخش آنلاین GTA جاه طلبانه به نظر می رسد اما هنوز خلأ بزرگی را در بخشی گیم پلیش شاهد هستیم. بخش آنلاین در خوشبینانه ترین حالت ممکن شامل 30 بازیکن خواهد بود (تازه اگر سرور ها توان مدیریتش را داشته باشند)، و در بیشتر مواقع منجر به آشوب محض در یک منظقه می شود. PlayerUnknown’s Battleground از زمان انتشارش توانست نشان دهد که چگونه می توانید بیشترین تعداد بازیکن تا سقف 100 نفر، که با کوچکتر شدن مقیاس نقشه از تعداشان کم می شود را با کمترین اشکالات ممکن پیاده سازی کنید. این شکل از حالت چند نفره در نقشه بزرگ و پر جزئیات GTA می تواند فوق العاده به نظر برسد و شاید پرش بلندی در این سری برای بخش آنلاین محسوب شود. اگرچه طی اخبار Pcgamer این حالت به بازی اضافه می شود پس کلاً بیخیال هر چیزی که گفته شد.

10 مورد برتری که دوست داریم در GTA VI شاهدش باشیم

# 9: ارتباطی عمیق تر با عناوین قبلی GTA

در حالی که در GTA نیاز به دنیایی بزرگتر  و وجود شخصیت هایی گوناگون که با یک سناریوی خودشان به دنیاهای یکدیگر سرک می کشند خیلی لازم نیست، اما وجود یک اتصال عمیق بین دیگر شخصیت های سری چیزی فوق العاده به نظر می رسد.

بله، در گذشته شاهد چند Easter egg از شخصیت های مختلف قبلی را شاهد بوده ایم، اما بهتر نیست که پروتاگونیست قبلی در یکی، دو مأموریت در بازی حضوری پررنگ داشته باشد؟ چنین چیزی به عنوان یکی از 10 مورد که دوست داریم در GTA VI شاهدش باشیم هم برای طرفدارن جذاب به نظر می رسد، هم باعث می شود شخصیت های دوست داشتنی گذشته بار دیگر در بازی بدرخشند.

10 مورد برتری که دوست داریم در GTA VI شاهدش باشیم

# 8: DLC بخش تک نفره

استودیوی Rockstar در رابطه با DLC های GTA IV حسابی خوش درخشیده است. دو محتوای The Lost and Damned و The Ballad of GayTony با دو داستان جداگانه در قالب یک پک منتشر شدند که داستانی فوق العاده و شاید از بعضی جهات بهتر از داستان بازی را ارائه می دادند. این سری DLC ها در GTA V هم ادامه داشت، اما تا آنجایی که می دانم حتی یک DLC برای بخش تک نفره منتشر نشد. چنین مسأله ای برای بسیاری از طرفدران ناخوشایند به نظر می رسید و باعث شد بسیاری از این بابت که بازی تمرکزش را فقط روی بخش آنلاین معطوف کرده و بخش تک نفره را به کل فراموش کرده، معترض شوند.  اگر Rockstar برنامه دارد مشتریان بیشتری را ناراحت کند امیدواریم در ششمین عنوان اصلی این فرنچایز شاهد DLC برای بخش تک نفره هم باشیم.

10 مورد برتری که دوست داریم در GTA VI شاهدش باشیم

# 7: بازگشت شخصیت های مشهور

یکی از بزرگترین نقاط قوت سری Grand Theft Auto حضور پررنگ چهره های مشهور و معروف در فهرست گویندگان بازی بوده است. فهرستی طولانی از شخصیت های مشهور هالیوود و دنیای موسیقی که به این سری عمق بیشتری می دهند. افرادی مثل: ری لیوتا، برت رینولز، دنیس هوپر، کریس پن، فیل کالینز، و حتی ساموئل ال جکسون، فقط چند نمونه از صدا پیشگان بازی بوده اند. با این حال در آخرین فهرست گویندگان بازی باز چهره های سرشناس دیده می شوند (گرچه GTA V استیو اوگ رو حسابی مشهور کرد). درست است که شخصیت هایی مثل ریکی گراویس و لازلو نقش خودشان را بازی کردند اما ما دنبال شخصیتی هستیم که وقتی در بازی دیدیمشان نگوییم: «هی..این همون یارو تو فلان فیلمه». چنین چیزی یک از مهمترین مواردی است که جزو 10 مورد که دوست داریم در GTA VI شاهدش باشیم قرار می گیرد.

10 مورد برتری که دوست داریم در GTA VI شاهدش باشیم

# 6: محیط تخریب پذیر

می دانیم که خواسته مان کمی بیش از حد انتظار است. اما فقط تصور کنید که محیطی تخریب پذیر در دنیای GTA  چقدر فوق العاده به نظر می رسد. درست است انتظار تخریب پذیری در حد فرو ریختن کل یک آسمان خراش همانند Battlefield را نداریم اما تخریب پذیری در حدی استاندارد خیلی بازی را جذاب تر می کند. تجسمش را بکنید که سنگر یک دشمن را با RPG بفرستید هوا، یا ستونی از ساختمان را فرو بپاشید تا سقف روی سر دشمنانتان خراب شود. چنین چیزی واقعاً لذت بخش خواهد بود و سیستم تیراندازی این شوتر سوم شخص را از چیزی که هم اکنون است جذاب تر هم می کند. همچنین لایه های جدیدی به سیستم سنگرگیری بازی اضافه خواهد کرد.

10 مورد برتری که دوست داریم در GTA VI شاهدش باشیم

# 5: پشتیبانی رسمی از ماد

بازی کردن در PC و ماد سازی مثل سوسیس و سس گوجه می مانند. در GTA ماد های فوق العاده ای مثل گربه های آتشین و حمله زامبی ها وجود داشته اما همگی آنها توسط گروه های مستقل ساخته و منتشر شده اند. خیلی از سازندگان برای بازی هایشان  مثل Fallout 4  و Witcher 3 ماد های رسمی زیبایی ساخته اند که بازی را از قبل بهینه تر هم می کند. در حالی که Rockstar هنوز به شکل رسمی ابزار ویرایشی برای بازی منتشر نکرده است، و Take-Two حتی تیمی فرستاد که ابزارهای ماد سازی برای GTA V را متوقف کند، البته به دلیل باز خورد شدید طرفداران از انجامش خودداری کرد. پس یکی دیگر از گزینه ای که 10 مورد که دوست داریم در GTA VI شاهدش باشیم ماد رسمی است. Rockstar بازی شما زمینه مناسب برایش را دارد، چرا رسمی اش نمی کنید؟

10 مورد برتری که دوست داریم در GTA VI شاهدش باشیم

# 4: مأموریت های خسته کننده کمتر

آخرین بازی GTA دنیایی وسیع با جزئیاتی هنری را داراست و بخش کمپین بازی یک پروژه جاه طلبانه محسوب می شود. فقط این که این مأموریت های با موارد بیخود پر شده اند کمی تو ذوق می زند. GTA V پر است از مأموریت های پرکننده بی ارزش مثل اجبار برای یوگا، کار با جرثقیل بندر، یا طی کشیدن کف اداره که واقعاً حوصله تان را سر می برند. تا حدودی قبول داریم که چنین مواردی تنش قبل از اکشن را در بازی بالا می برند و به فضا سازی کمک شایانی می کنند، اما خب… اصلا لذت بخش نیستند. مأموریت های سر راست تر و مختصر تر به نظر برای GTA جدید ایده آل به نظر می رسد.

10 مورد برتری که دوست داریم در GTA VI شاهدش باشیم

# 3: جزئیات داخلی

در حالی که شهر های GTA همیشه وسیع و پرجزئیات بوده اند، چنین چیزی هرگز در محیط های داخی بازی صادق نبوده است. فضای داخلی همیشه جزو نواقص این سری محسوب می شده و باعث شده کل دنیای بازی مثل یک پوسته تو خالی به نظر بیاید. درست است که می توانید وارد چند ساختمان در بازی بشوید اما در حقیقت 99 درصد از ورودی ساختمان های بازی توسط بتن پوشیده شده اند تا هیچ کسی واردشان نشود. خب ما نمی خواهیم که تمامی ساختمان های بازی قابل ورود باشند، اما چند تا ساختمان غیر از آن هایی که مربوط به کاری خاص هستند کمک شایانی به پویایی محیط می کند.

10 مورد برتری که دوست داریم در GTA VI شاهدش باشیم

# 2: شخصیت قابل بازی مونث

یکی از بیشترین چیزی هایی که بازیکنان دوست دارند در فهرست 10 مورد که دوست داریم در GTA VI شاهدش باشیم ، ببینند وجود شخصیت مونث است که شماره 2 را به آن اختصاص دادیم (گرچه این یک مورد در من صدق نمی کنه، زن جماعت باس بشینه خونه خیاطیشو بوکونه، نه که کلاشنیکف بگیره دستش، پلیس بکشه، البته شوخی کردم خانم ها وجودشون در دنیای بازی واقعاً ضروریه فقط در این یه قلم جنس حس می کنم نباشند بهتره). از اولین GTA تا کنون همه شخصیت های قابل بازی مرد بوده اند. در حالی که بسیاریشان تبدیل به چهره هایی ماندگار در صنعت بازی شدند کمی تنوع جای دوری نمی رود. اگر Rockstar برنامه دارد به رویه چند شخصیتیش را ادامه دهد (که بهتر است ادامه دهد)، با حضور حتی یک شخصیت زن می توانیم دنیای بازی را از نمایی دیگر شاهد باشیم. سری GTA میلیون ها بازیکن با طیف وسیعی از سلیقه ها را به سمت خودش جلب کرده، دیگر وقتش شده که Rockstar به فکر یک پروتاگونیست زن در دنیای GTA باشد.

10 مورد برتری که دوست داریم در GTA VI شاهدش باشیم

# 1: یک شهر کاملاً جدید

خودتان می دانستید اگر تا کنون به این گزینه نرسیده اید پس مطمئناً اولین شماره از 10 مورد که دوست داریم در GTA VI شاهدش باشیم همین است. فقط ما اینجور هستیم یا شما هم از دیدن نیویورک یا کالیفرنیا کمی خسته شده اید؟ عنوان GTA همیشه دوست داشته که به اصلیتش وفادار باشد، به همین دلیل بارها و بارها در San Andreas، Liberty Ciry  وVice City  گشت وگذار کرده ایم، خب این شهرها واقعاً زیبا هستند، اما فکر می کنیم که وقتش رسیده این سری به یک مکان جدید منتقل شود مثل: توکیو، یا تیجوانا و سندیگو و پاریس و….( اصلاً ولش کنید یک 10 برتر در آینده ای نزدیک اختصاص می دیم به شهر هایی که دوست داریم در GTA VI ببینیم، نظرتون چیه؟). حتی اگر بازی باز قرار باشد در آمریکا جریان داشته باشد، چندین و چند ایالت وجود دارد که به درد گشت و گذار می خورند و Rockstar باید از چنین مزیتی نهایت استفاده را بکند. دوست داریم به مکان هایی برویم که تا کنون نرفته ایم و مطمئنیم در این یک موضوع شما هم با ما موافقید.

خب این هم از 10 مورد که دوست داریم در GTA VI شاهدش باشیم. از شما دوستان سپاسگذاریم که با 10 برتر این هفته با ما همراه بودید و توجه داشته باشید مطلبی که خواندید حاصل سلیقه شخصی بوده و شما عزیزان می توانید نظرات خودتان را با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402