ایموجی اسلایدر ، روش جدید اینستاگرام برای نظرسنجی

ایموجی اسلایدر اینستاگرام
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

 قابلیت جدید اینستاگرام برای نظرسنجی،  استفاده از ایموجی اسلایدر است.  به این شکل که کاربران سوالی را می پرسند و دنبال کنندگان آنها می توانند با حرکت دادن یک ایموجی بر روی نواری از چپ به راست  و  کم و زیاد کردن آن نظرشان را اعلام کنند.

مدتی پیش اینستاگرام قابلیتی را به کاربرانش عرضه کرد که با استفاده از آن، کاربران می­ توانستند از طریق فیلم و عکس استوری (Stories feature)، از مخاطبان و بازدیدکنندگان­شان نظرسنجی کنند، آن­ها می­ توانستند پرسشی بپرسند که در ادامه آن دو گزینه برای پاسخ قرار داشت. این شیوه نظرسنجی در واقع شیوه­ای دو گزینه­ ای است که طی آن تنها دو انتخاب ممکن در اختیار کاربران قرار دارد، اما اینستاگرام به خوبی  قابلیت تازه­ ای برای نظرسنجی را به کاربران اش عرضه کرده که آن را ایموجی اسلایدر (Emoji Slider) نامیده است.

همان­طور که در فیلم بالا مشاهده می کنید، ایموجی اسلایدر راه جدیدی است تا از طریق آن  نظرتان را به فالوورهایتان بگویید. اساساً در این روش کاربر به جای اینکه بخواهد از میان دو گزینه، یکی را انتخاب کند، می­تواند ایموجی را  در نوار سنجشگری از چپ به راست حرکت دهد تا با کم و زیاد کردن آن، نظرش را نشان دهد. برای مثال همان طور که در فیلم می­بینید، کاربری می­خواهد نظر دنبال کنندگانش را دربارۀ علاقه­ آنها به پیتزا بپرسد، بنابراین به جای اینکه مخاطبانش از میان دو گزینۀ ممکن مثل “خیلی زیاد” یا “نه خیلی”، یکی را انتخاب کنند، نوار سنجشگر به آن­ها اجازه می ­دهد که  گزینه­ های بینابین بیشتری را انتخاب کنند یا احتمالا پاسخ هایشان دقیق تر باشد.

بر اساس گفته­ های خود اینستاگرام:

  قابلیت ایموجی اسلایدر به شما اجازه می­ دهد که  وقتی می­ خواهید احساس دوستان­تان را در مورد چیزی بدانید، سوالاتی با ریزه­ کاری های بیشتر بپرسید؛ سوالاتی مثل اینکه تک آهنگ جدید یک هنرمند چطور است؟ یا اینکه چقدر غذای شان را دوست دارند؟با انتخاب یک ایموجی برای پرسش ­تان، شما در واقع یک لایه از حال و هوای احساسی و هیجانی تان را هم اضافه می­ کنید که از طریق آن کسانی که دارند به پرسش­ تان پاسخ می­ دهند، لحن و وضعیت حسی شما را می­ فهمند و بنابراین جواب مناسب­تر می­ دهند.

کاربران می ­توانند از میان ایموجی­ های متنوع انتخاب کنند، مثل همان­ هایی که خود اینستاگرام  به عنوان پرطرفدار­ترین ایموجی­ ها پیشنهاد می­ دهد، یا اینکه می­ توانند ایموجی­ های دلخواه­ شان را از مجموعۀ شخصی­ خودشان انتخاب کنند، اگر دنبال چیز متفاوتی هستند.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402