10 رپری که دوست داریم در بازی Def Jam جدید حاضر باشند

Def Jam
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

با توجه به پست توییتر یک ماه پیش Def Jam Recordings در مورد ادامه بازی Def Jam: Fight for NY فهرست رپرهایی که می‌توانند در قسمت جدید بازی حضور داشته باشند را با هم مرور خواهیم کرد.

اواسط ماه پیش بود که استودیوی Def Jam Recordings با توییتی در مورد احتمال یک بازی جدید از Def Jam شعله امید را در دل طرفداران این فرنچایز برافروخت. این سری مبارزه‌ای سلبرتی‌ها و خوانندگان معروف هیپ-هاپ و رپ را در رینگی خونین به جان یکدیگر می‌اندازد تا در محیطی پویا و پر از جمعیت تا سر حد مرگ با هم مبارزه کنند. بیش از یک دهه می‌شود که از Def Jam بازی جدیدی منتشر نشده است. از این رو طرفداران حتی با «شایعه» بازگشت این سری دوست‌داشتنی هیجان‌زده می‌شوند.

دامنه حدسیاتی که می‌توانیم در مورد دنباله احتمالی Def Jam: Fight for NY داشته باشیم بسیار گسترده است. این حدسیات نه‌تنها مکان و طراحی گیم‌پلی بازی را شامل می‌شوند، بلکه می‌توانند در مورد طیف شخصیت‌های حاضر در این عنوان مورد انتظار باشند. در ادامه نگاهی داریم به فهرست رپرهایی که امیدواریم در جمع مبارزان قسمت جدید فرنچایز Def Jam شاهد حضورشان باشیم. لازم به ذکر است که تمامی این خوانندگان در گذشته حاشیه و کل‌کل زیادی با یکدیگر داشته‌اند، پس اگر بعضی از رپرهای مورد علاقه‌تان را در این لیست ندیدید از ما دلخور نشوید؛ یا واجد شرایط نبودند، با فراموششان کردیم.

معرفی 10 رپر که مایلیم در بازی Def Jam حضور داشته باشند

 


نیکی میناژ


Def Jam

نیکی میناژ که یکی دو هفته پیش آلبوم Queen، دنباله آلبوم The Pinkprint را منتشر کرد، فعلاً یک تور جهانگردی راه انداخته و شبکه‌های اجتماعی را به تصرف خودش در آورده است. با توجه به حواشی زیاد این خواننده فانتزی و ظاهر عجیب و غریبی که دارد بسیاری از طرفدارانش (که به اصطلاح «باربز» نامیده می‌شوند – بر وزن تتلیتی) امیدوارند تا او هم راهش را بین ستارگان بازی Def Jam باز کند. نیکی میناژ طی چندین سال گذشته از خجالت خیلی‌ها درآمده: از تایلر سوییفت گرفته تا رمی ما و ماریا کری و حتی ستاره مستند تلویزیونی Teen Mom OG، فرح آبراهام همگی حداقل یکبار مورد اصابت ترکش‌های قبیح این بانوی بزرگوار قرار گرفته‌اند. البته میناژ در مصاحبه اخیرش در برنامه زنده الن دی‌جنرس از برخوردهای تند گذشته‌اش ابراز پشیمانی کرد و گویا در مسیر رستگاری گام برداشته است، اما این دلیل نمی‌شود که خوی مبارزه طلبی‌اش را در میادین نبرد Def Jam از دست بدهد.

 


کاردی بی


کاردی بی

کاردی بی که اکنون اسم و رسمی برای خودش دست و پا کرده، وقت سرخاراندن هم ندارد. او با برونو مارس، جنیفر لوپز، Maroon 5 و میگوس هم‌خوانی داشته و در عین حال آهنگ‌های تکیش مثل Bodak Yellow و I Like It از آلبوم پرطرفدار Invasion of Privacy در صدر چارت هفتگی قرار گرفتند. انصافاً کاردی بی حین رشدش از فرش تا عرش، سعی داشته تا از جنجال دنیای رپ فاصله بگیرد. به گفته این رپر دشمنی بین کاردی و نیکی میناژ یکی دیگر از سوژه‌های ساختگی اینترنت است و اختلافش با آزالیا بنکز (که او را یک کاریکاتور از زن سیاه پوست نامیده بود) چندان به طول نیانجامید. با توجه به این که کاردی در بازخورد دشمنانش حرف و حدیث زیاد داشته، شکی نیست که در Def Jam جدید بسیاری مشتاق‌اند عکس‌العملش را در مقابل (به گفته خودش) خس و خاشاک شاهد باشند.

 


دریک


دریک

بعید است این رپر کانادایی که به تازگی آلبوم رکورد شکنش یعنی Scorpion را منتشر کرده، به این زودی‌ها زمان خالی داشته باشد. اما آرزو می‌کنیم که برنامه کاریش را برای حضور در بازی Def Jam جدید خالی کند، چون مطمئناً مورد انتظارترین خواننده رپ در بازی خواهد بود. دریک نه تنها خودش گیمر است و چندی پیش ویدیویی آنلاین حین بازی Fortnite داشته، بلکه در کل‌کل‌های رپی نیز ید طولایی دارد. پرحاشیه‌ترینش هم به همین چند وقت پیش و داستان پوشا تی باز می‌گردد که نه تنها ماجرای «پسر» دریک را رو کرد، بلکه تصویری منتشر نمود که او را حین گریم سیاه پوست شدن نشان می‌دهد. دریک با نامزد قبلی نیکی میناژ هم کم بحث و جدل ندشته و حتی چندتا آهنگ (به اصطلاح جوانای امروزی دیس ترک) هم بر ضدش خوانده است، البته کامن، لوداکریس، جی زی و کاینی وست هم نباید از قلم انداخت. در عین حال که دریک ترجیح می‌دهد تمام مشکلات را با موسیقی حل و فصل کند، بد نیست او را با یک استایل مبارزه‌ای ویژه در فرنچایز Def Jam شاهد باشیم.

 


میک میل


میک میل

در می 2018، کل‌کل بین میک میل و دریک توجهات زیادی را به سمت خودش معطوف کرد. میک شاید دریک را به این متهم کرده باشد که کس دیگری ترانه‌هایش را می‌نویسد اما با در نظر گرفتن کمپینی که دریک برای آزادی او از زندان کالیفرنیا راه انداخت این دو خواننده اکنون در شرایط بهتری به سر می‌برند. البته باز دلیل نمی‌شود که ملت از مشت و لگد زدن دریک و میک میل در Def Jam جدید لذت نبرند. میک میل در گذشته با 50 سنت، گیم، جو بادن و سافاری (یکی دیگر از نامزدهای اسبق نیکی میناژ) نیز درگیر شده و همه این‌ها ایده‌های هوشمندانه‌ای برای داستان Def Jam فراهم می‌آورند. به علاوه خود میک یک گیمر دوآتیشه است و در ساخت یک بازی به نام Meek Mill Presents Bike Life همکاری داشته، بنابراین به احتمال زیاد برای شرکت در عنوان Def Jam مشتاق خواهد بود.

 


کندریک لامار


کندریک لامار

کندریک لامار یکی از با استعدادترین رپرهای دنیای موسیقی است و به خاطر آلبوم DAMN توانست به «پولتیزر پرایز» دست یابد. از این رو وقتی در سال 2013 و طی همخوانی‌اش در آهنگ (Control (HOF از بیگ شان برای دریک، وال، پوشا تی، جی کول و خود بیگ شان شاخ و شانه کشید، همه او را جدی گرفتند. کندریک پس از اجرایش در آهنگ Control دست از کل‌کل برنداشت و افراد بیشتری را به چالش کشید. او مدتی روی دریک و قضیه نویسندگی کس دیگری برای ترانه‌هایش تمرکز داشت و در آهنگ Humble (یکی از آهنگ‌های آلبوم DAMN) حتی از تکیه کلام خود بیگ شان علیه‌اش استفاده کرد. از دیگر کسانی که مورد خشم کندریک قرار گرفتند، می‌توان دونالد ترامپ، فاکس نیوز و کل آدم‌هایی را نام برد که حس می‌کردند روحشان پس از شنیدن Control جریحه‌دار شده است. مطمئناً رئیس جمهور آمریکا یا کل سازمان خبرگذاری فاکس در بازی جای نمی‌گیرند، اما به جایش همین کندریک لامار هم مبارزه Def Jam باشد برایمان کفایت می‌کند.

 


چنس د رپر


چنس د رپر

چنس د رپر از آن دسته آدم‌ها است که نمی‌تواند احساساتش را به زبان نیاورد. این رپر شیکاگویی به هر چیزی که دم دستش بوده رحم نکرده و از سیستم مدارس دولتی شیکاگو تا فیلم‌های نتفلیکس و تبلیغات تلویزیونی و حتی ایموت رقص بازی Fortnite، همه را به باد فحش و انتقاد گرفته است. چنس در عین حال که خیلی به خاطر کل‌کل در رپ‌هایش شناخته نمی‌شود (کل‌کلش با ویک منسا بیشتر به شوخی‌های بی‌ادبانه بین دو رفیق قدیمی شباهت دارد)، ماهیتی جنجالی‌ دارد که او را به گزینه مناسبی برای Def Jam تبدیل می‌کند. مانع بزرگ این که، خود چنس در گذشته Def Jam Recordings را مورد انتقاد قرار داده است. در تصویری که به تمسخر و انتقاد از برچسب‌های بزرگ رکوردینگ داشته، Def Jam در زمره «ملحق نشوید» قرار داشت. البته می‌توانیم امیدوار باشیم که بعد از گذشت چند سال کدورت‌ها از بین رفته و چنس هم یکی از مبارزان بازی Def Jam شود.

 


چایلدیش گامبینو


چایلدیش گامبینو

دونالد گلور، یا همان چایلدیش گمبینو در چند مدت اخیر توجه زیادی را به خودش معطوف کرد. او نه تنها با اعتراضات سیاسیش به عنوان «اینجا آمریکا است» طوفان به راه انداخت، بلکه با نقش آفرینش به جای شخصیت لاندو کالریسین در Solo: A Star Wars Story و میزبانی شگفت‌انگیزش در برنامه Saturday Night Live به تعداد طرفدارانش افزود. آیا قدم بعدی می‌تواند حضور در جمع مبارزان Def Jam باشد؟ گامبینو به عنوان کسی که برای خودش حواشی زیادی داشته و با افراد زیادی مثل دریک، کندریک لامار، اسکول بوی کیو و حتی لیدی گاگا کل انداخته، گزینه فوق‌العاده‌ای برای Def Jam محسوب می‌شود. هنر بازیگریش می‌تواند برای هر گونه روایت و کات سینی در Def Jam کارآمد باشد و تیم سازنده می‌توانند از دوستی او با چنس د رپر برای خلق رقابت‌های دو نفره هوشمندانه استفاده کنند.

 


کانیه وست


کانیه وست

کمتر رپری مثل کانیه وست می‌تواند تیتر اخبار حاشیه را به خودش اختصاص دهد و در عین حال کمتر کسی هم به استعداد و تبهر او در موسیقی شک دارد. نزاعش با هرکسی که فکرش را بکنید، از تیلور سویفت گرفته تا جی زی، جاستین تیمبرلیک و ویز خلیفا وست، او را به یکی از پرحاشیه‌ترین سلبرتی‌های آمریکا تبدیل کرده است. از طرفی حمایتش از دونالد ترامپ طرفدارانش را به دو جبهه تقسیم کرد و باعث شد به یک گزینه مناسب برای شخصیتی منفی و ستیزه‌جو در بین شخصیت‌های Def Jam تبدیل شود. بسیاری دوست دارند خودشان کنترل کانیه وست را به عهده بگیرند و در اول مبارزه برای رقیب کمی رجز بخوانند، بسیاری هم دلشان می‌خواهد وقتی با شخصیت خودشان او را ناکار کردند، بالای سرش بیاستند و به ریش نداشته‌اش بخندند.

 


بیگ شان


بیگ شان

همانطور که ذکر شد، بیگ شان جزو کسانی بود که در آهنگ (Control (HOF مورد هدف کندریک قرار گرفت. با وجود این که شان به شکل رسمی اعلام کرد برای پاسخگویی به کندریک قصد تغییر ترانه‌اش را ندارد (حتی اگر کندریک او را به چالش کشیده باشد) Control هرگز به آلبوم بیگ شان راه نیافت. مجادله شان و کندریک به پنج سال قبل‌تر و آهنگ زیرزمینی کندریک (The Heart Part 4 که به نظر همخوان سابق شان را هدف گرفته بود) و مصاحبه‌اش بر ضد این رپر باز می‌گردد. به هر حال علی رغم اعتراض بیگ شان که معتقد بود کندریک نتوانسته شاخش را با آهنگ Control بشکند، این طور به نظر می‌رسد که هنوز هیچ یک از این دو از موضع‌شان عقب‌نشینی نکرده‌اند. بازی بعدی Def Jam می‌تواند فرصت مناسبی برای استفاده از این جدال باشد (حداقل در دنیای خیالی)، مخصوصاً که خود بیگ شان یکی از خوانندگان Def Jam Recording است.

 


آزالیا بنکس


آزالیا بنکس

در حالی که بعضی از خوانندگان این فهرست (نیکی میناژ و دریک، منظورمان شما هستید) بدون حاشیه، شب‌شان روز نمی‌شود، عنوان جنجالی‌ترین رپر بدون هیچ تعللی به خانم آزالیا بنکز عزیز تعلق می‌گیرد. او در آهنگ 212 به قدری دیگر همکارانش را مورد عنایت قرار داده که نشریات مختلف برای اخبار حواشیش تیتر کم می‌آوردند. البته بنده خدا فقط به یکی دو نفر از قبیل کاردی بی، نیکی میناژ، رمی ما، ایگی آزالیا، ریانا، اریکا بادو، لیل کیم، ریتا اورا، زین ملک، بیانسه، فارل، کندریک لامار، امینم، A$AP Rocky و T.I (که در بازی قبلی‌هم حضور داشت) بد و بی‌راه گفته و به بازیگر 14 ساله (البته آن موقع 14 سال داشت) دیزنی، اسکای جکسون رحم نکرده، همین! وگرنه کلا آدم خجالتی است. آزالیا برای هرجور پیچشی در بازی Def Jam مناسب است و تاریخچه جنجالیش روایت را برای بازیکن باورپذیر خواهد کرد.

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید. لازم به ذکر است که قسمت جدید Def Jam هنوز به شکل رسمی معرفی نشده و احتمال زیادی وجود دارد که Def Jam Recordings تنها یک تیز به طرفداران نشان داده باشد و جریان بیشتر از این ادامه پیدا نکند. اما اگر دری به تخته خرد و وجود Def Jam جدید تأیید شد، خیلی مشتاقیم این شخصیت‌ها را در آن شاهد باشیم.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402