بهترین برندهای هدفون و هدست در جهان

هدفون آدیو تکنیکا / Audio technica headphone
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp
مشخصات کامل و خرید هدفون و هدست بی سیم و باسیم از پلازا

10- فیلیپس (Philips)

برند فیلیپس / philips Brand

فیلیپس یک شرکت چند ملیتی بسیار مشهور در زمینه تولید محصولات الکترونیکی است که دفتر مرکزی آن در آمستردام هلند قرار دارد. این شرکت مجموعه گسترده‌ای از هدفون‌هایی را تولید می‌کند که مقرون به صرفه بوده و در عین حال کیفیت بالایی نیز دارند. همچنین تولید هدفون‌های حرفه‌ای استودیویی از دیگر کارهای این شرکت چند ملیتی محسوب می‌شود. برخی از هدفون‌های معروف این شرکت شامل هدفون‌های استریو SHP9500S hi-fi، هدفون‌های بی سیم SHB9850NC/27، هدفون‌های بدون نویز و همچنین هدفون‌های حرفه‌ای A1Pro/27 Professional DJ است. گفتنی است که فیلیپس همچنین چند مدل هدست بی سیم اقتصادی نیز تولید می‌کند که در این میان می‌توان به هدفون بلوتوثی بی سیم SHB5500WT/27 و هدفون‌های SHL3000BK Headband اشاره کرد.

 

9- سونی (Sony)

sony/ سونی

خب مسلم است که هر جا نام بهترین لوازم صوتی یا تصویری به میان بیاید، بدون شک سونی نیز یکی از آن‎ها خواهد بود. در حقیقت محبوبیت سونی به اندازه‌ای است که امروزه احتمالا در هر خانه‌ای یکی از محصولات این شرکت مشاهده می‌شود و یا اینکه هر فردی حداقل یک بار تجربه استفاده از محصولاتش را داشته باشد. درواقع این شرکت در سال 1946 در ژاپن و با نامی ژاپنی نیز تاسیس شد و به یکی از غول‌های دنیای صدا و تصویر تبدیل گشت.

هدفون سونی / sony-headphone

سونی نیز به مانند هر برند معروف دیگری تولید محصولات متنوعی از هدفون‌های معمولی و ایربادزها گرفته تا هدفون‌های فول سایز کامل را در کارنامه کاری خود دارد و با محصولاتی باکیفیت بالا توانسته برای سال‌ها عنوان اولین برند محبوب و برتر را در این عرصه نیز از آن خود کند. باتوجه به بررسی‌های انجام شده می‌توان بیان کرد که برای هر سلیقه و هر هدفی حداقل یک نوع هدفون وجود دارد و کاربران می‌توانند آن را برگزینند.

این در حالی است که سونی هدفون‌هایی با کارایی و همچنین سازگاری و دوام بالایی را تولید می‌کند. از طرفی کیفیت صدای عالی حتی در محصولات ارزان قیمت سونی نیز از ویژگی‌های بارزی است که آن را به یکی از برترین برندهای تولید هدفون تبدیل کرده است.

 

8- گرادو (Grado)

لوگوی برند گرادو/ Grado logo

بنیان‌گذار شرکت گرادو استاد ساعت سازی به نام ژوزف گرادو است که توانست این شرکت را در سال 1954 در بروکلین، نیویورک راه‌اندازی کند که در سال 1990 مدیرعامل فعلی شرکت آن را خریداری نمود. برای بیش از 60 سال گرادو توانست نامی برجسته را در عرصه تولید هدفون ایجاد نماید. درواقع دقت در تولید محصولات از مشخصه اصلی در تولیدات گرادو محسوب می‌شود که این موضوع باعث شده تا مشتریان وفاداری از محصولات این برند استفاده نمایند.

هدفون گرادو / grado headphone

تخصص گرادو در ساخت هدفون توجه به ارائه هدفون‌هایی با پشتیبانی از صدایی پویا و عالی و همچنین هدفون‌هایی مناسب برای فضای باز است. از معروف‌ترین هدفون‌های گرادو نیز می‌توان به Statement Series ،Reference Series ،Professional Series و همچنین هدفون‌های هندزفری و بسیاری دیگر اشاره کرد.

 

7- اِدیفایر (Edifier)

لوگوی برند ادیفایر/ Edifier logo

ادیفایر یکی از قوی‌تر‌ین‌ها در عرصه صدا است. درواقع این برند بر روی کیفیت صدا و همچنین نوآوری‌های فناورانه، طراحی عالی و ظرافت هدفون‌ها تمرکز دارند. درواقع این برند به کیفیت عالی صدا در همه تجهیزات صوتی تولیدی خود افتخار می‌کند به طوری که حتی آن دسته از محصولاتی که برای سرگرمی و یا استفاده‌های شخصی نیز هستند، از تکنولوژی ساخت بالایی برخوردار بوده و تجربه شنیداری خوبی را برای کاربران به ارمغان می‌آورند. همچنین از دیگر مزایای این برند می‌توان به پشتیبانی از طیف وسیع محصولات نیز اشاره کرد.

درواقع این شرکت که از تیم کوچکی شکل گرفت بیشتر از 20 سال است که در عرصه تولید محصولات صوتی فعالیت می‌کند و تاکنون توانسته است جوایز مختلفی را به دلیل طراحی‌های منحصر به فرد یعنی کاربردهای بصری و همچنین کاربردهای حسی را از آن خود کند. از طرفی جالب است بدانید مجموعه هدست‌های بی سیم و همچنین هدست‌های مخصوص بازی از جمله محصولاتی هستند که این برند را از سایر برندها متمایز می‌کند. با این حال از طراحی تاشو گرفته تا پشتیبانی از صدای فراگیر مجازی همه و همه از ویژگی‌های ادیفایر است که توانسته عنوان یکی از برترین‌های دنیای صدا را برای این برند نام آشنا به ارمغان آورد.

هدفون ادیفایر / Edifier Headphone

علاوه بر تولید محصولات نام‌آشنا باید بگوییم که شرکت ادیفایر به انجام کارهای خیرخواهانه نیز مشهور است. درواقع این شرکت بخشی از درآمد خود را برای کمک به کودکان ناشنوا و همچنین بورس تحصیلی برای آن دسته از جوانانی که به دلیل مسائل مالی از تحصیل باز مانده‌اند، اختصاص می‌دهد. درنتیجه خریداران این نوع از هدفون‎‌ها علاوه بر اینکه هدفونی خریداری می‌کنند می‌توانند به طور غیرمستقیم در یک کار بشردوستانه نیز سهیم باشند.

 

6- مانستر اینک (Monster Inc)

لوگوی برند مانستر اینک / monster inc logo

در اوایل سال 1978 شرکت مانستر کار خود را با تولید و بازاریابی 6000 محصول که اغلب محصولات و تجهیزات صوتی و تصویری بودند، آغاز کرد. در سال 2008 نیز همکاری خود را با شرکت بیتس آغاز کرد و اولین هدفون‌های سری بیتس را تولید نمود. درواقع برند بیتس قیل از آنکه برندی مستقل شود در ابتدا همکاری خود را با مانستر آغاز نمود. بیتس اکنون نیز همان‌طور که می‌دانید تحت مالکیت اپل قرار دارد.

با این حال باید بگوییم که براساس تایید منتقدین، بسیاری محصولات مانستر از کیفیت ساخت بسیار بالایی بهره‌مند هستند. این برند تاکنون توانسته است با نوآوری‌هایی که در هدفون‌های خود انجام می‌دهد کیفیت صدای بسیار بالا، طراحی خیره‌کننده و راحتی غیرقابل توصیف را برای کاربران به ارمغان آورد. ناگفته نماند هدفون‌های مانستر قیمت‌های مقرون به صرفه و همچنین متنوعی نیز دارند.

جالب است بدانید که به غیر از بیتس، شرکت مانستر همکاری با برندهایی همچون Heartbeats متعلق به لیدی گاگا و Diddybeats متعلق به رپر معروف PDiddy را در کارنامه کاری خود دارد. همچنین با همکاری بسکتبالیست‌های معروفی همچون Lebron James و Yao Ming نیز هدفون‌های ورزشی مناسبی را تولید نمود.

 

5- وی-مودا (V-Moda)

لوگوی برندوی -مودا / V-Moda logo

دیگر برند معروف دنیای هدفون‌ها، وی-مودا است. این برند معروف در کالیفرنیا آمریکا قرار دارد و محصولات پر زرق و برقی را نیز برای هالیوود تولید می‌کند. درواقع هدفون‌های پرزرق و برق و نوآورانه وی-مودا در ابتدا حاصل دستاورد دی جی معروف وال کلتون بود که بعدها در خط تولید با نام کلتون تکنولوژی شناخته شد. وی که اغلب برای تحقیقات به ایتالیا سفر می‌کرد در سال 2006، 3300 هزار جفت هدفون، که جزو هدفون‌های باکیفیت به شمار می‌رفتند و در 11 رنگ طراحی شده بودند را معرفی نمود که در نهایت شرکت او وی-مودا نام گرفت و به کار خود ادامه داد.

هدفون V-Moda Crossfade II Wireless

حالا پس از گذشت بیشتر از 10 سال این برند توانسته است به عنوان یکی از غول‌های تولید کننده هدفون در جهان شناخته شود. از طرف دیگر جالب است بدانید وی مودا اولین تولید کننده هدفون‌های آیفون و آیپد نیز بود. در این سال‌ها عملکرد وی-مودا چنان موفقیت‌آمیز بوده که توانسته است به برندی نام آشنا در جهان و شرکتی بزرگ تبدیل شود به طوری که اکنون دفتر مرکزی آن در هالیوود آمریکا واقع شده است و استودیوی آن نیز در کشور ایتالیا قرار دارد.

 

4- سنهایزر (Sennheiser)

لوگوی برند سنهایزر/ sennheiser logo

همیشه زمانی که در لیست بهترین هدفون‌ها به دنیال هدفونی مناسب می‌گردیم، حتما یکی از آن‌ها از برند سنهایزر خواهد بود. جالب است بدانید سنهایزر  از هدفون‌های مقرون به صرفه اقتصادی که مردم عادی نیز می‌توانند از آن استفاده کنند، تا هدفون‌های حرفه‌ای استودیویی را تولید می‌کند. در این راستا باید بگوییم که سنهایزر یکی از برندهای معروف مورد استفاده دی جی های مشهور، هنرمندان، نوازندگان و افراد مشهور نیز است.

هدفون سنهایزر / Sennheiser headphone

سنهایزر علاوه بر این بh تولید هدفون‌های بسیار راحت، طراحی عالی، دوام بالا و مهم‌تر از همه برخورداری از قیمت‌های مناسب و منطقی توانسته است در این عرصه بدرخشد. همان‌طور که خود سنهایزر نیز اشاره می‌کند، بهترین تجربه صدا برای کابران از اهداف مهم این برند بوده و سال‌ها است که با شعار «Pursuit of Perfect Sound» به کار خود ادامه می‌دهد.

 

3- Bose

لوگوی برند بوس/ Boos logo

شرکت Bose که در ایالت ماساچوست آمریکا قرار دارد، یکی از معروف‌ترین برندهای ساخت تجهیزات صوتی در جهان شناخته می‌شود. این کمپانی معروف که توسط Dr. Amar G احداث شده بود، اکنون بیشتر از 50 سال است که به فعالیت خود در زمینه صدا ادامه می‌دهد. در این راستا برند Bose بیشتر برای تولید هدفون‌های بدون نویز و همچنین سایر تجهیزات صوتی خود که هرکدام انواع متفاوتی دارند، معروف است.

با این حساب Bose می‌تواند انتخاب خوبی را برای افراد، چه آن‌ها که تجهیزاتی برای منزل می‌خواهند و چه آن‌ها که محصولاتی سازمانی و اداری نیاز دارند، رقم بزند. علاوه بر هدفون‌های بدون نویز، این برند از گذشته تاکنون در زمینه ساخت هدفون‌هایی مناسب برای مسافرت نیز فعال بوده است. درواقع در سال 1970 بود که دکتر Amar G. Bose توانست به اهمیت استفاده از هدفون‌های بدون نویز در یک سفر هوایی دست یابد و وارد عرصه تولید چنین هدفون‌هایی شود.

حالا شرکت بوز دارای هدفون‌های بدون نویز متنوعی است که هدفون‌های سری QuietComfort ،Space Shuttle Headset ،Aviation Headset و بسیاری دیگر را در بر دارد. علاوه بر این‌ها و با توجه به نیاز بازار هدفون‌های متنوع دیگری را نیز که تقریبا همه انواع آن را شامل می‌شود را نیز تولید می‌کند.

 

2- بیرداینامیک (Beyerdynamic)

لوگوی برند بیرداینامیک / beyerdynamic logo

بعد از آدیو تکنیکا بیرداینامیک با هدفون‌های باکیفیتی که ارائه می‌دهد می‌تواند انتخاب خوبی را برای دوستداران موسیقی رقم بزند. جالب است بدانید که بیرداینامیک در زمینه تولید هدفون علاوه بر اهالی موسیقی برای مترجمان، شبکه‌های تلویزیونی مختلف نیز معروف است و به عنوان یکی از قدیمی‌ترین برندهای ساخت هدفون در دنیا نیز شناخته می‌شود که طی سال‌ها توانسته موفقیت‌های خود را با تولید محصولات باکیفیت و به روز حفظ نماید. در واقع این شرکت در کمتر از 10 سال توانسته بود راهی را برود که می‌بایست طی یک قرن طی می‌شد و این افتخار بزرگی برای چنین برندی در عرصه‌ای است که رقبای بسیار زیادی وجود دارند.

جالب است بدانید شرکت آلمانی بیرداینامیک که در سال 1924 تاسیس شد، علاوه بر هدفون به طور کلی در صنعت تولید محصولات صوتی همیشه پیشگام بوده و اکنون دفتر مرکزی آن نیز در شهر برلین آلمان قرار دارد. از دیگر نکات جالب درباره این برند می‌توان به این نکته اشاره کرد که این شرکت یک کسب و کار خانوادگی بوده است و اکنون که سال‌ها از فعالیتش در این عرصه می‌گذرد، همچنان تحت مالکیت خانواده بیر (Beyer) قرار دارد.

هدفون بیرداینامیک / Beyerdynamic headphone

درباره افرادی که هدفون‌های بیرداینامیک را انتخاب می‌کنند، باید بگوییم که آن‌ها تجربه شنیداری خوبی را در سایه هدفون‌های این برند آلمانی معروف برای خود رقم می‌زنند. همچنین دوام و کارایی از دیگر ویژگی‌های اصلی هدفون‌های بیرداینامیک محسوب می‌شود که مشتریان این برند با چنین انتخابی می‌توانند تاسال‌ها از بابت هدفون خود مطمئن باشند.

 

1- آدیو تکنیکا (Audio Technica)

لوگوی برند آدیو تکنیکا / Audio technica Logo

وقتی صحبت از هدفون می‌شود، درواقع آدیو تکنیکا اولین گزینه‌ای است که به ذهن می‌آید. درواقع این برند معروف با تمرکز بر روی ساخت هدفون‌های حرفه‌ای، دی جی و استودیویی بیش از نیم قرن است که در ژاپن به فعالیت می‌پردازد. درواقع این شرکت با شعار «همیشه گوش دادن» (Always listening) در عرصه ساخت هدفون فعال بوده و دقیقا محصولاتی را تولید می‌کند که مورد نیاز کاربران و بازار تجهیزات صوتی است.

هدفون Audio Tchnica

برند آدیو تکنیکا در این عرصه تاکنون جوایز متعددی دریافت کرده و در این راستا به تولید کننده محصولاتی سبک، راحت و با کیفیت صدای بالا نیز معروف است. از طرف دیگر آن‌ها طیف وسیع و متنوعی از هدفون‌ها را با قیمت‌های متنوع پشتیبانی می‌کنند و درنتیجه همه قشرها می‌توانند هدفون مورد نظر خود را از این برند خریداری کنند. از طرف دیگر، گواه این گفته‌ها را فروشندگانی می‌توانند بیان کنند که نتایج مختلف از تجربه استفاده‌کنندگان از هدفون‌های آدیو تکنیکا را مورد بررسی قرار داده‌اند. درواقع آدیو تکنیکا به شما تضمین صدای باکیفیت و خیره‌کننده‌ای را در انواع مختلف هدفون خواهد داد. با این حال اگر به دنبال خرید هدفونی مناسب هستید و برند خاصی مد نظرتان نیست، آدیو تکنیکا از همه نظر می‌تواند انتخاب خوبی را برای شما رقم بزند.

مشخصات کامل و خرید هدفون و هدست بی سیم و باسیم از پلازا
{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402