راهنمای خرید کیف پول + قیمت در بازار ایران

راهنمای انتخاب کیف پول
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

انتخاب کیف پول از میان مدل‌های بسیار متنوع معمولا به سبک زندگی کاربر بستگی دارد. در این مقاله به راهنمای خرید کیف پول اشاره خواهیم داشت و تعدادی از کیف پول‌های موجود در بازار را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

کیف پول یکی از اکسسوری‌های لازم و ضروری است که امروزه تقریبا هر خانم و آقایی در خارج از منزل، آن را با خود به همراه دارد. فارغ از اینکه وظیفه اصلی کیف پول، نگهداری از پول، کارت اعتباری و یا حتی کارت‌های شناسایی است؛ شکل و طراحی ظاهری آن نیز سبک و استایل کاربر را نشان می‌دهد.

کیف پول‌‌ها بسته به نوع جنس، طراحی، رنگ و قیمت انواع مختلفی دارند و سلیقه افراد مختلف را به بهترین نحو پوشش می‌دهند. با این وجود بهتر است قبل از خرید کیف پول با یکسری نکات مربوط به آن، آشنا باشید تا بتوانید کیف پولی را دقیقا متناسب با نیازهای خود خریداری کنید. پلازا قصد دارد در این مقاله راهنمای خرید کیف پول و همچنین قیمت انواع کیف پول در بازار ایران را مورد بررسی قرار دهد. پیشنهاد می‌شود تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا با ویژگی های یک کیف پول استاندارد بیشتر آشنا شوید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


نکاتی که قبل از خرید کیف پول باید بدانید


برای آنکه بتوانید یک کیف پول را دقیقا متناسب با نوع نیازتان انتخاب کنید، می‌بایست در هنگام خرید به یکسری فاکتورها توجه داشت. در ادامه مهمترین نکاتی را که در زمان خرید کیف پول باید در نظر گرفت و ویژگی های یک کیف پول خوب را با هم مرور خواهیم کرد.

 

رنگ

کیف پول دخترانه/best-purse-wallet

انتخاب رنگ بسته به نوع استفاده شما از کیف پول دارد. برای مثال باید ببینید که معمولا در چه مراسم و مکان‌هایی کیف پول را با خود به همراه دارید. اگر معمولا در مکان‌های رسمی هستید، بهتر است کیف پول را با رنگ‌هایی نظیر قهوه‌ای و یا مشکی خریداری کنید. در غیر اینصورت چنانچه محیط کاری‌تان غیررسمی است، انتخاب رنگ‌های متنوع‌تر بلامانع است. همچنین اگر قرار است که کیف پول را با خود در مهمانی همراه داشته باشید، طیف رنگی گسترده‌تری را برای انتخاب پیش روی خود خواهید داشت.

 

اندازه

کیف پول مردانه/best-quality-men-genuine-leather-wallets

اندازه و سایز کیف پول اگرچه برای خانم‌ها کم‌اهمیت نیست، اما برای آقایان، فاکتور بسیار مهمی تلقی می‌شود. خیلی مهم است که سایز و اندازه کیف پول به گونه‌ای نباشد که به خوبی در جیب کت و یا شلوار جا نشود و یا حالت برآمدگی بیش از حد ایجاد نکند. همیشه به خاطر داشته باشید، کیفی را که انتخاب می‌کنید به راحتی درون جیب لباستان جا بگیرد و البته به ظاهر لباستان نیز خدشه‌ای وارد نکند.

 

قیمت

یکی دیگر از فاکتورهای مهم که در این راهنمای انتخاب کیف پول باید به آن اشاره کنیم، توجه به بودجه و قیمت کیف پول است. دامنه قیمت کیف پول در بازار بسیار گسترده است و تقریبا با هر بودجه‌ای می‌توان یک کیف پول را خریداری کرد. اما چنانچه قصد دارید یک کیف پول را برای مدت‌ها داشته باشید، طبیعتا جنس چرم طبیعی بهترین گزینه محسوب می‌شود. اما همان‌طور که مطلع هستید، چرم در بازار قیمت بالایی دارد و طبیعتا برای خرید یک کیف پول چرمی باید بیشتر هزینه کنید.

 

جنس

خرید کیف پول/leather-wallet-2

کیف پول‌ها را با جنس‌های متنوعی در بازار می‌بینیم. چرم طبیعی، چرم مصنوعی، نمد، کتان، پارچه و پلی‌استر همگی از مواردی هستند که می‌توانید در هنگام خرید کیف پول از میان آنها انتخاب کنید. با وجود آنکه کیف پول‌های چرمی از دوام و ماندگاری بیشتری برخوردار هستند، اما در مقابل نمونه‌های کیف پول از جنس چرم مصنوعی و یا کیف‌های پارچه‌ای تنوع بیشتری در طرح و رنگ دارند.

 

طراحی

راهنمای انتخاب کیف پول/best-wallet

توصیه می‌شود کیف پول را متناسب با نوع نیاز خود انتخاب کنید. کیف پول‌ها طراحی‌های متفاوتی داشته و قابلیت نگهداری از پول، کارت اعتباری، کارت‌های شناسایی و یا حتی مموری کارت و سیمکارت را دارند. اگر از آن دسته افرادی هستید که همیشه تعداد زیادی کارت اعتباری را با خود به همراه دارند، یک کیف پول سه لتی کتی که دارای فضای کافی برای نگهداری از کارت‌های اعتباری است، توصیه می‌شود. در غیر اینصورت یک کیف پول دو لتی کتی برای برطرف کردن نیاز شما کافی است. همچنین برخی از کیف پول‌ها، محفظه شفافی برای نگهداری از گواهینامه و یا کارت شناسایی دارند که قابلیت مهمی است و به کاربر کمک می‌کند که دسترسی راحت‌تری به این کارت‌ها داشته باشد.

جالب است بدانید در حال حاضر کیف پول‌هایی با قابلیت بلوکه کردن RFID به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به آسانی از سرقت اطلاعات شناسایی کاربر توسط هکرها جلوگیری می‌کنند. RFID مخفف عبارت Radio frequency identification یا همان شناسایی فرکانس رادیویی است که امروزه سارقان می‌توانند با استفاده از این فناوری بدون نیاز به لمس کردن کارت شناسایی افراد، اطلاعات آنها را سرقت کنند. اگر از آن دسته افرادی هستید که بر حسب عادت کیف پول خود را در جیب شلوار می‌گذارید، داشتن یک کیف با قابلیت مقابله با فناوری RFID به شما توصیه می‌شود. پس بهتر است قبل از خرید کیف پول حتما نیازهای خود را به صورت کامل بسنجید.

 


قیمت خرید بهترین کیف پول در بازار ایران


کیف پول‌ها در طرح‌های دو لتی یا سه لتی و همچنین در ابعاد کوچک و یا کتی در بازار موجود هستند. برخی از آنها نیز بیشتر با هدف نگهداری از کارت طراحی و ساخته شده‌اند. در ادامه انواع کیف پول‌های موجود در بازار ایران و قیمت حدودی آنها را با هم بررسی خواهیم کرد.

 

کیف پول چرم طبیعی گالری کهن چرم مدل LW25

خرید کیف پول

  • جنس: چرم طبیعی
  • تعداد جای کارت اعتباری: 12 عدد
  • تعداد جیب داخلی مخصوص اسکناس: 5 عدد
  • قیمت حدودی: 590.000 تومان
همچنین بخوانید :

جنس این کیف پول از چرم طبیعی است. درواقع استفاده از چرم گاوی اعلای تبریز در این کیف پول، خیال کاربر را از نظر دوام و ماندگاری آن کاملا آسوده می‌کند. یکی از ویژگی های یک کیف پول خوب، جادار بودن آن است. این محصول با نگهداری از 12 کارت اعتباری به صورت همزمان، می‌تواند در نظم بخشیدن به کاربر کمک بسیاری کند. علاوه براین کیف پول چرم طبیعی گالری کهن چرم مدل LW25 از 5 جیب مخصوص نگهداری اسکناس، یک جای مخصوص عکس و یک زیپ نیز پشتیبانی می‌کند. ابعاد این کیف 10 در 19 سانتی‌متر است و قطر آن در حالت خالی تنها 2 سانتی‌متر است. این کیف پول به رنگ قهوه‌ای سوخته است و با سایه‌روشن‌های روی خود، نمای زیبایی دارد. وزن این محصول در حدود 120 گرم بوده و بستن آن از طریق دکمه انجام می‌شود.

 

کیف پول ذن یونی سان مدل CL9920-WLW-G

کیف پول زنانه/purse

  • جنس: چرم طبیعی
  • تعداد جای کارت اعتباری: 12 عدد
  • تعداد جیب داخلی مخصوص اسکناس: 4 عدد
  • قیمت حدودی: 850.000 تومان

اگر به دنبال یک کیف پول زنانه خوب می‌گردید، کیف پول ذن یونی سان مدل CL9920-WLW-G به شما پیشنهاد می‌شود. قسمت‌های داخلی و بیرونی این کیف از جنس چرم طبیعی است و رنگ خاکستری آن، زیبایی منحصربه‌فردی به محصول بخشیده است. علاوه بر رنگ زیبا، طراحی بی‌نظیر این محصول به گونه‌ای است که می‌توان همزمان 12 کارت اعتباری را درون آن جا داد. این کیف از چهار جیب درونی و یک جیب زیپدار بهره برده و در کل بسیار خوش‌دست است. ابعاد این کیف در اندازه‌ای است که به راحتی در کیف دستی جا می‌شود. کیف پول ذن یونی سان از بسته‌بندی بسیار زیبایی برخوردار است و گزینه مناسبی برای هدیه دادن محسوب می‌شود.

 

کیف پول کهن چرم مدل Lpk1-3

کیف پول مردانه

  • جنس: چرم طبیعی
  • تعداد جای کارت اعتباری: 5 عدد
  • تعداد جیب داخلی مخصوص اسکناس: 1 عدد
  • قیمت حدودی: 700.000 تومان

این کیف طراحی بسیار ساده‌ای داشته و مناسب برای افراد ساده پسند است. کیف پول مردانه کهن چرم به صورت دو لتی طراحی شده و در هر طرف جای کارت به صورت افقی و عمودی در آن تعبیه شده و بدنه اصلی آن جای اسکناس است. ابعاد این کیف 10 در 12 سانتی‌متر بوده و حدود 2.5 سانتی‌متر نیز ضخامت دارد. این کیف از چرم گاوی طبیعی ساخته شده و بهتر است برای نگهداری بهتر، آن را زیر نور مستقیم آفتاب مثلا روی داشبورد ماشین نگذارید. همچنین محصولات چرمی را نباید با مواد تمیزکننده، پاک کنید. برای پاکسازی بهتر است از یک حوله و یک دستمال نخی مرطوب کمک بگیرید. پس حتما این نکات را در هنگام خرید کیف پول در ذهن داشته باشید.

 

کیف پول گابور مدل 7593-22

راهنمای خرید کیف پول/gabur

  • جنس: چرم طبیعی
  • تعداد جای کارت اعتباری: 4 عدد
  • تعداد جیب داخلی مخصوص اسکناس: 1 عدد
  • قیمت حدودی: 640.000 تومان

این کیف طراحی اسپورتی داشته و برای استفاده خانم‌ها و آقایان مناسب است. جنس کیف از چرم طبیعی است و ماندگاری و کیفیت ساخت بالایی دارد. رویه این کیف ساده اما در عین حال شیک و زیبا است. در این کیف پول اسپرت می‌توان 4 عدد کارت اعتباری قرار داد و از یک محفظه مخصوص نگهداری اسکناس آن نیز بهره جست. البته این محصول محل نگهداری از سکه نیز دارد. ابعاد این کیف در حدود 10 در 13 سانتی‌متر است و حدود 3 سانتی‌متر نیز ضخامت دارد.

 

کیف پول رولکس ساخت چین

نکات مهم در خرید کیف پول/wallet-3

  • جنس: چرم مصنوعی
  • تعداد جای کارت اعتباری: 9 عدد
  • تعداد جیب داخلی مخصوص اسکناس: 1 عدد
  • قیمت حدودی: 200.000 تومان

اگر به دنبال کیف پولی با قیمت مناسب‌تر هستید، پیشنهاد ما به شما خرید کیف پول از جنس چرم مصنوعی است. چرم مصنوعی در مقایسه با چرم طبیعی قیمت مناسب‌تری داشته و البته از رنگ‌بندی متنوع‌تری نیز برخوردار است. این محصول با برند سوئیسی ROLEX و ساخت کشور چین است. اگرچه این کیف با یک برند غیر اصل در بازار موجود است، اما کیفیت بالای چرم مصنوعی، دوخت ظریف و طراحی زیبای آن به خوبی نیاز کاربر را برطرف می‌کند. این کیف پول حدود 50 گرم وزن داشته و قادر است 9 کارت اعتباری را درون خود جا دهد. علاوه بر قرار دادن کارت و پول، می‌توان عکس را نیز در این کیف نگهداری کرد.

 

کیف پول ساراسا کد V01

خرید کیف پول/purse2

  • جنس: چرم مصنوعی
  • تعداد جای کارت اعتباری: 6 عدد
  • تعداد جیب داخلی مخصوص اسکناس: 2 عدد
  • قیمت حدودی: 95.000 تومان
همچنین بخوانید :

کیف پول ساراسا مدل V01 با رنگ‌بندی ملیح و جذاب خود، انتخاب خوبی برای خانم‌ها خواهد بود. این کیف پول دخترانه از چرم مصنوعی ساخته شده و در رنگ‌های طلایی، رزگلد، نقره‌ای و طوسی فیلی در بازار موجود است. طراحی این کیف بدین صورت است که با یک زیپ باز و بسته شده و این اطمینان را به کاربر می‌دهد که در صورت افتادن کیف، محتویان آن به بیرون نمی‌ریزد. ابعاد این کیف پول در اندازه‌ای است که می‌توان 6 کارت اعتباری، پول و حتی گوشی موبایل خود را در آن جا دهید. این کیف محل نگهداری از عکس و سکه نیز دارد و کاربر می‌تواند در دو فضای مجزا اسکناس‌های خود را درون این کیف پول قرار دهد.

 

کیف پول لکسون مدل LN 160N7

ویژگی های یک کیف پول خوب/wallet4

  • جنس: سیلیکون
  • تعداد جای کارت اعتباری: 6 عدد
  • تعداد جیب داخلی مخصوص اسکناس: 2 عدد
  • قیمت حدودی: 180.000 تومان

این کیف از جنس سیلیکون بوده و طراحی قابل قبولی دارد. این محصول محفظه نگهداری از 6 کارت اعتباری و 6 کارت ویزیت داشته و اسکناس‌ها را در دو فضای مجزا در خود نگهداری می‌کند. ابعاد این کیف پول 20 در 12 سانتی‌متر بوده و حدود 2.5 سانتی‌متر نیز ضخامت دارد. کاربر می‌تواند در این کیف، عکس پرسنلی نیز نگهداری کند. کیف پول لکسون با جنس سیلیکونی، طراحی و قیمت مناسب خود تمام ویژگی های یک کیف پول استاندارد را دارد.

 

کیف پول پارچه‌ای مدل JrR

ویژگی های یک کیف پول استاندارد/wallets

  • جنس: پارچه
  • تعداد جای کارت اعتباری: 6 عدد
  • تعداد جیب داخلی مخصوص اسکناس: 2 عدد
  • قیمت حدودی: 95.000 تومان

کیف پول پارچه‌ای مدل JrR یک کیف پول اسپرت است که هم خانم‌ها و هم آقایان می‌توانند آن را خریداری کنند. این محصول از جنس پارچه ساخته شده و ابعادی در حدود 18.5 در 9.5 سانتی‌متر دارد. این کیف دارای دو جیب مجزا برای نگهداری اسکناس و همچنین 6 عدد محفظه جا کارتی است. طراحی ساده و در عین حال زیبای این محصول در کنار قیمت پایین آن، همگی موجب می‌شوند که این کیف تمام ویژگی های یک کیف پول مناسب را داشته باشد. اگر قصد خرید کیف پول دارید و نمی‌خواهید برای آن خیلی هزینه کنید، انتخاب این محصول به شما پیشنهاد می‌شود.

 


جمع بندی


راهنمای خرید کیف پول/best-wallets

در این مقاله نکات مهم در خرید کیف پول و همچنین تعدادی از کیف پول‌های موجود در بازار به همراه قیمت حدودی آنها را مورد بررسی قرار دادیم. از آنجا که کیف پول یکی از اکسسوری‌های مهم و ضروری است و همیشه مورد استفاده قرار می‌گیرد، بهتر است در انتخاب و خرید کیف پول نهایت دقت را داشته باشیم تا بتوانیم کیفی مطابق با نیازهای خود خریداری کنیم.

اگر موارد دیگری در انتخاب کیف پول برای شما اهمیت دارد، خوشحال می‌شویم آنها را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402