تقویم باد صبا ؛ معرفی قابلیت های اپلیکیشن باد صبا + لینک دانلود

اپلیکیشن باد صبا
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

تنوع اپلیکیشن‌های گوشی‌ها و راحتی که برای کاربران به همراه دارند، باعث شده است این برنامه‌ها جذابیت بیشتری پیدا کنند. برنامه‌های تقویم‌های شمسی و میلادی از جمله تقویم باد صبا از این دسته برنامه‌ها هستند. پس از نصب باد صبا مشاهده می‌کنید که این برنامه علاوه بر تقویم اپلیکیشن باد صبا ، قابلیت‌های دیگری مانند خدمات پرداخت ، اذان گو باد صبا و قبله نما هم دارد.

تقویم باد صبا ، یک تقویم شمسی و میلادی است. اما کاربردهای مختلفی دارد از جمله تقویم اذان گو باد صبا ، اپلیکیشن قبله نما ، نشان دادن زمان طلوع و غروب خورشید و بسیاری موارد دیگر. به همین منظور، این مقاله قسمت‌های مختلف باد صبا و خدماتی را که در تقویم باد صبا گنجانده شده است، بررسی می‌کند. به علاوه، روش نصب باد صبا و دانلود باد صبا لینک مستقیم و نصب باد صبا ۱۴۰۰ هم شرح داده می‌شود.

دانلود اپلیکیشن باد صبا

پیش از ارائه جزئیات این اپلیکیشن مانند قابلیت‌ها، طراحی و غیره آن، ابتدا لینک دانلود باد صبا ۱۴۰۰ ، تقویم بادصبا جدید لینک مستقیم و امتیار آن در گوگل پلی و کافه بازار ارائه می‌شود. این برنامه با 16 مگابایت حجم که بیش از 10 سال فعالیت مستمر دارد، تا به حال بیش از 10 میلیون نصب و 2 میلیون و 600 هزار نظر در کافه بازار داشته است. آخرین نسخه اپلیکیشن باد صبا به نام ققنوس و با شماره 11 نام گذاری شده است. دانلود اپلیکیشن باد صبا برای اندروید را از لینک‌هایی که در ادامه ارائه می‌شوند، می‌توان انجام داد.

برای دانلود باد صبا 1400 به لینک‌های زیر می‌توانید مراجعه کنید:

نصب باد صبا ققنوس 11

قابلیت های اذان گو باد صبا

پس از نصب اپلیکیشن باد صبا متوجه می‌شوید که تقویم بادصبا علاوه بر نمایش تقویم شمسی و میلادی، مجموعه‌ای از امکانات را ارائه می‌دهد که بخش کتابخانه، اوقات شرعی در باد صبا ، قبله نما ، یادآوری و یادداشت ، جستجو در وقایع و تبدیل تاریخ. علاوه بر این‌ها، اپلیکیشن تقویم بادصبا دارای قابلیت‌های دیگری مانند، آب و هوا، اوقات شرعی 1450 ناحیه جغرافیایی، سالنامه‌های تکمیلی و امکانات پرداخت نیز است. سالنامه‌های تکمیلی اپلیکیشن تقویم باد صبا عبارتند از یادآوری رویدادهای تخصصی سالانه نظیر رویدادهای نجومی و اتفاقات ملی و بین‌المللی.

1. پیش بینی هوا

پس از نصب باد صبا در قسمت پیش‌بینی هوای اپلیکیشن باد صبا می‌توانید به وضعیت آب و هوایی منطقه خود دسترسی پیدا کنید. در قسمت آب و هوای تقویم باد صبا می‌توانید وضعیت آب و هوای بیشتر شهرهای ایران و جهان به طور سریع و آسان دسترسی داشته باشید.

2. پخش اذان برای تمام شهرها و کشورها

باد صبا تقویم فارسی اذان گو بشمار می‌رود. برای استفاده از قابلیت اذان گو باد صبا می‌توانید شهر محل زندگی خود را در برنامه تنظیم کنید تا پخش اذان در ساعات مختلف با توجه به منطقه شما انجام شود. قابلیت اوقات شرعی این اپلیکیشن هم بیش از 1300 شهر ایران، 1630 شهر مهم جهان و بسیاری از نواحی جغرافیایی جهان را شامل می‌شود.

3. خرید بلیط هواپیما

علاوه بر قابلیت اذان گو باد صبا ، یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این برنامه امکانات پرداخت آن است که شامل دسترسی سریع و آسان به خرید بلیط هواپیما است.

4. مشاوره آنلاین پزشکی

در بررسی اپلیکیشن بادصبا می‌توان گفت که این قابلیت اپلیکیشن بادصبا به عنوان یکی از سرویس های پزشکی آن شناخته می‌شود. با استفاده از این سرویس و با کارت اختصاصی «مشاوره سلامت» در صفحه نخست برنامه می‌توانید با 500 پزشک به صورت تلفنی و پیام در تماس باشید.

5. نیکوکاری و کارهای خیریه

یکی از سایر قابلیت‌های اپلیکیشن باد صبا امکان شرکت کردن در طرح‌های نیکوکاری و خیریه است که در قسمت امکانات پرداخت آن قرار دارد.

6. قبله نما و رکعت شمار

تقویم بادصبا

دو قابلیت مهم دیگر تقویم بادصبا ، قبله نما و رکعت شمار است. در قسمت پرکاربردهای اپلیکیشن بادصبا می‌توانید با استفاده از قبله نما به راحتی قبله محلی را که در آن هستید، پیدا کنید. قبله نما در تقویم باد صبا دارای دو حالت قبله نما با نقشه و قبله نما با سنسور است.

قبله نما با نقشه، با نشان دادن نقشه جایی که در حال حضور دارید، جهت قبله را نمایش می‌دهد. اما قبله نما با سنسور با الگوریتم جهت قبله را مشخص می‌کند.

7. خدمات پرداخت قبض و خرید شارژ

از سایر خدمات و قابلیت‌های تقویم باد صبا می‌توان به امکان خرید شارژ و بسته اینترنت و پرداخت قبوض خدماتی اشاره کرد.

8. کتابخانه و گنجینه بادصبا

قسمت کتابخانه این اپلیکیشن کاملاً مرتبط با منابع اسلامی است از جمله اعمال و ادعیه روز، قرآن و نهج‌البلاغه. در قسمت اعمال و ادعیه روز می‌توانید به مواردی مانند اعمال روز، آداب روز، ادعیه روز و دعاهای روزهای مختلف ماه قمری دسترسی پیدا کنید.

همچنین بخوانید :

در گنجینه تقویم بادصبا که یکی از گزینه‌های اسلامی اپلیکیشن باد صبا است، می‌توانید به امکاناتی مانند پخش زنده، محل‌های عبادتی و زیارتی، پخش انواع ویدیوهای مختلف دسترسی پیدا کنید.

طراحی تقویم بادصبا

برنامه تقویم باد صبا

طراحی اپلیکیشن باد صبا به این صورت است که در صفحه اصلی این برنامه با تقویم اصلی مواجه می‌شوید. در واقع، اگر از قسمت تنظیمات تقویم را شمسی انتخاب کرده باشید، در صفحه اصلی تقویم شمسی، به طور کامل و تقویم قمری و میلادی در اندازه کوچک در بالای تقویم شمسی نمایش داده می‌شود. از طرف دیگر، اگر تقویم میلادی را به عنوان تقویم اصلی اپلیکیشن باد صبا انتخاب کرده باشید، تقویم شمسی و قمری در اندازه کوچک در بالای صفحه و تقویم میلادی در اندازه بزرگ در قسمت اصلی صفحه نمایش داده می‌شود.

به طور کلی، رابط کاربری تقویم بادصبا ساده و کاربرپسند است، به طوری که پس از نصب برنامه و ورود به آن، شهر، سعت و تاریخ محلی خود را انتخاب می‌کنید تا اوقات شرعی و اذان و طلوع و غروب آفتاب براساس محل زندگی شما نشان داده شود. پس از آن می‌توانید موذن و سایر موارد مانند پخش اذان را انتخاب کنید. در قسمت پخش اذان اپلیکیشن باد صبا ، با زدن تیک هر یک از اذان‌های صبح، ظهر و شب، این اختیار را دارید که یکی از آن‌ها یا تمام اذان‌ها را انتخاب کنید تا در زمان اذان با صدای موذن مورد نظرتان برای شما پخش شود. یکی از نکات جالب در طراحی اپلیکیشن باد صبا ، امکان بروز رسانی تقویم بادصبا براساس فصل‌های سال است و رنگ‌آمیزی برنامه با آپدیت در هر فصل بهار، تابستان، زمستان و پاییز تغییر می‌کند.

تنظیمات اپلیکیشن باد صبا

اپلیکیشن باد صبا

با لمس کردن آیکن سه نقطه در گوشه سمت چپ بالای صفحه، گزینه‌هایی مانند تنظیمات، پشتیبانی، نظر در پلی استور، حریم خصوصی و قسمت درباره تقویم بادصبا را مشاهده خواهید کرد. در بخش تنظیمات می‌توانید گزینه‌هایی مانند زبان پیش فرض برنامه، مبنای تقویم (میلادی یا شمسی)، مدیریت مکان و زمان برای پخش اذان و افق مکانی، مدیریت اذان، مدیریت برنامه، مدیریت قبله نما و مشخصات اپلیکیشن باد صبا دسترسی پیدا کنید.

طراحی به زبان فارسی، انگلیسی و اسپانیایی

در قسمت زبان برنامه می‌توانید زبان را به انگلیسی یا فارسی تغییر دهید. همچنین از این قسمت، مبنای تقویم اپلیکیشن باد صبا را هم می‌توانید از دو گزینه میلادی یا شمسی انتخاب کنید. از طرف دیگر، با ورود به گزینه مدیریت مکان و زمان، به گزینه‌هایی مانند انتخاب شهر، تعریف مکان جدید، ساعت تابستانه، تاریخ قمری، و بررسی تاریخ و زمان دسترسی پیدا می‌کنید. پس از آن اگر وارد گزینه مدیریت اذان شوید، می‌توانید تنظیمات پخش اذان از جمله روشنایی صفحه در زمان پخش اذان را تغییر دهید.

گزینه جالب دیگری که در تنظیمات تقویم بادصبا دیده می‌شود، مدیریت برنامه است. این قسمت شامل گزینه‌هایی مانند مدیریت نوار اعلان تاریخ، مدیریت نوار اعلان اوقات شرعی و وقایع، نور صفحه نمایش، مدیریت هشدار رویداد، استفاده از تقویم گوشی در هشدار و تنظیمات اطلاعیه است. خوب است بدانید که با استفاده از تنظیمات اطلاعیه می‌توانید تنظیمات گروه‌های دریافت اطلاعیه را تغییر دهید. این تنظیمات عبارتند از گروه‌های مناسبتی، موفقیت، خانه و خانواده، سلامت، فناوری اطلاعات و آموزشی. با انتخاب هر یک از این گزینه‌ها در اپلیکیشن باد صبا ، به عنوان مثال برنامه، مطالبی را در مورد موفقیت یا سلامتی با شما به اشتراک می‌گذارد.

سوالات متداول

1. چرا تقویم باد صبا اذان نمیگوید؟

احتمالاً اعلان اذان و اوقات شرعی اپلیکیشن خاموش است. باید اعلان اذان را در حالت نمایش قرار دهید.

2. چرا تقویم باد صبا متوقف شده است؟

با بروز رسانی اپلیکیشن باد صبا به آخرین نسخه آن، احتمالاً بتوانید مشکل توقف تقویم باد صبا را رفع کنید.

3. چگونه تقویم باد صبا را فعال کنیم؟

با دانلود و نصب اپلیکیشن باد صبا در گوشی، محدوده مکانی و زمانی خود را انتخاب می‌کنید. سپس تنظیمات تقویم را روی تقویم شمسی یا میلادی قرار می‌دهید.

جمع بندی

به طور کلی، اپلیکیشن باد صبا یکی از برنامه‌های کاربردی است که شامل تقویم بادصبا ، اعلام اوقات شرقی، ارائه تقویم در سه حالت شمسی، میلادی و قمری، اعلام وضعیت آب و هوایی، خدمات پرداخت قبوض و خرید شارژ و چند گزینه دیگر می‌شود. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید ساعت‌های پخش اذان را تنظیم کنید، به مطالب سرگرم کننده موفقیت و آموزشی دسترسی داشته باشید و علاوه بر مشاهده تقویم روز، به وضعیت آب و هوایی منطقه خود هم دسترسی داشته باشید. اگر شما هم تجربه کار با بادصبا را دارید، می‌توانید نظرات خود را در پایین صفحه در قسمت دیدگاه‌های پلازا بیان کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402