هر انچه باید در باره کامنت مارکتینگ در اینستاگرام بدانید

هر انچه باید در باره کامنت مارکتینگ در اینستاگرام بدانید
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

کمتر کسی را می‌شناسیم که در فضای مجازی و پلتفرم اینستاگرام فعالیت کند، اما تاکنون چیزی در خصوص کامنت مارکتینگ در اینستاگرام نشنیده باشد. مارکتینگ یا بازاریابی یکی از روش‌های پردرآمد با بازدهی بالا در اینستاگرام به شمار می‌رود که افراد زیادی به آن مشغول‌اند. اینستاگرام تنها یک اپلیکیشن معمولی و شخصی نیست، بلکه ابزاری است که اغلب برندها و شرکت‌های بزرگ از آن برای بازاریابی و فروش محصولات خود استفاده می‌کنند.

هر کسب‌وکاری می‌تواند در جهت معرفی محصولات و آگاهی از برند از طریق اینستاگرام فعالیت کند. به طور ماهیانه حدود 130 میلیون کاربر در اینستاگرام با محتوای خریدوفروش درگیر می‌شوند. حدود 45 درصد از کاربران این اپلیکیشن را افراد 18 تا 44ساله تشکیل می‌دهند. به همین دلیل کسب‌وکارهای آنلاین می‌توانند، خیلی زود از طریق این برنامه رشد کنند. کامنت مارکتینگ نیز یکی از استراتژی‌های بازاریابی در اینستاگرام و بسیار رایج است.

فهرست عناوین مطلب:

کامنت مارکتینگ در اینستاگرام چیست؟

میانگین پست‌ها با در نظر گرفتن تعامل‌هایی که در زیر آن ایجاد می‌شود، تأثیر بسیاری دارد. طبق تحقیقات 26 درصد از کاربران پلتفرم اینستاگرام مایل‌اند در اینستاگرام نظر دهند. کاربران ممکن است به دلایل بسیار گوناگونی روی پست‌ها نظر دهند. برخی از آن‌ها می‌خواهند دیدگاه شخصی خود را به اشتراک بگذارند. گاهی اوقات مایل‌اند در بحث‌ها شرکت کنند. برخی از افراد ممکن است سؤالاتی داشته باشند. کامنت مارکتینگ در اینستاگرام دقیقاً روی همین بخش از اینستاگرام کار می‌کند.

دلیل این کامنت‌ها هر چه که باشد، شما از طریق آن می‌توانید با فالوورها ارتباط برقرار کنید. در این جاست که می‌توانید با کامنت مارکتینگ وارد عمل شوید. کامنت مارکتینگ یکی از استراتژی‌های بدون هزینه است که شما می‌توانید از طریق آن کسب‌وکار خود را در اینستاگرام معرفی کنید. برای انجام این کار کافی است، یک کامنت کوتاه اما مفید تهیه کنید که کسب‌وکار شما را معرفی کند، سپس آن را در پست پیج‌های گوناگون که با کار شما مرتبط هستند، قرار دهید. بدین ترتیب افرادی که آن پست را لایک می‌کنند یا کامنت می‌گذارند ممکن است با دیدن کامنت شما ترغیب به دیدن پیج شما شوند. این افراد می‌توانند از پیج شما خرید کنند یا به یکی از فالوورهای وفادار شما تبدیل شوند.

کامنت مارکتینگ در اینستاگرام چیست؟

محتوای کامنت ما چطور باشد؟

اگر به دنبال رشد کسب‌وکار خود از طریق کامنت مارکتینگ در اینستاگرام هستید، باید به برخی نکات توجه کنید. رعایت کردن این نکات سبب می‌شود که کامنت شما بسیار تأثیرگذار و ارزشمند باشد و مخاطبان را درگیر کند. اول از همه باید به این نکته توجه داشته باشید که کامنت شما مختصر و مفید باشد. برای فعالیت در خصوص کامنت مارکتینگ در اینستاگرام باید به نکات گوناگونی توجه کنید. یعنی در قالب چند جمله بتوانید علاوه بر معرفی کسب‌وکار خود، مخاطب را نیز تحت‌تأثیر قرار دهید.

کامنت‌های طولانی سبب می‌شود که افراد رغبتی برای خواندن آن نداشته باشند. در نتیجه هرچقدر که شما در پیج‌های مختلف کامنت بگذارید، پیشرفتی نخواهید داشت. کامنت شما باید کاملاً قابل استناد و همچنین پرمحتوا باشد. هیچگاه در خصوص کسب‌وکاری که دارید، اغراق نکنید. کامنت شما باید قدری احساسات مخاطبان را تحریک نماید. سعی کنید در نوشتن متن کامنت از مشوق‌هایی استفاده کنید که فالوورها را جذب نماید.

چند نکته مهم در مورد کامنت مارکتینگ اینستاگرام

در این بخش برخی از نکاتی که به شما کمک می‌کند تا کامنت بهتری بنویسید را برای شما بیان می‌کنیم. با رعایت این نکات قطعاً می‌توانید از طریق روش بسیار موثر و پربازده کامنت مارکتینگ پیشرفت چشمگیری داشته باشید. این نکات عبارتند از:

  • برای کامپیوتر خود ساختار مشخصی داشته باشید.
  • کامنت‌گذاری را جدی بگیرید. زیرا اگر کامنت محتوای خوبی داشته باشد، می‌تواند بهتر از پست اینستاگرامی عمل کند.
  • اگر در نوشتن کامنت هوشمند عمل کنید، برند شما در فضای مجازی معتبرتر می‌شود.
  • چنانچه محتوای کامنت در راستای پست مربوطه باشد، نتیجه بهتری دریافت می‌کنید. این یکی از نکات مهم کامنت مارکتینگ در اینستاگرام است.
  • هیچگاه هنگام نوشتن کامنت، قطعی نظر ندهید و از کلماتی مانند شاید، احتمالاً و … استفاده نمایید.
  • شاید احتیاج باشد که برای نوشتن یک کامنت مناسب یک روز وقت بگذاریم، به همین دلیل اصلاً نباید خسته شوید.
  • طرح سؤال می‌تواند به تأثیرگذاری و کامنت شما کمک کند.

چند اشتباه رایج در مورد کامنت مارکتینگ اینستاگرام

چند اشتباه رایج در مورد کامنت مارکتینگ اینستاگرام

پیش از اینکه بخواهی کسب‌وکار خود را در اینستاگرام را اندازی کنید، باید تمامی امکانات و قابلیت‌های برنامه را بشناسید. همه این قابلیت‌ها در گوگل توضیح داده شدند و شما به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را یاد بگیرید. این موضوع به پیشرفت شما کمک می‌کند. اشتباهات رایج عبارتند از:

  1. حواستان باشد که در قسمت بیو پیج نباید از هشتگ‌های زیادی استفاده کنید. برخی از افراد به‌اشتباه فکر می‌کنند که استفاده از این هشتگ‌ها سبب افزایش فالوورهای آنان می‌شود. اما این یکی از اشتباهات رایجی است که صاحبان کسب‌وکارها انجام می‌دهند. استفاده از هشتگ به نوع کسب‌وکار شما بستگی دارد. برخی از کسب‌وکارها اصلاً نیاز به هشتگ‌گذاری در بیو دارند.
  2. سعی کنید کامنت‌گذاری خود را حتماً در حوزه فعالیت خود انجام دهید.
  3. لازم نیست برای این روش تبلیغاتی به تک‌تک پیج‌های مختلف سر زده و کامنت بگذارید. این موضوع نتیجه عکس می‌دهد.
  4. هنگام کامنت گذاشتن به محتوا و کپشن پست توجه کنید. از هشتگ‌ها و سایر موارد نابجا استفاده نکنید.

جمع‌بندی

کامنت مارکتینگ در اینستاگرام را در  مقاله امروز بررسی کردیم. این موضوع در افزایش کسب درآمد از اینستاگرام بسیار اهمیت دارد. کامنت شما باید تا حد امکان جذاب باشد تا مخاطبان به محتوای آن توجه کنند. همه کسب‌وکارها می‌توانند از این استراتژی برای پیشرفت خود استفاده نمایند. زیرا این روش مانند سایر استراتژی‌های تبلیغاتی سخت و پرهزینه نیست. اگر نکاتی که در مورد محتوای کامنت ذکر کردیم را مدنظر قرار دهید، قطعاً با استفاده از این روش موفق خواهید شد.

البته صاحبان پیج‌های کاری نباید توقع داشته باشند که راه صد‌ساله را یک‌شبه بروند. این روش ممکن است روش خوبی باشد، اما قرار نیست با استفاده از آن روزانه هزاران فالوور بگیریم. برای کسب موفقیت باید صبور باشید و زمان بگذارید. زیر هر پست و با هر محتوایی از این روش تبلیغاتی استفاده نکنید. بارها در اینستاگرام مشاهده کردیم که فالوورهای یک پیج یا کاربران اینستاگرام از چنین کامنت‌هایی شاکی شدند و افراد را سرزنش می‌کنند. بنابراین حتماً در این خصوص ارتباط پست با محتوای خود را در نظر بگیرید. در پایان، برای آموزش های بیشتر، پیشنهاد می کنیم به سایت ادمینی Didogram مراجعه کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402