در ارزانترین هتل های وان بمانید و بیشتر خرید کنید!

در ارزانترین هتل های وان بمانید و بیشتر خرید کنید!
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

کسانی که آشنایی نسبی با کشور ترکیه دارند، در زمینه تجارت کالاهای خرد فعالیت می‌کنند یا کسانی که علاقه زیادی به خرید کردن دارند، قطعا نام شهر وان را شنیده‌اند. این شهر که در قسمت شرقی کشور ترکیه قرار دارد مکان مناسبی برای خرید است و از این نظر یکی از مقاصد گردشگری کشور ترکیه برای ایرانیان محسوب می‌شود. از این رو جست و جو برای هتل های وان بسیار زیاد است و ما در این متن قصد داریم با معرفی بهترین گزینه‌ها، اطلاعاتی کاربردی در اختیارتان قرار دهیم.

فهرست عناوین مطلب:

چرا به وان سفر کنیم؟

به دلیل سرمایه گذاری‌هایی که دولت ترکیه در سال‌های اخیر در زمینه گردشگری این کشور داشته است، تقریبا تمامی شهرهای مهم ترکیه حداقل در یک زمینه، در جذب گردشگر فعال بوده و همواره در حال توسعه این فعالیت‌های خود هستند.

چرا به وان سفر کنیم؟

شهر وان ترکیه نیز یکی از همین شهرها است که سرمایه گذاری خوبی برای توسعه گردشگری در آن صورت گرفته است. اما دلیلی که گردشگران را به این شهر جذب خواهد کرد، علاوه بر زیبایی‌های طبیعی، مراکز خرید فراوانی است که در این شهر وجود دارد. این مراکز خرید، خصوصا برای گردشگرانی که از کشورهای همسایه مانند ایران به این شهر می‌روند، به دلیل کیفیت خوب اجناس و قیمت مناسب، از جذابیت بالایی برخوردار هستند. در این متن هتل هایی را معرفی خواهیم کرد که قیمت پایین‌تری دارند و هزینه اقامت در آن‌ها بالا نیست. با اقامت در این هتل ها می‌توانید هزینه کمتری را برای هتل پرداخت کنید و در عوض بودجه بیشتری را به خرید اختصاص دهید. اما قبل از این موضوع تعدادی از جاذبه ‌های دیدنی وان را نیز معرفی خواهیم کرد تا اگر به این شهر سفر کردید، درباره آن‌ها نیز اطلاعات مناسبی داشته باشید.

با بهترین دیدنی های وان آشنا شوید

معروف‌ ترین جاذبه وان، دریاچه آن است که شهرت زیادی دارد و همواره گردشگران بسیاری از آن بازدید می‌کنند. دریاچه وان، بزرگترین دریاچه ترکیه و آب آن شور است. همین ویژگی باعث می‌شود دریاچه حتی در زمستان و دمای بسیار پایین هم یخ نزند. جاذبه دیگری که مخصوص شهر وان است، گربه‌هایی هستند که رنگ سفیدی داشته و دو چشم آن‌ها همرنگ نیستند. یک چشم آبی و یک چشم کهربایی شاخصه این گربه‌ها بوده و به این وسیله می‌توانید آن‌ها را تشخیص دهید.

قلعه‌های فراوان و دیدنی، آبشارها و جزایر طبیعی از دیگر جاذبه‌هایی است که می‌توانید برای بازدید از آن‌ها در این شهر اقدام کنید. از دیگر جاذبه ‌های وان و مهمترین خیابان این شهر، خیابان جمهوریت است که در ادامه بیشتر درباره آن صحبت خواهیم کرد.

بهترین دیدنی های وان

معرفی خیابان جمهوریت وان

این خیابان معروفترین خیابان وان است. در این خیابان مراکز خرید و رستوران‌ های بسیار زیادی وجود دارد و همین امر باعث شده که همیشه جمعیت بسیار زیادی در این خیابان حضور داشته و در حال رفت و آمد باشند. اگر قصد خرید در شهر وان را دارید، بهتر است بی معطلی به این خیابان بروید و خرید خود را از مراکز خرید بسیاری که در این خیابان وجود دارد انجام دهید.

مراکز خرید خیابان جمهوریت

ایرانی‌ هایی که قصد خرید پوشاک به صورت عمده را دارند، می‌توانند به سراغ بازار روس‌ ها بروند که مکان بسیار مناسبی برای این مدل از خریدها به شمار می‌آید. همچنین پنیرهای معروف وان را می‌توانید از راسته پنیرفروشان در همین خیابان خریداری کنید. از مراکز خرید بزرگی که در این خیابان وجود دارد، می‌توان به مرکز خرید آیدین پریهان وان و مرکز خرید وان ای وی ام اشاره کرد.

مرکز خرید آیدین پریهان وان

خریدهای معمولی خود را می‌توانید از این مرکز خرید انجام دهید. برندهای معروف را نمی‌توانید در این مرکز خرید بیابید ولی فودکورت این مجموعه نقطه قوت آن محسوب می‌شود. اگر بخواهید برندهای معروف ترکیه را در یک مکان در کنار یکدیگر داشته باشید، باید به سراغ مرکز خرید بعدی بروید که در ادامه درباره آن توضیح خواهیم داد.

مرکز خرید وان ای وی ام

Van AVM در واقع اولین، بزرگترین و مشهورترین مرکز خرید وان بوده که در سال 2015 افتتاح شده است. این مرکز خرید 5 طبقه، دارای چند رستوران و سینما است. فروشگاه‌های این مرکز خرید را می‌توان در چند دسته بندی کلی کیف و کفش، لوازم الکترونیکی، وسایل مربوط به کودک، لباس مردانه، لوازم دکوراسیون منزل، لباس زنانه، لباس زیر، کتاب، لوازم آرایشی، طلا و جواهر، لوازم ورزشی و عینک و ساعت قرار داد. در این مرکز خرید این امکان را دارید که اجناسی از برندهای معروفی همچون فلورمار، پیرکاردین، کالینز، پنتی، دی‌فکتو، هامل، سوآری، کوتون، دیچمن، آدیداس، کاراکا و برناردو را پیدا کنید.

کدام هتل وان را رزرو کنیم؟

کدام هتل وان را رزرو کنیم؟

از جمله هتل هایی که قیمت پاییین داشته و می‌توانید با رزرو آن‌ها بودجه بیشتری را به خرید اختصاص دهید می‌توان به هتل دیمت پارک، هتل رنسانس، هتل کامفورت سوئیت وان، هتل دوسکو و هتل یاقوت اشاره کرد. همچنین هتل های ارزان قیمت خیابان جمهوریت نیز گزینه‌های بسیار مناسبی خواهند بود.

ارا گلد هتل وان

این هتل چهار ستاره که در قسمت شمالی خیابان جمهوریت قرار دارد، از طرفی فاصله بسیار کمی تا مراکز خرید داشته و از طرفی به دلیل چهار ستاره بودن، قیمت رزرو اتاق‌های آن بسیار پایین‌تر از هتل‌های پنج ستاره خواهد بود.

امپریال تاور هتل وان

این هتل نیز در شمال خیابان جمهوریت قرار دارد ولی به دلیل تعداد ستاره کمتر، قیمت رزرو اتاق‌های آن پایین‌تر است. از امکانات این هتل می‌توان به تراس، خدمات خانه داری روزانه، وای فای رایگان، صبحانه بوفه و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

سفر به وان را با فلای تودی تجربه کنید

اگر قصد سفر به وان را دارید، می‌توانید خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل ارزان وان را با بهترین قیمت در فلای تودی انجام دهید. کافی است به سایت فلای تودی مراجعه کنید، با توجه به بودجه و سلیقه خود و با مقایسه امکانات و قیمت هتل های وان گزینه موردنظر خود را رزرو کنید. پس از پرداخت هزینه هتل، بلافاصله واچر برایتان صادر می‌شود و سفری بی‌دغدغه را به این شهر تجربه خواهید کرد.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402