معرفی سریال دادستان بد (Bad Prosecutor 2022) با بازی کیونگ سو

سریال Bad Prosecutor 2022 / بررسی سریال کره ای دادستان بد
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال دادستان بد اولین پروژه کیونگ سو (D.O از گروه EXO) پس از مرخصی از سربازی است. او نقش دادستانی عجیب و غریب را بازی می‌کند که روش مخصوص خودش را برای حل پرونده‌ها دارد. برای آشنایی با سریال Bad Prosecutor 2022 همراه ما باشید.

وقتی صحبت از سریال های کره ای با مضامین حقوقی می‌شود، عناوین زیادی وجود خواهد داشت که طرفداران می‌توانند به آن‌ها اشاره کنند. به‌عنوان مثال، سریال «دانشکده حقوق 2021»، سریال «یک روز معمولی 2021» و سریال «عدالت نوجوانان 2022» که باعث می‌شوند در حین حل شدن هر پرونده به فکر فرو رویم، یا درام‌های حقوقی سبک‌تری مانند سریال «وکیل فوق‌العاده وو 2022» و سریال «وکیل یک دلاری 2022» که لبخند و آرامش را در حل هر پرونده برای ما به ارمغان می‌آورند. این بار در سریال Bad Prosecutor 2022، دادستان جین جونگ (کیونگ سو) از روش‌هایی که دادستان‌های دیگر حتی فکرش را هم نمی‌کنند، علیه دشمنان خود در مبارزه برای عدالت استفاده می‌کند. با معرفی سریال دادستان بد 2022 همراه پلازا بمانید.

پیش از هرچیز می‌توانید تریلر سریال کره ای دادستان بد با بازی کیونگ سو (D.O) را در بخش زیر تماشا کنید:

فهرست مطالب

داستان سریال دادستان بد

سریال Bad Prosecutor 2022 / سریال دادستان بد

داستان سریال Bad Prosecutor 2022 درباره دادستانی عادل است که برای مجازات شر، از انجام آنچه که درست است دریغ نمی‌کند. قهرمان داستان، جین جونگ (دو کیونگ سو)، یک مرد عجیب و غریب در دفتر دادستانی است. او به وظیفه خود به عنوان یک دادستان وفادار است و به جای پیروی از سازمان و قوانین، از غریزه خود پیروی می‌کند. جین جونگ طرفدار عدالت و ضعیفان است و برایش قضاوت خودش مهم‌تر از دستورات مافوقش است، به این دلیل که معتقد است نمی‌تواند افراد بدی که قصد فرار کردن دارند را فقط با پیروی کورکورانه از قوانین و قواعد، دستگیر کند. سریال دادستان بد که داستان خود را به طور جدی با یک قتل آغاز می‌کند، قالبی می‌گیرد که افراد پشت این پرونده را یکی یکی فاش می‌کند و رو به جلو پیش می‌رود.

همچنین بخوانید :

بازیگران سریال کره ای دادستان بد

در این بخش با بازیگران سریال دادستان بد آشنا می‌شویم.

دو کیونگ سو در نقش جین جونگ

بازیگران سریال کره ای دادستان بد / داستان سریال Bad Prosecutor 2022 / سریال دادستان بد

کیونگ سو پیش از سریال Bad Prosecutor 2022 و رفتن به خدمت سربازی در آثار دیگری مانند سریال “100 Dyas My Prince” محصول سال 2018، سریال “Hello Monster” محصول سال 2015 و فیلم “Swing Kids” محصول سال 2018 نیز بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

لی سه هی در نقش شین آه را

خلاصه ی سریال کره ای دادستان بد ۲۰۲۲ / نمرات سریال دادستان بد / هنرپیشه های سریال دادستان بد ۲۰۲۲

لی سه هی را می‌توانید در عناوین دیگری مانند سریال “Young Lady and Gentleman 2021″، سریال “Live on 2020” و سریال “Catch the Ghost 2019” نیز تماشا کنید.

ها جون در نقش اوه دو هوان

سریال دادستان بد / معرفی سریال دادستان بد 2022 / ژانر سریال Bad Prosecutor 2022

ها جون پیش از بازی در نقش دو هوان در این درام، در سریال‌های دیگری مانند سریال “Crazy Love 2022″، سریال “High Class 2021” و سریال “Missing: The other Side 2020” نیز بازی کرده است.

لیست دیگر هنرپیشه های سریال دادستان بد ۲۰۲۲

  • جو بو یونگ در نقش بک اون جی
  • لی شی اون در نقش گو جونگ دو
  • کیم سانگ هو در نقش پارک جه کیونگ
  • یون جون سوک در نقش لی چول کی
  • کیم ته وو در نقش کیم ته هو

بررسی و نقد سریال Bad Prosecutor 2022

این بخش حاوی اسپویل داستان سریال است.

همان‌طور که در خلاصه ی سریال کره ای دادستان بد ۲۰۲۲ گفتیم، این درام از یک دادستان عجیب و غریب به نام جین جونگ می‌گوید. هنگام حل پرونده‌ها، جین جونگ ترجیح می‌دهد به‌جای روش‌های مرسوم و طبق قوانین استاندارد، از ترفندهای خودش  استفاده کند. داشتن حس عدالت بالا باعث می‌شود تا جین جونگ سعی کند با روش‌های غیرمعمول خود جلوی اعمال شیطانی افراد فاسد را بگیرد. او در از بین بردن افراد حریص و مخفیگاه آن‌ها دریغ نمی‌کند، و این همان چیزی است که جین جونگ را از بسیاری از دادستان‌های دیگر متمایز می‌کند.

سریال دادستان بد یک درام قانونی که در آن صحنه‌های دادگاه در هر قسمت یافت شود، نیست. این سریال بیشتر بر این موضوع تمرکز دارد که جین جونگ یک دادستان نترس و نسبتا دردسرساز است که از قانون شکنی برای اجرای عدالت دریغ نمی‌کند. بنابراین، شین آه را (لی سه هی) به عنوان تعادلی برای جین جونگ حضور دارد. همچنین باید تاکید کرد، حتی اگر جین جونگ بد و خودسرانه رفتار می‌کند، اما او کسی نیست که از نظر اخلاقی بد باشد یا به فرد اشتباهی آسیب برساند.

جین جونگ در مبارزه خوب است و توانایی دفاع از خودش را دارد. هر بار که با جنایتکارانی که نمی‌خواهند با او همکاری کنند برخورد می‌کند، دادستان معروف ما با یک شمشیر چوبی در صحنه‌های اکشن سرگرم کننده، یکی یکی با آن‌ها مبارزه می‌کند. با این حال، مواقعی وجود دارد که جین جونگ نمی‌تواند به تنهایی از پس جنایتکاران برآید و خود را مجروح می‌کند. او یک قهرمان شکست ناپذیر و غیرمعمول نیست، بلکه فردی معمولی است که نمی‌تواند ظلم و ستم و افراد بد را نادیده بگیرد.

دوستان جین جونگ نیز با همه توانایی‌ها و اخلاقیات خاص خود، موفق می‌شوند دل مخاطبان را بدزدند. به خصوص کو جونگ دو (لی شی یون) که هر بار ظاهر می‌شود موفق می‌شود خنده‌دارترین لحظات را ایجاد کند. بک یون جی (جو بو یونگ) نیز با وجود شخصیت خود که یک مبارز افسانه‌ای و دختر رئیس سازمان ملی باک گومپا است، جنبه بامزه‌ای از خود نشان می‌دهد. با وجود اینکه یون جی کم صحبت می‌کند، می‌تواند با رفتارش و علاقه‌اش به جونگ‌دو در حین ماموریت‌ها سکانس‌های بانمکی را بوجود آورد.

تریلر سریال کره ای دادستان بد / دانلود سریال دادستان بد ۲۰۲۲ / معرفی سریال دادستان بد 2022

برخلاف دیگر درام‌های حقوقی و اکشن، لحظات پرتنش در سریال دادستان بد آنقدر کم است که وقتی آن را تماشا می‌کنیم، کمی احساس خالی بودن می‌کنیم. مانند یک بازی، «دادستان بد» آنقدر افراد بد را به نمایش می‌گذارد که می‌توانند مسابقه چه کسی از همه شرورتر است برگزار کنند! جنایتکاران خرده پا یکی یکی شکست می‌خورند تا اینکه شخصیت اصلی (جین جونگ) موفق می‌شود به رهبر جنایتکاران برسد.

ژانر سریال Bad Prosecutor 2022 درام، حقوقی و کمدی است. معمولاً درام‌هایی با ژانر مشابه داستانی را از یک پرونده کوچک شروع می‌کنند که به یک پرونده بزرگ منتهی می‌شود، اما سریال دادستان بد در واقع با یک پرونده بزرگ شروع می‌شود که همچنان با پرونده‌های بزرگ‌تر دیگری در هم تنیده است. از همان ابتدا، شخصیت شرور اصلی به جز شخصیت سئو هیون کیو که در قسمت آخر با موفقیت به زندان انداخته شد، معرفی نشد. با این حال، هنگام تماشای پایان این درام، صحنه‌ای از تلاش سئو هیون کیو برای برقراری ارتباط با فردی از داخل زندان برای مخاطب ارائه می‌شود. این موضوع باعث گمانه زنی‌های جدیدی شد مبنی بر اینکه باید شرور دیگری بزرگتر از سئو هیون کیو وجود داشته باشد و این سوال را ایجاد کرد که آیا فصل دوم «دادستان بد» وجود خواهد داشت؟

اساساً داستان‌ها و طرح‌های این درام به راحتی قابل پیش بینی است. خوب همیشه برنده است و این چیزی است که در درام برجسته شده است، حتی اگر آن روش‌ها غیرواقعی باشند، دیدگاه جدیدی در مورد رعایت عدالت به مخاطب داده می‌شود. با این وجود، سریال دادستان بد یکی از بهترین ترکیب‌های اکشن و کمدی است و نبود حفره‌های داستانی، تماشای این درام را بسیار راحت‌تر و لذت‌بخش تر می‌کند.

اوه دو هوان (ها جون) یک دادستان جاه طلب است که برای رسیدن به اهدافش دست به هر کاری می‌زند. از همان ابتدا، اوه دو هوان به عنوان شخصیتی در مقابل جین جونگ نشان داده شد. با این حال، با ادامه داستان، شخصیت ها جون خاکستری می‌شود، خوب یا بد بودن او مشخص نیست. او که قرار بود شخصیت اصلی باشد، در واقع یک شخصیت فرعی به نظر می‌رسد. به نظر می‌رسد نویسنده می‌خواست شخصیت اوه دو هوان را که در اصل شر بود، به شخصیتی خوب تبدیل کند، اما در روند خوب بودن، زیاد نشان داده نشد و حتی تغییری اجباری به نظر می‌رسید. در سرتاسر درام، تماشاگر نمی‌بیند که چگونه اوه دو هوان، که برای رسیدن به اهدافش هر کاری می‌کند، متوجه می‌شود که کارش را اشتباه انجام داده است.

 

سریال Bad Prosecutor 2022 / سریال دادستان بد

از سوی دیگر، مخاطب هیچ دلیلی پشت رفتار بد جین جونگ به عنوان دادستان نخواهد یافت. شاید در ابتدا دلیل دادستان شدن جین جونگ به دلیل اتفاقی که پدرش تا زمان مرگش تجربه کرده بود نشان داده شد. البته این باعث می‌شود مخاطب فکر کند که مرگ پدر جین جونگ با نگرش جین جونگ نسبت به پرونده‌هایی که به عنوان دادستان رسیدگی خواهد کرد، ارتباط دارد. اما در واقع، ارتباط زیادی برای یافتن وجود ندارد، بنابراین ارتباط و درک اقدامات دیوانه‌وار جین جونگ به‌عنوان یک دادستان، به غیر از فرض اینکه او کمی دیوانه است، بسیار دشوار است.

مهمتر از همه، این دو کیونگ سو است که مجری این سریال اکشن هیجان انگیز است. او به شخصیت جین جونگ جان می‌بخشد تا جایی که شما هیچ شکافی را در حرفه او (قبل و بعد از سربازی) احساس نمی‌کنید. گاهی حیله‌گر و گاهی جدی؛ پایبند بودن به اعتقاداتش در مقابل کسانی که روی خود را از عدالت و وجدان برگردانده‌اند بسیار دیدنی است. این بازیگر به طرز بی عیب و نقصی جنبه‌های مختلف شخصیت را به تصویر می‌کشد. هیچ اغراقی وجود ندارد که بگوییم سریال Bad Prosecutor 2022 نمایش تک نفره دو کیونگ سو بود.

این درام بازگشت موفقیت‌آمیز کیونگ سو به دنیای کی‌دراما بود و در قسمت آخر ریتینگ 6.3 درصد را به خود اختصاص داد و برای 12 هفته متوالی از سایر درام‌های چهارشنبه-پنجشنبه پیشی گرفت. شاید این یک جکپات نبود، اما نتیجه‌ای را برای شبکه به ارمغان آورد که مدتی بود در سریال‌های چهارشنبه-پنجشنبه، آن را ندیده بودیم و بار دیگر توانایی دی. او را به عنوان یک بازیگر اصلی نشان داد. پس اگر هنوز این درام را ندیده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم بدون هیچ تردیدی با دانلود سریال دادستان بد ۲۰۲۲ از بازی تماشایی و متفاوت کیونگ سو (D.O) در این داستان هیجانی، کمدی و اکشن لذت ببرید. این سریال 12 قسمتی است و مدت زمان سریال دادستان بد در هر قسمت نیز حدود 60 دقیقه است.

سخن آخر

با بررسی سریال کره ای دادستان بد همراهتان بودیم.این سریال درامی نیست که در نگاه اول توجه مخاطب را به خود جلب کند مگر اینکه بینندگان طرفدار کیونگ سو (D.O از گروه EXO) که مدت‌ها منتظر بازگشت بازیگری او بودند با اشتیاق از همان قسمت اول درام را دنبال کنند. با این حال، با پیشرفت داستان، درام بهتر و بهتر می‌شود، به خصوص زمانی که شرور اصلی و عواملش فاش می‌شوند. اگرچه داستان قابل پیش‌بینی است، اما پیچ و تاب در قسمت آخر واقعاً چیزی غافلگیرکننده و در عین حال سرگرم کننده است. درام همچنین دارای موسیقی متن اصلی خوب و پایان رضایت‌بخشی است. به طور کلی، اگر بینندگان به دنبال داستانی سبک و طنز با شخصیت‌های دوست داشتنی و تعاملات دلگرم هستند، این درام ارزش دیدن را دارد. با این حال، اگر به دنبال یک درام با تحقیقات جنایی باشید، مطمئناً آن را در اینجا پیدا نخواهید کرد.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران5 دیدگاه
avatar
Kdramer
.
04 بهمن 1401، 23:24
پاسخ
0
1
این سریال خیلی جذاب بود و بازیگرها همه بینظیر بودند من واقعا عاشق سریالش شدم و تا حالا چندبار دیدمش
avatar
Kameliya
.
05 دی 1401، 22:36
پاسخ
0
4
سریال دادستان بد بسیار عالی هست و همه چه کوچیک چه بزرگ هرکی این سریال رو دیده دوسش داشته.و در رابطه با سخن آخرتون باید نکته ای بهتون بگم فرقی نداره فن exo.do باشی تا فیلم برات از اول جذاب شروع بشه😁از اول تا آخرش پراز هیجانه و لذت میبری از این سریال فوق العاده با بازی عالیییی بهترین آیدل بازیگر کره دو کیونگسو😍😍💓💖
avatar
سحر
.
04 دی 1401، 21:06
پاسخ
0
7
پادشاه تلویزیون و سینمای کره اینجاست😍😍😍
avatar
الیناز صابری
.
05 دی 1401، 08:34
پاسخ
0
7
@سحر
کیونگ سو واقعاااا خیلی بااستعداد و غیرقابل پیش بینیه.. همیشه جلوی دوربین معرکه‌س
avatar
Exo
.
04 دی 1401، 20:52
پاسخ
0
2
عررررر
avatar
الیناز صابری
.
05 دی 1401، 08:33
پاسخ
0
2
@Exo
:))))))))
avatar
اکسوالللل
.
04 دی 1401، 20:51
پاسخ
0
5
اومدم گوگل دیدم کیونگسووووو عرررررر 😭😭💗💗💗 فک کنم هیچی نفهمیدییی
avatar
الیناز صابری
.
05 دی 1401، 08:34
پاسخ
0
1
@اکسوالللل
هیچی نفهمیدم؟!
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402