معرفی روش های جامع افزایش بازدید سایت

خرید بازدید سایت
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

برای همه مدیران وب سایت های موفق افزایش ترافیک سایت موضوع مهمی است. وب مسترهایی که در کارشان حرفه ای هستند، تلاش می کنند تا ترافیک بیشتری برای سامانه خود بگیرند. در این نوشتار درباره موثرترین شیوه های بالابردن بازدید سایت با شما گفتگو خواهیم کرد. اگر می خواهید محتوایی جذاب و بکر تولید و از این طریق محصولات خود را به بهترین شکل به مخاطب معرفی کنید، به کلیک اول که اولین سامانه هوشمند افزایش بازدید سایت در ایران هست اطمینان نمایید. این صفحه که توسط تیم تحریریه کلیک اول تهیه و تنظیم شده است، مسیر درست و هموار رسیدن به یک سایت پرترافیک و پربیننده را به شما نشان خواهد داد.

معرفی روش های جامع و استاندارد افزایش بازدید سایت

برای افزایش بازدید سایت نیاز است حتما با روش های مختلفی که در این زمینه موجود است، آشنا شوید. مسیرهای جذابی برای رسیدن به یک سایت پربیننده وجود دارد. گاه تعدد این روش ها می توانند باعث سردرگمی کاربران شوند. کلیک اول در این جا به مهمترین ابزارهایی که باعث می شود یک وب سایت به ترافیک بالایی برسد، اشاره می کند. با دنبال کردن این نکات مهم، خیلی زود خواهید توانست با اقتدار رتبه اول موتورهای جستجو را از آن خود کرده و رتبه خود را در بین دیگر رقبا ارتقاء دهید.

افزایش ترافیک سایت

تبلیغات مهمترین روش افزایش بازدید سایت

گوگل با نیت توسعه کسب و کارهای اینترنتی، یک روش مفید برای توسعه فعالیت ها عرضه کرده است. این روش به شیوه ای دقیق روی کلمات کلیدی که مد نظر شماست، تمرکز دارد. شما می توانید تبلیغ خود را برای برخی از مخاطبین خود بفرستید و آمار بازدید سایت خود را افزایش دهید.

خرید بازدید سایت به صورت هدفمند

یکی از تکنیک هایی که می تواند بر روی الگوریتم های گوگل تاثیر بگذارد و باعث بالابردن سئو سایت شما شود، ترافیک مستقیم سایت است. هنگامی که رتبه سایت در نتایج جستجو بهتر شود، بازدید سایت نیز به همان نسبت بیشتر خواهد شد. سرویس های خرید بازدید واقعی سایت از سامانه کلیک اول، ترافیک هدفمند و واقعی را برای سایت شما فراهم می کنند.

 ایجاد کمپین سئو و بهینه کردن سایت برای مرورگرهای جستجو

اصطلاح سئو برای کسانی که دارای وب سایت شخصی هستند، مفهوم غریب و ناآشنایی نیست. سئو یکی از مطمئن ترین ابزارهایی است که می تواند در رشد بازدید سایت سهیم باشد. سئو یا بهینه کردن سایت برای موتورهای جستجو یکی از اساسی ترین موضوعات مورد بحث در زمینه دیجیتال مارکتینگ است. سئو به خوبی می تواند رتبه شما را از بین دیگر رقبا بالا بکشد و آن را در صدر نتایج جستجوهای به دست آمده بنشاند.

 بالا بردن سرعت سایت

از دیگر روش هایی که باعث بهبود جایگاه سایت در گوگل میشود. بالابردن سرعت سایت میباشد. چنانچه سرعت سایت خود را بهبود بخشید، مخاطب رغبت بیشتری برای ماندن در سایت شما خواهد داشت.

افزایش بازدید سایت

 تولید محتوای کاربردی

تنها تولید یک مطلب کاربردی و با کیفیت است که می تواند کاربر را راضی کند تا وقت خود را با وب سایت شما بگذارند. تمامی اهداف و نیاتی که از نوشتن پست های خود دارید، با بیانی شیوا و سر راست با مخاطب در میان بگذارید. قبل از آن سعی کنید نیاز واقعی کاربران خود را شناسایی کرده و مطابق خواسته آنها متن را تهیه و تنظیم کنید.

استفاده از شبکه های اجتماعی پر مخاطب

برای افزایش بازدید سایت می توان از شبکه های اجتماعی پر بیننده نیز استفاده کرد. شبکه هایی نظیر یوتیوب، اینستاگرام، تلگرام، آپارات و … از جمله شبکه هایی هستند که افراد زیادی در آنجا حضور دارند. آنها با دیدن فیلم های تبلیغاتی شما نام، برند و نوع فعالیت شما رابهتر وراحت تر  به خاطر خواهند سپرد.

 اسپانسر شدن یک راه مطمئن

اگر به عنوان اسپانسر یک رویداد مرتبط با کسب و کارتان معرفی شوید، خیلی زود با افزایش مخاطبین سایت خود مواجه خواهید شد. این تکنیک می تواند فعالیت شما را به خوبی به مخاطبین و کسانی که در رویدادها حضور دارند، معرفی کند.

حضور در وب سایت های پرسش و پاسخ

فروم های مرتبط با کسب و کار تان بهترین مکان برای افزایش ترافیک ورودی برای سایت شماست.  در این وب سایت ها کاربر مشکل خود را با دیگر کاربران در میان می گذارد و اندکی بعد جواب های بسیاری دریافت می کند. بدین وسیله افراد بسیاری نام، عنوان و نشانی سایت فرد سوال کننده را مشاهده کرده و با آن آشنا می شوند.

لینک های رایگان بسازید!

ساخت بلک لینک به اعتبار صفحات سایت شما می افزاید. هر مقدار که شما لینک های بیشتری به دست بیاورید، به این معنی است که دارید به صدر نتایج جستجوهای گوگل نزدیکتر می شوید.

ایمیل مارکتینگ را فراموش نکنید!

با این شیوه می توان به صورت کاملا اختصاصی برای مخاطب خود ایمیل بفرستید. اگر می خواهید ایمیل شما اسپم به شمار نرود، می بایست تنها محصولات و خدمات کاربردی و سودمند را برای مشتریان خود بفرستید. متن ایمیل می بایست به گونه ای نوشته شود که برای مخاطب ترغیب کننده وجذاب باشد.

بروزرسانی پست های قدیمی راهی دیگر برای افزایش بازدید سایت

پست هایی که در وب سایت خود بارگذاری می کنید، تاریخ انقضا دارند. اگر می خواهید اعتبار سایت شما حفظ شود و مخاطب توجه بیشتری به پست ها و فعالیت های شما داشته باشد، حتما آنها را بروز رسانی کنید. حذف مطالب قبلی و انتشار و ریدایرکت محتوای جدید به نشانی قبلی از دیگر شیوه هایی است که در این زمینه انجام می شود.

اهمیت تولید پست های خوشه ای

خلق محتوای خوشه ای یا کلاستر نیز می تواند باعث افزایش ورودی سایت شما شود. در تولید این گونه محتواها، یک متنِ مادر تولید و در آن چندین لینک ساخته می شود که می توان به کمک آنها به پست های مربوطه پل زد.

تولید اینفوگرافیک برای افزایش بازدید سایت

ایجاد اینفوگرافیک و اسلایدهای کاربردی

طراحی اینفوگرافیک برای آن دسته از مخاطبینی مناسب است که حوصله خواندن متن های بلند بالا را ندارند. اینفوگرافیک اطلاعات را با جزئیات بیشتر و به صورت نمایش تصاویر و چند جمله خیلی کوتاه به مخاطب نشان می دهد.

ساخت محتوا در سایت های اسلایدی مثل اسلاید شر

یکی دیگر از راه های افزایش بازدید سایت ساخت محتوا در اسلایدهای سامانه اسلاید شر (slideshare) است. این سایت یکی از سامانه های پرمخاطب است که کاربران بسیاری به آن مراجعه می کنند. با کمک نرم افزار پاورپوینت می توانید محتوای خود را در این سایت به نمایش بگذارید.

همکاری در فروش

در این شیوه، مشتری نقش بازاریاب سایت شما را به عهده می گیرد. با بازپخش محتواهای شما توسط کاربران در شبکه های اجتماعی مختلف می توان دایره مشتریان خود را بیشتر کرد.

غفلت نکردن از رقبا،اصلی مهم در افزایش بازدید سایت

مدیران حرفه ای از منابعی که مورد استفاده رقبایشان قرار می گیرند، آگاهی کامل دارند. تنها کافی است سایت رقیب را در ابزار های آنالیز سئو مثل similar web وارد نمایید.

مرجع سامانه هوشمند کلیک اول : clickaval.com

 

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402