بهترین پاور بانک شیائومی کدام است؟

بهترین پاور بانک شیائومی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بهترین پاور بانک های شیائومی محصولاتی هستند که علاوه بر قیمت مناسب، از نظر عملکرد نیز جزو برترین پاوربانک ها قرار می‌گیرند. در ادامه با ما همراه باشید تا با چند نمونه شارژر همراه از برند محبوب شیائومی آشنا شویم.

این روزها شارژ باتری گوشی یکی از دغدغه‌های کاربران است. این مساله گاهی در مکان‌هایی که دسترسی مستقیم به برق وجود ندارد، دردسرساز است. درواقع اینجاست که کاربران باید تا رسیدن به یک منبع برق منتظر بمانند. اما دستگاه‌هایی مانند پاور بانک‌ها یا شارژرهای همراه این مشکل را حل کرده‌اند؛ به‌طوری‌که این دست از تجهیزات جانبی طرفداران زیادی دارند. درعین‌حال نیز شرکت‌های متنوعی هستند که چنین دستگاه‌هایی را برای رفع نیاز کاربران تولید می‌کنند. اما در این میان برند پرطرفدار شیائومی در این روزها سر و صدای زیادی در تولید انواع شارژرهای همراه با طرفیت های مختلف راه انداخته است. در این مطلب پلازا قصد داریم با بهترین پاور بانک شیائومی آشنا شویم.

فهرست مطالب

بهترین پاور بانک های شیائومی

شیائومی یکی از تولیدکنندگان پرطرفدار پاور بانک در دنیای فناوری محسوب می‌شود که محصولات متنوعی در این زمینه دارد. این محصولات شامل پاور بانک‌هایی هستند که در ادامه این مطلب به قیمت و نحوه خرید آن‌ها اشاره شده است.

1. پاوربانک شیائومی 2C

برترین پاوربانک های شیائومی

پاور بانک شیائومی مدل 2C با ظرفیت 20000 میلی‌آمپرساعتی یکی از پرفروش‌ترین محصولات این برند چینی محسوب می‌شود. این پاور بانک قدرتمند با قدرت یاد شده خود می‌تواند به طور متوسط 7 بار گوشی هوشمند و یا تبلت شما را شارژ کند. بنابراین با خرید این محصول نگران خاموش ماندن گوشی و دستگاه دیجیتال خود نخواهید بود. گفتنی است که شارژر همراه شیائومی مدل 2C از دو درگاه USB پشتیبانی می‌کند و امکان شارژ همزمان دو دستگاه با هم از دیگر ویژگی‌های آن نیز محسوب می‌شود.

خوب است بدانید پشتیبانی از ویژگی شارژ سریع در گوشی‌ها و محصولاتی که از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند باعث خواهد شد تا دستگاه شما در کمترین زمان ممکن شارژ شود. گفتنی است که این پاور بانک شیائومی نیز بر روی بدنه خود یک چراغ LED دارد که بدین وسیله می‌توان از وضعیت شارژ این شارژر همراه نیز آگاه شد. گفتنی است در کنار همه ویژگی‌های یاد شده باید به این نکته در بخش ایمنی نیز اشاره کنیم که پاور بانک شیائومی از گوشی و تبلت شما حین شارژ شدن در برابر نوسانات شدت جریان، ولتاژ اضافه، اتصالات کوتاه و افزایش دما نیز محافظت خواهد کرد.

2. پاوربانک Mi 3 Ultra؛ بهترین شارژر همراه شیائومی

بهترین شارژر همراه شیائومی

بهترین شارژر همراه شیائومی Xiaomi از لحاظ قیمت و ظرفیت، می 3 اولترا است. یک پاوربانک 10000 میلی‌آمپری که با وجود حجم بالایی که دارد، اندازه نسبتا کوچکی دارد و از لحاظ عملکرد نیز قابل قبول است. با این پاور بانک می‌توانید با درگاه USB-C گوشی یا تبلت خود را با حداکثر توان 22.5 وات شارژ کنید در حالی که سایر درگاه‌های خروجی آن (2 درگاه USB-A) توان 18 وات دارند. شما با استفاده از یک درگاه اضافی USB-C می‌توانید این پاوربانک را شارژ کنید و با توجه به ظرفیت زیادی که این محصول دارد، می‌توانید با شارژ کامل گوشی خود را چندین بار شارژ کنید.

3. پاوربانک شیائومی ردمی 20000mAh

بهترین پاور بانک شیائومی

اگر به‌دنبال قوی ترین پاور بانک شیائومی از لحاظ ظرفیت هستید، شیائومی ردمی یک گزینه ایده‌آل برایتان است. این پاوربانک ظرفیت 20000 میلی‌آمپری دارد و از دو درگاه شارژ و دو درگاه خروجی استفاده می‌کند. به گفته شیائومی این پاوربانک دارای برد محافظ ولتاژ 12 لایه است و قادر است با درگاه فست شارژ خود، گوشی شما را با حداکثر توان 18 وات شارژ کند. شما همچنین می‌توانید از طریق این پاوربانک دو دستگاه را به‌طور همزمان شارژ کنید. این پاوربانک دارای حالت شارژ با ولتاژ پایین نیز هست که از آن می‌توانید برای شارژ هدست‌های بلوتوثی یا مچ‌بندهای هوشمند استفاده کنید.

4. شیائومی پاوربانک 3 PB3018ZM

بهترین شارژر همراه شیائومی Xiaomi

این محصول شاید ارزان ترین پاور بانک شیائومی نباشد اما با ظرفیت 30000 میلی‌آمپری خود قطعا یکی از مدل‌هایی است که بیشترین ظرفیت را دارند. با این ظرفیت می‌توانید اکثر گوشی‌های هوشمند را تا 5 بار شارژ کنید. پاوربانک دارای 2 درگاه USB-A و 1 درگاه USB-C است که همگی خروجی هستند. درگاه USB-C نیز از شارژ 18 وات پشتیبانی می‌کند. البته با توجه به ظرفیت بالایی که این محصول دارد شارژ کردن خود آن زمان زیادی طول می‌کشد؛ به گفته شیائومی برای شارژ کامل آن با شارژر 24 وات باید حدود 7 ساعت زمان بگذارید.

5. پاوربانک شیائومی 3 PB100DZM؛ بهترین شارژر همراه شیائومی

بهترین پاور بانک شیائومی

اگر به‌دنبال پاور بانک شیائومی با قیمت مناسب هستید، یکی از گزینه‌های ارزشمندی که می‌توانید مدنظر قرار دهید پاوربانک مدل PB100DZM شیائومی است. پاوربانکی که دارای ظرفیت 10000 میلی‌آمپری است و دارای 3 درگاه شارژ خروجی است. با استفاده از درگاه USB-C آن می‌توانید دستگاه‌های دیگر را با حداکثر 22.5 وات شارژ کنید. علاوه بر این همزمان می‌توانید سایر دستگاه‌ها را نیز با 2 درگاه USB-A شارژ نمایید.

6. پاوربانک شیائومی Mi Wireless Power Bank Essential؛ از بهترین شارژر های همراه شیائومی

بهترین شارژر همراه شیائومی

در لیست بهترین پاوربانک های شیائومی یکی از گزینه‌های قابل توجهی که می‌توانید مدنظر داشته باشید، Mi Wireless Power Bank Essential است. پاوربانکی با ظرفیت 10000 میلی‌آمپر که تنها 230 گرم وزن دارد و در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می‌شود. برخلاف اکثر رقبا این محصول فاقد درگاه خروجی USB-C است و تنها دو درگاه USB-A برای شارژ سیمی در اختیارتان قرار می‌دهد. شما با استفاده از درگاه USB-C می‌توانید آن را شارژ کنید. با این حال ویژگی قابل توجه این محصول، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم است. با استفاده از این پاوربانک می‌توانید گوشی‌ها و دیگر محصولاتی که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند را به‌شکل بی‌سیم و با شارژ 7.5 وات شارژ کنید.

7. پاوربانک شیائومی Mi 50W؛ از برترین پاوربانک های شیائومی

پاور بانک شیائومی با قیمت مناسب

بدون شک یکی از بهترین پاوربانک های شیائومی در سال 1402 همین مدل است. یک پاوربانک با ظرفیت 20000 میلی‌آمپری که همانطور که از نامش مشخص است از شارژ 50 وات پشتیبانی می‌کند و یک گزینه عالی برای کسانی است که به‌دنبال پاوربانک برای لپ تاپ هستند یا می‌خواهند گوشی خود را به سرعت شارژ کنند. این پاوربانک قادر است تا 3 دستگاه را به صورت همزمان شارژ کند و خودش نیز ظرف مدت 4.5 ساعت کاملا شارژ می‌شود. لازم به ذکر است که تمامی لپ‌تاپ‌ها با این پاوربانک سازگار نیستند و بهتر است برای اطمینان به سایت شیائومی مراجعه و ببینید لپ‌تاپ شما جزو محصولات پشتیبانی شده هست یا خیر.

8. شیائومی Mi Power Bank 3 Pro

بهترین شارژر همراه شیائومی

یکی دیگر از برترین پاوربانک های شیائومی با قدرت شارژ بالا، می پاور بانک 3 پرو است. پاوربانکی که دارای ظرفیت 20000 میلی‌آمپری است و مانند محصول بالا می‌تواند لپ‌تاپ‌ها را نیز شارژ کند. با استفاده از آن و درگاه USB-C می‌توانید سایر دستگاه‌ها را تا 45 وات شارژ کنید و در کنار آن به دو درگاه USB-A نیز دسترسی خواهید داشت. این پاوربانک همچنین مثل اکثر پاوربانک‌های شیائومی، از حالت شارژ با ولتاژ پایین برای دستگاه‌هایی مثل هدست‌های بلوتوث و می بند پشتیبانی می‌کند.

سخن پایانی

در این مطلب با چند نمونه از بهترین پاور بانک های شیائومی آشنا شدیم. هرکدام از این پاوربانک‌ها جزو محصولات شاخص در دسته خود هستند و می‌توانند تا چندین سال خیال شما را از بابت باتری گوشی یا لپ تاپ همراهتان راحت کنند. از نظر شما برترین پاوربانک های شیائومی کدام مدل‌ها هستند؟ آیا خرید آن‌ها را توصیه می‌کنید؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران پلازا به‌اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران6 دیدگاه
avatar
مهدی
.
27 شهریور 1398، 15:25
پاسخ
0
0
ببخشین یه سوال داشتم پاور بانک شیائومی mi power bank 3 با پاور بانک شیایومی mi 3 pro فرقی داره؟
avatar
اعظم بجاری
.
29 شهریور 1398، 14:09
پاسخ
1
0
@مهدی
نه تفاوتی ندارن و با mi power bank 3 شما میتونید از ظرفیت 20000 بهره‌مند شوید. همچنین این پاوربانک سه تا درکاه داره دوتاش USB-A هستند و یکیش USB-C که شارژ سریع رو هم پشتیبانی می کنه
avatar
نادر محمدی
.
03 اردیبهشت 1398، 16:12
پاسخ
0
0
من تو سایت پلازا دنبال پاوربانک شیائومی با ظرفیت ۲۰۰۰۰ بودم تا قیمت رو ببینم. ولی جاش پاوربانک ۱۰۰۰۰ شیائومی پیدا کردم. لطفا میشه راهنمایی کنید قیمت پاوربانک ۲۰۰۰۰ شیائومی الان چنده یا اگه اونو نمی دونید، قیمت mi 10000 رو هم بگید بد نیست. چون تو فروشگاه شما ناموجود بود.راستی من یه پاوربانک شیائومی دارم که خراب شده. یعنی دکمه پاوربانک کار نمیکنه. برای همین میخواستم یه پاوربانک دیگه بخرم. حالا یه سوال اینکه میشه دکمه پاوربانک شیائومی رو درست کرد؟؟؟؟ اصن پاوربانک قابل تعمیر هست
avatar
اعظم بجاری
.
04 اردیبهشت 1398، 08:29
پاسخ
0
0
@نادر محمدی
سلام دوست عزیز قیمت پاوربانک شیائومی می 20000 الان حدود 320 هزار تومان هستش در مورد شیائومی می 10000 هم باید بگم که قیمتی در حدود 210 هزار تومان داره در مورد تعمیرش هم اینو می تونم بگه که بله مراکزی هستند که چنین مواردی رو تعمیر می‌کنند
avatar
علی محمدی
.
19 فروردین 1398، 12:12
پاسخ
0
2
ببخشید من یه پاوربانک شیائومی 20000 2c خریدم. بعد نمی دونم که تقلبی یا اصله. سرچ که کردم یکی از راه های تشخیص رو زده بود که دکمه پاوربانک رو فشار دهید تا چراغ ها روشن خاموش بشه. ولی مشکل اینجاست که این پاوربانک من اصن چراغش روشن نمیشه. حتی در موقع شارژ. ولی خود پاوربانک کار می‌کنه. این موضوع الان میتونه دلیلی باشه که پاوربانک اصل نیست؟؟؟؟????
avatar
محمدعلی
.
03 اردیبهشت 1398، 15:44
پاسخ
0
0
@علی محمدی
خود دکمه پاور بانک شیائومی اصل ی مقدار فرو رفتگی داره و توی جای خودش بازی بازی نمیکنه. اما فیک اینطور نیست
avatar
تعمیرکار
.
19 فروردین 1398، 12:32
پاسخ
0
1
@علی محمدی
عملکرد چراغ‌های ال ای دی در زمان استفاده نسخه‌ی اصل: در این نسخه، چراغ‌ها در هنگام نمایش وضعیت برق روی پاوربانک چشمک می‌زنند. در هر زمانی، نگه داشتن دکمه پاوربانک شیائومی ، تمام چراغ‌های ال ای دی را خاموش خواهد کرد و وقتی دکمه رها شود، چراغ‌ها روشن می‌شوند. چراغ‌ها به خوبی بسته‌بندی شده‌اند و حتی ذره‌ای نور به نواحی دیگر پاوربانک نشت نمی‌دهند. نسخه‌ی تقلبی: وقتی دکمه‌ پاوربانک شیائومی را یک بار فشار دهید، چراغ‌های ال ای دی چشمک می‌زنند. اگر دکمه را نگه دارید، چراغ‌ها خاموش نمی‌شوند. همچنین چراغ‌ها به خوبی بسته‌بندی نشده‌اند . معمولاً از پورت‌های یو اس بی نور پخش می‌کنند.
avatar
مائده
.
18 فروردین 1398، 10:56
پاسخ
0
1
پاور بانک اپل بهم معرفی کنید؟؟!!
avatar
اعظم بجاری
.
19 فروردین 1398، 14:17
پاسخ
0
0
@مائده
همونطور که دوستمون در پاسخ اشاره کردند میشه از انواع پاوربانک های موجود در بازار استفاده کرد. فقط آنچه که در انتخاب پاور بانک مهمه اینه که ظرفیت مورد نظرتون رو مشخص کنید
avatar
Lili76
.
19 فروردین 1398، 12:16
پاسخ
0
1
@مائده
خیلی ممنون. من داشتم خرید پاوربانک اپل انجام میدادم، ولی شک داشتم که انتخابم درسته یا نه. حالا با این مطلب و کامنتای کاربرا مطمئمن شدم انتخابم درسته. بازم ممنون از مطلب قوی و پر بارتون
avatar
تینا
.
18 فروردین 1398، 13:53
پاسخ
0
1
@مائده
شما از پاوربانک هر برندی میتونی استفاده کنی، اوکیه. ولی برند موفی برای برند اپل ساخته شده..
avatar
مرتضوی
.
18 فروردین 1398، 10:46
پاسخ
0
0
پاوربانک شیائومی 30000 هم وجود داره؟ من هرچی گشتم پیدا نکردم بنظرتون قیمت پاوربانک mi 10000 بصرفه تره یا اینکه 20000 بخرم؟
avatar
اعظم بجاری
.
19 فروردین 1398، 14:16
پاسخ
0
0
@مرتضوی
پاوربانک شیائومی با ظرفیتی که اشاره کردید نیستش. اما در مورد بخش دوم سوالتون باید بهتون بگم که با توجه به نیازی که از یک پاوربانک دارید انتخاب کنید. اگر احساس می‌کنید کمتر دسترسی به برق دارید و برای مدت طولانی‌تری می‌خواید از پاوربانک استفاده کنید نسخه 20000 رو برگزینید بهتره
avatar
Zhila
.
18 فروردین 1398، 13:09
پاسخ
0
1
@مرتضوی
اگه براتون مهمه حتما پاوربانک ۱۰۰۰۰ شیائومی رو بخرید. ولی اگه دنبال کارایی هستید حتما ۲۰۰۰۰ رو بخرید . البته بد نیست بدونید پاوربانک ۲۰۰۰۰ 2c از اون اولی هم بهتره، چون شارژ سریع داره، شدت جریانه خروجی ۲.۴ میده. در مورد پاوربانک ۳۰۰۰۰ هم بگم که هست . برای شارژ لپ تاپم خیلی مناسبه.
نمایش 1 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402