سریال بانو دوریان (2023 Durian’s Affair) | داستان، بازیگران و نمرات

سریال بانو دوریان
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال بانو دوریان یکی از جدیدترین ساخته‌های سینمای کره جنوبی می‌باشد که در سال 2023 شروع به پخش کرده است. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی سریال بانو دوریان بپردازیم.

سریال 2023 Durian’s Affair محصول شبکه TV Chosun است که در سال 2023 شروع به پخش کرد. تا کنون فصل اول این سریال پخش شده است که در همان ابتدای کار توانسته نظر دوست‌داران سریال‌های کره‌ای را به سوی خود جلب کند. کارگردانی این سریال جذاب کره‌ای را شین وو چئول (Shin Woo Cheol) برعهده داشته است. بازیگران مستعد و مشهوری در این سریال کره‌ای به ایفای نقش پرداخته‌اند که باعث محبوبیت بیشتر آن در میان عاشقان فیلم و سینما شده است. از جمله بازیگران این سریال می‌توان به جو-می پارک (Joo-mi Park)، مین-جون کیم (Min-Joon Kim) و نو-مین جئون (No-min Jeon) اشاره کرد. سریال بانو دوریان در ژوئن سال 2023 کار خود را شروع کرد و پس از پخش 16 قسمت در تاریخ 13 آگوست معادل 22 مرداد 1402 به پایان فصل اول خود خواهد رسید. ژانر سریال بانو دوریان کره ای، درام، عاشقانه و فانتزی است.

در مورد تعداد قسمت های سریال 2023 Durian’s Affair همانطور که اشاره کردیم، این سریال در 16 قسمت پخش خواهد شد. مدت زمان پخش هر قسمت آن نیز در حدود 1 ساعت و 10 دقیقه است. در رابطه با زمان پخش سریال کره ای بانو دوریان باید اشاره کرد که این سریال برای اولین بار در تاریخ 24 ژوئن 2023 معادل 3 تیر 1402 بر روی آنتن شبکه تی‌وی چوسان رفت. اکنون باید منتظر پخش قسمت‌های بعدی فصل اول این سریال درام و عاشقانه کره‌ای باشیم. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی خط داستانی سریال کره‌ای 2023 Durian’s Affair بپردازیم.

فهرست مطالب:

داستان سریال بانو دوریان

سریال 2023 Durian's Affair

سریال بانو دوریان از یک داستان عاشقانه و فانتزی جذاب بهره می‌برد. جالب است بدانید که این سریال به نام Mrs. Durian نیز شناخته می‌شود. داستان سریال در مورد دو زن از دو خاندان اصیل و قدیمی دوره چوسان است که با سفر در زمان به سال 2023 منتقل شده‌اند! ماجرا از آنجایی شروع می‌شود که خانواده‌ای به نام دن یک مهمانی در ویلای خود ترتیب داده‌اند. درست زمانی که همه مشغول مهمانی هستند، ماه‌گرفتگی‌ای رخ می‌دهد. در طول این ماه‌گرفتگی، اتفاق عجیبی رخ می‌دهد. دو زن به صورت مرموزی و با لباس‌های سنتی و عجیب ظاهر می‌شوند! پس از مدتی همگی متوجه اتفاقی که افتاده است می‌شوند اما باور آن خیلی سخت است؛ سفر در زمان!

این اتفاق باعث می‌شود که داستان عاشقانه عجیبی شروع شود. عشقی میان بانوان چندین نسل پیش با مردان امروزی. داستان عشقی که فراتر از زمان است! به نظر شما عشق میان انسان‌های دو زمان متفاوت جواب خواهد داد؟! آیا آن‌ها در این زمان باقی خواهند ماند یا زمانی به روزگار خود برخواهند گشت؟! بی‌شک باید به تماشای این سریال کره‌ای عاشقانه نشست تا جواب سوال‌هایمان را پیدا کنیم. اگر از دوست‌داران آثار کره‌ای هستید و ژانرهای عاشقانه و فانتزی را دنبال می‌کنید، سریال بانو دوریان یک انتخاب بی‌نظیر است. بی‌شک با داستان خاص و جدید خود شما را برای چندین ساعت سرگرم خواهد کرد. در ادامه متن با ما همراه باشید تا به معرفی هنرپیشگان این سریال بپردازیم و بیوگرافی کوتاهی از آنان را به شما عزیزان ارائه دهیم.

همچنین بخوانید :

بازیگران سریال بانو دوریان

در بخش‌های بالایی مقاله به معرفی سریال 2023 Durian’s Affair پرداختیم. سپس به خلاصه داستان این سریال کره‌ای و عاشقانه اشاره کردیم. در ادامه مقاله قصد داریم تا به معرفی هنرپیشه های سریال کره ای بانو دوریان بپردازیم و بیوگرافی کوتاهی از آنان را به شما عزیزان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

جوو-می پارک در نقش دوریان؛ شخصیت اصلی سریال بانو دوریان

سریال بانو دوریان

بازیگر مشهور و درخشان کره‌ای، جوو-می پارک (Joo-mi Park)، در تاریخ 5 اکتبر 1972 معادل 13 مهر 1351، در شهر سئول متولد شد. وی برای مدت طولانی در حرفه بازیگری به فعالیت پرداخته است و در این حوزه موفق نیز بوده است. البته باید اشاره کرد که او ابتدا به عنوان یک مدل در خطوط هوایی آسیانا فعالیت می‌کرد و سپس در سال 1991 به حرفه بازیگری روی آورد. جوو-می پارگ در سال 2001 با تاجری به نام لی جانگ وون ازدواج کرد. او که می‌خواست بر روی خانواده خود تمرکز کند، مدتی از صنعت سینما دوری کرد اما در طی این دوران به حضور در تبلیغات و برنامه‌های تلویزیونی ادامه داد.

آثار متعددی در کارنامه هنری جوو-می پارک به چشم می‌خورد که از جلمه مشهورترین آن‌ها می‌توان به The Last Princess (2016) ،Love (2021)  و Man of Vendetta (2010) اشاره کرد.

مین-جوون کیم در نقش دان چی-جام

بازیگران سریال بانو دوریان

بازیگر و مدل کره‌ای، مین جوون کیم (Min-Joon Kim) در تاریخ 24 ژولای 1976 معادل 2 مرداد 1355 متولد شده است. او به عنوان یکی از پرکارترین بازیگران سینمای کره جنوبی شناخته می‌شود و تا کنون در آثار بسیاری زیادی به ایفای نقش پرداخته است. اولین حضور مین-جوون کیم به عنوان بازیگر در جلوی دوربین به سریال تلویزیونی Damo برمی‌گردد که باعث شهرت او شد. پس از آن در مجموعه‌های عاشقانه بسیاری نیز حضور پیدا کرد. مین-جوون کیم در سال 2012 در توئیتر خود اعلام کرد که برای مدتی و به طور موقت از دنیای بازیگری دور خواهد شد اما طولی نکشید و پس از سه ماه به عرصه بازیگری برگشت.

مین-جوون کیم در 11 اکتبر 2019 با Kwon Da-mi ازدواج کرد و ثمره این عشق پسری بود که در 4 فوریه 2022 به دنیا آمد. از جمله مشهورترین آثار مین-جوون کیم می‌‎توان به Sa-rang (2007) ،Yeui-eomneun geotdeul (2006) و Kangryeok 3Ban (2005), اشاره کرد.

نو-مین جئون در نقش دان چی-گانگ؛ شخصیت سریال Durian’s Affair

داستان سریال بانو دوریان

هنرپیشه اهل کره جنوبی، نو مین جئون (No-min Jeon)، در تاریخ 28 آگوست 1966 معادل 6 شهریور 1345 متولد شده است. او برای اولین بار در سال 1977 به عنوان بازیگر در مجموعه تلویزیونی Star in My Heart حضور پیدا کرد و همین مجموعه سرآغازی بر کارنامه هنری طولانی او بود. سپس نو مین جئون در سال 2003 اولین تجربه خود در فیلم سینمایی را با The Circle تجربه کرد. اکنون در 56 سالگی، آثار سینمایی و تلویزیونی بسیاری از او برجای مانده است که از جمله مشهورترین آن‌ها می‌توان به Strongest Chil Woo (2008) ،Yungnyong-i Nareusya (2015) و The Emperor: Owner of the Mask (2017) اشاره کرد.

چائه-ائون کیم در نقش آیلا؛ شخصیت سریال بانو دوریان

دانلود سریال 2023 Durian's Affair

بازیگر جوان و با استعداد کره‌ای، چائه-ائون کیم (Chae-Eun Kim)، در تاریخ 17 اکتبر 1995 معادل 25 مهر 1374 در کشور کره جنوبی متولد شد. قد چائه-ائون کیم در حدود 167 سانتی‌متر است. وی از همان دوران کودکی به حرفه هنرپیشگی علاقه داشت و همین علاقه منجر به شروع در سن کم برای او شد. او اکنون با 27 سال سن آثار بسیاری در کارنامه حرفه‌ای خود دارد. البته چائه-ائون کیم بیشتر به دلیل بازیگری در سریال‌های کره‌ای شناخته می‌شود و خیلی به ندرت در آثار سینمایی حضور پیدا می‌کند.

از جمله مشهورترین سریال‌های تلویزیونی او می‌توان به Taxi Driver 2 ،The Secret of My Love  و Beautiful You اشاره کرد. وی همچنین اخیراً بسیار پرکار بوده است و در آثاری چون Taxi Driver (2021) ،Tomorro (2022) و Seoul Vibe (2022) حضور داشته است.

نقد و نمرات سریال بانو دوریان

 

تا به این قسمت از مقاله به معرفی و بررسی سریال 2023 Durian’s Affair، پرداختیم. در این قسمت از مقاله به بررسی نمرات سریال بانو دوریان کره ای خواهیم پرداخت؛ نمراتی که از کاربران سایت‌های معتبری همچون آی‌ام‌دی‌بی دریافت کرده است.

سریال بانو دوریان در مدت زمان کوتاهی و تنها پس از پخش چندین قسمت ابتدایی آن، بسیار مورد توجه سریال‌دوستان در سراسر جهان قرار گرفت. به خصوص داستان خاص و جدید آن باعث محبوبیت دو چندانش شد. با توجه به اینکه تنها چند قسمت ابتدایی این مجموعه تا کنون پخش شده است، کاربران نمرات بسیار خوب و قابل قبولی را به این سریال عاشقانه داده‌اند. سریال بانو دوریان، امتیاز 7.7 از 10 را در سایت IMDB به خود اختصاص داده و نمره 7.6 را از کاربران سایت MyDramaList دریافت کرده است. البته با گذشت زمان و پخش قسمت‌های بیشتر از این سریال کره‌ای، بی‌شک نمرات آن دست‌خوش تغییراتی خواهد شد. در ادامه متن به نقد سریال 2023 Durian’s Affair خواهیم پرداخت.

نقدهای سریال 2023 Durian’s Affair

کاربری در نقد سریال بانو دوریان نوشته است: “من این سریال را خیلی دوست دارم اما گاهی اوقات روند آن خیلی کند می‌شود و به اندازه کافی پیشرفت نمی‌کند. معرفی شخصیت‌های داستان و فلش‌بک‌ها بیش از حد طولانی است. اما دیالوگ‌نویسی این سریال خیلی خوب است. علاقه بسیار زیادی به این زوج جوان پیدا کردم، امیدوارم ادامه سریال نیز جذاب باشد.”

همچنین کاربر دیگری نظر خود در مورد سریال بانو دوریان را اینگونه نوشته است: “من عاشق این سریال شده‌ام. چرا همه قسمت‌های آن را یکجا منتشر نمی‌کنند؟! برای تماشای قسمت‌های جدید نمی‌توان صبر کنم. مشتاقانه منتظر پیچ و خم‌های بیشتر فیلم‌نامه در آینده هستم. این سریال علاوه بر ژانر عاشقانه و فانتزی خود، بسیار خنده‌دار نیز است. علاوه بر همه این‌ها، از خانم‌های سلسله چوسان بسیار خوشم می‌آید. آن‌ها بسیار شیک‌پوش هستند.”

نقد کاربر دیگری در مورد سریال کره‌ای بانو دوریان به این صورت است: “این سریال داستانی ماوراء‌الطبیعی دارد. تناسخ و کارما در کنار هم! به نظر من هر دو بانوی چوسان کار ناتمامی با معشوق‌های خود داشتند… . تا به اینجای کار، سریال بسیار جذاب و زیبایی را تماشا کردم. به نظر من در طول سریال قرار است بیشتر در بین زمان‌های قدیم و امروز رفت و آمد کنیم. انقدر مشغول کار بودم که حتی متوجه انتشار این سریال هم نشدم، اما حالا از تماشای آن لذت می‌برم.”

سخن پایانی

نمرات سریال بانو دوریان کره ای

در این مقاله از پلازا به معرفی سریال بانو دوریان پرداختیم. سپس به خلاصه سریال کره ای بانو دوریان، هنرپیشگان و نمرات آن اشاره کردیم. در پایان نیز تعدادی از نقدهای سریال 2023 Durian’s Affair را با همدیگر مرور کردیم. سریال کره‌ای بانو دوریان با ژانر عاشقانه و فانتزی خود، در مدت زمان کوتاهی بین دوست‌داران فیلم و سریال، محبوب شده است. به خصوص که بسیاری از بینندگان از شخصیت‌های اصلی داستان خوششان آمده است. سریال بانو دوریان با داستان جذاب خود برای چندین ساعت سرگرمتان خواهد کرد و در کنار داستان عاشقانه خود، حسابی شما را به خنده وا می‌دارد. شما سریال کره‌ای بانو دوریان را تماشا می‌کنید؟! آیا بانوهای چوسان قدیم، به دنبال عشق دیرینه و ناقص خود هستند؟! شما چه نمره‌ای را به این سریال کمدی و عاشقانه کره‌ای می‌دهید؟!

سریال کره‌ای بانو دوریان با داستان خاص و جدید خود و همچنین هنرپیشه‌های مشهورش به آسانی نظر شما و دوستانتان را به سوی خود جذب خواهد کرد. کافی‌ست تنها به تماشای چند قسمت ابتدایی این درام کره‌ای بنشینید تا مجذوب آن شوید! اگر شما نیز هنوز سریال بانو دوریان را تماشا نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم هرچه زودتر نسبت به دانلود سریال 2023 Durian’s Affair اقدام کنید تا از تماشای این سریال کره‌ای عاشقانه و جذاب جا نمانید. بسیار ممنون که در طول این مقاله با ما همراه بودید. اگر نظر یا نقدی در مورد سریال جذاب و عاشقانه بانو دوریان دارید آن را در قسمت دیدگاه‌ها با دیگر اعضای خانواده پلازا در میان بگذارید تا به تکمیل هرچه بهتر این مقاله کمک کرده باشید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
بانوی ایرانی
.
23 تیر 1402، 02:48
پاسخ
0
4
سلام و درود سریالهای کره ای بسیار زیبا هستند ❤️🌺
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402