هوش مصنوعی Poe چیست؟ بررسی و معرفی چت بات Poe

هوش مصنوعی poe
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

آیا تا به حال اسم چت بات هوش مصنوعی Poe را شنیده اید؟ در این مقاله پلتفرم Poe را به شما معرفی خواهیم کرد. در ادامه با پلازا همراه باشید.

پلتفرم پرسش و پاسخ Quora دسترسی عمومی را به برنامه جدید چت ربات هوش مصنوعی خود، Poe، باز کرده است، که به کاربران امکان می‌دهد سؤالات خود را بپرسند و از طیف وسیعی از چت‌بات‌های هوش مصنوعی، از جمله شرکت‌های سازنده ChatGPT یعنی OpenAI و دیگر شرکت‌هایی مانند Anthropic، پاسخ بگیرند. این شرکت می‌گوید، علاوه بر اینکه به کاربران اجازه می‌دهد با فناوری‌های جدید هوش مصنوعی کار کنند، محتوای پو در نهایت به تکامل خود Quora کمک می‌کند.

Quora اولین بار اپلیکیشن موبایل پو را در ماه دسامبر معرفی کرد، اما در آن زمان برای امتحان کردن آن نیاز به دعوت نامه داشتید. با راه اندازی عمومی، همه اکنون می‌توانند از برنامه پو استفاده کنند. در حال حاضر، این سرویس فقط برای کاربران iOS در دسترس است، اما Quora می‌گوید که این سرویس تا چند ماه دیگر روی پلتفرم‌های دیگر نیز عرضه خواهد شد. در ادامه با آموزش دانلود هوش مصنوعی poe همراه ما باشید.

فهرست مطالب:

معرفی هوش مصنوعی پو

Poe.com چیست؟ در اطلاعیه ای، شرکت Quora توضیح داد که تصمیم گرفته است پو را به عنوان یک محصول مستقل و مستقل از خود Quora راه اندازی کند؛ زیرا پیشرفت‌ها و تغییرات در دنیای هوش مصنوعی با سرعت زیادی انجام می‌شود. با این حال، برخی از ارتباطات بین سایت پرسش و پاسخ و پو وجود خواهد داشت. این شرکت خاطرنشان کرد که اگر محتوای پو با استاندارد کیفیت مطابقت کافی داشته باشد، در خود سایت Quora توزیع می‌شود، جایی که توانایی دسترسی به 400 میلیون بازدید کننده ماهانه Quora را دارد.

چت بات Poe

برای استفاده از Poe – که مخفف “Platform for Open Exploration” است – کاربران iOS باید یک حساب کاربری ایجاد کنند که با شماره تلفن و آدرس ایمیل تأیید شده باشد. سپس می‌توانند با سه چت ربات مختلف هوش مصنوعی که در زمان راه‌اندازی در دسترس هستند، کار کنند.

این‌ها شامل چت ربات‌های دانش عمومی Sage، Claude و Dragonfly هستند. هر دو Sage و Dragonfly توسط OpenAI طراحی شده اند در حالی که Claude از فناوری Anthropic پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر همه محدودیت‌های خاص خود را دارند. به عنوان مثال، Sage و Claude از رویدادهای پس از سال 2021 اطلاعی ندارند و ممکن است دراگونفلای از پاسخ دادن به برخی سؤالات خودداری کند.

عدم دقت واقعی ارائه شده توسط هوش مصنوعی مانند ChatGPT نگرانی‌هایی را در مورد آماده بودن این فناوری‌ها برای استفاده ایجاد کرده است. به عنوان مثال، وال استریت ژورنال اخیراً گزارش داده است که چگونه ChatGPT در مسائل ریاضی که به زبان طبیعی نوشته شده اند نسبتاً بد است و اغلب پاسخ‌های سرگرم کننده، اما کاملاً اشتباه را با اطمینان ارائه می‌دهد. سایت پرسش و پاسخ دیگری به نام Stack Overflow نیز کاربران را از ارسال پاسخ‌های ایجاد شده توسط ChatGPT به دلیل عدم دقت منع کرد.

با این حال، Quora پتانسیل پو را در کمک به توسعه‌دهندگان هوش مصنوعی می‌بیند تا مدل‌هایشان را برای عموم مفیدتر کنند. برای این کار، یک رابط چت با کاربری آسان را ارائه می‌دهد، چیزی که همیشه مورد توجه شرکت‌هایی نیست که خودشان مدل‌های هوش مصنوعی را می‌سازند. ما امیدواریم که پو بتواند این شکاف را پر کند و میزان کار مورد نیاز برای هر توسعه‌دهنده هوش مصنوعی برای دستیابی به مخاطبان زیادی از کاربران را تا حد زیادی کاهش دهد.

برای اینکه پو برای توسعه‌دهندگان در دسترس‌تر باشد، قصد دارد یک API ارائه دهد که هر توسعه‌دهنده هوش مصنوعی بتواند مدل خود را به آن وصل کند تا به مخاطبان بزرگ و عمومی دسترسی پیدا کند. ما تعداد زیادی مدل را در آینده نزدیک پیش بینی می کنیم. مدل‌های مختلف برای کارهای مختلف بهینه می‌شوند، دیدگاه‌های متفاوتی را نشان می‌دهند یا به دانش متفاوتی دسترسی خواهند داشت.

امکانات چت بات هوش مصنوعی Poe

پلتفرم Poe

پو علاوه بر ارائه راهی آسان برای پرسیدن سوالات از ربات‌های هوش مصنوعی، برخی از مؤلفه‌های شبکه‌های اجتماعی را نیز در بر می‌گیرد. این برنامه به شما امکان می‌دهد یک نمایه ایجاد کنید و دیگران را دنبال کنید. کاربران در صورت تمایل می‌توانند خروجی مدل را در پروفایل خود منتشر کنند و آن را برای فالوورهای خود در دسترس قرار دهند. بهترین نمونه‌ها همچنین از طریق فید برنامه برای همه کاربران پو ارائه می‌شوند، جایی که دیگران می‌توانند جلسه پرسش و پاسخ ربات چت را لایک کنند یا دوباره ارسال کنند. این نحوه کار با چت بات Poe است.

نحوه کار با هوش مصنوعی Poe به این صورت است که پو دکمه‌هایی را ارائه می‌کند که می‌توانید در هر ربات چت ضربه بزنید و به شما امکان می‌دهد ببینید دیگران چه چیزی را به اشتراک گذاشته‌اند.

آیا استفاده از پلتفرم Poe رایگان است؟ خود این برنامه دانلود رایگان بدون خرید درون برنامه ای در اپ استور را ارائه می‌دهد.

نحوه کار با هوش مصنوعی poe

برای ثبت نام در چت بات Poe از ایران، شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت، ایمیل یا ورود به سیستم با Google یا Apple از Poe AI استفاده کنید. این مراحل نحوه کار با چت بات Poe را دنبال کنید تا از هوش مصنوعی پو برای ایجاد ایده با استفاده از دستورات متنی استفاده کنید.

  • ابتدا به وب سایت رسمی پو بروید و با ایمیل، گوگل یا حساب اپل خود وارد شوید.
  • اکنون، یک ربات هوش مصنوعی را انتخاب کنید که می‌خواهید از آن استفاده کنید. به عنوان مثال، می‌توانید از ChatGPT، یکی از محبوب ترین ربات‌های چت هوش مصنوعی استفاده کنید.

هوش مصنوعی poe

  • سپس، روی کادر Search Prompt کلیک کنید و درخواست خود را در کادر متنی بنویسید. به عنوان مثال، می‌توانید یک مقاله در مورد منظومه شمسی درخواست کنید.
  • می‌توانید هر چت بات را انتخاب کنید و شروع به تولید محتوا کنید.
  • از طرف دیگر، می‌توانید با کلیک کردن روی پیکان رو به بالا، از درخواست‌های دیگران استفاده کنید.

چت بات Poe

  • همچنین، می‌توانید محتوای تولید شده توسط چت بات انتخابی را حذف کنید، به اشتراک بگذارید، لایک کنید، کپی کنید یا دیسلایک کنید. حال، روی سه نقطه افقی (…) کلیک کنید و گزینه‌ متناسب با درخواستتان را انتخاب کنید.

پلتفرم Poe

علاوه بر این، Poe AI محدودیت‌هایی برای کاربران رایگان دارد. می‌توانید روزانه یک پیام رایگان به GPT-4 و سه پیام به کلود ارسال کنید. به همین ترتیب، هزینه اشتراک پرمیوم آن 19.99 دلار ماهانه است. این امکان دسترسی به دو مدل زبان قدرتمند GPT-4 و Claude+ را برای مشترکین پرمیوم فراهم می‌کند.

جمع بندی

آیا پلتفرم Poe در ایران فیلتر است؟ بله. این پلتفرم در ایران فیلتر است و ثبت نام در چت بات Poe از ایران به سختی امکان پذیر است. این بررسی هوش مصنوعی Poe بود که در بالا خواندید. نظرات خود را در رابطه با دانلود هوش مصنوعی poe با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
.
26 آبان 1402، 23:11
پاسخ
0
0
خیلی عالیه
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402