معرفی انیمه دورهمی تاریک 2023؛ داستان، شخصیت‌ها و نمرات

انیمه دورهمی تاریک
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

با ورود به دنیای انیمه دورهمی تاریک آماده شوید تا در ماجراجویی‌ ترسناک و فراطبیعی شرکت کنید. با ارواح و رازهایی مواجه خواهید شد که پیش از این هرگز تجربه نکرده‌اید!

ژانر انیمه Dark Gathering ماجراجویی، ترسناک و فراطبیعی است که توسط هیروشی ایکهاتا (Hiroshi Ikehata) کارگردانی شده است. بررسی انیمه Dark Gathering نشان می‌دهد که داستان مجموعه، درگیری با موجودات تاریکی را به تصویر می‌کشد. نویسندگی این انیمه بر عهده شیگرو موراکوشی (Shigeru Murakoshi) بوده و موسیقی آن توسط کوهتا یاماموتو (Kohta Yamamoto)، دوری از ناریتا (Shun Narita) و یوسوکه سئو (Yūsuke Seo) ساخته شده است.

انیمه دورهمی تاریک توسط استودیو OLM ماسودا تهیه شده و مجوز آن توسط Sentai Filmworks دریافت شده است. این انیمه در شبکه‌های Tokyo MX، BS Asahi و Kansai TV پخش می‌شود. زمان پخش انیمه دورهمی تاریک در تاریخ 10 ژوئیه 2023 آغاز شده است. همینطور تعداد قسمت های انیمه دورهمی تاریک تاکنون 2 قسمت منتشر شده است. مهمترین ویژگی‌های این انیمه شامل ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز، عناصر ترسناک و دنیای فراطبیعی است. در ادامه به بررسی بیشتر و معرفی انیمه دورهمی تاریک می‌پردازیم.

فهرست مطالب

داستان انیمه دورهمی تاریک

داستان انیمه دورهمی تاریک حول دانشجوی سال اول دانشگاه به نام کیتارو می‌چرخد. او یک استعداد مخفی دارد که ارواح را به سمت خود جذب می‌کند و به همین دلیل دست راستش یک زخم روحی دارد و مهارت‌های اجتماعی خود را از دست داده است. در این بین، دوست دوران کودکی او، ایکو هوزکی، به او کمک می‌کند تا به تدریج خود را در جامعه بازسازی کند. همچنین، او به عنوان یک معلم خصوصی شروع به کار می‌کند و شاگرد اول او عموزاده‌اش، یایویی هوزکی، است که به جز نابغگی، یک فطرت روحی ویژه نیز دارد.

این داستان با تمرکز بر روی اهداف ماوراء طبیعی شخصیت‌ها، از جمله آرزوهای یایویی برای رسیدن به اهدافش و حس و احساسات کیتارو نسبت به جذابیت ماوراء طبیعی است که او را جذب می‌کند، به همراه وقوع اتفاقات ترسناک در اطرافش را به تصویر می‌کشد. داستان با افشاگری‌های روایی، نگهداشتن نام شخصیت‌ها در برخی صحنه‌ها و فضای معماگونه، همراه است که تا حدی کاربران را فریب می‌دهد و انتظار برای روایت دراماتیک را برای بعداً پنهان نگه می‌دارد.

شخصیت های انیمه دورهمی تاریک

انیمه Dark Gathering تعدادی شخصیت اصلی دارد و و تعدادی شخصیت غیر اصلی. در ادامه کاراکترهای این مجموعه به همراه صدا پیشه نسخه ژاپنی آن معرفی می‌شوند.

کیتارو جنتوگا(Keitarō Gentōga)

انیمه دورهمی تاریک

کیتارو جنتوگا یک پسر جوان با دست راست نفرین شده است. او دارای استعداد طبیعی برای جذب ارواح به سمت خود می‌باشد. در یک رویداد، کیتارو و ایکو توسط یک روح ناشناخته مورد نفرین قرار می‌گیرند و باید با مواجهه با آن روح، از این وضعیت خلاص شوند.

با وقوع این رویداد آسیب‌زا، کیتارو برای مدتی زندانی می‌شود و توسط ایکو بهبود می‌یابد. به منظور بازگشت به جامعه و اجتماعی کردن شرایط خود، او پیشنهاد ایکو را قبول می‌کند و به عنوان معلم خصوصی او به یایوی معرفی می‌شود. در حال حاضر، این نفرین توسط مادربزرگش، که کشیش حرم است، کنترل خواهد شد.

صدابردار کاراکتر کیتارو جنتوگا در انیمه “Dark Gathering” نوبوناگا شیمازاکی(Nobunaga Shimazaki) است.

یایوی هوزوکی(Yayoi Hōzuki)

انیمه دورهمی تاریک

یایوی هوزوکی، اولین شاگرد کیتارو، در ابتدا یک کودک عادی بود اما به دلایل نامعلومی در هر دو چشم دچار پلی کوریا (دو مردمک در یک چشم) شد. او در ابتدا تنها ارواح را به عنوان چهره‌های مه آلود می‌بیند، اما پس از یک تصادف که او را یتیم کرد، توانست ارواح را به وضوح مشاهده کند.

در طول این حادثه، او شاهد ربوده شدن روح مادرش توسط جنینی با منشاء شبح بود و هدف خود را برگرداندن مادرش قرار داد. صدابردار کاراکتر یایوی هوزوکی (Hōzuki Yayoi) در انیمه Dark Gatheringیو ساساهارا(Yū Sasahara) است.

ایکو هوزوکی(Eiko Hōzuki)

انیمه دورهمی تاریک

ایکو هوزوکی یکی از کاراکترهای انیمه Dark Gathering، دوست دوران کودکی کیتارو و همانند او دارای دست چپ نفرین شده است. ایکو به شدت از کیتارو محافظت می‌کند و از عشق قوی به او برخوردار است. او اقداماتی مانند شنود و قرار دادن دوربین‌های مخفی و دستگاه‌های ردیابی جی‌پی‌اس را به کار می‌برد تا بدون اطلاع کیتارو، به زندگی او نظارت کند.

با وجود اینکه ایکو در مدرسه نتایج برتری در علوم کامپیوتر دارد، اما او ترجیح می‌دهد به مطالعه فولکلور بپردازد تا بتواند بهتر مبارزات و مواجهات کیتارو با جهان ماوراء طبیعی را درک کند. او با یایوی و کیتارو متفاوت است و حس معنوی خاصی ندارد. صداپیشه این کاراکتر کانا هانازاما (Kana Hanazawa) می‌باشد.

آی کامیو (KamiyoAi)

انیمه دورهمی تاریک

صداپیشه کاراکتر آی کامیو (KamiyoAi) در انیمه دورهمی تاریک رینا کاواگوچی (Rina Kawaguchi) است.

آی کامیو، دانش‌آموز دومی است که به عنوان شاگرد دوم کیتارو ظاهر می‌شود. او یک دختر پرانرژی با مردمک‌های طرح‌دار ستاره‌ای است. در ابتدا، به نظر می‌رسد که او یک دختر دست و پا چلفتی است که همیشه درگیر بدبختی‌ها و مشکلات اطرافیانش می‌شود، از جمله برادرش که به دلیل اتفاقی که او ایجاد کرد، درگذشته است. اما بعدها مشخص می‌شود که این بدبختی‌ها به خاطر دسیسه‌های یک خدای بدخواه است که به دلیل سرنوشت آی به عنوان عروس خدا در روز تولد 20 سالگی، تمام بدبختی‌ها را به اطرافیان او منتقل کرده است.

نقد انیمه دورهمی تاریک

از جمله نقاط مثبت این انیمه تا اینجای کار تصویرسازی شخصیت‌ها است. این انیمه توانسته است مرز بین دوست ‌داشتن شخصیت‌ها را طی کرده و در عین حال ترس و هیجان را به کاربر منتقل کند.

این انیمه دارای عناصر جذابیت و ترس است. راه طراحی شخصیت‌ها، فضای رازآلود و اهداف شخصیت‌ها در مورد ماوراءالطبیعه، توانایی ایجاد ترس و هیجان در بین تماشاگران را نشان می‌دهد. افشاگری‌های روایی و نگه داشتن برخی از اطلاعات در حالت مبهم، به این انیمه جذابیت و رازآلودی اضافه می‌کند. علاوه بر این، حضور شخصیت‌هایی با انگیزه‌ها و ترس‌های مختلف نیز به داستان عمق و تنوع می‌بخشد.

از طرف دیگر، برخی از نکات روایی می‌توانستند کمی ارگانیک‌تر باشند و برخی از اطلاعات مبهم که برای افشای دراماتیک استفاده شده‌اند، ممکن است برخی از تماشاگران را کمی فریب دهد. با این حال، این مسئله نمی‌تواند از جذابیت کلی انیمه کاسته شود و به طور کلی، انیمه Dark Gathering به عنوان یک انیمه در حال پخش، هیجان انگیز و جذاب معرفی شده است.

تا لحظه پخش این مجموعه که دو قسمت بوده است، امتیازات انیمه دورهمی تاریک، 7.8 از 10 را در IMDb در مجموع 31 رای مخاطبان، کسب کرده است. همچنین با در نظر گرفتن بیش از 4 هزار رای در MyAnimeList امتیاز این انیمه 7.5 ارزیابی شده است.

سخن آخر

داستان انیمه دورهمی تاریک در رابطه با دانشجوی سال اول دانشگاه به نام کیتارو است. او دارای یک استعداد است و می‌تواند ارواح را به سمت خود جذب کند. او در دست راستش یک زخم دارد و پس از رویدادی، مهارت‌های اجتماعی خود را از دست داده است.

انیمه دارای عناصری است که به مخاطب ترس و هیجان را القا می‌کند. در کل، انیمه Dark Gathering با ترکیبی از جذابیت شخصیت‌ها و ارتباطاتشان، فضای رازآلود و متمرکز بر موضوعات ماوراء طبیعی، برای تماشاگرانی که به ژانر ترسناک علاقه دارند، سورپرایز خوشایندی است.

با این حال، برخی جوانب داستان می‌توانستند بهتر و ارگانیک‌تر باشند، اما فضای ناراحت‌کننده این انیمه، جذابیت آن را حفظ می‌کند و با شخصیت‌هایی که انگیزه‌های خود را حفظ می‌کنند، ترکیب شده است.

آیا شما این انیمه را دیده‌اید؟ آیا دانلود انیمه Dark Gathering را به علاقه‌مندان ژانر ترسناک پیشنهاد می‌دهید؟ لطفا نظرتان در رابطه با این انیمه ماجراجویانه، داستان آن، انتخاب کاراکترها و… را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402