انیمه solo leveling ؛ من به تنهایی سطح خود را بالا می‌برم!

  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

انیمه تک رو یا همان انیمه Solo Leveling، یکی از مورد انتظارترین انیمه‌ها بوده که از روی یک وب ناول کره‌ای ساخته شده است. در معرفی انیمه سولو لولینگ با پلازا همراه باشد.

انیمه سولو لولینگ که با نام Only I Level Up نیز شناخته می‌شود، از روی یک وب ناول ساخته شد. این وب ناول از سال 2018 تا 2021 در 14 ولوم منتشر شده و نویسنده آن نیز چوگونگ (Chugong) است. کارگردانی این انیمه را شوسوکه ناکاشیگه (Shunsuke Nakashige) برعهده دارد. همانطور که ممکن است حدس زده باشید، ساخت انیمه تک رو برعهده یک کارگردان و استودیو ژاپنی، یعنی A-1 Pictures، است.

استودیو سازنده این انیمه، یکی از معروف‌ترین استودیوهای ژاپنی است که آثار بسیار فوق‌العاده با آرت و گرافیک محشری را در کارنامه دارد. پس بدیهی است که انیمه Solo Leveling نیز یک اثر به یادماندنی باشد. تعداد قسمت های انیمه تک رو در 13 اپیزود خلاصه می‌شود. درباره زمان پخش انیمه تک رو نیز می‌توان گفت این انیمه در 7 ژانویه 2024 (17 دی 1402) منتشر شده است.

فهرست مطالب

داستان انیمه تک رو

انیمه تک رو علاوه بر ناول، دارای یک مانهوا نیز هست که همانند اکثر مانهواها تصاویر بیشتر و باکیفیت‌تری دارد. پس اگر نمی‌توانید تا تمام شدن انیمه Solo Leveling صبر کنید، بهتر است سری به مانهوای آن بزنید. البته باید توجه داشته باشید که نقطه شروع داستان مانهوا و انیمه ممکن است کمی با هم تفاوت داشته باشد.

داستان انیمه در دنیایی اتفاق می‌افتد که هیولاهای بسیار ترسناکی آسایش را از مردم گرفته‌اند. از این رو، عده‌ای از مردم که شکارچی نام دارند، وظیفه کشتن هیولاها برعهده گرفتند. شکارچیان جنگجویانی دارای توانایی‌های ماوراطبیعی هستند که باید با هیولاهای مرگبار مبارزه کرده و از بشریت در برابر نابودی حتمی محافظت کنند. در این میان، شکارچی بدنام و ضعیفی به نام سونگ جین وو (Sung Jinwoo) زندگی می‌کند. او مجبور است برای تامین هزینه‌های بیمارستان مادرش و کالج خواهرش، به عنوان یک شکارچی روزگار خود را بگذراند.

سونگ جین وو در بین شکارچیان از پایین‌ترین رده برخوردار است. به طوری که بعد از هر ماموریت با زخم‌ها و جراحات بسیار وخیم بازمی‌گردد. یک روز پس از به پایان رساندن ماموریت، او و همراهانش که شکارچی و یک درمانگر هستند، با یک در روبرو می‌شوند. کسی نمی‌داند در پشت این در چیست. یکی از اعضا که وظیفه رهبری را برعهده دارد، پیشنهاد می‌دهد گروه برای پاکسازی منطقه از موجودات از این در عبور کنند.

گروه نیز موافقت کرده و از در وارد می‌شوند. با این حال، آن‌ چیزی که در پشت در وجود داشت با تصور آنان یکی نبود. در پشت در چندین مجسمه سنگی بزرگ قرار گرفتند و یک لوح سنگی نیز زیر بزرگ‌ترین مجسمه قرار داشت. آنان به زودی متوجه می‌‌شوند که خود را درگیر یک معمای بسیار پیچیده کرده‌اند. پس از کشمکش‌های فراوان تمام گروه از بین می‌روند و تنها سانگ جین وو باقی می‌ماند.

سونگ جین وو در این هیاهو با یک برنامه مرموز به نام System روبرو می‌شود که او را به عنوان تنها بازیکن خود انتخاب می‌کند. پس از به هوش آمدن جین وو در بیمارستان، سیستم شروع به دادن دستورهایی به او می‌کند. جین وو در ابتدا سرباز می‌زند. با این حال، وقتی می‌بیند سیستم از روش‌های بسیار سختگیرانه‌ای استفاده می‌کند، مجبور می‌شود که به دستورات آن عمل کند.

سونگ جین وو به تدریج و با کمک تمرینات سخت سیستم شکارچی قدرتمندتری می‌شود. او در حالی که با انواع دشمنان، اعم از انسان و هیولا، مبارزه می‌کند، وارد راهی می‌شود تا اسرار سیاه چال‌ها و منبع واقعی قدرت‌های خود را کشف کند.

شخصیت های انیمه تک رو

انیمه Solo Leveling کاراکتر‌های متعددی دارد که هر کدام از آن‌ها به رشد شخصیت اصلی کمک می‌کند. کاراکترهای انیمه Solo Leveling به شرح زیر هستند:

سونگ جین وو (Sung Jin-woo)

نقد انیمه Solo Leveling

سونگ جین وو قهرمان اصلی سریال است. او که در اصل یک شکارچی بدنام E-Rank یعنی پایین‌ترین بود. او به عنوان بازیکن یک برنامه جادویی به نام System انتخاب شد و توانایی منحصر به فرد برای رشد قدرت بدون محدودیت را به دست آورد. جین‌وو با بهره‌گیری از این قدرت جدید که سیستم به او اعطا می‌کند، تمام تلاش خود را می‌کند که به یک شکارچی عالی تبدیل شود. با این حال، در نهایت خود را به عنوان یک بازیگر اصلی در جنگی می‌بیند که برای همیشه بین حاکمان و پادشاهان در جریان است.

یو جین هو (Yoo Jin-ho)

کاراکترهای انیمه Solo Leveling

یو جین هو یک پسر خوش اخلاق است. او یک شکارچی درجه یک و بهترین دوست جین وو نیز هست. یو جین وو از یک خانواده بسیار ثروتمند می‌آید. در نهایت بعد از اینکه جین وو را با وفاداری و تعهد خود تحت تاثیر قرار داد، نایب رئیس انجمن جین وو شد. یو جین همچنین رابطه‌ای برادرگونه با جین وو دارد، به این دلیل که او از برادر بیولوژیکی واقعی خود بیگانه است.

یکی از ویژگی‌های شخصیتی او این است که معمولا لباس‌های گران قیمت و زیبا به تن می‌کند. او اصرار دارد این لباس‌ها را از خیاطان و طراحان خارجی خریداری کند.

سونگ جین آه (Sung Jin-ah)

شخصیت های انیمه تک رو

سونگ جین آه خواهر کوچکتر جین وو است. او برخلاف برادرش شکارچی نیست و یک دانش آموز دبیرستان است.

پارک کیونگ های (Park Kyung-hye)

پارک کیونگ هی مادر جین وو و جین آه است. چهار سال قبل از وقایع خط داستانی اصلی، او ناگهان با Eternal Slumber، یک اختلال خواب غیرقابل درمان و ناشی از جادو، بیمار شد و کمی بعد به کما رفت. جین وو مجبور شد به جای او وظیفه حمایت از خانواده را بر عهده بگیرد. با این حال، حدود چهار سال بعد، جین وو توانست با استفاده از معجون کمیابی که در حین تمرین با سیستم ساخته بود، وضعیت او را درمان کند.

لی جو هه (Lee Joo-hee)

زمان پخش انیمه تک رو

لی جو هه یکی از اعضای گروه شکارچیان است که در شفابخشی تخصص دارد. او یکی از دوستان قدیمی جین وو است. اگرچه او از سیاه چاله ابتدای داستان، در کنار جین وو جان سالم به در می‌برد، اما از این تجربه شوکه شده و نمی‌تواند بر این آسیب روحی غلبه کند. بنابراین از کار خود کناره‌گیری می‌کند.

چا ها این (Cha Hae-in)

بررسی انیمه Solo Leveling

تنها شکارچی زن رتبه S کشور است که در شمشیرزنی تخصص دارد. او یک بیماری نادر دارد که باعث می‌شود سایر شکارچی‌ها بوی بدی برای او پیدا کنند. در نهایت پس از مشاهده سونگ جین وو و پی بردن به این موضوع که او تنها شکارچی است که واقعا به او بوی خوبی می‌دهد، احساسات عاشقانه‌ای نسبت به جین ‌وو ایجاد می‌کند.

نقد انیمه Solo Leveling

با توجه به مانهوا، انیمه سولو لولینگ تمام چیزی که یک فن می‌خواهد را دارد. صحنه‌های اکشن و داستانی پیچیده و پر از چالش در کنار آرت فوق‌العاده سبب شده تا این انیمه یکی از مورد انتظارترین انیمه های 2024 باشد. ژانر انیمه سولو لولینگ اکشن، ماجراجویانه و فانتزی است.

انیمه سولو لولینگ با انتشارش غوغا به پا کرد. این انیمه در زمستان 2024 پخش شد و به جرات می‌توان گفت اوتاکوهای بسیاری را هیجان‌زده کرد. برای کسانی که مانهوا را نخوانده‌اند و انیمه تنها منبع آن‌ها برای لذت بردن از داستان پر پیچ و خم این انیمه است، شروع انیمه ممکن است کمی مبهم باشد. با این حال، با گذشت زمان و با پیشرفت داستان زیبایی چشم‌گیر داستان مشخص خواهد شد.

انیمه تک رو داستان پسری بی دست و پا به نام سونگ جین وو را روایت می‌کند که ناخواسته وارد یک بازی می‌شود. این بازی فقط و فقط یک شرکت کننده دارد که آن هم سونگ جین وو است، هیچ کس دیگری نمی‌تواند دستورات و مجازات‌هایی که اوپراتور بازی به او می‌دهد را ببیند. کم کم حضور او در این بازی سبب بالا رفتن سطح قدرت، شهامت و شجاعت او می‌شود. این که او در راه به دست آوردن مهارت‌هایش چه راه‌های سخت و طاقت‌فرسایی را می‌پیماید، درست همان چیزی است که سبب پیشرفت داستان خواهد شد.

خط داستانی این انیمه و همراه شدن با ماجراها و چالش‌های شخصیت اصلی داستان نقطه قوت این انیمه است. با این حال، یک انیمه هر چقدر هم که خوب باشد نقاط ضعفی نیز دارد.

اولین نکته منفی درباره انیمه solo leveling می‌تواند همان بالا رفتن سطح شخصیت اصلی باشد. سونگ جین وو با وجود شجاعت و فداکاری فراوانی که در وجود خود دارد یک شکارچی سطح پایین است و تنها زمانی شروع به بهتر شدن کرد که یک نیروی ماورایی او را مجبور به پیشرفت می‌کند. این ممکن است به مخاطب القا کند که نمی‌توان تنها با تلاش و پشتکار شخصی به سطح‌های بالا رسید و حتما باید نیرویی ماورایی وجود داشته باشد.

کلام آخر

معرفی انیمه تک رو را به انتها رساندیم. با توجه به اطلاعاتی که از این انیمه داریم، می‌توانیم پیش بینی کنیم که انیمه‌ای هیجان انگیز با آرتی فوق العاده پیش روی ما اوتاکوها است. از این که تا اینجا با ما همراه بودید، سپاسگزاریم. امید داریم ما را از نظرات ارزشمند خود درباره این انیمه بهر‌ه‌مند کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران4 دیدگاه
avatar
M.A
.
30 مرداد 1402، 20:09
پاسخ
0
7
خیلی خوش حالم که قراره انیمه اش بیاد.⁦8⁠-⁠)⁩ هرچی هم که باشه قطعا ما اوتاکو ها رو ناامید نمی کنه.متاسفانه باید مدت زیادی منتظر باشیم ولی به نظرم(و مطمئنا به نظر همه) قراره واقعا ارزششو داشته باشه
avatar
فاتنا
.
28 مرداد 1402، 15:58
پاسخ
0
7
اینجور که گفتید جالب به نظر میرسه .خوبه هر سال کلی انیمه خوب داریم.
avatar
.
27 مرداد 1402، 23:47
پاسخ
0
16
مانهواش از بهترین ها بود بشدت منتظر انیمش هستم
avatar
mmd
.
27 مرداد 1402، 17:49
پاسخ
0
13
مانگارو خوندم و بهتون گل صد در صد میدم ک منتظر ی شاهکار باشید اگه استودیو سازنده مثل فصل ۳ به بعد توکیو غول نسازه
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402