معرفی 13 مراکز خرید و بازار در وان ترکیه برای ایرانیان

بهترین مراکز خرید وان ترکیه
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

آیا بهترین مراکز خرید وان ترکیه را می‌شناسید؟ اگر تصمیم دارید به شهر وان سفر کنید اما با بهترین مراکز خرید آن آشنایی ندارید، بهتر است همراه ما در مجله گردشگری پلازا باشید تا شما را به خوبی با این مراکز آشنا نماییم.

کشور ترکیه به عنوان یکی از همسایگان ایران گردشگران بسیاری را از کشور ما به خود جذب کرده‌است. شهر وان نیز یکی از شهرهای ترکیه است که با ایران هم مرز است و از نظر اقتصادی در دسته‌ شهرهای ارزان ترکیه قرار می‌گیرد. این شهر در میانه‌ کوه‌های صخره‌ای و مناظر سبز قرار گرفته‌است و به عنوان اولین پاسخ به سوال “کدام تور ترکیه بهتر است؟” می‌توان به سادگی شهر وان را اشاره کرد.

جاذبه‌های تاریخی، کلیساها، دریاچه وان و صنایع دستی نظیر طلا، نقره، جواهرات، فرش و گلیم از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این شهر محسوب می‌شوند. این ویژگی‌ها همراه با قیمت‌های مناسب محصولات منجر شده تا تعداد زیادی مسافر به وان سفر کنند و آن را به عنوان مقصدی برای خرید و تجربه سفری لذت‌بخش انتخاب کنند. بنابراین در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین مراکز خرید وان را به شما عزیزان معرفی کنیم.

فهرست مطالب

لیست بهترین مراکز خرید وان

همان‌طورکه پیش‌تر اشاره شد شهر وان به عنوان یک شهر مرزی در نزدیکی تبریز و در مرز ایران و ترکیه واقع شده‌است. این ویژگی باعث شده تا تعداد زیادی از افراد وان را به عنوان مقصدی جذاب برای سفر انتخاب کنند. هزینه‌های سفر به این شهر به دلیل نزدیکی به ایران بسیار کاهش می‌یابد. به علاوه، حضور مجموعه‌های اوت‌لت وان ترکیه موجب شده‌است که این شهر به یک گزینه برتر برای خرید تبدیل شود. در اکثر موارد قیمت‌های لباس در وان ترکیه به طور معمول کم‌تر از دیگر جاهاست و این امر به عنوان یکی از دلایل اصلی سفر افراد به این شهر می‌باشد.

در این قسمت قصد داریم بهترین مراکز خرید شهر وان را به شما معرفی کنیم تا در سفر خرید خود به این شهر با مشکلی مواجه نشوید. لذا با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در این زمینه با شما به اشتراک بگذاریم.

1. مرکز خرید ای.وی.ام وان (AVM VAN)

بهترین مراکز خرید وان ترکیه - avm

مرکز خرید AVM Van  در واقع مخفف “Alış Veriş Merkezi” است که به معنای “مرکز خرید و فروش” می‌باشد. اولین پیشنهاد ما در سفر به شهر وان و برای تهیه محصولات برندهای معروف در ترکیه این است که در اولین فرصت به این مرکز خرید مراجعه کنید. AVM Van یکی از بهترین مراکز خرید وان است که با استانداردهای بین‌المللی سازگاری دارد. این مرکز خرید در سال ۲۰۱۵ با ۵ طبقه و ۲ طبقه زیرزمین و با طراحی خاص خود افتتاح شد. بیش از ۹۰ برند مشهور جهان در این مرکز حضور دارند که احتمالاً تمامی نیازهای شما را برای خرید برآورده خواهند کرد. این مرکز خرید به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری خصوصی در شهر وان شناخته می‌شود و نقش مهمی در جذب گردشگران ایفا می‌کند. این مرکز خرید در سال افتتاح خود رکورد بیشترین تعداد بازدیدکنندگان را در میان مراکز خرید شهرهای آناتولی به نام خود ثبت کرد.

در نتیجه AVM Van به‌ عنوان یکی از بهترین مراکز خرید وان محسوب می‌شود. این مرکز خرید نه‌ تنها به فروش محصولات پوشاک می‌پردازد بلکه دارای یک سینما با ۷ سالن، بخش‌های بازی کودکان، رستوران‌ها و کافه‌ها، فروشگاه‌های کفش، فروشگاه محصولات فناوری و هایپرمارکت نیز می‌باشد. از این رو این مرکز خرید به‌ عنوان یک مرکز تفریحی نیز شناخته می‌شود. از جمله ویژگی‌های جذاب آن، برگزاری کمپین‌ها و نمایشگاه‌های ویژه در طول هفته و آخر هفته می‌باشد که به راحتی همه را به بازدید از این مکان ترغیب می‌کند.

البته ناگفته نماند این مرکز خرید دارای یک وب‌سایت رسمی نیز می‌باشد که تجربه‌ خرید شما را بهبود می‌بخشد؛ چرا که با استفاده از این وب‌سایت قبل از رفتن به مرکز خرید می‌توانید برندهای و مدل‌های موردنظرتان را جستجو کرده و انتخاب کنید. این مرکز خرید وب‌سایت خود را برای همین منظور آماده نموده‌است تا تجربه‌ خریدی لذت‌بخش و بدون معطلی به شما ارائه دهد.

در نهایت این مرکز خرید نیز مشابه بسیاری از مراکز خرید دیگر وان در بلوار جمهوری قرار دارد و به سهولت می‌توان به آن دسترسی داشت. همچنین با استفاده از نرم‌افزارهایی مانند Google Maps می‌توانید مسیر خود را نیز به راحتی پیدا کنید.

امکانات: سینما کسیموم، مسجد، سرویس بهداشتی مخصوص افراد کم توان جسمی، اتاق کودک، کالسکه کودک، صندلی چرخدار، تراس، پارکینگ، دستگاه های خودپرداز

  • آدرس: ترکیه، وان، بلوار جمهوری، محله سرحت، پلاک 147
  • وبسایت: vanavm.com.tr

2. آیدین پریهان ای.وی.ام (Aydin Perihan AVM)

برترین مراکز خرید وان ترکیه - آیدین

اگر به دنبال یک محیط آرام و دلپذیر برای خرید کردن هستید، بهتر است مرکز خرید آیدین پریهان را به عنوان مقصد خود انتخاب کنید. این پاساژ نیز امکانات جذابی مانند زمین بولینگ، گیم‌نت و سالن سینما دارد که می‌تواند تجربه خرید شما را در تمامی جوانب مختلف تکمیل نماید. حتماً در حین بازدید از این پاساژ به فروشگاه Star 2000 نیز سر بزنید؛ این فروشگاه با رنج قیمت مناسبی که دارد توانسته مشتریان بسیاری را به خود جذب کند.

امکانات: سرویس بهداشتی، زمین بازی کودکان، فودکورت، کافی‌شاپ، 4 سالن تئاتر و سینما،

  • آدرس: ترکیه، وان، جنب رستوران های بیر چوک و تامارا گریل

3. مرکز خرید تورکوآز وان (Turkuaz AVM)

تورکوآز - مرکز خرید وان

این مرکز خرید را نیز می‌توان به عنوان بهترین مرکز خرید در شهر وان ترکیه تلقی کرد. این مجموعه خرید در مرکز شهر واقع شده‎است و فروشندگان آن افراد بومی وان هستند که به زبان انگلیسی مسلط نیستند. از این فروشگاه می‌توانید محصولاتی نظیر اقلام کادویی و پوشاک خارجی ترکیه را خریداری کنید. همچنین جهت نوشیدن قهوه ترک اصیل و کمی استراحت می‌توانید به کافه کوچک داخل این فروشگاه سر بزنید و یا در سینمای آن فیلمی را تماشا نمایید.

رستوران موجود در این مرکز خرید به نام تورکوآز غذاهای باکیفیت و خوشمزه‌ای ارائه می‌کند. بنابراین توصیه می‌شود حتما غذاهای خوشمزه آن را امتحان کنید. این پاساژ فضایی خانوادگی و بسیار دلپذیری دارد و از جذابیت‌های دیگر آن می‌توان به زمین بولینگ و سالن سینما اشاره کرد. همچنین با داشتن بخش‌هایی برای بازی کودکان شما به راحتی می‌توانید فرزندان خود را در آنجا سرگرم کرده و با خیالی آسوده به خرید خود بپردازید.

امکانات: کافی‌شاپ، سینما، رستوران

  • آدرس: ترکیه، وان، ایپکیول، محله باحچیوان، خیابان کاظم کارابکیر

4. آتایوس سیلور (Atayos silver)

مرکز خرید آتایوس سیلور

اگر دنبال خرید زیورآلات، نقره‌جات و طلا هستید، ما به شما به مرکز خرید آتایوس سیلور را پیشنهاد می‌کنیم که به عنوان معتبرترین و بهترین مراکز خرید در زمینه زیورآلات و جواهرات در وان شناخته می‌شود. این فروشگاه انواع زیورآلات و جواهرات ترکیه‌ای و بین‌المللی را ارائه می‌دهد و حتی شما می‌توانید باقلواهای معروف ترکیه را نیز به عنوان سوغاتی برای عزیزان خود از این مرکز تهیه نمایید. موقعیت این پاساژ نیز نزدیک به مرکز شهر و در مکانی با دسترسی آسان قرار دارد.

امکانات: رستوران، کافی‌شاپ، سینما، پارکینگ

  • آدرس: ترکیه، وان، ایپکیول، محله باحچیوان، بلوار کاظم کارابکیر، پلاک C/12

5. فروشگاه برشکا (Bershka)

فروشگاه برشکا از بهترین مراکز خرید وان ترکیه

برند برشکا (Bershka) به عنوان یکی از نام‌آشنا‌ترین برندها برای علاقه‌مندان به خرید شناخته می‌شود. این برند به متعلق گروه اسپانیایی ایندیتکس (Inditex) است و به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید وان ترکیه شناخته می‌شود. در فروشگاه برشکا متنوع‌ترین برندهای معروف پوشاک مانند اوترکه (Uterqüe)، استرادیواریوس (Stradivarius)، اویشو (Oysho)، ماسیمو دوتی (Massimo Dutti)، پول اند بیر (Pull&Bear)، زارا هوم (Zara Home) و زارا (Zara) قرار دارند که برای شما انتخاب‌های جذابی را فراهم می‌کنند.

امکانات: سرویس بهداشتی، کافی‌شاپ، رستوران

  • آدرس: ترکیه، وان، ایپکیول، محله سرحات، بلوار جمهوریت، پلاک ۱۴۷

6. بازار روسی‌ها

بهترین بازارهای وان ترکیه

کشور ترکیه به عنوان همسایه‌ای از روسیه ارتباطات سیاسی و اقتصادی مثبتی با این کشور بزرگ دارد و این ارتباطات باعث شده تا بازار روسی‌ها (Russian bazaar) نیز ایجاد شود که در واقع به منظور تبادل فرهنگی بین دو کشور تشکیل شده‌است. این بازار شامل چند خیابان است که در آن محصولاتی نظیر پوشاک، صنایع‌دستی و کالاهای تولید روسیه به فروش می‌رسند. درنتیجه این اقدام منجر به افزایش تبادلات اقتصادی و فرهنگی بین دو کشور شده‌است.

  • آدرس: ترکیه، وان، محله والی محمود بی

7. بازار قدیمی، یکی از بهترین مراکز خرید وان برای آشنایی با فرهنگ ترکیه

بهترین بازارهای وان ترکیه - بازار قدیمی وان

بازارهای سنتی در هر شهر نه ‌تنها به اقتصاد محلی و بومی‌های آن شهر کمک می‌کنند بلکه برای گردشگران نیز جذابیت‌های خاصی دارند. این بازارها افراد را با رسومات، آیین‌ها و فرهنگ آن شهر به صورت نزدیک‌تری آشنا می‌کنند و تجربه‌ای ارزشمند از فرهنگ محلی را به آن‌ها ارائه می‌دهند. پس شما نیز می‌توانید در کنار خریدی ارزان قیمت در این بازارهای قدیمی کمی بیشتر با آداب و روسوم و بازارهای قدیمی ترکیه آشنا شوید.

  • آدرس: بازار قدیمی وان در دو خیابان “کاظم کارابکیر” و “جمهوریت” واقع شده‌است.

8. خیابان جمهوریت

خیابان جمهوریت ترکیه

شاپینگ‌مال‌ها به عنوان مراکز خرید مدرن نیز می‌توانند انتخابی مناسب برای شما باشند اما حتماً توصیه می‌شود که به مغازه‌های موجود در خیابان‌ها نیز سر بزنید. خیابان جمهوریت یکی از معروف‌ترین خیابان‌های وان است که گونه‌های متنوعی از کالاها از برندهای جهانی تا اجناس سنتی را با قیمت‌های مناسب در خود جای داده‌است. این خیابان این فرصت را به شما می‌دهد تا با تنوعی از اقلام خریدی دلپذیر در محیطی جذابی را داشته باشید.

  • آدرس: ترکیه، وان، خیابان جمهوریت

9. اروپای وان

بازار اروپا یکی از برجسته‌ترین مراکز خرید در شهر وان می‌باشد که در قلب مرکز این شهر واقع شده‌است. این بازار با تاریخچه قدیمی‌اش یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید در وان ترکیه است و به عنوان یکی از ارزان‌ترین مراکز خرید نیز در این منطقه شناخته می‌شود. این ویژگی به شما این امکان می‌دهد تا با هر بودجه‌ای محصولات موردنیاز خود را تهیه نمایید. همچنین لازم به ذکر است که این بازار علاوه بر خرید تکی به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید برای خرید عمده نیز شناخته می‌شود و  همین ویژگی نیز باعث شده‌است تا بازار اروپا گزینه‌ بسیار مناسبی برای تأمین نیازهای خرید گسترده‌تر شما باشد. پس اگر خودتان فروشنده هستید حتما به این مرکز خرید سر بزنید.

  • آدرس: واقع در مرکز شهر وان

10. بازار لیمون وان

لیمون وان یکی از بازارهای قدیمی و محبوب وان برای ایرانیان محسوب می‌شود؛ چراکه این بازار با طراوت تاریخی و زیبایی‌های فرهنگی خود مورد علاقه بسیاری از ایرانیان قرار گرفته‌است. قیمت کالاها در لیمون وان به‌طور کلی بسیار مناسب است و از نظر اقتصادی به صرفه‌است. علاوه بر این دسترسی به این بازار نیز بسیار آسان است و همین امر موجب می‌شود تا گردشگران و خریداران به راحتی به این مکان دسترسی پیدا نموده و از تمامی امکانات و محصولات آن استفاده نمایند.

  • آدرس: ترکیه، وان، محله والی محمود بی

11. مرکز خرید رانس (Ranss AVM)

مرکز خرید رانس نیز به عنوان یکی از بهترین مقاصد خرید در وان ترکیه شناخته می‌شود که مجموعه‌ای از لباس‌های متنوع با رنگ‌ها و جنس‌های متعدد، همچنین کفش‌ها و کیف‌های متنوع را در اختیار شما خریداران عزیز قرار می‌دهد. در نتیجه از این مرکز خرید می‌توانید محصولات مورد نیاز خود را به تنوع و تطابق با سلیقه‌ی خود انتخاب کنید.

یکی از جوانب مثبت این پاساژ خدمات مشتریان پیشرفته‌ای مانند امکان حمل کالا برای خریدهای حجیم است که به خریداران تسهیلات زیادی ارائه می‌دهد و به همین دلیل است که مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته و تجربه‌ خرید را بسیار راحت‌تر می‌کند.

امکانات: خدمات حمل کالا، کافی‌شاپ، رستوران، سرویس بهداشتی

  • آدرس: ترکیه، وان، ایپکیول، محله شریفیه، خیابان عرفان، باشتوق، پلاک b/17

12. مرکز خرید متروپولیتن وان (Van Metropolitan Mall)

مرکز خرید متروپولیتن نیز می‌تواند به عنوان یکی از برترین مراکز خرید وان در نظر گرفته می‌شود. این مرکز خرید در محله یوزباش اوغلو و در تقاطع خیابان جمهوریت و خیابان کاظم کارابکیر واقع شده‌است و همواره تلاش می‌کند تا رضایت مشتریان خود را جلب نماید و به همین دلیل در این مرکز خرید مجموعه‌ای گسترده از بیسکوئیت‌ها و شکلات‌های ترکی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را به عنوان هدیه‌هایی خوشمزه و جذاب برای عزیزانتان تهیه نمایید. همچنین در نظر داشته باشید که اگر سفرتان را جوری زمان‌بندی نمایید که در زمان تخقیقاتی که این مرکز خرید برای هر مناسبت مشخص می‌کند، به این مرکز خرید مراجعه نمایید، می توانید نهایت استفاده را برای خریدی ارزان قیمت و مقرون به صرفه از این مجموعه داشته باشید. بنابراین این اقدام نه تنها به شما امکان خرید با قیمت کم‌تر را می‌دهد بلکه تجربه‌ای مثبت و مقرون به صرفه را در اختیار شما می‌گذارد تا تمامی نیازهای خود را در خرید برطرف نمایید.

امکانات: رستوران، کافی‌شاپ، سرویس بهداشتی

  • آدرس: ترکیه، وان، ایپکیول، محله باحچیوان، کوچه یوزباش اوغلو، پایین مرکز تجاری آی، پلاک یک

13. مرکز خرید پارک (Park AVM)

این مرکز خرید نیز یکی از برترین مقاصد خرید در وان ترکیه به حساب می‌آید که در محله شریفیه، بلوار جمهوریت شهر وان واقع شده‌است. این پاساژ تازه ‌تاسیس شما را به تجربه خرید متفاوتی در محیطی مدرن دعوت می‌کند. همچنین حضور چندین رستوران و کافه در این مرکز خرید امکان تجربه‌ دلپذیری از غذاها و نوشیدنی‌ها را نیز برای شما فراهم می‌کند. یکی دیگر از نکات جالب این مرکز وجود یک شعبه از زنجیره فروشگاه‌های سیمیت سرا است که می‌تواند گزینه‌ مناسبی برای خرید انواع محصولات با کیفیت باشد. درنتیجه این مرکز خرید با تاکید بر محیطی دلنشین و امکانات متنوع به تجربه‌ای لذت‌بخش از خرید در وان ترکیه دعوت می‌کند.

امکانات: کافی‌شاپ، رستوران، سرویس بهداشتی

  • آدرس: ترکیه، وان، خیابان جمهوریت، محله شریفیه

بهترین فصل و زمان خرید در وان

بهترین فصل و زمان خرید در وان

یکی از معروف‌ترین شهرهای شرقی کشور ترکیه شهر وان است که مراکز خرید بسیاری را در خود جای داده است که در طول سال حراج‌های زیادی در مراکز خرید این شهر صورت می‌گیرد که بیشتر آنها در مناسبت‌ها و فصل‌های خاصی اتفاق می‌افتد و همین مسئله باعث شده تا هر ساله گردشگران زیادی به وان برای خرید کردن سفر کنند. اگر شما هم تصمیم دارید برای خرید به وان سفر کنید اما نمی‌دانید که بهترین فصل حراج و خرید در وان چه زمان می‌باشد در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین فصل و زمان خرید در شهر وان ترکیه به دسته بندی‌های مختلف تقسیم بندی می شود. اول حراج‌های فصلی و دوم حراج‌های مناسبتی که در ادامه بیشتر آنها را برایتان توضیح داده‌ایم.

پایان فصل تابستان یا اوایل فصل پاییز یکی از زمان‌های مناسب برای خرید در شهر وان است چرا که این تایم از سال حراج‌های فصلی آغاز می‌شوند و شمامیتوانید لباس‌های تابستانی را با قیمت‌های مناسب‌تری خریداری کنید.

علاوه بر آن در روزهای پایانی سال و در دی ماه که به کریسمس نزدیک می‌شویم نیز زمان مناسبی برای خرید از بهترین مراکز خرید و بازارهای شهر وان ترکیه است زیرا که مراکز خرید وان تخفیف‌های ویژه‌ای را برای محصولات خود در نظر گرفته‌اند.

به غیر از حراج‌های فصلی، در زمان حراج‌های مناسبتی موقعیت خوبی است که بتوانید هر کالایی که می‌خواهید را با قیمت مناسب خریداری کنید. برخی از مناسبت‌های خاص که حراج‌های خوبی در وان ترکیه برگزار می‌شوند عبارت است از: بلک فرایدی، روزهای نزدیک به کریسمس و سال نو، روزهای نزدیک به عید نوروز و جشن عید فطر.

چرا خرید از وان به صرفه است؟

شهر وان، با وجود مراکز خرید متنوع و متعددی که در دل خود جای داده و در بیشتر ایام سال حراجی‌های چشمگیری را برپا می‌کند یکی از بهترین مقاصد خرید برای ایرانیان است زیرا که با سفر به این شهر ایرانیان می‌توانند خریدی مقرون به صرفه را تجربه کنند و برندهای معروفی را تهیه کنند که قیمت های کمتری نسبت به ایران دارد.

مراکز خرید متنوعی که در شهر وان وجود دارد با ویژگی‌های منحصر به فرد خود ارزش بازدید و خرید را دارد زیرا که اکثر برندهای شهرهای بزرگ در بهترین مراکز خرید شهر وان شعبه داشته و شما می‌توانید با هزینه‌ای کمتر از شهرهای بزرگ اجناسی که می‌خواهید را در آنجا تهیه کنید.

فقط باید به چند نکته مهم در زمان خرید از شهر وان توجه داشته باشید. اول از همه اینکه مراقب حجم خریدهایی که انجام می‌دهید باشید تا در زمان برگشت در گمرک برایتان مشکلی به وجود نیاید. دوم اینکه، اگر تصمیم به خرید عمده دارید حتما از پاسپورت افراد مطمئن استفاده کنید که تا مدت‌ها قصد سفر دوباره را نخواهد داشت.

توجه داشته باشید که همه پولتان را به لیر تبدیل نکنید، زیرا در صورت نیاز می توانید از صرافی‌ های شهر استفاده کنید.

سوالات متداول درباره بهترین مراکز خرید وان

• بهترین مراکز خرید وان کدام یک هستند؟

مراکز خرید Van AVM (Alışveriş Merkezi)، Atayas Silver، Ran Shopping Center، بازار اروپا (Europe Bazaar)، بازار روسی (Russian Bazaar)، بازار لیمون (Limon Bazaar)، متروپولیتن (Metropolitan Shopping Center) را می‌توان جزو بهترین‌ها دانست.

• ارزان‌ترین مراکز خرید وان کدام یک هستند؟

بازار اروپا (Europe Bazaar)، بازار روسی (Russian Bazaar)، بازار لیمون (Limon Bazaar)را می‌توان جزو ارزان‌ترین‌ها دانست.

• بهترین زمان برای سفر به وان کدام فصل است؟

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم در فصول پاییز و بهار به این شهر سفر کنید که در کنار خریدی دلپذیر، اقامتی راحت نیز در این شهر مرزی داشته باشید و از زیبایی‌های آن نیز استفاده نمایید تا خاطره‌ای خوش را برای خود و همسفرانتان رقم بزنید.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
ارزانترین شهر های ترکیه برای سفر کدامند؟
محمد غیاثیان20 شهریور 1402 13:00
thumbnail
معرفی 5 شهر معروف ترکیه برای خرید ایرانیان
fereshteh beheshti10 شهریور 1402 13:00

جمع‌بندی

درنهایت دانستیم که شهر وان به عنوان یکی از شهرهای پرآوازه ترکیه، با تنوع پاساژ‌ها و فروشگاه‌های مختلف، انواع امکانات خرید را به شهروندان و بازدیدکنندگان خود ارائه می‌دهد. این شهر با داشتن بازارهای سنتی رنگارنگ و پاساژ‌های مدرن و پویا تجربه‌ خریدی منحصر به فرد را برای گردشگران خود فراهم می‌کند. از بازارهای سنتی با سوغاتی‌های متنوع و جذاب گرفته تا پاساژ‌های مدرن با محصولات برند و لوکس، همه در شهر وان در دسترس علاقه‌مندان به خرید قرار دارند. در نهایت ما تلاش نمودیم در این مقاله کامل‌ترین لیست بهترین مراکز خرید وان را به شما عزیزان معرفی نماییم.

لباس‌های برند، قلیان‌های زیبا، قهوه‌جوش‌های خاص، قوری‌ها و ظروف مسی با طراحی‌های جذاب، برنجی‌های جذاب، زیورآلات دلنشین، فرش‌ها و قالی‌های ترک شناخته‌شده و شیرینی‌های ترکی در تمامی طعم‌های متفاوت همه و همه در این پاساژ‌ها و فروشگاه‌ها به فروش می‌رسند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم حتما سفر به این شهر جذاب را از دست ندهید و این امکانات گوناگون آن را تجربه کنید. البته توجه داشته باشید که بهترین زمان برای سفر به وان ترکیه فصل بهار و پاییز است که آب و هوا بهترین شرایط را برای گشت و گذار و خرید فراهم می‌کند.

حال شما به ما بگویید آیا مرکز خرید جذاب دیگری در این شهر وجود دارد که ما به آن اشاره نکرده باشیم؟! خوشحال می‌شویم تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402