معرفی انیمه سینمایی قلعه ای تنها در آینه؛ داستان، شخصیت‌ها و نمرات

بررسی انیمه سینمایی Kagami no Kojou
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

انیمه قلعه ای تنها در آینه تجربه‌ای متفاوت از یک انیمه درام و معمایی را در اختیار شما قرار می‌دهد. با پلازا در معرفی انیمه Lonely Castle in the Mirror همراه باشید.

سال 2021 میزبان انیمه‌های سینمایی بسیار زیبایی بوده که انیمه قلعه ای تنها در آینه یکی از آن‌ها است. این انیمه بسیار زیبا داستانی پیچیده دارد و در کنار آن معضلات نوجوانان را نیز نشان می‌دهد. در این مقاله قصد داریم خلاصه داستان، شخصیت‌ها و نمرات آن را به شما معرفی کنیم. امید داریم تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

فهرست مطالب

نقد انیمه Lonely Castle in the Mirror

انیمه قلعه ای تنها در آینه بر اساس ناولی با همین نام نوشته میزوکی تسوجیمورا (Mizuki Tsujimura) ساخته شد. این ناول در سال 2017 منتشر شد و در سال 2019 نیز نسخه مانگا آن نیز به فروش رسید.

زمان پخش انیمه قلعه ای تنها در آینه 23 دسامبر 2022 (2 دی 1401) برمی‌گردد. کارگردان این انیمه زیبا کیچی هارا (Keiichi Hara) و استودیو سازنده آن نیز A-1 Pictures است. ژانر انیمه قلعه ای تنها در آینه معمایی، درام و ماوراطبیعی است. انیمه Kagami no Kojou، 116 دقیقه به طول می‌انجامد.

موضوع محوری این انیمه درباره قلدری‌ها و آزارهایی است که دانش‌آموزان در مدرسه تحمل می‌کنند. درواقع، به این می‌پردازد که قلدری‌های مدرسه چگونه می‌تواند زندگی یک انسان را به کلی عوض کند. به همین دلیل، افرادی باید وجود داشته باشند که به کودکانی که از سوی هم‌سن و سال‌هایشان مورد ظلم قرار می‌گیرند، کمک کنند.

این انیمه توانسته به خوبی مشکلاتی که نوجوانان ممکن است با آن مواجه باشند را نشان دهد. علاوه بر این، با رازها و چالش‌هایی که در آن نهفته است، مخاطب را درگیر کرده و غافل‌گیر می‌کند. همچنین رابطه‌ای که شخصیت‌ها با هم دارند و تصمیماتی که در طول انیمه می‌گیرند، بسیار ملموس است. به طوری که هر کس ممکن است در طول زندگیش با آن‌ها روبرو شود.

داستان انیمه قلعه ای تنها در آینه

داستان انیمه قلعه ای تنها در آینه

داستان این انیمه با دختری به نام کوکورو (Kokoro) آغاز می‌شود. او دختری گوشه‌گیر و تنها است که به مدرسه نمی‌رود. او در مدرسه مدام مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد، به طوری که جو مدرسه برایش غیرقابل تحمل شده است. او برای حل این مشکل سعی کرد به جای رفتن به مدرسه، نزد روانشناسی به نام کیتاجیما (Kitajima) می‌رود.

یک روز، بدون هیچ دلیلی آینه اتاق او نورانی می‌شود. کوکورو از آینه رد می‌شود و می‌بیند در آن سوی آینه یک قلعه بزرگ و زیبا وجود دارد. دختربچه‌ای با ماسک گرگ پیش روی او ظاهر می‌شود و به زور او را به درون قلعه می‌کشاند، جایی که 6 نفر دیگر منتظر او هستند؛ 2 دختر و 4 پسر.

دختری که ماسک گرگ روی صورت داشت، برای آن‌ها توضیح می‌دهد که در این قلعه یک کلید وجود دارد. هر کدام از آن‌ها زودتر بتواند کلید را پیدا کند، یک آرزویش برآورده می‌شود. اما قوانینی نیز در این بین وجود دارد.

آن‌ها تنها از ساعت 9 صبح تا 5 عصر به وقت ژاپن، اجازه دارند از آینه رد شده و وارد قلعه شوند. هر کسی که بعد از ساعت 5 از قلعه خارج نشود توسط گرگ خورده خواهد شد. همچنین اگر یکی از آن‌ها قانون را بشکند، هر هفت نفر مجازات می‌شوند. بعد از این که یکی از آن‌ها کلید را پیدا کرد، دو راه پیش رویش وجود دارد؛ اول این که آرزوی خود را برآورده کند، اما با این کار تمام خاطرات قلعه و اوقاتی که با هم در قلعه گذراندند پاک خواهد شد. دوم، می‌توانند از آرزوی خود صرفه نظر کرده و خاطرات را در ذهن خود نگه دارند.

هر کدام از این 7 نفر، مشکلات و چالش‌های خود را دارد. هر کدام مصمم هستند که کلید را پیدا کرده و آرزوی خود را برآورده کنند. در این بین، رازهای بسیاری درباره زندگی هر کدام برملا می‌شود. همچنین مشخص می‌شود که این 7 نفر چندان هم به هم بی ربط نیستند. دانلود انیمه Lonely Castle in the Mirror می‌تواند شما را با این چند نفر همراه کند و درد و رنج هر یک را به شما نشان دهد. این انیمه را از دست ندهید!

شخصیت های انیمه قلعه ای تنها در آینه

کاراکترهای انیمه سینمایی Kagami no Kojou اکثرا نوجوانانی هستند که خاطرات تلخی را با خود حمل می‌کنند. آن‌ها در تلاشند تا بتوانند کلید را پیدا کرده و خود را از رنج رها کنند:

کوکورو (Kokoro)

شخصیت های انیمه قلعه ای تنها در آینه

شخصیت اصلی انیمه Lonely Castle in the Mirror است. او دختری تنها و گوشه‌گیر بوده که مدام از سوی دختری دیگر مورد آزار قرار می‌گیرد. کوکورو در ابتدا تمایلی به رفتن به قلعه و پیدا کردن کلید ندارد. اما بعدها تصمیم می‌گیرد کلید را پیدا کند و آن دختر را از زندگی خود حذف کند.

کوکورو با بچه‌ها در قلعه‌ به زودی دوست می‌شود. از آن‌جایی که هر کدام از بچه‌ها با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند، می‌توانند به خوبی او را درک کنند. او در دنیای واقعی تنها یک دوست دارد، اما قلدرها اجازه نمی‌دهند آن دو با هم باشند.

ویس اکتور این شخصیت، یک دوبلور بسیار جوان 16 ساله به نام آمی توما (Ami Touma) است. با این حال، به خوبی توانسته صدای خود را با شخصیت هماهنگ کرده و احساسات را منتقل کند.

آکی (Aki)

کاراکترهای انیمه سینمایی Kagami no Kojou

یکی از 7 نفری است که به قلعه احضار می‌شود. او از سایر بچه‌ها بزرگ‌تر است و کمی عاقلانه‌تر رفتار می‌کند. آکی عاشق چای توت فرنگی است. معمولا از خانه برای دوستانش در قلعه چای توت فرنگی می‌آورد.

ریون (Rion)

در بین 7 نوجوان، ریون تنها کسی است که به مدرسه می‌رود. او در هاوایی و در یک مدرسه شبانه‌روزی تحصیل می‌کند. ریون یک پسر بشاش بوده و عاشق فوتبال است.

ویس اکتور ریون، تاکومی کیتامورا (Takumi Kitamura) است. کیتامورا خواننده، بازیگر و مدل ژاپنی است که 26 سال سن دارد. او در انیمه انتقام جویان توکیو به جای شخصیت تاکه‌میچی هاناگاکی (Takemichi Hanagaki) صحبت کرده است.

سوبارو (Subaru)

سوبارو نیز همانند سایر بچه‌ها تمایلی به رفتن به مدرسه ندارد. در ابتدا او را به موهای مشکی می‌بینیم. اما بعد از تعطیلات تابستانی، موهایش را زرد می‌کند. به همین دلیل، مجبور است موهایش را بپوشاند. قبل از آمدن به قلعه، تنها همدم او، یک واکمن و هدفون بود. او با گوش دادن به موسیقی، می‌توانست خود را از زندگی واقعی تلخش دور کند.

سوبارو، عاشق کامپیوتر است و قصد دارد در آینده یک سازنده بازی‌های رایانه‌ای شود. به همین دلیل، می‌خواهد به کالج می‌رود.

فوکا (Fūka)

فوکا دختر عینکی و کم حرف انیمه قلعه ای تنها در آینه است. او عاشق پیانو است. به طوری که اتاقش در قلعه یک پیانو وجود دارد. او هرازچندگاهی برای بچه‌ها پیانو می‌نوازد.

ماسامونه (Masamune)

ماسامونه پسری عینکی بوده که عاشق بازی‌های کامپیوتری است. او بسیار باهوش است و معمولا نظریه‌هایی که می‌دهد درست از آب درمی‌آیند. ویس اکتور ماسامونه، مینامی تاکایاما (Minami Takayama) است. تاکایاما در انیمه کاراگاه کونان به جای شخصیت کونان صحبت کرده است.

اوره‌شینو (Ureshino)

پسر تپل، بامزه و شکمویی است که معمولا همراه خود بیسکوییت و شیرینی‌های مادرش را می‌آورد. او هر بار عاشق یکی از دخترهای قلعه می‌شود، اما هر بار او را رد می‌کنند. با این حال، همه او را دوست دارند و با او مهربان هستند.

یوکی کاجی (Yuki Kaji) دوست داشتنی، صداپیشگی این شخصیت را برعهده دارد. یوکی را اکثر ما اوتاکوها می‌شناسیم. او ویس اکتور ارن یگر (Eren Jeager) از انیمه اتک آن تایتانز است.

امتیازات انیمه Lonely Castle in the Mirror

امتیازات انیمه Lonely Castle in the Mirror

انیمه Lonely Castle in the Mirror با استقبال خوبی از سوی مخاطبین مواجه شده است. این انیمه در سایت‌های بسیاری نیز امتیازات خوبی را به دست آورده است. انیمه سینمایی Kagami no Kojou در سایت IMDb نمره 7 و در سایت MyAnimeList نیز نمره 7.54 از 10 نمره را از آن خود کرده است.

کلام آخر

از این که در معرفی انیمه سینمایی قلعه ای تنها در آینه با پلازا همراه بودید، نهایت سپاس را از شما داریم. این انیمه رازآلود و معمایی را همراه دوستانتان تماشا کنید و لحظات فوق العاده‌ای را در کنار هم بسازید. بهترین انیمه سینمایی که تاکنون دیده‌اید چیست؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
hajar hejri
.
01 مهر 1402، 23:30
پاسخ
0
1
ترغیب شدم حتما ببینمش متشکرم
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402