معرفی بهترین بازی های پیکسلی اندروید و کامپیوتر

بهترین بازی های پیکسلی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

پیدایش بازی های گرافیکی امروزی را میتوان مدیون محصولات پیکسلی و بی کیفیت گذشته دانست. از دید گیمرها، محصولاتی که در قدیم منتشر میشدند جزو بهترین بازی های پیکسلی و تاریخ بشمار میرفتند. این موضوع بسته به تاریخ هرزمان میتواند متفاوت به نظر بیاید.

در این مقاله از سایت پلازا تصمیم داریم شمارا با لیستی هیجان انگیز از جدیدترین بازی های پیکسلی اندروید و کامپیوتر آشنا کنیم. عملا حضور بازی های پیکسلی قدیمی‌ سبب خواهد شد تا شاهد حضور بازی های جدیدی در این زمینه باشیم که این موضوع میتواند روی تقویت لیست ، مفید واقع شود. لازم به ذکر است بدانید که برخی از محصولات نامبرده در لیست بهترین بازی های کامپیوتری جهان حضور داشته اند که پیشنهاد می شود تا انتهای لیست با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

بهترین بازی های پیکسلی اندروید

همانطور گفته شد در لیست جدیدترین بازی های پیکسلی به محصولات اندروید و کامپیوتر اشاره شده است. برای آشنایی بهتر شما با این موضوع آنها را در دسته بندی های مختلف مورد بررسی قرار خواهیم داد تا بتوانید به شکل بهتری با بازی های پیکسلی قدیمی‌ و جدید آشنا شوید. در ادامه با تعدادی از بازی های برتر پیکسلی برای گوشی های هوشمند آشنا میشوید:

1. Castlevania: Symphony of the Night؛ بهترین بازی پیکسلی برای اندروید

Castlevania: Symphony of the Night بهترین بازی پیکسلی برای اندروید

ماهیت و اساس ساخت بازی با تکیه بر پیکسل انجام میگرفت که بسیاری از محصولات قدیمی در ژانرهای اکشن حضور داشته اند. اولین بازی لیست نیز با وفاداری به سبک قدیمی‌ عرضه شده که بدنیست بدانید امروزه توانسته امتیاز بالایی را از دید گیمرهای جهانی کسب کند. داستان در سیاه چاله های خطرناکی جریان داشته که با حضور در آنها باید به دنبال شکست دادن دشمنانی باشید که برای نابودی شما برنامه های بسیاری چیده اند. طراحی باکیفیت و گیم پلی روان عامل خوبی برای سرگرمی در دراز مدت بوده است.

  • دانلود بازی Castlevania: Symphony of the Night برای: اندروید

2. Dead Cells؛ بهترین بازی های پیکسلی گوشی آیفون

Dead Cells بهترین بازی های پیکسلی گوشی آیفون

در دنیای کنونی محبوبیت به سادگی به دست نمی آید که خوشبختانه بازی نابودگر سلولی با در اختیار داشتن یک گیم پلی جنگی و هیجان انگیز توانسته میزبان گیمرهای بسیاری از سراسر جهان باشد. در طول سال های مختلف ، این محصول توانسته بیش از 500 هزاربار دانلود شود که امار خوبی در لیست بازی های پیکسلی بوده است. استفاده از اکشن های تصویری به شما این قابلیت را میدهد تا بتوانید در سیاه چاله های بسیاری که گرفتار آنها شده اید شاهد صحنه های خیره کننده ای باشید. وجود قدرت های متنوع نیز میتواند عامل خوبی برای عبور از دشمنان باشد که استودیو توسعه دهنده برای ایجاد تعادل در گیم پلی، در این زمینه از سیستم خوبی استفاده نموده که بی شک سبب سرگرمی شما خواهد شد. این محصول اثری ایده آل در سبک بازی های پیکسلی iOS بوده است.

3. Octopath Traveler: Champions of the Continent؛ بهترین بازی پیکسلی جنگی

Octopath Traveler: Champions of the Continent بهترین بازی پیکسلی جنگی

بازی Octopath Traveler: Champions of the Continent یک محصول ماندگار در صنعت بازی‌ های پیکسلی برای اندروید بوده که اگر بخواهیم به اصلی ترین مزایای آن اشاره ای داشته باشیم باید بدانید که این محصول توانسته نقش آفرینی های مبتنی بر تاکتیک بسیاری را به ارمغان بیاورد که بسیاری از آنها به صورت نوآورانه طراحی شده اند. استفاده از یک موتور گرافیکی قدرتمند در ساخت بازی نیز سبب شده تا شاهد کیفیت مناسبی در طول بازی باشیم و همین امر عامل خوبی بر تقویت گیم پلی بوده است. لازم به ذکر است بدانید که بازی در گوگل پلی بیش از 1 میلیون بار دانلود شده و توانسته امتیاز عالی 4.6 را کسب کند که پیشنهاد ما به شما از دست ندادن آن است. در ادامه مقاله باما همراه باشید که قصد بررسی بازی های پیکسلی برای کامپیوتر را خواهیم داشت.

  • دانلود بازی Octopath Traveler: Champions of the Continent برای:اندروید

بهترین بازی های پیکسلی کامپیوتر

با پایان معرفی بازی برترین دانلود بازی پیکسلی دو بعدی اندروید به سراغ معرفی بازی های کامپیوتری خواهیم رفت که پیشنهاد می شود با ما همراه باشید. بازی های زیر براساس ساختارهای متفاوتی شکل گرفته اند که همین موضوع سبب خواهد شد تا با یکسری موارد متفاوت نسبت به دیگر گزینه ها مواجه باشید که این موضوع تنوع پذیری بالای این سبک از بازی های کامپیوتری را بازگو میکند.

1. Backbone؛ لیست بازی‌ های پیکسلی قدیمی

Backbone لیست بازی های پیکسلی قدیمی

داستان این بازی در مورد کاراگاهی بوده که تصمیم دارد یکسری پرونده های مشکوک و ماجراجویی را دنبال و حل و فصل نماید. در دنیای این بازی شاهد صحنه های خیره کننده بسیاری خواهید بود که این موضوع روی گیم پلی بازی تاثیر خوبی داشته است. رویارویی با شخصیت های متنوع که در قالب حیوانات پیاده سازی شده اند به شما این امکان را میدهد تا بسته به دانش خود بتوانید از صحبت های آنان اطلاعاتی را بدست آورید. بدنیست بدانید که این بازی با موتورهای بازی مدرن و صفحه نمایش های با تراکم بالا توسعه داده شده است که روند توسعه آن به نحوی انجام گرفته که انگار بازی برای 30 سال پیش بوده است.

2. Noita ؛ بهترین بازی‌ های پیکسلی

Noita بهترین بازی های پیکسلی

بازی نویتا اثری دیگر از سری بازی‌ های پیکسلی بوده که بدنیست بدانید این محصول علاوه بر پلتفرمینگ عالی خود میتواند صحنه های بصری زیبایی را در معرض دید قرار دهد که تمامی بخش های بازی توسط استودیو نولا گیمز انجام گرفته است. استفاده از یک مکانیک نوین در ساخت بازی سبب شده تا شاهد فشرده سازی پیکسلی های نمایشی باشید که این موضوع روی کیفیت بهتر بازی نقش مهمی داشته است.

در بخش گیم پلی همانطور که شرکت سازنده گفته شاهد مشکلات فنی بسیاری خواهید بود زیرا عبور از مراحل بازی آنگونه که دیده شده آسان نبوده است. داستان بازی در مورد مبارزات شما با موجودات اساطیری فنلاند بوده است که در این زمینه یکسری مهارت های اولیه برایتان درنظر گرفته شده است. با تقویت مهارت ها میتوانید روند نابودسازی دشمنان را با سرعت بالاتری در پیش بگیرید که جهت دانلود بازی کافیست یک سرچ ساده در گوگل داشته باشید. شما عزیزان در ادامه میتوانید نظر خود را باما به اشتراک بگذارید.

سخن پایانی

بررسی بهترین بازی های پیکسلی به اتمام رسید و همانطور که شاهد بودید برای شروع به جدیدترین بازی‌ های پیکسلی اشاره شد که از دید گیمرها جزو بهترین ها بوده اند. اگر احساس میکنید که جای بازی‌‌ های پیکسلی در این لیست به وفور دیده میشود میتوانید گزینه های پیشنهادی خود را برایمان ارسال کنید تا در لیست قرار گیرد.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402