آموزش جامع خرید اکانت ahrefs از ایران و پرداخت ریالی

خرید اکانت hrefs
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

برای رتبه گرفتن در موتورهای جستجو علاوه بر رعایت اصول سئو بایستی از ابزارهای کارآمد سئو به خوبی استفاده شود. یکی از بهترین و معتبرترین ابزارها برای بهینه سازی سایت (SEO) سایت Ahrefs است. اما یکی از چالش‌های اصلی در مورد این ابزار ساخت و خرید اکانت Ahrefs برای کاربران ایرانی است. سوالی که ذهن کاربران و سئوکارهای ایرانی را به خود درگیر می‌کند این است که چگونه می‌توانم اکانت Ahred را با وجود تحریم‌ها علیه ایران خریداری کنم؟

آیا می‌توان با خرید اکانت از تمامی امکانات این ابزار بهره‌مند شد؟ برای رسیدن به پاسخ هر یک از این سوالات و در نهایت خرید اکانت ahrefs در کمترین زمان لازم است تا مقاله‌ای با اطلاعات کامل را مطالعه کنید. در این مقاله در مورد روش خرید اکانت Ahrefs و چگونگی کار با آن به توضیحات کامل و جامعی می‌پردازیم.

آموزش خرید اکانت hrefs
شرایط خرید اکانت hrefs در ایران با محدودیت هایی مواجه است، اما سایت های معتبر خدمات ارزی داخلی می توانند صفر تا صد ساخت اکانت پریمیوم این ابزار را انجام دهند.

نحوه خرید اکانت ahrefs  

به علت وجود تحریم‌های بسیار زیاد علیه ایران، در حال حاضر کاربران ایرانی به صورت مستقیم نمی‌توانند از ابزارهای مختلف سئو مانند ahrefs استفاده کنند. از طرفی به دلیل وجود تفاوت قیمتی بسیار بالا بین دلار و ریال ایران، بسیاری از ایرانی‌ها توان پرداخت هزینه دلاری بابت خرید اکانت ahrefs را ندارند. در مقابل سایت‌های واسطی هستند که خدمات مربوط به ساخت و خرید اکانت این ابزار را با قیمت ریالی و بسیار پایین‌تر از قیمت اصلی انجام می‌دهند.

علاوه بر موارد فوق در سایت‌های خدماتی مربوطه فرایند ساخت و خرید اکانت اچرفز به صورت اشتراک‌های ماهانه و سالانه است که می‌توانید به صورت دلخواه یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

ابزار Ahrefs چیست؟

یکی از بهترین ابزارهایی که در فرایند استراتژیک لینک سازی خارجی می‌تواند به سئو کارها کمک زیادی کند ابزار ahrefs است. اچرفز یک سایت قدرتمندی هست که بخش‌های مختلفی دارد. با استفاده از این ابزار شما می‌توانید کارهایی چون تحقیق کلمات کلیدی به شکلی دقیق با نتایج واقعی، بررسی رتبه و آنالیز رقبا را انجام

کاربرد و ویژگی‌های ابزار Ahrefs

ابزار ارچفز غالبا برای تجزیه و تحلیل پروفایل لینک‌های سایت و تحقیق کلمات کلیدی استفاده می‌شود. قابلیت ویژه‌ای که این ابزار دارد این است که با استفاده از آن می‌توانید علاوه بر تحقیق کلمات کلیدی در گوگل فرایند ریسرچ کلمات کلیدی مربوط به یوتیوب و آمازون را انجام دهید. در ادامه برخی از مهم‌ترین کاربردها و قابلیت‌های سایت اچرفز را معرفی می‌کنیم. در واقع هر یک از قابلیت‌ها و بخش‌های موجود در این سایت یک ابزار قدرتمند سئو به شمار می‌رود.

تحلیل و آنالیز رقبا (Competitive Analysis)

در بخش تحلیل  و آنالیز رقبا این سایت شما می‌توانید کلیه کلیدواژه‌هایی که رقبایتان از آن‌ها استفاده کرده یا نکرده‌اند را مشاهده کنید. در قسمت top pages ترافیک ارگانیک سایت و بخش content gap نیز کلیدواژه‌های رقبا بررسی می‌شود. به بیانی ساده‌تر شما در این بخش می‌توانید آن دسته از کلماتی رقبای شما از آن‌ها بیشتر استفاده کرده‌اند را مشاهده کنید.

جستجوی کلمات کلیدی (Keyword Research)

در این بخش شما می‌توانید میزان سختی، کلیک و ایمپرشن هر کلمه کلیدی را بررسی کنید. با استفاده از این قابلیت ابزار اچرفز می‌توانید به شکلی دقیق‌تر استراتژی استفاده از کلمات کلیدی اصلی و فرعی را بچینید.

بک لینک‌های جدید سایت و بک لینک‌های از دست رفته

در این دو بخش شما می‌توانید روی لینک‌های خارجی خود نظارت کامل را داشته باشید. برای نمونه در بخش بک لینک های جدید (New Backlinks) می‌توانید آن دسته از بک لینک‌هایی که اخیرا از سایت‌های خارجی دریافت کرده‌اید را مشاهده کنید. در بخش Lost Backlinks هم می‌توانید لیستی از سایت‌هایی که به شما دیگر مثل سابق بک لینک ارسال نمی‌کنند را مشاهده کنید.

بررسی محتوا (Content Research)

پس از خرید اکانت ahrefs می‌توانید از بخش بررسی محتوا استفاده کنید. با استفاده از این ابزار می‌توان در مورد محتوای متناسب با کلمه کلیدی مورد نظر اطلاعات مناسبی دریافت کرد. به بیانی واضح‌تر، شما با بهره‌گیری از این ابزار اچرفز می‌توانید میزان علاقه کاربران به محتواهای خود را بررسی کنید.

بررسی رتبه‌ سایت‌ (Rank Tracking)

از جمله مهم‌ترین بخش‌های سایت اچرفز، بخش بررسی رتبه است. با استفاده از این قابلیت ابزار اچرفز می‌توانید از موقعیت و رتبه سایت خود در کلمات مختلف آگاه شوید. بخش Rank Tracking بعد از دریافت گزارش کامل مبنی بر رتبه سایت شما، ایمیلی را با عنوان موقعیت سایت به شما ارسال می‌کند.

زنگ هشدار (Alerts)

با استفاده از این بخش می‌توان از مواردی که نیاز به بررسی سریع دارند مطلع شد. برای مثال زمانی که بک لینک‌های سایت شما تغییر کند، زنگ هشداری مبنی بر ارسال این پیام به شما ارسال می‌شود. حتی در مواقعی که سایت رقیب لینک خارجی جدیدی دریافت کند باز هم این بخش پیغامی را به شما ارسال می‌کند.

ابزار Ahrefs برای چه افرادی مناسب است؟

این ابزار برای کلیه افرادی که در زمینه سئو و دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارند یک ابزار بسیار ضروری است. با خرید اکانت ahrefs سئوکارها و وب مسترها بهتر و سریع‌تر می‌توانند کلیه فرایندهای مربوط به لینک سازی خارجی یا همان سئو خارجی را انجام دهند.

البته با خرید اکانت اچرفز دسترسی شما به عنوان کاربر به تمامی بخش‌ها و قابلیت‌های این ابزار فعال می‌شود. حتی اگر سازنده سایتی هستید و دوست دارید از اطلاعات سئویی آن آگاه باشید کافی است تا اکانت پولی این ابزار را خریداری کنید.

ابزار hrefs بهترین و کامل ترین ابزار برای سئوکارها و وب مستر ها
با استفاده از ابزار کامل hrefs سئوکارها و وب مستر ها می توانند به شکلی دقیق استراتژی کلمات کلیدی و همچنین بک لینک های دریافتی را آنالیز کنند.

مزایای خرید اکانت Ahrefs

اچرفز ابزار قدرتمندی هست که استفاده از آن به خصوص نسخه پولی آن مزیت‌های بسیاری دارد. برای تحلیل بک لینک‌های هر سایتی باید اطلاعات کامل و قابلیت‌های مورد نیاز در اختیار سئوکار قرار گیرد.

با خرید اکانت ahrefs می‌توان به راحتی به کلیه امکانات مورد نیاز برای تحلیل بک لینک‌ها دست یافت. با خرید اکانت اچرفز شما علاوه بر دسترسی به قابلیت‌های کامل تحلیل بک لینک‌ها، می‌توانید برخی از عملیات سئوی داخلی نظیر کیورد ریسرچ با آمار دقیق را هم انجام دهید.

علاوه بر موارد فوق در نسخه پولی این سایت می‌توانید بهترین محتواهای مرتبط با حوزه کاری خود را پیدا کرده و از آن‌ها الگوبرداری کنید. از طرفی می‌توانید روی تعداد بک لینک‌های دریافتی در هر محتوای سایت خود و همچنین میزان کلیک روی آن محتوا اطلاعات کاملی با این ابزار کسب کنید. از دیگر مزایای خرید اکانت ahrefs می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهره‌مندی از ابزارهای متنوع سئو
  • بررسی ویژگی‌های PPC
  • بهبود بازاریابی محتوایی
مزایای استفاده از ابزار hrefs
با استفاده از ابزار پرکاربرد hrefs می توانید مسیر بهینه سازی سایت خود را همواره کرده و سریع تر به نتایج اثر بخش و رتبه های برتر برسید.

آموزش کامل استفاده از ابزار سئو Ahrefs

در هر یک از بخش‌ها یا همان ابزارهای موجود در سایت اچرفز اقدامات متفاوتی انجام می‌شود. شما با یادگیری نحوه کار با هر یک از ابزارهای داخل این سایت می‌توانید به بهینه‌سازی سایت خود کمک کرده و نظارت کاملی روی بخش‌های مختلف سئوی سایت خود داشته باشید.

آموزش کار با بخش تحلیل رقبا

برای کار با بخش تحلیل رقبا کافی است تا به قسمت Site explorer مراجعه کنید. در این بخش ابتدا باید نام دامنه سایت خود را وارد کنید تا این ابزار مطابق با نام دامنه رقبای شما را نشان دهد. بعد از انجام این کار لیست بلند بالایی از رقبای شما نشان داده خواهد شد که از بالا به پایین به ترتیب از قدرت و محبوبیت آن‌ها کاسته می‌شود.

آن دسته از رقبایی که کلمه‌های کلیدی رتبه بالایی دارند بدون شک بک لینک‌های زیادی از سمت سایت‌های خارجی دریافت کرده‌اند. همچنین شما برای پیدا کردن رقبای هر صفحه از سایت خود می‌توانید از بخش Keyword Explorer استفاده کنید. بعد از وارد شدن به این بخش باید به قسمت Serp Overview مراجعه کنید.

کار با بخش backlink profile

در این بخش کلیه لینک‌های ارسال شده از طرف سایت‌های خارجی به سایت شما نشان داده می‌شود. با قرار دادن بعضی فیلترها می‌توانید دقیق‌تر و بهتر این لینک‌ها را بررسی کنید. البته به این نکته مهم توجه داشته باشید که همیشه در بررسی سایت‌های رقبا از بخش live سایت اچرفز استفاده کنید. با انجام این کار دقیقا بک لینک‌های سالم به شما نمایش داده می‌شود.

کار با بخش Site Explorer 

با مراجعه به این بخش می‌توانید بررسی‌های کاملی را در مورد تحقیق کلمات کلیدی رقبا انجام دهید. در این بخش ابتدا باید آدرس سایت رقیب مورد نظر خود را وارد کنید تا لیست کلمات کلیدی که از آن‌ها به ترتیب از بالا به پایین به ترتیب از رتبه‌های برتر تا رتبه‌های پایین را مشاهده کنید. برای تسلط هر چه بیشتر به این بخش بهتر است اصطلاحات زیر را به یاد داشته باشید:

  • Search Volume: حجم جستجو کلمه
  • Keyword Dificulty score: میزان سختی کلمه کلیدی
  • Position: موقعیت یا رتبه کلمه
  • CPC: هزینه هر کلیک

ایرانیان چگونه می‌توانند اکانت ahrefs را خریداری کنند؟

همان گونه که در مطالب بالا گفته شد، امکان استفاده از بسیاری از ابزارهای سئو مانند اچرفز در ایران تحریم است. اما سایت‌های معتبر (خدمات پرداخت‌‌های بین المللی) وجود دارند که خدمات مربوط به ساخت و خرید اکانت ahrefs را انجام می‌دهند.

شما با مراجعه به این سایت‌ها و ثبت نام در آن‌ها بر اساس میزان بودجه خود می‌توانید اشتراک ماهانه یا سالانه این سایت را خریداری کنید. در برخی از این سایت‌های معتبر فرایند ساخت اکانت ahrefs دقیقا بر روی یک ایمیل شخصی افراد صورت می‌گیرد. البته مدت زمان اتمام ساخت اکانت این ابزار در سایت‌های مختلف متفاوت است. برای خرید اکانت اچرفز از سایت‌های معتبر ایرانی باید مراحل زیر را طی کنید:

  • ورود به سایت
  • تکمیل فرم ثبت نام (شماره تلفن، ایمیل شخصی و…)
  • ثبت درخواست خرید اکانت
  • پرداخت هزینه یا کارمزد درخواست

روش پرداخت هزینه خرید اکانت ahrefs

بحث بسیار مهم مربوط به خرید اکانت ahrefs در ایران مربوط به نحوه پرداخت هزینه ساخت اکانت است. برای پرداخت هزینه ساخت اکانت ahrefs شما یا می‌توانید از کارت‌های ارزی مثل ویزا کارت و مستر کارت استفاده کنید و یا اینکه از طریق خدمات ارزی سایت‌های واسط نسبت به انجام این کار اقدام کنید.

البته با توجه به تحریم بودن صدور کارت‌های ارزی برای ایرانیان در حال حاضر بهترین راه برای خرید اکانت اچرفز و پرداخت هزینه آن مراجعه به سایت‌های ایرانی معتبر پرداخت بین‌المللی است.

پلن‌های مختلف اکانت ahrefs

پیش از خرید اکانت hrefs حتما به این نکته توجه داشته باشید که پلن‌های مختلفی برای کاربران در نظر گرفته شده است. شما باید بر اساس میزان استفاده و بودجه خود یکی از این پلن‌ها را انتخاب کنید.  در نسخه اصلی این سایت 4 پلن زیر وجود دارد:

  • لایت (Lite) با قیمت 99 دلار
  • استاندارد با قیمت 199 دلار
  • پیشرفته (Advanced) با قیمت 399 دلار
  • پلن فوق پیشرفته (Enterptice) با قیمت 999 دلار

هم اکنون ارزان‌ترین پلن این سایت پلن لایت است. در سایت‌های مختلف ایرانی به دلیل وجود برخی محدودیت‌ها همواره امکان خرید برخی از پلن‌های این سایت برای کاربران ایرانی وجود دارد.

پلن های مختلف اکانت hrefs
شما با توجه به بودجه و میزان نیاز خود به این ابزار می توانید یکی از پلن های آن را از سایت های خدمات ارزی ایرانی با قیمتی کمتر خریداری کنید.

سوالات متداول در مورد خرید اکانت ahrefs

پروسه خرید اکانت ahrefs در ایران با محدودیت‌های بسیاری همراه است. اما سایت‌های واسط ایرانی وجود دارند که خدمات مرتبط با ابزارهای سئو را ارائه می‌دهند. به دلیل وجود تحریم‌های مختلف علیه ایران ممکن است سوالاتی نظیر سوالات زیر ذهن کاربران ایرانی را درگیر کند. در ادامه به هر یک از سوالات رایج در این زمینه پاسخ‌های کاملی ارائه می‌دهیم.

برای خرید اکانت ahrefs در ایران چه کاری باید انجام دهیم؟

در حال حاضر کاربران ایرانی تنها از طریق سایت‌ اصلی اچرفز با پرداخت هزینه دلاری یا از طریق سایت‌های معتبر ایرانی ارائه دهنده خدمات ارزی می‌توانند این کار با قیمت ریالی و کمتر انجام دهند.

چگونه می‌توان از سایت اچرفز استفاده کرد؟

برای کار با این ابزار کافی است تا افزونه اچرفز را به سرچ کنسول سایت خود متصل کنید تا بتوانید از امکانات پیشرفته این ابزار بهره‌ ببرید.

قیمت اکانت hrefs چقدر است؟

قیمت اصلی معمولی‌ترین پلن اکانت این ابزار 179 دلار یعنی 4 میلیون تومان است! در حالی که سایت‌های خدمات ارزی ایرانی پلن معمولی این سایت را با قیمت‌هایی حدود 300 الی 400 هزار تومان عرضه می‌کنند.

سخن پایانی

در این مطلب در مورد مشکلات خرید اکانت ahrefs و همچنین مزایای استفاده از این ابزار پرکاربرد توضیحات کاملی را ارائه کردیم. خرید اکانت اچرفز از طریق سایت اصلی این ابزار بسیار هزینه‌بر است و محدودیت‌هایی برای ایرانیان (نیاز به ویزا یا مستر کارت) دارد. در مقابل سایت‌های خدمات ارزی ایرانی نیز کلیه خدمات مربوط به ساخت و خرید اکانت hrefs را با قیمتی بسیار ارزان‌تر از قیمت اصلی این ابزار با کارمزدهایی معقول انجام می‌دهند. برای خرید اکانت این ابزار کاربردی از سایت‌های معتبر کافی است تا ابتدا در این سایت‌ها ثبت نام کرده و مشخصات خواسته شده را ارائه کنید. بعد از انجام این کار باید درخواست ساخت اکانت پریمیوم اچرفز را باید به سایت ارسال کرده و هزینه ساخت اکانت به همراه کارمزد انحصاری سایت را بپردازید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402