پی سیف کارت paysafecard چیست و چه کاربردی دارد؟

  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

آیا با پلتفرم همه کاره و استثنایی پی‌سیف آشنا هستید؟ روشی ساده، آنی و سرعتی که می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن خریدهای آنلاین را به انجام برساند. ابتدا باید این کارت را بخرید و سپس آن را تا مبلغ مورد نظر خود شارژ نمایید. شیوه خرید و چگونگی استفاده از آن در چند مرحله ساده به وقوع می‌پیوندد. اگر از ویزا کارت یا حساب پی‌پال ناامید شده‌اید، حتما این گزینه را امتحان نمایید. در این مقاله با نحوه خرید و استفاده از پی سیف کارت در ایران آشنا می‌شوید.

آیا نمی‌توانید به راحتی از سیستم پی‌پال و یا ویزا کارت استفاده کنید؟ آیا به دنبال یک روش سریع و راحت جهت جایگزینی و انجام پرداخت‌های آنلاین خود می‌باشید؟ اگر کمی جستجو و تحقیق کنید، متوجه خواهید شد که پی سیف کارت می‌تواند یک جایگزین مناسب باشد. بدون این‌که لازم باشد از اطلاعات حساب بانکی یا کارت اعتباری خود کمک بگیرید. روشی که قادر است تا تمامی پرداخت‌ها را در حوزه جهانی و بین‌المللی به انجام برساند. نحوه خرید و استفاده از پی سیف کارت در ایران کمی مبهم است. در ادامه، اطلاعات کافی در این زمینه در دسترس شما قرار می‌گیرد.

پی‌سیف کارت paysafecard چیست؟

یکی از روش‌های محبوب همراه با کاربران متعدد، جهت انجام پرداخت‌های بین‌المللی و آنلاین، پی‌سیف کارت Paysafecard است. روشی که توسط شرکت پی‌سیف ابتدا در مناطق مختلف اروپا مورد استفاده قرار گرفت و نهایتاً بسط پیدا کرد و در کل جهان گسترش داده شد. هم اکنون مشتریان زیادی در این سامانه فعال هستند و می‌توانند در کسب و کارهای مختلف خود از آن بهره بگیرند.

پی سیف کارت در ایران

حساب اصلی که در پی‌سیف کارت مورد استفاده قرار می‌گیرد، کاملا با حساب بانکی و یا مشخصات کارت‌های اعتباری فرد مغایرت دارد. در کنار این موضوع، محدودیت موجودی در آن و داشتن سقف محدودی جهت شارژ حساب، موجب شده است که به عنوان یک هدف برای هکرها و متخلفان حوزه اینترنت واقع نشود. به واسطه این دو دلیل اصلی، امنیت این سیستم آنلاین خیلی بالاست و اصولا خطری به همراه ندارد. از این رو است که معمولا کاربران خیالشان از بابت معاملات و تراکنشهای انجام شده در بستر این آیتم راحت است.

امنیت بالا در کنار عدم دسترسی راحت به سایر سامانه‌های مجازی فعال در راستای خدمات ارزی و تجاری در ایران موجب شده است که استفاده از این کارت رایج شود. این سیستم پرداخت به خوبی قادر است تا کمبودها و خلاهای مربوط به سایر سیستم‌های مالی از جمله ویزا کارت را جبران ‌نماید. استفاده از این کارت در ایران بیشتر به واسطه دسترسی سخت به سایر گزینه‌های مشابه می‌باشد. با کسب اطلاعات کافی در خصوص نحوه خرید و استفاده از پی سیف کارت در ایران می‌توانید مشکلات پیش رو را تا حدودی از میان بردارید.

خرید پی سیف کارت در ایران

کاربران ایرانی بر اساس دو دلیل اصلی و مهم به سمت خرید پی‌سیف کارت می‌روند. اولا شرایط دسترسی و ورود به سایر سیستم‌های مالی آنلاین کمی سخت شده و قرار گرفتن ایران در زمره کشورهای تحت تحریم نیز باعث شده است تا این دسترسی تا سطوح مختلفی غیر ممکن شود. دومین دلیلی که در این میان وجود دارد، کارمزد بالا و گران بودن روش‌های مشابه می‌باشد. کارمزد بسیار پایین خرید و فروش از طریق کارت مذکور، امنیت بالا، دسترسی راحت و امکان خرید آنی از جمله دلایلی است که کاربران ایرانی را به سمت استفاده از این آیتم سوق می‌دهد.

با استفاده از خرید پی سیف کارت در ایران می‌توانید یک روش پرداخت ایمن را دنبال کنید که نه تنها قابل رهگیری نیست، بلکه اصولا بی‌نام و نشان نیز انجام می‌شود. در حقیقت، میزان شفافیت این برنامه در مقایسه با برنامه‌های مشابه بسیار کمتر است. قبل از آموزش خرید و نحوه استفاده از این سیستم مشابه با سیستم بانکی، باید گفت که کاربردهای زیادی را به خود اختصاص می‌دهد.

خرید پی سیف کارت

برخی از کاربران در وب‌سایت‌های خارجی اقدام به شارژ نمودن پنل کاربری خود با کمک آن می‌نمایند. از جمله وب‌سایت‌های خارجی که در این خصوص رایج شده‌اند، عبارتند از بروکرها، صرافی‌های تبدیل کننده انواع ارز دیجیتال و اغلب سایت‌های خدماتی هستند. حتی این کارت‌ها می‌توانند جهت خرید اکانت در انواع بازی‌های امروزی مورد استفاده قرار بگیرند. شایان ذکر است که در زمینه شارژ کنسول‌های متعلق به پلی استیشن نیز کاربردی خواهند بود.

روش خرید پی‌سیف کارت

به طور کلی، نحوه خرید و استفاده از پی سیف کارت در ایران بسیار ساده است. البته این میزان سادگی در قیاس با سایر سیستم‌های مالی و سامانه‌های آنلاین پرداخت که مشابه هستند، در نظر گرفته شده است. برای خرید بایستی در ابتدا به سایت‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند و هم‌چنین فروشگاه‌های آنلاینی که اقدام به فروش این کارت اختصاصی می‌نمایند، مراجعه‌ ‌کنید. بعد از پرداخت هزینه مربوط به کارت، یک پین کد 16 رقمی منحصر به فرد در اختیار شما قرار می‌گیرد.

باید این مورد را گفت که شما می‌توانید چندین بار از این پین کد استفاده نمایید، در واقع تا وقتی موجودی شارژ شده کارت به اتمام برسد قابل استفاده می‌باشد. بنابراین تنها جهت انجام یک تراکنش یا خرید مناسبت ندارد. در حقیقت می‌توان گفت که این کد یکی از اطلاعات دیجیتالی است که در هنگام خرید پی‌سیف کارت در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. ذکر این نکته مهم خالی از لطف نیست که کارت خریداری شده در 47 کشور دنیا مقبول واقع می‌شود و تحت پشتیبانی سایت‌های متعددی نیز قرار دارد.

کد 16 رقمی مذکور در هنگام پرداخت‌های مالی صورت گرفته مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کد در اختیار فروشنده و فروشگاه مورد نظر قرار می‌گیرد. علاوه بر این مورد، این کد می‌تواند در سایت رسمی مربوط به پی‌سیف جهت گرفتن موجودی کارت نیز به کار آید. در کنار موجودی کارت می‌تواند تاریخ تولید و هم‌چنین تاریخ معامله‌های انجام شده را نیز در اختیار کاربر قرار دهد. در هر معامله با وارد کردن پین کد مربوط به کارت، مبلغ مورد نظر از کارت کسر خواهد شد.

کارمزد خرید از طریق پی‌سیف کارت

در مسیر آموزش نحوه خرید و استفاده از پی سیف کارت در ایران لازم است که یک سری موارد را در مورد هزینه‌های این سیستم مالی بدانید. آیا می‌دانستید که پرداخت از طریق این کارت هیچ‌گونه هزینه‌ای را از موجودی شما کسر نمی‌کند. به عبارتی کارمزد بسیار پایین و نزذیک به صفری دارد. علاوه بر این، جهت استعلام موجودی پین کد مورد نظر و هم‌چنین اطلاع از تاریخچه معاملات انجام شده با آن، کارمزدی کسر نخواهد شد. البته این بدان معنی نیست که هزینه‌های پی‌سیف کارت مطلقاً صفر است، بلکه تحت شرایطی خاص، هزینه‌هایی از موجودی شما کسر می‌گردد:

اگر 12 ماه از خرید پی‌سیف کارت مورد نظر گذاشته باشد و پین کد اختصاصی مورد نظر هنوز دارای موجودی باشد، بر طبق قوانین این سامانه، مطابق با نوع ارز مشخص شده به ازای هر ماه مقدار مشخصی از موجودی حساب کاربر کسر خواهد شد. این هزینه مربوط به هزینه‌های اداری است که سامانه آنلاین مورد نظر جهت نگهداری و حفاظت از موجودی کارت در طول یکسال، آن را طلب می‌نماید.

خرید پی سیف کارت در ایران

در پی‌سیف کارت، بازپرداخت موجودی و اعتبار باقی مانده نیز مشمول دریافت هزینه یا کارمزد می‌شود. کاربر جهت انجام فرایند بازپرداخت بایستی مدارکی از قبیل کپی فرم شناسایی عکس‌دار معتبر، مشخصات شخصی، اصل و حقیقی خود، جزئیات مربوط به پین کد پی‌سیف کارت خریداری شده و مشخصات حساب بانکی خود را ارائه دهد. به طور معمول، هزینه مربوط به باز‌پرداخت از باقیمانده موجودی حساب کسر خواهد شد.

همچنین بخوانید :

روش paysafecard

انجام خدمات تجاری و مالی گوناگون توسط پلتفرم پی‌سیف به شیوه‌های متعدد و مختلفی قابل انجام است. یکی از شیوه‌های مرسوم و همراه با سرعت بالا که کاربردهای این سامانه را به دامنه وسیعی ارتقا داده است، روش پی‌سیف کارت است. روشی که به عنوان یکی از شیوه‌های پرداخت جایگزین توانسته منجر به تسهیل معاملات آنلاین و افزایش امنیت آن‌ها شود. این روش در ایران نیز قابل اجرا است. پی‌سیف کارت به طور اختصاصی برای کسانی که حاضر نیستند در فضای مجازی از اطلاعات شخصی کارت اعتباری یا حساب بانکی خود استفاده نمایند، روش خوب و بهینه‌ای خواهد بود.

شیوه مربوطه امنیت فوق‌العاده بالایی را به نمایش خواهد گذاشت. بعد از فراگیری نحوه خرید و استفاده از پی سیف کارت در ایران فهمیدید که در این روش یک کوپن در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت. آن‌چه که در این‌جا اهمیت پیدا می‌کند و باید به آن اشاره نمود این است که جهت استفاده از پی‌سیف کارت حتماً باید برنامه مرتبط به پی‌سیف را دانلود بنمایید. این پلتفرم برای اجرا فرایندهای مالی ضرورت دارد که از طریق آن شارژ پین کد نیز صورت می‌پذیرد.

می‌توانید هر مقدار پولی که نیاز دارید را بر روی آن بارگذاری کنید. البته توجه شود که سقف شارژ در این کارت اختصاصی بسیار محدود است و برای داشتن یک حجم بالا از ارز دیجیتالی بایستی چند پین کد خریداری شود. جهت انجام خرید و فروش در فضای مجازی حتماً به سراغ سایت‌ها و فروشندگانی بروید که از پی‌سیف کارت پشتیبانی به عمل می‌آورند و قبل از انجام خرید حتما این مورد را ارزیابی کنید.

قیمت پی سیف کارت

مزایا و معایب خرید پی‌سیف کارت

به طور حتم، کاربران ایرانی دوست دارند قبل از آشنایی با نحوه خرید و استفاده از پی سیف کارت در ایران از مزایا و معایب این عمل اطلاع کسب کنند. زیرا از طریق سبک و سنگین کردن این نقاط قوت و نقاط ضعف قادر خواهند بود تا در زمینه خرید نهایی تصمیم بگیرند. به طور حتم هر کدام از این موارد که برای کاربر ارجحیت پیدا کند، در آن سمت و سو وارد عمل خواهد شد. چنان‌چه مزایا و نقاط قوت بر نقاط ضعف چیره شوند، در نهایت فرد تصمیم به خرید این کارت و استفاده از آن در راستای پرداخت‌های مجازی می‌نماید.

در حال حاضر یکی از متنوع‌ترین سیستم‌های خرید که متناسب با پیشرفت‌های جهانی پیش می‌رود، پلتفرم پی‌سیف است بنابراین با داشتن یک پین کد پیسیف توانمند خواهید بود تا از مدرن‌ترین شیوه‌ها و تکنولوژی‌های برجسته جهانی جهت پرداخت‌های مالی در فضای مجازی استفاده کنید. از آن‌جایی که این پلتفرم به صورت همه کاره عمل می‌کند و کاربردهای بسیار متنوعی دارد، قابلیت ادغام انواع خدمات پرداخت با فروشنده را نیز دارا می‌باشد.

یکی از مشکلاتی که اغلب کاربران با پلتفرم ‌پی‌سیف و روش پین کد ارائه شده دارند، عدم شفاف‌سازی هزینه‌های مصرفی در این راستا خواهد بود. در حقیقت، تعرفه مشخص و ثابتی برای قیمت‌گذاری در این محدوده تعیین نشده است و قیمت‌های نهایی بر طبق ملاک‌های مختلف تغییر می‌کند. این مورد یکی از معایب اساسی روش paysafecard برشمرده شده است. البته نوع ارز مورد نظر در کارمزد سالیانه هر کارت و مبلغ کسر شده نیز دخالت دارد.

کاربرد پی سیف کارت

آیا می‌دانستید که عملکرد و کاربردهای پیسیف کارت شباهت زیادی به سیستم مالی و آنلاین پرفکت مانی دارد؟ دو سامانه که به صورت مجازی وارد عمل می‌شوند و بستر ایمنی را جهت انجام تراکنش‌های مالی فراهم می‌آورند. همان‌طور که در نحوه خرید و استفاده از پی سیف کارت در ایران نیز اشاره شد، یک کد 16 رقمی برای ووچرهای امن در این سامانه ارائه می‌شود.

کاربرد پی سیف کارت

کاربر اصلی که به این کد دسترسی دارد، در حقیقت مالک حقیقی تمام موجودی آن خواهد بود. کاربرد اصلی و همگانی این کارت آنلاین در مواقعی است که فرد قصد دارد تا یک خرید را با سرعت بالا به انجام برساند، بدون این‌که رد پایی از خود بر جای بگذارد. هیچ ردی از تراکنش‌های مالی انجام گرفته توسط این کارت باقی نمی‌ماند. در واقع برای کسانی که دوست ندارند سابقه و تاریخچه تراکنش آن‌ها ثبت شود، گزینه فوق‌العاده‌ای است.

همان‌طور که قبلا نیز گفته شد، گیمرها در این خصوص بیشتر مشتاق هستند تا paysafecard را مورد استفاده قرار دهند. در حال حاضر وب‌سایت‌های مختلفی این ووچرها را می‌پذیرند و می‌توان با کمک آن‌ها اقدام به شارژ اکانت‌های گوناگون نمود و در نهایت لذت بسیاری را از روند خرید تجربه کرد.

سوالات متداول درباره پی سیف کارت

مدت زمان لازم برای خرید پی‌سیف کارت چقدر است؟

به طور کلی اگر کاربر با نحوه خرید این کارت الکترونیکی آشنایی داشته باشد، ظرف مدت زمان کوتاهی در محدوده یک الی سه ساعت خرید به اتمام خواهد رسید.

آیا امکان فروش دلار پی‌سیف به دلار وجود دارد؟

بله امکان فروش و تسویه حساب برقرار است و در مدت زمان ۱ تا ۳ روز می‌توان مطابق با نرخ اسکناس دلار در روز آن را به ریال معادل سازی نمود و حساب را به طور کامل تسویه کرد.

جمع‌بندی

بر طبق مطالب ارائه گردیده، نحوه خرید و استفاده از پی سیف کارت در ایران بسیار ساده است و می‌تواند بهترین جایگزین به جای پلتفرم‌های پرداخت با سابقه و قدیمی باشد. کاربردهای مربوط به این سیستم بسیار متنوع است و همراه با نقاط قوت متعددی در اختیار مخاطب قرار دارد. اگر در مسیر خرید این کارت و پین کد مربوط به آن سوالی داشتید یا با مشکلی مواجه گشتید، می‌توانید از طریق کارشناسان حرفه‌ای ما به پاسخ مناسب خود برسید. ضمن آشنایی بیشتر با این آیتم در فضای مجازی، در جهت استفاده از آن راهنمایی خواهید شد.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402