بهترین جاهای دیدنی در قم کدامند؟ | با جاذبه‌های دیدنی قم آشنا شوید

بهترین جاهای دیدنی قم
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

آیا جاهای دیدنی قم را می‌شناسید؟ همراه ما باشید تا بهترین جاهای دیدنی قم را به شما معرفی کنیم. شهر قم به دلیل ویژگی‌های مذهبی و مقدس خود به عنوان مرکزی مهم برای زیارت و عبادت به شمار می‌آید. همچنین حضور حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران در این شهر سبب جذب میلیون‌ها زائر و مسافر از داخل و خارج کشور شده‌است اما قم علاوه بر این جنبه‌های مذهبی، دارای طبیعتی زیبا و نواحی سرسبز نیز می‌باشد که گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند. در واقع مناطق اطراف این شهر دارای آب و هوای ملایم‌تری هستند و به عنوان یک مقصد گردشگری با طبیعت زیبا و جاذبه‌های تاریخی متنوع شناخته می‌شوند؛ از روستاها و دهکده‌های اطراف شهر گرفته تا آثار باستانی و مکان‌های تفریحی. بنابراین قم یک مقصد گردشگری کامل با تنوع فراوان است که تاریخ و معنویت را با زیبایی‌های طبیعی ترکیب می‌کند.

همچنین بخوانید :

فهرست مطالب

لیست بهترین جاهای دیدنی قم

شاید کمی دور از ذهن باشد اما شهر قم جدا از مکان‌های زیارتی و مذهبی که مقصد اصلی سفر زائران به این شهر است، دارای طبیعتی بسیار سرسبز و جذاب نیز می‌باشد که می‌تواند مقصدی جذاب برای گردشگران نیز باشد. این شهر همچنین دارای موزه‌ها و بناهای کهن تاریخی نیز می‌باشد که توجه هر مسافری را می‌تواند به خود جذب کند. در ادامه همراه ما باشید تا معروف‌ترین جاهای دیدنی قم را به شما عزیزان به همراه آدرس معرفی کنیم.

1. حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)، از مهم ترین جاهای دیدنی مذهبی قم

حرم حضرت معصومه - بهترین جاهای دیدنی قم کدامند؟

بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه (س)، واقع در قلب شهر قم، از جاذبه‌های مهم و مقدس این شهر و کشور ایران به شمار می‌آید. قدمت این مکان متبرک به قرن سوم هجری قمری برمی‌گردد که در طول تاریخ با ساخت‌وسازه‌های متعددی گسترش یافته‌است. بنابراین حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) به‌عنوان یک مرکز مذهبی و معنوی، هر ساله میزبان میلیون‌ها زائر و مسافر از سرتاسر ایران و جهان می‌باشد. همچنین این مرقد مطهر محل دفن بزرگان و شخصیت‌های تاریخی برجسته ایران نیز می‌باشد که نشان از ارزش بالا و اهمیت تاریخی و معنوی آن نیز دارد.

  • آدرس: قم، بلوار زائر، حرم مطهر معصومه سلام الله

2. مسجد مقدس جمکران

مسجد جمکران قم

مسجد مقدس جمکران یکی از مکان‌های مذهبی مهم در ایران است. این مسجد در دهه چهارم هجری قمری به دستور حضرت مهدی (عج) در فاصله حدود ۶ کیلومتری از شهر قم احداث شد. مسجد جمکران با تاریخچه‌ای بسیار قدیمی و با معماری اسلامی و طراحی بسیار زیبا و آرامش‌بخش به عنوان یکی از مکان‌های مهم زیارتی و مذهبی برای مسلمانان و عاشقان اهل بیت (ع) می‌باشد که سالانه میلیون‌ها زائر از سراسر ایران و جهان به خود جذب می‌کند. در نتیجه مسجد مقدس جمکران سالانه میزبان مراسم دینی متعددی در تعطیلات مذهبی و روحانی برای مسلمانان در سرار جهان است که جامعه مذهبی ایران و جهان را به یکدیگر نزدیک‌تر می‌کند.

  • آدرس: قم، محله جمکران، خیابان انتظار، خیابان نرجس، مسجد مقدس جمکران

3. بازار قدیم قم (تیمچه بزرگ)

بازار قدیم قم

تیمچه بزرگ قم یکی از مهم‌ترین میراث‌های تاریخی و معماری ایران است که قدمت آن به دوران حکومت قاجاریان بازمی‌گردد. این مکان که در بازار قدیمی شهر قم واقع شده‌است، جذابیت بسیاری دارد و با بازدید از آن می‌توان به عرصه هنر و معماری منحصر به فرد گذشتگان پی برد. بازدیدکنندگان می‌توانند هنر خاص و قدیمی ساخت و تزئین تیمچه بزرگ را مشاهده کرده و از زیبایی‌های این مکان تاریخی لذت ببرند. این مکان تاریخی به دلیل معماری فوق العاده و ارزش فرهنگی و تاریخی‌اش از جاذبه‌های دیدنی شهر قم به شمار می‌آید و تجربه‌ سفری خاص و فراموش‌نشدنی را برای گردشگران ایجاد می‌کند.

  • آدرس: قم، مرکز شهر، خیابان طالقانی، بازار قدیمی قم

4. مسجد جامع قم

مسجد جامع قم

مسجد جامع قم یکی از مکان‌های تاریخی و زیبای شهر قم است که با وجود ابهام در تاریخ ساخت آن گردشگران و زائران بسیاری را به خود جذب می‌کند. این عمارت کهن با طراحی زیبا و معماری منحصر به فرد خود به عنوان یکی از نقاط دیدنی شهر قم شناخته می‌شود و هر ساله میزبان بازدیدکنندگان زیادی از داخل و خارج از کشور است. اگرچه تاریخ احداث دقیق این مسجد مورد بحث است اما در نهایت زیبایی و اهمیت آن در تاریخ و فرهنگ شهر قم و ایران است که بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

  • آدرس: قم، محله رضویه، بلوار پانزده خرداد، خیابان دروازه ری پنجاه و ششم، مسجد جامع قم

5. مقبره‌‌های گنبد سبز قم

مقبره‌‌های گنبد سبز قم

مجموعه مقبره‌های گنبد سبز قم در واقع شامل سه مقبره است که در قرن هشتم هجری قمری بنا شده‌اند. این عمارات کهن با معماری منحصر به فرد و ویژگی‌های بی‌نظیری شناخته می‌شوند. در این مکان تزئینات گچبری زیبا و فوق‌العاده‌ای وجود دارد که هنر و ذوق طراحان آن دوران را به نمایش می‌گذارد. درنتیجه این مجموعه به عنوان یک نمونه کم‌نظیر از آثار تاریخی و معماری ستودنی در ایران شناخته می‌شود.

  • آدرس: قم، خیابان انقلاب، جنب گلزار شهدا، مقبره‌های گنبد سبز قم

6. کوه خصر نبی (ع)

کوه خضر نبی (ع) یکی از جاذبه‌های گردشگری معنوی و طبیعی شهر قم است که دارای قدمتی بیش از سه هزار ساله است  و در یکی از نقاط بلند و زیبای قم واقع شده‌است. این کوه به عنوان یک مکان معنوی و پر از ارزش‌های دینی برای عبادت و زیارت در تاریخ اسلام شناخته می‌شود و هر ساله گردشگران و زائران بسیاری را به خود جلب می‌کند.

با بازدید از این کوه گردشگران می‌توانند علاوه بر تجربه صعود آن و لذت بردن از طبیعت زیبای اطراف، به عبادت و زیارت در این مکان مشغول شوند. این تجربه بی‌نظیر می‌تواند برای مسلمانان و زائران معتقد تجربه‌ای جذاب و به یادماندنی باشد. از این رو کوه خضر نبی (ع) به عنوان یک مقصد سفر مذهبی و گردشگری در شهر قم جایگاه ویژه‌ای دارد که هر ساله میزبان میلیون‌ها زائر و گردشگر از سراسر کشور می‌باشد.

  • آدرس: قم، ۶ کیلومتری جنوب شهر قم، نزدیکی شهرک ایثار، کوه خضر نبی (ع)

7. کاروانسرای دیر گچین قم

کاروانسرای دیر گچین قم با پیشینه‌ای حدود ۱۵۷۰ سال یکی از آثار باقی‌مانده از تاریخ ایران در شهر قم است. این کاروانسرا که لقب مادر کاروان‌سراهای ایران را از آن خود کرده‌است به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری این شهر شناخته می‌شود. طراحی، ساخت و معماری این مجموعه در نوع خود بسیار خاص و منحصر به فرد است و به همین دلیل همواره مورد توجه بسیاری از کارشناسان معماری قرار دارد. این کاروانسرا به عنوان یک نمونه شاخص از هنر و معماری ایران باستان بازسازی و نگهداری شده تا تاریخچه طولانی‌ از فرهنگ و تجارت در این منطقه را به تصویر بکشد.

  • آدرس: قم، 80 کیلومتری قم، روستای علی آباد، کاروانسرای دیر گچین قم

8. مدرسه فیضیه

مدرسه فیضیه قم

مدرسه فیضیه یکی از نمادهای فرهنگی و تاریخی ایران است که در دوران حکومت صفویان ساخته شده و به مکانی معتبر برای علما و محققان تبدیل شده‌است. این مرکز تحصیلی میزبان بسیاری از علما و مجتهدین بزرگ ایران بوده و به فعالیت‌های تحصیلی، تدریس و تحقیقات علمی اختصاص داشته‌است. از جمله لحظات مهمی که در این مدرسه رقم خورده سخنرانی تاریخی امام خمینی در سال ۱۳۴۲ بود که به قیام ۱۵ خرداد منجر شد و این مکان به عنوان یکی از نقاط مهم در تاریخ مبارزه مردم ایران برای دستیابی به عدالت اجتماعی و سیاسی به یادگار مانده‌است.

  • آدرس: قم، خیابان ارم، نزدیک حرم حضرت معصومه (س)، مدرسه فیضیه

9. قبرستان شیخان

قبرستان شیخان یک مکان متبرک و با ارزش در شهر قم است که مدفن بزرگان دینی، علماء و عارفان برجسته‌ای همچون زکریا بن آدم و زکریا بن ادریس می‌باشد. این مکان با قدمتی کهن از دوران امامان شیعه به عنوان یک مکان مقدس شناخته می‌شود. وجود مقبره‌های افراد معتبر و ارزشمند در عرصه دین و علم در این قبرستان آن را به یک مقصد معنوی و مذهبی برای زائران و مسلمانان در سراسر جهان تبدیل کرده‌است.

  • آدرس: قم، در نزدیکی حرم حضرت معصومه (س)، قبرستان شیخان

10. پارک ملی کویر

پارک ملی کویر یکی از وسیع‌ترین و مهم‌ترین مناطق حفاظت ‌شده در ایران است که در قم واقع شده‌است. این پارک با وسعتی حدود ۶۷۰ هزار هکتار شامل پارک ملی و منطقه حفاظت‌ شده‌ای است که در آن چشمه‌ها، گیاهان متنوع، حیوانات وحشی نادر و مناظر طبیعی دیدنی بسیاری وجود دارد.

این منطقه طبیعتی خارق‌العاده با فراوانی زیستگاه‌های وحشی و گیاهان است که به گردشگران فرصتی عالی برای تجربه بازدید از طبیعتی اصیل و بی‌نقص را می‌دهد. چشمه‌های آب شیرین واقع در این منطقه مانند پناهگاهی برای حیات وحشی است که از زیستگاه‌های فراوانی تشکیل شده‌ تا تجربه‌ زندگی در بیابان را باورنکردنی ‌سازد. این مقصد برای علاقمندان به طبیعت و ماجراجویی یک مکان مناسب برای بازدید است.

  • آدرس: پارک ملی کویر در ۱۲۰ کیلومتری جنوب تهران و ۱۰۰ کیلومتری شرق قم و در قسمت شمال استان اصفهان (دشت کویر) قرار د‌ارد.

11. روستای وشنوه

اگر به دنبال منطقه‌ای با آب و هوای خوشایند و مناظر طبیعی زیبا هستید، روستای زیبای وشنوه یک مقصد مناسب برای سفر شما خواهد بود. این روستا در فصل بهار و تابستان با اقلیم معتدل و دل‌نشین خود شناخته می‌شود که سفری دلپذیر را برای گردشگران به ارمغان می‌آورد. از جنبه مناظر طبیعی، وشنوه به عنوان یک ییلاق زیبا شناخته می‌شود که در طول زمستان نیز از یک آب و هوای سرد برخوردار است.

یکی از ویژگی‌های برجسته این روستا، معماری پلکانی آن است که به وسیله شیب‌های تند زمین‌های این منطقه ایجاد شده‌است. این ساختارهای پلکانی نه تنها ظاهری زیبایی به وشنوه می‌بخشند بلکه چاشی شناخت فرهنگ و معماری متفاوتی را به سفر شما اضافه می‌کند. به همین دلیل بازدید از روستای وشنوه تجربه‌ای متفاوت و جذاب در سفر شما خواهد بود.

  • آدرس: ‌قم، ۶۰ کیلومتری شهر قم، بخش کهک، روستای وشنوه

12. روستای فردوس (فردو)

روستای فردوس در شهر قم به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم این منطقه شناخته می‌شود. با توجه به سرسبزی مناظر آن، هوای مطبوع و دلنشین، این روستا سالانه مسافران زیادی را به خود جلب می‌کند. فردوس که واقع در منطقه‌ای با معماری سنتی و چشم‌اندازهای طبیعی کم‌نظیر است به عنوان یک مقصد آرامش‌بخش و فراموش‌نشدنی برای گردشگران ایرانی و خارجی شناخته می‌شود. شما در این مکان می‌توانید زیبایی‌های طبیعی آن را به همراه ارتباط با فرهنگ و زندگی روستایی مردمان این منطقه تجربه کنید و از دیدن جاذبه‌هایی همچون باغ‌ها و باغچه‌های سرسبز و بکر لذت ببرید. از فردوس به عنوان یک مقصد بکر و دلچسب برای گردشگری در ایران یاد می‌شود که هر ساله تعداد زیادی از مسافران و گردشگران را به خود جلب می‌کند.

  • آدرس: قم، شهرستان کهک، روستای فردوس (فردو)

13. خانه ملاصدرا، از جاهای دیدنی تاریخی در قم

خانه ملاصدرا - از دیدنی های قم

در روستای کهک، یکی از مناطق زیبای استان قم، عمارتی قدیمی قرار دارد که به خانه دانشمند بزرگ، ملاصدرا شهرت یافته‌است. این عمارت متعلق به محمد بن ابراهیم یحیی شیرازی معروف به ملاصدرا است که از معماری جالب و زیبایی برخوردار است. همچنین به نظر می‌رسد که قدمت این خانه متعلق به قرن دهم هجری باشد.

  • آدرس: قم، پایان بخش باختری روستای کهک در کوی «چال حمام»، خانه ملاصدرا

14. قلعه قمرود

قلعه‌ قمرود یکی از شاهکارهای معماری باستانی در نزدیکی شهر قمرود واقع شده‌است. این بنا به دوران حکومت اشکانیان بازمی‌گردد و به عنوان یک علامت تاریخی و فرهنگی در این منطقه شناخته می‌شود. همچنین احتمال می‌رود این مکان توسط میرزا نظام غفاری ساخته شده باشد. بنابراین این بنا با معماری خاص و زیبای خود گردشگران و بازدیدکنندگان بسیاری را از سراسر نقاط کشور را به خود جلب می‌کند.

  • آدرس: قم، ۵ کیلومتری شرق روستا قلعه قمرود

15. موزه‌ صنایع دستی (خانه یزدان پناه)

موزه های صنایع دستی - از جاهای دیدنی قم

خانه یزدان‌پناه یک بنای کهن با وسعتی بیش از هزار مترمربع است و تاریخچه‌ آن به اواخر حکومت قاجاریان و اوایل حکومت پهلوی اول بازمی‌گردد. این عمارت امروزه به عنوان موزه صنایع دستی قم شناخته می‌شود و در آن مجموعه‌ای از آثار ارزشمند هنر صنایع دستی بومی این شهر به نمایش گذاشته می‌شود. در نتیجه این مکان زیبا یکی از مقاصد گردشگری محبوب در قم است که علاقمندان به هنر از سراسر نقاط به منظور بازدید و آشنایی با آثار هنری در این زمینه به این موزه سفر می‌کنند.

  • آدرس: قم، خیابان ۱۹ دی (باجک)، انتهای کوچه ۱۱، پلاک 15، خانه یزدان پناه

16. دریاچه حوض سلطان

دریاچه حوض سلطان، از جاهای دیدنی طبیعی قم و یکی از جواهرهای طبیعی استان قم، به عنوان یکی از مقاصد گردشگری برجسته در این منطقه شناخته می‌شود. این دریاچه در اوایل بهار و اواسط پاییز به خصوص زیبایی خاص خود را به نمایش می‌گذارد و از گرمای خفه‌کننده تابستان در این منطقه فرار می‌کند. همچنین به نام‌های دیگری همچون “دریاچه شاهی” و “دریاچه ساوه” نیز شناخته می‌شود و دارای مساحتی بزرگ در حدود ۲۴۰ کیلومتر مربع است. بازدید از این دریاچه، فرصتی فوق‌العاده برای ارتباط با طبیعت، عکس‌های زیبا و لحظات آرامش بخش را به گردشگران ارائه می‌دهد.

  • آدرس: این دریاچه در ۹۰ کیلومتری تهران و ۴۰ کیلومتری شمال شهر قم و در حاشیه اتوبان خلیج فارس قرار گرفته‌است.

17. خانه حاج علی خان زند (ساختمان شماره دو اداره میراث فرهنگی)

خانه حاج علی خان زند یکی از عمارت‌های باارزش و باقدمت در شهر قم محسوب می‌شود. این معماری کهن با ساختاری منحصر به فرد و طراحی شگفت‌انگیز نمونه‌ای شاهکار از هنر معماری در دوران حکومت قاجاریان است. بنابراین این عمارت در دسته‌بندی‌های میراث فرهنگی کشور قرار می‌گیرد و به‌عنوان یک میراث ملی به ثبت رسیده‌است. ساختار داخلی خانه حاج علی خان زند با بخش‌های مختلفی از جمله شاه نشین تابستانی و زمستانی، همچنین بخش مخصوص خدمتکاران، تنوع‌های بسیار زیبایی دارد که از آن به عنوان یک معجون هنری معماری می‌توان یاد کرد. این مکان امروزه به عنوان یک موزه صنایع دستی شهر قم شناخته شده و آثار هنری محلی در آن به نمایش گذاشته می‌شود که توریست‌ها و علاقمندان به هنر می‌توانند از آن بهره‌برند.

  • آدرس: قم، در قم، محله چهار مردان، کوچه گذر قلعه، خانه حاج علی خان زند

18. آب‌ انبار سلماسی

آب‌انبار سلماسی یکی از مکان‌های تاریخی و گردشگری شهر قم است که به عنوان یکی از جواهرات معماری قدیمی این شهر شناخته می‌شود. قدمت ساختار این آب‌انبار به سال ۱۳۶۵ هجری قمری بازمی‌گردد و از دوران‌ گذشته به عنوان یک منبع ذخیره آب مورد استفاده مردم محلی بوده‌است. این آب‌انبار از بخش‌های مختلفی مانند سردر ورودی، راه‌پله، بادگیر و مخزن تشکیل شده و دارای یک کتیبه تاریخی نیز می‌باشد که شامل اشعاری در مدح امام حسین (ع) و نام سازنده می‌شود. آرایش زیبای ایوان آب‌انبار و تزئینات کاربندی آن با آجرهای لعابدار زیبا و بادگیر برای تهویه و خنک‌کردن آب مخزن نمایانگر دقت و هنر معماری در آن زمان است. این اثر تاریخی در سال ۱۳۸۳ به ثبت ملی رسیده و جزو جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی شهر قم محسوب می‌شود.

  • آدرس: قم، خیابان ارم، کوچه سلماسی، آب انبار سلماسی

19. حمام حاج عسگر خان

حمام حاج عسگرخان یک بنای با ارزش و تاریخی در قم است که در بافت قدیمی شهر واقع شده و به دوران حکومت قاجاریان و تاجران معتبر قم برمی‌گردد. این مجموعه شامل دو بخش اصلی حمام و حوض می‌شود. تاریخ ساخت آن به سال ۱۲۱۶ هجری قمری بازمی‌گردد و کتیبه‌های سنگی در ورودی حمام نیز نشانگر همین موضوع می‌باشند. این حمام دارای معماری زیبا و تزئیناتی جذاب است و در مرکز آن یک گنبد زیبا بر پایه‌های هشت ستون پنج‌ضلعی قرار دارد. همچنین در حوض حمام، چاله‌ای مربعی شکل ساخته شده‌است که در گذشته برای حمام‌کردن مورد استفاده قرار می‌گرفت. البته متأسفانه بخش‌هایی از این حمام تا کنون تخریب شده‌اند. درنهایت این اثر تاریخی به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر قم شناخته می‌شود.

  • آدرس: قم، درشمال راسته بازار، حمام حاج عسگر خان

سوالات متداول درباره جاهای دیدنی قم

1. چه جاذبه‌های گردشگری طبیعی در اطراف شهر قم وجود دارد؟

اطراف شهر قم جایی است که می‌توانید از جاذبه‌های طبیعی مانند پارک ملی کویر، کوه خضر نبی (ع) و دریاچه حوض سلطان بازدید کنید.

2. چه موزه‌های معروفی در شهر قم وجود دارد؟

موزه‌های معروفی در قم وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید؛ از جمله موزه صنایع دستی قم و موزه آب‌انبار سلماسی.

3. بهترین زمان برای سفر به شهر قم چه زمانی است؟

برای سفر به شهر قم بهار و پاییز بهترین فصول هستند؛ زیرا در این فصول هوا معتدل‌تر است و از گرمای زیاد تابستان و سرمای شدید زمستان نیز خبری نیست.

4. چگونه می‌توان به شهر قم سفر کرد؟

شهر قم دارای ایستگاه‌های اتوبوس و همچنین فرودگاهی برای پروازهای داخلی است. بنابراین از طریق اتوبوس‌ها، قطارها و پروازهای هوایی می‌توانید به شهر قم دسترسی داشته باشید.

جمع‌بندی

شهر قم یکی از شهرهای کم‌تر مطرح شده در ایران است اما امکانات گردشگری زیادی دارد. این شهر مکان مقدسی برای زائران اهل بیت (ع) محسوب می‌شود و همچنین جاذبه‌های فراوانی برای بازدید دارد. بنابراین شما می‌توانید در سفر به قم علاوه بر زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) از جاذبه‌های دیگری نظیر امامزاده‌ها، مساجد تاریخی، موزه‌ها و بازارهای محلی نیز دیدن کنید. همچنین از مناظر طبیعی اطراف شهر نیز می‌توانید لذت ببرید. این سفر می‌تواند تجربه‌ زیارتی و فرهنگی بسیار مفرحی باشد که لحظات خوش و به یادماندنی را برایتان به ارمغان بیاورد. البته اگر شما به جاهای دیدنی دیگری در قم سفر کرده‌اید، حتما تجربیاتتان را با ما و دیگر دوستان به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402